Лек, по-лек, "Зероуно"

Лек, по-лек, "Зероуно"

Лек, по-лек, "Зероуно"
Италдизайн
Дизайнерското студио "Италдизайн" представи в Женева проекта "Зероуно", създаден с мисъл за максимално олекотяване. Интересното в случая е, че въпреки много обяснения как е намалено теглото, така и не стана ясно колко тежи суперавтомобила.
Това, което беше съобщено е, че цялата структура на колата е изработена от въглеродни влакна и алуминий. Дължината на "Зероуно" е 4.85 метра, а задвижването е поверено на десетцилиндров V-образен двигател. Той е с работен обем 5.2 литра и мощност 540 конски сили. Скоростната кутия е седемстепенна с двоен съединител.
Лек, по-лек, "Зероуно"
Италдизайн
Моторът и трансмисията са взети от "Ауди" R8, което не е изненада, предвид фактът, че 90% от "Италдизайн" е собственост на "Фолксваген груп".
Предвижда се от модела да се произведат пет бройки, като цената за момента не се коментира. Ясно е, че всеки от автомобилите ще стига 100 км/ч за 3.2 секунди, а максималната скорост ще е 330 км/ч.
Всеки автомобил "Италдизайн Зероуно" може да се персонализира според желанието на собственика.
Лек, по-лек, "Зероуно"
Италдизайн