Великобритания започна да ухажва "Пежо" заради "Воксъл"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Това , което сам си направиш, никой не може да ти го направи.

  2. 2 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Браво на англичаните. След като се спасиха от ограниченията, които им налагат брюкселските тикви, сами си договарят изгодни сделки. Вече привлякоха Нисан да увеличи инвестициите на Острова. Тези дни Амазон също обявиха, че разширяват бизнеса си в Англия. Същото съобщи Тим Кук.

    Така че и Пежо ако искат да се спасят от високите френски данъци, да бягат на Острова.

  3. 3 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 259 Неутрално

    хахаха започнаха да танцуват
    да видим дали не е лебедова песен

  4. 4 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1429 Весело

    Бреееей...кзит !!!

  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    Не може да бъде...! Англичаните си искат Брекзита или поне политиците им... Никакво европейско производство на острова. Може да заместят мощностите на Опел, с мощности от Тата...! Даже и индийци ще им пратят, в комплект с поточните линии...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  6. 6 Профил на Дойчо СУПЕР
    Дойчо
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Въобще няма да им е лесно. И Пежо и Опел/Воксхол имат свръхкапацитет. Със сигурност някой завод трябва да се затвори, а английското законодателство е по-либерално в това отношение от немското и френското. Така че или Елесмиър Порт или Лутън отиват под ножа. Всъщност поне един от заводите така или иначе ще трябва да се затвори, дори и да не стане сделка...

  7. 7 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#2] от "12345":

    Не са привлякли Нисан, ами по-скоро Рено... И, каква изненада...! Рено и те, същите гадни французи!
    Ще договарят с европейски автомобилни производители, че то английски май не останаха...!
    И, какво ще договорят не е ясно, защото от момента в който напуснат ЕС, колите направени там, стават непродаваеми тук...!
    И, може да си сигурен, че французите няма да изгарят от желание, да правят по-големи разходи за заплати, на английски работници, че да им поддържат изкуствения стандарт...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  8. 8 Профил на caterpillar
    caterpillar
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Както и се очакваше избраха най-правилния подход. Хващат някоя голяма глобална фирма на правителствено ниво и се договарят директно за бизнеса. Абе те тази игра я играят от сума ти години.

  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Ако си вадят добра печалба ще си работят. Иначе беше крайно време някой да закрие тези гнилочи.

  10. 10 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Това си е директен опит за прецакване на европейските 'партньори'
    След, като не можаха да се преборят с конкурентност се опитват отделяйки се от общия пазар да създават специални условия.
    И в момент в който станат конкурентно-способни ще се опитат да наложат свободен пазар на де кой докопат
    От европейците зависи, дали и този им тарикатлък ще мине
    По същия път се е запътил и американския орангу.
    -------
    Едно време Англия е водила война с Холандия да си отвори пазара за английско сукно, а американските военни кораби са принудили Япония със сила да си отвори пазара

  11. 11 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 165 Неутрално

    [quote#2:"12345"]Браво на англичаните. След като се спасиха от ограниченията, които им налагат брюкселските тикви, сами си договарят изгодни сделки. [/quote]

    И какви са ограниченията налагани от брюкселските тикви на британците? Изгодните сделки ги виждат само скудоумните поплювковци. Ограниченията предстоят.

  12. 12 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Английски хитрости на дребно

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  13. 13 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Мдааа, какви шеги си прави историята. Доскоро немислимо империята да се моли на франсета. А тук дори не става въпрос за равни, а премиер ще се моли на фирма.

  14. 14 Профил на grajdanin1 СУПЕР
    grajdanin1
    Рейтинг: 1080 Неутрално

    До коментар [#2] от "12345":

    "Така че и Пежо ако искат да се спасят от високите френски данъци, да бягат на Острова."

    Аз, че не разбирам от икономика, не разбирам, но и от самолет се вижда, че теорията ви куца. Като произведат коли в Англия, които не са с десен волан, после на кого ще ги продават ако ЕС сложи мита на колите от Англия?

  15. 15 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    [quote#13:"stanislavdi"]Мдааа, какви шеги си прави историята. Доскоро немислимо империята да се моли на франсета. А тук дори не става въпрос за равни, а премиер ще се моли на фирма. [/quote]
    Присмял се хърбел на щърбел ...те франсетата подават от всякъде на немския "икономически локомотив" и търговска обсада , британците и те!
    Кой на кого се моли в условията на глобална финансова анархия?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  16. 16 Профил на t_
    t_
    Рейтинг: 177 Неутрално

    До коментар [#2] от "12345":

    Мнееее е баш така. На нисан са предложили толкова сладости за да не избяга от острова. За Пежо се очаква да е същото и то за да купу губещия бизнес на Воксхол.
    Та да сравним:
    1. Преди Брекзит. И Нисан и Воксхол работят в ОК. Не се налагат държавни помощи от какъвто и да е вид
    2. След Брекзит. Нисан се очаква да продължат да работят, защото държавата ги подпомага. Инъче плануват да се изтеглят. Тоест, държавата взема много по - малко данъци, да не кажа, че плаща, за да задържи едно положение, което преди Брекзит го е имало без никакви помощи. Супер далавера, няма що. Да не говорим, че се очаква тамошното производство да е само за техните нужди, т.е. не за износ заради митата.
    Ей на това му се вика, че никой не може да ти направи каквото си направиш сам.

  17. 17 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 654 Весело

    Ай де сега, след унищожителния "Брекзит", следва централите на големите фирми, да преместят офисите си от Англия в ЕС. Като колонията с най-ниски данъци в ЕС, България би трябвало да бъде заселена от офисите, а защо не и производството заводи на въпросните фирми!

  18. 18 Профил на t_
    t_
    Рейтинг: 177 Неутрално

    До коментар [#6] от "Густав":

    Мдааа, сегашният шеф на ПСА е известен с това, че яко размахва брадвата.

  19. 19 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 242 Неутрално

    от години насам ГМ така и не успя да продаде Опел ,
    или не искат ,или не се споразумяват в цената

  20. 20 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    До коментар [#8] от "caterpillar":

    Чак пък глобална фирма не са Ситроен-Пежо, продаващи автомобили предимно в Европа.
    Сега са напът да купят друга фирма (Опел) , продаваща автомобили само в Европа.

    https://www.statista.com/statistics/278336/revenue-of-psa-peugeot-citroen-by-region/

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  21. 21 Профил на foreverman77 СУПЕР
    foreverman77
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    До коментар [#2] от "12345":

    Недей да се въодушевяваш толкова рано от брексита.
    Това, което могат да договорят англичаните е бизнес изцяло в рамките на острова. Според това, което се споразумеят при излизането си от ЕС, ще зависи и дали ще представляват регионални бизнеси или само такива на острова, за техните нужди. Компаниите, които искат да имат единно европейско влияние, без данъци и усложнения ще си ги направят в Европа, изключвайки Вбритания. От това ще пострадат само последните.

  22. 22 Профил на marker СУПЕР
    marker
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#2] от "12345":

    Нещо си се объркал. Пежо нито иска, нито може да бяга на острова. Просто купува европейския бизнес на "Дженерал мотърс". Основните заводи са в Рюселхайм Германия, там е и развойната дейност на Опел. Завода в Лутън е малка част от бизнеса и точно за това Тереза я е страх, да не го затворят. Ама това са си рисковете на брекзита.

  23. 23 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#13:"stanislavdi"]А тук дори не става въпрос за равни, а премиер ще се моли на фирма. [/quote]
    май в белите страни е така. А у нас политиците чакат големите инвестиции да идват с поклон, метани и бакшиш, иначе ги гонят като мръсни котета.
    Тереза Мей дали ще поиска акъл от КУРнелия Нинова?

  24. 24 Профил на t_
    t_
    Рейтинг: 177 Неутрално

    До коментар [#17] от "vagabond66":

    Абе няма да е баш така според мен, ама ще има и случаи на изнесли се някоя и друга фирма.
    А относно БГ - дай боже и ние да хванем някоя малка рибка. Ха дано, ама ....

  25. 25 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    До коментар [#15] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    В индекса EURO STOXX 50, представляващ големите публични корпорации има повече френски, отколкото германски фирми.
    https://www.comdirect.de/inf/indizes/detail/werte/standard.html?timeSpan=6M&ID_NOTATION=193736

    Германската икономика базира върху многобройни малки фирмички, заели някаква малка ниша, докато французите са по големите глобални корпорации като Веолия.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  26. 26 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#2] от "12345":


    [quote#2:"12345"]След като се спасиха от ограниченията, които им налагат брюкселските тикви, сами си договарят изгодни сделки. [/quote]
    Да си затвориш пътя към 500 милионен богат пазар, е всичко друго но не е и спасение.

  27. 27 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#5] от "tww09306483":


    [quote#5:"tww09306483"] Англичаните си искат Брекзита или поне политиците им... Никакво европейско производство на острова. Може да заместят мощностите на Опел, с мощности от Тата...! Даже и индийци ще им пратят, в комплект с поточните линии...! [/quote]
    Те,индийците са там.И без друго изкупуват там като невидели.

  28. 28 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "tww09306483":


    [quote#7:"tww09306483"]И, какво ще договорят не е ясно, защото от момента в който напуснат ЕС, колите направени там, стават непродаваеми тук...! [/quote]
    Ще ги продават на Индия и Пакистан.Големи и БООООГАТИ пазари,че и "близо".

  29. 29 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 771 Весело

    [quote#2:"12345"]Така че и Пежо ако искат да се спасят от високите френски данъци, да бягат на Острова.[/quote]

    Още навремето Камерън канеше съмишленици на Депардийо да преплуват Ламанш! Едно не разбирам, след като англичаните са такъв данъчен рай, не им остана и една автомобилна марка, която да не е собственост на някой друг, а единствената, за която се борят е такава, която е заъсала в Германия...

    I Want To Believe
  30. 30 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 233 Неутрално

    др. Мей, обадете са на др. Нинова, тя ще ви реши проблема!

  31. 31 Профил на bakalov
    bakalov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "12345":

    Тъпак,голям си разбирач.

  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ф.Нинов":

    В Европа ПСА, стоят сравнително добре... В северна Африка и бившите френски колонии, също. Близкия Изток и особено Иран, традиционно са им много силни.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  33. 33 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    May-sit,
    Мейкзит.

  34. 34 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    До коментар [#32] от "tww09306483":

    Ами виж тук в кой регион какви обороти правят:
    https://www.statista.com/statistics/278336/revenue-of-psa-peugeot-citroen-by-region/

    €38млрд в Европа
    €15млрд в останалия свят

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  35. 35 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#20:"Ф.Нинов"]Чак пък глобална фирма не са Ситроен-Пежо, продаващи автомобили предимно в Европа. [/quote]
    Но продават. И осигуряват работни места, заплати, осигуровки. Само че това местните кратуни не го вдяват. И си дават палите за самовари. А не им прави впечатление, че рашистите не прощават и само за 1 МиГ неремонтиран при тях!

  36. 36 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 264 Любопитно

    Интересно какво ще правят със завода в Полша? Там сглобяват всички опели за Източна Европа.

  37. 37 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    [quote#25:"Ф.Нинов"]Германската икономика базира върху многобройни малки фирмички, заели някаква малка ниша, докато французите са по големите глобални корпорации като Веолия. [/quote]
    Немците винаги са били маркетингови нинджи в сравнение с британците и франсетата!
    Немски компании почти изцяло са заградили обществените поръчки в Европа и потреблението на домакинствата , това малко ли е? Корпорации като Сименс са шампиони при скандални схеми със съмнения за коруция, пред всички мащабни модели , това Франция още е в забавачката!
    Британците пък съвсем нямат съпротивителни сили ни към едните ни към другите даже и Брекзита не може да ги спаси!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  38. 38 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    [quote#20:"Ф.Нинов"]Чак пък глобална фирма не са Ситроен-Пежо, продаващи автомобили предимно в Европа.[/quote]
    Че какво му е на Европейския пазар?!? ... цял Свят гледа да го докопа Според мен англичаните очакват разпад на Евро съюза ... само че варианта те да се разпаднат преди това също е наличен

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  39. 39 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#36] от "znayko84":

    Завода в Полша мисля, че е за старите модели, преди да ги спрат от производство. Правят още по 2-3 години Астра и Корса, след излизането на новия модел. Естествено, за по-бюджетни пазари...
    Мой познат си купи преди няколко години нова Астра. Беше английско производство.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  40. 40 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    До коментар [#38] от "ь":

    Интересното на сегашната пежарска стратегия се състои в това, че от предимно европейска фирма след придобиването на Опел (продаващ само в Европа) ще станат още по-по-европейска фирма.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  41. 41 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 264 Любопитно

    До коментар [#39] от "tww09306483":

    Може и да имаш право. Моята е правена там, но е J. Новите са К.

  42. 42 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    До коментар [#40] от "Ф.Нинов":
    За десет години сменям два "италиански" автомобила ... произведени във Франция Имам служебен бус Пежо ... произведен във Италия Скоро купувахме друг бус, с препоръка от специалист е Фиат или Пежо... да е след 2010 г. произведен, защото са с двигател на Форд и са доста по- читави ... пълна лудница. Започвам да си мисля, че и автомобилите, особено в ниския ценови клас се правят като компютрите ... използвайки доста едни и същи компоненти

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  43. 43 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    До коментар [#42] от "ь":

    Не само в ниския ценови клас е така.

    Рено произвежда автомобили за Даймлер, който после лепи Мерцедес-трилъчка (или Смарт-емблема) и ги шитка за бенцове.

    Новият четириместен Смарт е Рено-Туинго с различна външна форма на купето. На мен лично Туингото по ми харесва като външен облик от 4-местния Смарт.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  44. 44 Профил на Дойчо СУПЕР
    Дойчо
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#42] от "ь":

    Това е една от причините Пежо да купува Опел. Под ламарината на Пикасата и Меривата карантията е абсолютно една и съща, дори се прави в един завод (Сарагоса)

  45. 45 Профил на Дойчо СУПЕР
    Дойчо
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#39] от "tww09306483":
    До коментар [#36] от "znayko84":

    Заводът в Англия прави само нови Астри. Заводът в Полша прави нови, стари и Каскада (Кабриолетната версия). Старите Астри са незначителни бройки вече

  46. 46 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 902 Неутрално

    До коментар [#37] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    [quote#37:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Немците винаги са били маркетингови нинджи в сравнение с британците и франсетата!
    Немски компании почти изцяло са заградили обществените поръчки в Европа и потреблението на домакинствата , това малко ли е? Корпорации като Сименс са шампиони при скандални схеми със съмнения за коруция, пред всички мащабни модели , това Франция още е в забавачката!
    Британците пък съвсем нямат съпротивителни сили ни към едните ни към другите даже и Брекзита не може да ги спаси!
    [/quote]

    Другарю комендант, аз винаги съм развивал теорията, че Германия рано или късно, по един или друг начин ще заеме полагащото ѝ се място. А то е №1 поне в Европа. Не ти там някакви си англета, франсета, а още по-малко русета.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  47. 47 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4018 Неутрално

    Тереза Мей прави всичко възможно да задържи автомобилния бизнес на Острова.Истината е,че конгломерата ПСА е в отлични позиции,за да получи добри условия за правене на бизнеса си.

  48. 48 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    [quote#46:"leon555"] аз винаги съм развивал теорията, че Германия рано или късно, по един или друг начин ще заеме полагащото ѝ се място. А то е №1 поне в Европа.[/quote]
    Немците за сега са №1 само по брой пришълци които знаят корана наизуст, иначе основните собственици на активи са Американски и Британски фондове на финансовите анархисти които много обичат Европа, Воксъл Мотърс също е от този пакет принципно няма значение кой ще го поеме!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  49. 49 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4018 Любопитно

    До коментар [#2] от "12345":

    Пич,нищо не са привлекли на Острова ,а се опитват да го задържат.Групата Рено-Нисан/по-точно Нисан/ е от 80-те години на миналия век в района на Мидълзбро-Съндърланд.И шефът на Рено-Нисан Карл Гонс каза през ноември миналата година,че ако не се запази сегашната ситуация на отворен пазар с ЕС производството ще се изнесе в Европа.И като резултат Тереза Мей "клекна" и обеща ,че сегашното статукво ще се запази!

  50. 50 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4018 Любопитно

    До коментар [#4] от "SS":

    Тези тарикати от Островът взеха вече да се кланят на ГОЛЕМИТЕ ПАРИ,защото нямат избор.

  51. 51 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#8] от "caterpillar":

    И как се договарят директно за бизнеса?

    Свалят гащите и се надупват...

    Голямо договаряне, направо уникално, никой друг не може да го измисли, само невероятните британци...

    Модератора е неадекватен!
  52. 52 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#16] от "t_":

    +++

    Модератора е неадекватен!
  53. 53 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Дам...Британските управляващи на крака ще отидат при шефа на Пежо да го убедят и се договорят за заводите в Англия. В БГ нали някакъв завод за сглобяване на автомобилчета бяха построили. Функционира ли? Някой нещо да е чул?

    За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
  54. 54 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Със или без Брекзит, тази сделка щеше да е случи. ГМ вероятно ще си запази развойното звено в Рюселсхайм, което генерира доста иновации.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #