За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 564 НеутралноЗа кога бе опел, франсетата вече са Ви написали некролога.
pavur
Рейтинг: 732 Неутралножалко за опел.първо му таковаха мамата дженеръл мотърс,качеството им падна безобразно. сега и франсетата ше му дотаковат таковата.
zhivko6461
Рейтинг: 943 НеутралноМоже би достигналите до Вас слухове за смъртта са леко преувеличени?
Georgi Yordanov
Рейтинг: 902 Неутрално... не е лоша!
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!Ако са я докарали и на цена ... може да се появи по разбичканите ни “пътища“...
Скакауец
Рейтинг: 346 НеутралноФренската марка ... Опел!... Голямо извращение! Да се смея ли или да плача...
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)Скакауец
Рейтинг: 346 НеутралноИ то най-лошият вариант на франсета - Пежо - Сутиен.... Дочувам, че и Рено са таковали таковата на някога коравата марка Нисан след поглъщането преди 10-15 години. В много извратени времена живеем - нищо добро, качествено и стойностно няма шанс да просъществува. Качеството струва пари, а на глобалния селяндурин не му се плаща за качествен продукт. Хак му е! Да кара френски Опел, френски Нисан и прочее гнус.
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
Читател
Рейтинг: 233 НеутралноМного хубави автомобили са опелите. В нашето семейство имаме два такива и са безупречни машини. Същото както и техния предшественик в нашето домакинство - Трабантчето - много здрави и издръжливи коли. Немците, когато правят нещо, не си играят. Не че и другите автомобили са лоши, но немските неслучайно държат призовите места в премиум сегмента, както и тези сред най-разпространените - у нас и по света.
2.5
Рейтинг: 771 Неутрално“Новият кросоувър на “Опел" ще е само с предно предаване, но възможностите му извън пътя се повишават от електронна система Grip Control."
I Want To Believe‘Що така?
m_style
Рейтинг: 289 ВеселоНа мен това ми изглежда като поредният градски варел на колела, направен за домакини. Пластмасите са повече, за да подчертаят предимствата при премахване на драскотини и ефекти от грозни малки подчуквания, каквито у нас са ежедневие по паркинги на молове и супермаркети. Тази кола нито е проходима, нито икономична и със сигурност няма да е евтина. Разбрахме също, че за удобство на домакините, чата е подсигурен. Дано да има и двойни пепелници, за да се употребява времето в задръстване по предназначение от разни изнервени женички-молхуманоиди, за които участието в задръствания е част от социална мрежа...
nigel
Рейтинг: 949 ВеселоЕдин мой познат казваше че французите са добри само в едно нещо, което те са измислили и носи тяхното име. Да не го казвам че си е за банване :-)
Но "германският москвич" едва ли ще загуби много от това сливане. В Германия ще продължат да го купуват защото е немска кола независимо от новите собственици.
По-скоро очаквам GM да започнат пак да внасят Шевролет в Европа.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#8] от "2.5":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ами, така или иначе, това са коли за асфалта...! За една-две педи сняг, трябва по-висок просвет и малко по-тънки гуми. Двойно предаване, значи по-висок разход и по-скъпо поддържане. Двойно предаване и истинска висока проходимост, трябват няколко дена в годината и едва ли оправдават високата цена, ако се карат ежедневно, на къси и средни разстояния. Колите за тази цел са други и който иска или му трябва ще си купи не такава, ами друго.
Всеки знае, че това са семейни коли, които нямат големи претенции, за проходимост. Не и за тази цена.
Можеше и нещо за двигателите да напишат..., ама карай. Някой друг път.
pavur
Рейтинг: 732 НеутралноДо коментар [#6] от "Скакауец":
нисан са боклуци,който почти не се произвеждат вече в Япония.единствената корава японска марка си остава субару,което изцяло се произвежда в Япония.е,не в двора на японския император,обаче държат качество и цена.тойота са вече пълна скрап,мицубиши,хонда-също.и аз не поглеждам нещо,дето има на маската мачка,пичка и елхичка.
pag
Рейтинг: 289 НеутралноЩото на 98% от собствениците им това е напълно достатъчно.
А, и е доста по-евтино и икономично. Culus capitem delit
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#9] от "m_style":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...М-да, точно такава кола ще е... Доста марки имат подобни модели. Явно е модно и печелившо. Не знам, коя марка не е паднала в жертва на пластмасата и качеството.
Автомобила вече е консуматив, с точно пресметнат живот и функционалност. Нов модел означава, скъпи части и скъпо обслужване, след третата или петата година. Вече части и консумативи се сменят на определен период, не за изминати километри...
Това се предлага, ако искаш купуваш, ако искаш кърпиш старата кола... Проблема е, че по-старичките в добро състояние, взеха да се пообират и да изчезват. Новите коли (тези след 2005-та) са произведени с мисълта, да се карат от един собственик, между пет и десет години. После, никой не знае... Каквото случиш.
И на мене, сега ми е крайно неприятно, че демпфера ми започна да напомня за себе си, което значи около 1500 лева. Колата ми е вече десет годишна, има ресурс в двигателя, ама всичко останало трябва да се подменя, едно по едно...!
Levski Levov
Рейтинг: 233 НеутралноЧе какъв ти е проблема?!? Подменяш и толкоз!
Като видиш колко е струвала -като нова, това което ще платиш е една малка капка в чашката за кафе -това ли трябва да ни плаши?
Дойчо
Рейтинг: 713 Неутрално[quote#3:"zhivko6461"][/quote]
За съжаление има много истина в това изказване. Развойната дейност в Опел за моделите, които в момента са още в начален стадий, са замразени. Идеята е всички бъдещи Опел-модели да са изградени върху платформи на Пежо/Ситроен.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#15] от "Levski Levov":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Как, какъв да е проблема...? 1500 лева за демпфера, миналата година смених задни пружини и амортисьори, оправях рейката заради прекрасните пътища поддържани от ГЕРБ, трябва да сменя и предните, че и те похлопват. Като сложа и лагери, пак разбити от калпави пътища, сметката отива към 3000 лева. С тия 3000 лева, не мога ли да се поглезя на някое местенце с по-приятен климат...? Карам сравнително евтина и масова кола. Не ми се мисли, ако е нещо по-ново и по-голямо...!
Ivan_
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#17] от "tww09306483":
Модератора е неадекватен!По-голямото е много по-здраво.
Чупи се много, много по-малко.
42
Рейтинг: 120 НеутралноОще по-големият ти проблем е, че новите части които си сложил нямат нищо общо като качество с оригиналните вложени в колата ти. Каквото и да смениш става хронично, затова аз гледам да купувам коли на 3-4 години и да ги карам до колкото издържат, обикновено 10-12 години. След комунистите най-много мразя антикомунистите!
m_style
Рейтинг: 289 НеутралноКазал ти е някой... Като срежеш гума за джип в някоя дупка и ще видиш колко струва - колкото четирите за лек автомобил. А ако някой ти е казал, че ненужно тежките "паркетни" джипки са здрави, много се е объркал.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#19] от "42":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Така де... Моята я взех 3 годишна. Сега кара десетата година...
Оглеждам се за нещо друго, ама направо не смея! Като смятам и колко ще ме цакат за нова, свят ми се вие...!
За частите, ясно. Каквото нацелиш, няма значение скъпо или евтино го плащаш. Вчера сложих летните гуми, едната се изкривила, а са от края на миналото лято...!
Преди две седмици ходих да пробвам Тойота Аурис хибрид. Не е лоша, като че ли... Ама, видя ми се пенсионерска кола, нещо...! Поне, жената ще я кара без проблем, ако се навия.
Levski Levov
Рейтинг: 233 НеутралноЕ ти какво желаеш от 10-годишна кола??? От тук нататък всяка година те чака по някаква изненада... или поне при мен беше така. Общо взето след 10-тата година един автомобил -няма значение дали е масов-немасов -започва постепенно всичко в него да дефектира за съжаление. Скоро време и моята става на 10 та ще трябва да се замисля и аз. Незнам какво караш но имай впредвид за малко успокоение че тази кола -поне при мен е била десетки пъти по-скъпа като нова от разходите например които ти даваш в момента. При при 48-52 000лв, че си дал 3-4 хил. лева и си си оправил проблемите е едно нищо, щом караш стар автомобил на близо 2-поколения 2х5години -няма какво да очакваш кой знае по-добро от тук нататък да става.
Колегата по-горе е прав. взимаш нещо на едно 3-4 години караш пак до 10 и пак.
Ivan_
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#20] от "m_style":
Модератора е неадекватен!:)
Срязана гума в дупка...
Това какво общо има въобще със здравина на автомобил ако смея да запитам?
И имам доста познати, които шофират среден и висок клас автомобили и нямат тези проблеми с българските пътища...
Аз самия съм шофирал различни автомобили включително личният ми е висок клас автомобил и нямам проблеми с разбиването им заради пътищата, здрави са...
Ходовата им част е здрава...
Познатите ми итат проблеми с електроника или с горивна система, тези които са на дизел предимно, но не и с ходова част!