За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноТова , което сам си направиш, никой не може да ти го направи.
12345
Рейтинг: 177 НеутралноБраво на англичаните. След като се спасиха от ограниченията, които им налагат брюкселските тикви, сами си договарят изгодни сделки. Вече привлякоха Нисан да увеличи инвестициите на Острова. Тези дни Амазон също обявиха, че разширяват бизнеса си в Англия. Същото съобщи Тим Кук.
Така че и Пежо ако искат да се спасят от високите френски данъци, да бягат на Острова.
deymus
Рейтинг: 259 Неутралнохахаха започнаха да танцуват
да видим дали не е лебедова песен
SS
Рейтинг: 1429 ВеселоБреееей...кзит !!!
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноНе може да бъде...! Англичаните си искат Брекзита или поне политиците им... Никакво европейско производство на острова. Може да заместят мощностите на Опел, с мощности от Тата...! Даже и индийци ще им пратят, в комплект с поточните линии...!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Дойчо
Рейтинг: 713 НеутралноВъобще няма да им е лесно. И Пежо и Опел/Воксхол имат свръхкапацитет. Със сигурност някой завод трябва да се затвори, а английското законодателство е по-либерално в това отношение от немското и френското. Така че или Елесмиър Порт или Лутън отиват под ножа. Всъщност поне един от заводите така или иначе ще трябва да се затвори, дори и да не стане сделка...
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#2] от "12345":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Не са привлякли Нисан, ами по-скоро Рено... И, каква изненада...! Рено и те, същите гадни французи!
Ще договарят с европейски автомобилни производители, че то английски май не останаха...!
И, какво ще договорят не е ясно, защото от момента в който напуснат ЕС, колите направени там, стават непродаваеми тук...!
И, може да си сигурен, че французите няма да изгарят от желание, да правят по-големи разходи за заплати, на английски работници, че да им поддържат изкуствения стандарт...!
caterpillar
Рейтинг: 289 НеутралноКакто и се очакваше избраха най-правилния подход. Хващат някоя голяма глобална фирма на правителствено ниво и се договарят директно за бизнеса. Абе те тази игра я играят от сума ти години.
442
Рейтинг: 564 НеутралноАко си вадят добра печалба ще си работят. Иначе беше крайно време някой да закрие тези гнилочи.
ali_ibn_isa
Рейтинг: 120 НеутралноТова си е директен опит за прецакване на европейските 'партньори'
След, като не можаха да се преборят с конкурентност се опитват отделяйки се от общия пазар да създават специални условия.
И в момент в който станат конкурентно-способни ще се опитат да наложат свободен пазар на де кой докопат
От европейците зависи, дали и този им тарикатлък ще мине
По същия път се е запътил и американския орангу.
-------
Едно време Англия е водила война с Холандия да си отвори пазара за английско сукно, а американските военни кораби са принудили Япония със сила да си отвори пазара
1gmbh1
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#2:"12345"]Браво на англичаните. След като се спасиха от ограниченията, които им налагат брюкселските тикви, сами си договарят изгодни сделки. [/quote]
И какви са ограниченията налагани от брюкселските тикви на британците? Изгодните сделки ги виждат само скудоумните поплювковци. Ограниченията предстоят.
neut
Рейтинг: 177 НеутралноАнглийски хитрости на дребно
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the reststanislavdi
Рейтинг: 627 НеутралноМдааа, какви шеги си прави историята. Доскоро немислимо империята да се моли на франсета. А тук дори не става въпрос за равни, а премиер ще се моли на фирма.
grajdanin1
Рейтинг: 1080 НеутралноДо коментар [#2] от "12345":
"Така че и Пежо ако искат да се спасят от високите френски данъци, да бягат на Острова."
Аз, че не разбирам от икономика, не разбирам, но и от самолет се вижда, че теорията ви куца. Като произведат коли в Англия, които не са с десен волан, после на кого ще ги продават ако ЕС сложи мита на колите от Англия?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 Неутрално[quote#13:"stanislavdi"]Мдааа, какви шеги си прави историята. Доскоро немислимо империята да се моли на франсета. А тук дори не става въпрос за равни, а премиер ще се моли на фирма. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleПрисмял се хърбел на щърбел ...те франсетата подават от всякъде на немския "икономически локомотив" и търговска обсада , британците и те!
Кой на кого се моли в условията на глобална финансова анархия?
t_
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#2] от "12345":
Мнееее е баш така. На нисан са предложили толкова сладости за да не избяга от острова. За Пежо се очаква да е същото и то за да купу губещия бизнес на Воксхол.
Та да сравним:
1. Преди Брекзит. И Нисан и Воксхол работят в ОК. Не се налагат държавни помощи от какъвто и да е вид
2. След Брекзит. Нисан се очаква да продължат да работят, защото държавата ги подпомага. Инъче плануват да се изтеглят. Тоест, държавата взема много по - малко данъци, да не кажа, че плаща, за да задържи едно положение, което преди Брекзит го е имало без никакви помощи. Супер далавера, няма що. Да не говорим, че се очаква тамошното производство да е само за техните нужди, т.е. не за износ заради митата.
Ей на това му се вика, че никой не може да ти направи каквото си направиш сам.
vagabond66
Рейтинг: 654 ВеселоАй де сега, след унищожителния "Брекзит", следва централите на големите фирми, да преместят офисите си от Англия в ЕС. Като колонията с най-ниски данъци в ЕС, България би трябвало да бъде заселена от офисите, а защо не и производството заводи на въпросните фирми!
t_
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#6] от "Густав":
Мдааа, сегашният шеф на ПСА е известен с това, че яко размахва брадвата.
pixel
Рейтинг: 242 Неутралноот години насам ГМ така и не успя да продаде Опел ,
или не искат ,или не се споразумяват в цената
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#8] от "caterpillar":
-of-psa-peugeot-citroen-by-region/
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Чак пък глобална фирма не са Ситроен-Пежо, продаващи автомобили предимно в Европа.
Сега са напът да купят друга фирма (Опел) , продаваща автомобили само в Европа.
https://www.statista.com/statistics/278336/revenue
foreverman77
Рейтинг: 1387 НеутралноДо коментар [#2] от "12345":
Недей да се въодушевяваш толкова рано от брексита.
Това, което могат да договорят англичаните е бизнес изцяло в рамките на острова. Според това, което се споразумеят при излизането си от ЕС, ще зависи и дали ще представляват регионални бизнеси или само такива на острова, за техните нужди. Компаниите, които искат да имат единно европейско влияние, без данъци и усложнения ще си ги направят в Европа, изключвайки Вбритания. От това ще пострадат само последните.
marker
Рейтинг: 368 НеутралноДо коментар [#2] от "12345":
Нещо си се объркал. Пежо нито иска, нито може да бяга на острова. Просто купува европейския бизнес на "Дженерал мотърс". Основните заводи са в Рюселхайм Германия, там е и развойната дейност на Опел. Завода в Лутън е малка част от бизнеса и точно за това Тереза я е страх, да не го затворят. Ама това са си рисковете на брекзита.
historama
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#13:"stanislavdi"]А тук дори не става въпрос за равни, а премиер ще се моли на фирма. [/quote]
май в белите страни е така. А у нас политиците чакат големите инвестиции да идват с поклон, метани и бакшиш, иначе ги гонят като мръсни котета.
Тереза Мей дали ще поиска акъл от КУРнелия Нинова?
t_
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#17] от "vagabond66":
Абе няма да е баш така според мен, ама ще има и случаи на изнесли се някоя и друга фирма.
А относно БГ - дай боже и ние да хванем някоя малка рибка. Ха дано, ама ....
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#15] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
standard.html?timeSpan=6M&ID_NOTATION=193736
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.В индекса EURO STOXX 50, представляващ големите публични корпорации има повече френски, отколкото германски фирми.
https://www.comdirect.de/inf/indizes/detail/werte/
Германската икономика базира върху многобройни малки фирмички, заели някаква малка ниша, докато французите са по големите глобални корпорации като Веолия.
*****
НеутралноДо коментар [#2] от "12345":
[quote#2:"12345"]След като се спасиха от ограниченията, които им налагат брюкселските тикви, сами си договарят изгодни сделки. [/quote]
Да си затвориш пътя към 500 милионен богат пазар, е всичко друго но не е и спасение.
*****
НеутралноДо коментар [#5] от "tww09306483":
[quote#5:"tww09306483"] Англичаните си искат Брекзита или поне политиците им... Никакво европейско производство на острова. Може да заместят мощностите на Опел, с мощности от Тата...! Даже и индийци ще им пратят, в комплект с поточните линии...! [/quote]
Те,индийците са там.И без друго изкупуват там като невидели.
*****
НеутралноДо коментар [#7] от "tww09306483":
[quote#7:"tww09306483"]И, какво ще договорят не е ясно, защото от момента в който напуснат ЕС, колите направени там, стават непродаваеми тук...! [/quote]
Ще ги продават на Индия и Пакистан.Големи и БООООГАТИ пазари,че и "близо".
2.5
Рейтинг: 771 Весело[quote#2:"12345"]Така че и Пежо ако искат да се спасят от високите френски данъци, да бягат на Острова.[/quote]
I Want To BelieveОще навремето Камерън канеше съмишленици на Депардийо да преплуват Ламанш! Едно не разбирам, след като англичаните са такъв данъчен рай, не им остана и една автомобилна марка, която да не е собственост на някой друг, а единствената, за която се борят е такава, която е заъсала в Германия...
mesambria
Рейтинг: 233 Неутралнодр. Мей, обадете са на др. Нинова, тя ще ви реши проблема!
bakalov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "12345":
Тъпак,голям си разбирач.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#20] от "Ф.Нинов":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...В Европа ПСА, стоят сравнително добре... В северна Африка и бившите френски колонии, също. Близкия Изток и особено Иран, традиционно са им много силни.
gl_avatar
Рейтинг: 2055 НеутралноMay-sit,
Мейкзит.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#32] от "tww09306483":
-of-psa-peugeot-citroen-by-region/
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ами виж тук в кой регион какви обороти правят:
https://www.statista.com/statistics/278336/revenue
€38млрд в Европа
€15млрд в останалия свят
historama
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#20:"Ф.Нинов"]Чак пък глобална фирма не са Ситроен-Пежо, продаващи автомобили предимно в Европа. [/quote]
Но продават. И осигуряват работни места, заплати, осигуровки. Само че това местните кратуни не го вдяват. И си дават палите за самовари. А не им прави впечатление, че рашистите не прощават и само за 1 МиГ неремонтиран при тях!
znayko84
Рейтинг: 264 ЛюбопитноИнтересно какво ще правят със завода в Полша? Там сглобяват всички опели за Източна Европа.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 Неутрално[quote#25:"Ф.Нинов"]Германската икономика базира върху многобройни малки фирмички, заели някаква малка ниша, докато французите са по големите глобални корпорации като Веолия. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНемците винаги са били маркетингови нинджи в сравнение с британците и франсетата!
Немски компании почти изцяло са заградили обществените поръчки в Европа и потреблението на домакинствата , това малко ли е? Корпорации като Сименс са шампиони при скандални схеми със съмнения за коруция, пред всички мащабни модели , това Франция още е в забавачката!
Британците пък съвсем нямат съпротивителни сили ни към едните ни към другите даже и Брекзита не може да ги спаси!
ь
Рейтинг: 1039 Неутрално[quote#20:"Ф.Нинов"]Чак пък глобална фирма не са Ситроен-Пежо, продаващи автомобили предимно в Европа.[/quote]
Според мен англичаните очакват разпад на Евро съюза ... само че варианта те да се разпаднат преди това също е наличен
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Че какво му е на Европейския пазар?!? ... цял Свят гледа да го докопа
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#36] от "znayko84":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Завода в Полша мисля, че е за старите модели, преди да ги спрат от производство. Правят още по 2-3 години Астра и Корса, след излизането на новия модел. Естествено, за по-бюджетни пазари...
Мой познат си купи преди няколко години нова Астра. Беше английско производство.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#38] от "ь":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Интересното на сегашната пежарска стратегия се състои в това, че от предимно европейска фирма след придобиването на Опел (продаващ само в Европа) ще станат още по-по-европейска фирма.
znayko84
Рейтинг: 264 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "tww09306483":
Може и да имаш право. Моята е правена там, но е J. Новите са К.
ь
Рейтинг: 1039 НеутралноДо коментар [#40] от "Ф.Нинов":
Имам служебен бус Пежо ... произведен във Италия
Скоро купувахме друг бус, с препоръка от специалист е Фиат или Пежо... да е след 2010 г. произведен, защото са с двигател на Форд и са доста по- читави ... пълна лудница. Започвам да си мисля, че и автомобилите, особено в ниския ценови клас се правят като компютрите ... използвайки доста едни и същи компоненти
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!За десет години сменям два "италиански" автомобила ... произведени във Франция
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#42] от "ь":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Не само в ниския ценови клас е така.
Рено произвежда автомобили за Даймлер, който после лепи Мерцедес-трилъчка (или Смарт-емблема) и ги шитка за бенцове.
Новият четириместен Смарт е Рено-Туинго с различна външна форма на купето. На мен лично Туингото по ми харесва като външен облик от 4-местния Смарт.
Дойчо
Рейтинг: 713 НеутралноДо коментар [#42] от "ь":
Това е една от причините Пежо да купува Опел. Под ламарината на Пикасата и Меривата карантията е абсолютно една и съща, дори се прави в един завод (Сарагоса)
Дойчо
Рейтинг: 713 НеутралноДо коментар [#39] от "tww09306483":
До коментар [#36] от "znayko84":
Заводът в Англия прави само нови Астри. Заводът в Полша прави нови, стари и Каскада (Кабриолетната версия). Старите Астри са незначителни бройки вече
leon555
Рейтинг: 902 НеутралноДо коментар [#37] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa[quote#37:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Немците винаги са били маркетингови нинджи в сравнение с британците и франсетата!
Немски компании почти изцяло са заградили обществените поръчки в Европа и потреблението на домакинствата , това малко ли е? Корпорации като Сименс са шампиони при скандални схеми със съмнения за коруция, пред всички мащабни модели , това Франция още е в забавачката!
Британците пък съвсем нямат съпротивителни сили ни към едните ни към другите даже и Брекзита не може да ги спаси!
[/quote]
Другарю комендант, аз винаги съм развивал теорията, че Германия рано или късно, по един или друг начин ще заеме полагащото ѝ се място. А то е №1 поне в Европа. Не ти там някакви си англета, франсета, а още по-малко русета.
bat_plamen
Рейтинг: 4018 НеутралноТереза Мей прави всичко възможно да задържи автомобилния бизнес на Острова.Истината е,че конгломерата ПСА е в отлични позиции,за да получи добри условия за правене на бизнеса си.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 Неутрално[quote#46:"leon555"] аз винаги съм развивал теорията, че Германия рано или късно, по един или друг начин ще заеме полагащото ѝ се място. А то е №1 поне в Европа.[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНемците за сега са №1 само по брой пришълци които знаят корана наизуст, иначе основните собственици на активи са Американски и Британски фондове на финансовите анархисти които много обичат Европа, Воксъл Мотърс също е от този пакет принципно няма значение кой ще го поеме!
bat_plamen
Рейтинг: 4018 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "12345":
Пич,нищо не са привлекли на Острова ,а се опитват да го задържат.Групата Рено-Нисан/по-точно Нисан/ е от 80-те години на миналия век в района на Мидълзбро-Съндърланд.И шефът на Рено-Нисан Карл Гонс каза през ноември миналата година,че ако не се запази сегашната ситуация на отворен пазар с ЕС производството ще се изнесе в Европа.И като резултат Тереза Мей "клекна" и обеща ,че сегашното статукво ще се запази!
bat_plamen
Рейтинг: 4018 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "SS":
Тези тарикати от Островът взеха вече да се кланят на ГОЛЕМИТЕ ПАРИ,защото нямат избор.
Ivan_
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#8] от "caterpillar":
Модератора е неадекватен!И как се договарят директно за бизнеса?
Свалят гащите и се надупват...
Голямо договаряне, направо уникално, никой друг не може да го измисли, само невероятните британци...
Ivan_
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#16] от "t_":
Модератора е неадекватен!+++
tsyrvulan
Рейтинг: 177 НеутралноДам...Британските управляващи на крака ще отидат при шефа на Пежо да го убедят и се договорят за заводите в Англия. В БГ нали някакъв завод за сглобяване на автомобилчета бяха построили. Функционира ли? Някой нещо да е чул?
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.sasvirco
Рейтинг: 233 НеутралноСъс или без Брекзит, тази сделка щеше да е случи. ГМ вероятно ще си запази развойното звено в Рюселсхайм, което генерира доста иновации.