Обновената "Шкода Октавия Скаут" стана по-добра извън пътя

Обновената "Шкода Октавия Скаут" стана по-добра извън пътя

Обновената "Шкода Октавия Скаут" стана по-добра извън пътя
Шкода
"Шкода Октавия Скаут" мина фейслифт, при който получи актуалната за модела предница и подобрени способности за преходи извън пътя. Предлагаща с 3 см. по-голям клиренс от стандартното комби, колата вече има ъгъл на атака от 16.6 градуса и на оттегляне 14.5 градуса.
Системата за задвижване на четирите колела разчита на електронно контролиран хидравличен съединител, а серийно предният и задният мост са снабдени със заключващ се диференциал. Проходимото комби е снабдено също с офроуд режим, при активирането на който се задейства асистент за спускане по наклон.
Новото оборудване в "Октавия Скаут" включва изцяло светодиодни фарове и стопове и повече системи за сигурност. Сред тях са асистент за маневриране с ремарке, сигнализация за кола в мъртвата зона на огледалата, предупреждение за приближаващ обект, към маневриращ на заден ход автомобил и други.
Обновената "Шкода Октавия Скаут" стана по-добра извън пътя
Не липсват също аларма за твърде бързо приближаване към предното превозно средство и система за избягване на удар, при движение с ниска скорост. Сред удобствата присъстват подгряващ се волан и седалки с отопление и вентилация.
Както и до сега "Октавия Скаут" предлага сериозен товарен обем, вариращ между 610 и 1740 литра. Моделът излиза на пазара с три двигателя.
Сред тях нов е двулитровият дизел със 150 конски сили, комбиниран със седемстепенен автоматик с двоен съединител. Той предлага ускорение до 100 км/ч за 9.1 секунди, при среден разход на гориво от 5.0 л/100 км.
Другите варианти са бензиновият 1.8 TSI (180 к.с.), предлагащ спринт до 100 км/ч до 7.8 секунди и консумация от 6.8 л/100 км, както и дизелът 2.0 TDI (184 к.с, 7.8 секунди, 5.1 л/100 км).
Всички мултимедийни системи в "Октавия Скаут" са с реагиращ на допир дисплей. Най-скъпата е с екран от 9.2 инча и е снабдена с модул за безжичен интернет.