Концептуален микробус на "Фолксваген" показа бъдещето на електрическата мобилност (видео)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 740 Неутрално

    "... плановете на концерна са до 2025 година да продава един милион електрически автомобили на година."

    Еха!

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 165 Неутрално

    "Общата мощност на автомобила е 374 конски сили, което осигурява ускорение до 100 км/ч за 5 секунди. Електрическият пробег с едно зареждане е до 600 км."

    Съвсем прилични показатели. Дизайнът напомня на своя братовчед от миналия век.

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 700 Неутрално

    ДНК-то е без съмнение на Ванагон/Транспортер. Браво на ВАГ.

    След като се издъниха с дизелите, хубаво е че са се заели с нещо ново и се опитват да се качат отново на гребена на вълната.

  4. 4 Профил на Terra pura
    Terra pura
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Наследникът на легендарния T1. Очаквам го с голям интерес.

  5. 5 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 890 Неутрално

    [quote#1:"Beyond"] 2025 година да продава един милион електрически автомобили на година." [/quote]
    Твърде неамбициозно! Все пак са "народна кола" - да не се увличат в цената.
    Необяснима е високата цена на елктрокарите , след като производството е несравнимо по-просто от ДВГ. Останалите проблеми са разработени от предшествениците.
    Всички знаем за стремежът към повече печалба!!!

  6. 6 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 785 Неутрално

    90% от концептуалните автомобили си остават концептуални

  7. 7 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Хау мач?

  8. 8 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Това, което Швабите го обещават за 2020г. едни пичове от Калифорния го продават от 2012г.

  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Много дръпнато тва бе, само за китайците мислите вече !!!

  10. 10 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 169 Неутрално

    [quote#8:"tvr18355030"]Това, което Швабите го обещават за 2020г. едни пичове от Калифорния го продават от 2012г.[/quote]

    Ти колко от калифорнийските си си купил?

  11. 11 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "Alexander97":

    Като се има предвид, че Tesla и Panasonic строят огромна фабрика, за да могат да продават по 500 000 автомобила годишно, не ми е ясно, с какви батерии VW мислят да оборудват тези 1 млн. автомобила... И то до 8 години, а нямат и един свестен електромобил в момента.

  12. 12 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 113 Любопитно

    А климатик има ли?

  13. 13 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "krasi_kara":

    Ако бай Ганьо не е купил, не означава, че никой не е купил...
    Продажбите само на Model S:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/Global_sales_Tesla_Model_S_by_quarter.png

  14. 14 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 762 Весело

    Колицата е супер! Имат още да догонват, но явно ще се справят.

    agent
  15. 15 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 570 Неутрално

    "компанията демонстрира микробус"
    Пауновски,престанете с тези глупости!
    Демостритате неразбиране.
    В предното си "творение" използахте не правилно "с един заряд" а сега "демонстрира".Не е смешно!
    Компанията може да демонстрира иновативност и виждането си за този клас автомобили. "Демострира" не се свързва с неудошевени предмети!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 715 Неутрално

    BUZZ-чето е много приятно!
    С удоволтвие бих карал такова нещо вкл. и в автономен режим!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 169 Неутрално

    [quote#13:"tie_interceptor"]Продажбите само на Model S[/quote]

    Уау! "Цели" 50 хиляди бройки "Model S" за цялата 2016г. за целия свят? Да, определено е станал масов автомобил... в сравнение с Ламборджини например!

  18. 18 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2837 Весело

    До коментар [#8] от "tvr18355030":

    Какви Шваби?
    VW са Саксонци.
    Мерцедес са Шваби!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  19. 19 Профил на vari
    vari
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Малко по малко започват да се усещат, че бъдещето на електричките ще тръгне от служебните автомобили и после ще стигне масовия потребител.

    В случая бус на ток, с такъв мощен двигател и пробег от 600км би бил истински хит за много фирми. И като му се махнат всички акцизи и такси за директно замърсяване и цената му ще е доста поносима.

    Успех на VW!

  20. 20 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#17] от "krasi_kara":

    Повече от всички останали производители взети заедно*....
    Ако добавим и Model X, стават в пъти повече*.

    Ако можеха да произведат и 5 пъти повече, пак щяха да ги продадат.

    Като показатели са несравними с нито един сериен, а май и концептуален, електромобил.

    *Статистиката не включва разни китайски и индийски леки четириколки и триколки.

  21. 21 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Просто картинка с някакви пожелателни данни.
    Не е ясно на какво ще мяза докато/ако види бял свят.

  22. 22 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#20] от "tie_interceptor": Ще продадат в Европа, ако цените им паднат поне наполвина. В богата Швейцария са продадени 1560 бройки, а в Германия 1908 бройки.

  23. 23 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 217 Весело

    Този микробус ми харесва. Има "характер" и ми напомня на класиката от миналия век. Като дизайн. И иначе ми харесва идеята за ел. мобил, но не ми се вярва да доживея време да си позволя такъв.
    Не си представям как се кара без волан, но сигурно може...

  24. 24 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 169 Неутрално

    [quote#20:"tie_interceptor"]Повече от всички останали производители взети заедно*....
    Ако добавим и Model X, стават в пъти повече*.[/quote]

    Евентуално повече от електро-моделите на останалите производители, а не спрямо конвенционалните им "премиум"модели .

    И с Модел Х не стават "в пъти повече". Вземете да си проверявате данните! Все пак преди седмица-две имаше статия, че за 2016г ще доставят не повече от 73 хил. автомобила, вместо обещаните 76 хил., т.е. пряко сили Модел Х добавя един път и половина повече.

    За сравнение, Порше например, продават и доставят над 200 хил. автомобила годишно, а не е като не са в същия сегмент като Тесла, нали?

    И да, проблемите при масовото производство са много по-различни от тези при бутиковото такова, но Тесла- зомбитата ще го разберат най-вероятно по трудния начин.

  25. 25 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 358 Неутрално

    [quote#5:"Alexander97"]Необяснима е високата цена на елктрокарите[/quote]

    Мисля, че акумулаторите са скъпички, но нека специалистите хвърлят светлина колко струва комплект батерии.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  26. 26 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#24] от "krasi_kara":

    Естествено, че за електрически става дума.
    Не се правете на приятно разсеян...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #