За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 554 НеутралноМалко скъпичко ми се вижда като за базов модел. В тази ценова категория има и други изкушения.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 НеутралноХем базов, хем на промоция, тури му поне още пет хилки отгоре за това, което искат клиентите. Хюндай направиха имидж и евтино няма.
ЕретикLevski Levov
Рейтинг: 229 НеутралноНещо не ме блазни много идеята, да не мога да определям кога точно да се движи само на ток -а повечето модели са такива.
Нали идеята е в града до около 50км всеки ден градско само да си на ток!!! При всяко по сериозно пришпорване се задейства бензиновия агрегат, което не ми се вижда добре, доколкото съм запознат при тойота нещата са същите.
При мицубиши аутландър плъгин-хибрид -имаш бутон EV Mode с който може да окажеш на автомобила кога само искаш да се движиш на ток, имаш смесен(атоматичен) режим -като тука, и имаш само на бензинов агрегат, като бензиновия двигател може да зарежда батерията -ако активираш опцията!
bobacho
Рейтинг: 118 НеутралноТези не ги ли съдят, че продават картелно скъпи части в България?
cristo_n
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
До коментар [#2] от "Костадин Иванов":
Като при това спомената цена не е за плъг-ин хибрида, а да стария тип хибриди!
12345
Рейтинг: 174 НеутралноТези електрички като им заминат батериите, какво правим? Колко им е животът? Колко скъпо за собственика +вредно за природата е през няколко години да се подменят?
krasi_kara
Рейтинг: 179 Неутрално"Спортен режим" и 11 секунди до 100км/ч някак не ми се връзват в едно изречение, та явно ако не друго, то поне маркетинг отделът на Хюндай са доста иновативни. При това положение и доускорението при изпреварване силно ме съмнява, че ще е "впечатляващо".
То няма и как да е друго с тези пикови стойности от 150 коня и 260 нютон-метра. Общо взето всеки 2-литров двигател ни би се напънал особено да постигне такива резултати.
А и този разход от 3-4/100км е интересно да се уточни дали е само за първите 100км или за всеки 100км. Също така пише колко е дълга колата, но не пише колко тежи. Продължавайки с "хейта" и мрънкането ми, подозирам, че отговорите и на тези въпроси няма да са удобни за Хюндай...
cristo_n
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#7:"krasi_kara"]А и този разход от 3-4/100км е интересно да се уточни дали е само за първите 100км или за всеки 100км. Също така пише колко е дълга колата, но не пише колко тежи. [/quote]От Хюндай са платили на автора на статията да напише това, което им харесва, а не онова, коети не им изнася
the_fat
Рейтинг: 174 НеутралноСпоред мен господин Пауновски & другите шофери много добре са съчетали полезното с приятното,и докато изпият по един коктейл
в Естерхази -репортажа е готов.Браво чудесни снимки от снежна София.
оstavime
Рейтинг: 775 НеутралноКато направи 3.5 разход, обещавам да си купя такъв. Стига глупсоти!!!
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!marks_nazi
Рейтинг: 8 Неутрално45 начално ама тва на снимките е с всичкиекстри 65 а?
Долу рушистите и фашиститеIvan Voykov
Рейтинг: 384 НеутралноДо коментар [#3] от "Levski Levov":
Плъгин хибридите са способни на това, за което говорите - изцяло електрически режим и бутон за включването му. Айоник ще има и такава версия малко по-късно през годината. Засега се продава само в изцяло електрическа версия и в тази хибридна без кабел за зареждане, което са тествали от Дневник.
tvr18355030
Рейтинг: 118 НеутралноОт въпросното "зеленото трио" ще ми е интересна само електричката. 16kWh разход на ток на 100км. - това са 3 кинта
leon555
Рейтинг: 886 НеутралноДа ви имам проблемите. В България все повече и повече хора изнемогват, а вие обсъждате автомобили. Новият автообил е много скъа инвестиция. Включително и в богатите страни. А още повече ако говорим за хибриди и електрически. А българският манталитет изначално отхвърля идеята за покупка на нов автомобил. А пък за екология той дори още не е дорасъл. И не знам дали някога ще дорасте.
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард ШaaНенужни писаници, с две думи.
Гарван
Рейтинг: 790 Неутрално[quote#6:"12345"]Тези електрички като им заминат батериите, какво правим? Колко им е животът[/quote]
Батериите са клетъчни и се сменя клетка, която струва около 30Е. Дългогодишен участник съм във форум за хибридни автомобили и засега знам за един случай на смяна на цяла батерия (гарантийна с цена 2100Е с работата около 3К). Тойота са лидери в хибр. технологи и ако си доплатиш дава гаранция 10г. Иначе се казва, че батерията държи колкото е животът на автомобила?. Пишат се за случаи в Канада с над 1мил. км., аз знам такси с почти 700хил. км. Пауновски не дава много важна информация : колко струва годишната инспекция. В много случаи е толкова висока, че се губи ефекта на намаленият разход на гориво.
Гарван
Рейтинг: 790 ВеселоДо коментар [#14] от "leon555": Братчед, ми дай и жени да не обсъждаме а!? Само да ти кажа, че покупката на автомобил не е инвестиция, ако не ти носи активи.
leon555
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#16] от "Гарван":
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард ШaaДа, обяснете за какво служи едното обсъждане било на коли, било на жени. Празно плямпане и глупави доводи. По-добре не казвайте нищо, отколкото да дрънкате глупости и да ставате смешни. Но именно това е, което не се разбира в България. Есенцията на всички коментари на автомобилна тематика е как съответният автомобил не заслужава исканата цена и как «нов внос» от висок клас е за предпочитане пред чисто нова кола от по-нисък клас за същите пари. А пък хибридите и електрическите автомобили въобще са обект на присмех в България. В България някак си не се разбира, че автоконцерните не се влияят от мнението на българските потребители при създаването на нови модели. В богатите страни човек ,купувайки си нова кола, иска и да се поглези, освен всичко друго. В България всяка стотинка в джобовете ви е предварително ипотекирана и това неминуемо се отразява на световъзприятията ви. Вие робувате на марки. Къса пишка си иска дълга база, както се казва. За това ми е думата.
pag
Рейтинг: 284 Весело[quote#17:"leon555"]Да, обяснете за какво служи едното обсъждане било на коли, било на жени. Празно плямпане и глупави доводи. По-добре не казвайте нищо, отколкото да дрънкате глупости и да ставате смешни.[/quote]
Culus capitem delitА вие с вашите другарчета какво за какво си приказвате в свободното време - квантова физика, философията на Паоло Коелю или хранителните навици на калифорнийските торни червеи?
По-добре последвайте собствения си съвет и не пишете нищо.....
pag
Рейтинг: 284 Весело[quote#17:"leon555"]За това ми е думата.[/quote]
Culus capitem delitХех, 50 реда коментар на българския автомобилен пазар от някой, написал по-горе
[quote#17:"leon555"]По-добре не казвайте нищо, отколкото да дрънкате глупости и да ставате смешни.[/quote]
Нещо сте спали накриво ли? Като не ви се обсъждат автомобили, що щете в автомобилната рубрика?
Аман от хейтърчета......
leon555
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#19] от "pag":
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард ШaaНе, не съм спал накриво. Просто се опитвам да ви обясня, че доводите ви (имам предвид на всички в България) са смешни и глуповати. Вие като че ли не разбирате на къде върви света. Какво има предвид? По-нагоре някой се тюхкаше, че вадели все по-малки и по-малки мотори. Да, това е обща световна тенденция. От мотор с по-малък обем се изтисква повече мощност. Такъв двигател ще работи при по-големи натовравания, от което пък неизбежно животът му ще се съкрати. Но хората в богатите страни не мислят за това. Аз вече ви споменах, че те ще си сменят стария автомобил, не защото той вече е сдал багажа, а защото искат да се поглезят. А и въобще, двигателят с вътрешно горене е вече на края на жизнения си цикъл. Хибридите са междинно звено преди идването на електрическите автомобили. А те ще дойдат независимо дали на хората в българия им се иска или не. Светът се развива по свои си правила и не се вълнува от вашите предпочитания. Следователно е безсмислено да ги изтъквате. Ето това исках да обясня.
pag
Рейтинг: 284 Весело[quote#20:"leon555"]Просто се опитвам да ви обясня, че доводите ви (имам предвид на всички в България) са смешни и глуповати.[/quote]
Culus capitem delitМдаааа.......
Не смятате ли, че е доста нахално да се правите на най-умен от 7 милиона граждани?
Млад емигрант, вероятно? Желая ви успех........
[quote#20:"leon555"]Светът се развива по свои си правила и не се вълнува от вашите предпочитания. Следователно е безсмислено да ги изтъквате.[/quote]
Този форум, колега, не е "световен", а български, и тук обсъждаме каквото ни вълнува НАС. Лично мен ми е безразлично какви автомобили вълнуват някого в Калифорния, на Огнена Земя или Северния полюс.
Особено ми е безразлично какво си мислите за нас.......
leon555
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#21] от "pag":
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa[quote#21:"pag"]Този форум, колега, не е "световен", а български, и тук обсъждаме каквото ни вълнува НАС. Лично мен ми е безразлично какви автомобили вълнуват някого в Калифорния, на Огнена Земя или Северния полюс.
Особено ми е безразлично какво си мислите за нас......[/quote]
Колега, ето че стигнахме и до същината на въпроса. Ясно е, че хората си избират автомобили според джоба си. Не е в това проблема. Проблемът е, че по ред причини в България сте повече или по-малко откъснати от останалия свят и дори не осъзнавате, че това е един огромен проблем. Нямам предвид само по отношение на автомобилите. Имам предвид във всяко отношение. Очевидно е, че не се интересувате и не следите световните тенденции, а съгласете се, че това обрича България да бъде вечно в състояние на догонваща, на кретаща подир другите страни. Съгласете се също така, че хората са тези, от които зависи всичко. И да, аз съм български емигрант. Ако се изявявам по българските форуми, то го правя основно, за да предложа още една гледна точка, различна от тази на мнозинството. Ние, емигрантите, виждаме неща, които вие в България не виждате и които ние също не сме виждали, когато сме живели в България. Опитваме се да ви отворим очите и да направим така, че нашите сънародници да не изглеждат чак толкова глупави, изостанали и ошмулени в сравнение с хората от богатите страни. А вие като че ли не разбирате наличието на проблема, съответно не предприемате никакви мерки за разрешаването му.