За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ikar_01
Рейтинг: 746 НеутралноА ние се радваме на "новите" швейцарски трамваи - зелените крокодили.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 РазстроеноИтия нищо не разбират - навсякъде паваж . дали пък не ги купуват от София !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Jessika
Рейтинг: 1269 НеутралноТрaмвaите в Стaсбург още преди повече от 10 години изглеждaхa футуристично. Спомням си, че бях мноцо впечaтленa от дизaйнa и безшумното им движение.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”A между другото, и в Бордо сa подобни.
tsyrvulan
Рейтинг: 180 НеутралноНаправи ли ви впечатление че по дръвчетата няма листа. Значи снимката е правена преди пролетното раззеленяване или след есеният листопад. То ест, не е скорошна.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Незнайко
Рейтинг: 3085 НеутралноДо коментар [#3] от "Cassi":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ преди повече от 15 години бяха такива. Вече не помня кога беше, но още купувахме франкове от едни обменни автомати.
ikar_01
Рейтинг: 746 НеутралноЗа Олимпиадата в Атина /2004 г./ бяха пуснали подобни трамваи, но тия са по.модерни от тогавашните.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tunlas
Рейтинг: 237 Неутрално"Футуристични трамваи..."
От десетки години навсякъде във Франция трамваите са "футуристични" !
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#4] от "tsyrvulan":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.става дума за модела "Citadis" , първете 10 броя са доставени на Страсбург през април. Тогава е направено тържественото първо пътуване до Кел.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 РазстроеноДо коментар [#7] от "Wornoxmaniak":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!на село как сте с паветата?
Virgin
Рейтинг: 975 НеутралноНа снимката са опитни образци.
Трамваите тръгнаха преди месец и не изглеждат толкова футуристично колкото на снимката (много зависи и от "ливреята" - цветовата схема с която са боядисани).
Wornoxmaniak
Рейтинг: 332 ВеселоДо коментар [#10] от "КМЕТ В СЯНКА":
WornoxmaniakОтгоре слагаме асфалт. Става екстра. Дръжи по 40 годин. Тия камянци са изостанала технология и некога са ги редиле затворници и каторжници като деда ти.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 ВеселоДо коментар [#12] от "Wornoxmaniak":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!е явно съселяните ти сега асфалтират софия
Wornoxmaniak
Рейтинг: 332 ВеселоДо коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":
WornoxmaniakТака е. На тия жлътките най ще дръжи.
nodamncat
Рейтинг: 707 НеутралноСлед 65 години ще бъдат дарени на София. Потърпете малко.
destino
Рейтинг: 122 НеутралноКакто за всичко друго, има и технология за паважа.
Която, ако се спазва, се получава красиво като на снимката.
При нас проблемът е неспазването на технологията, нарушаване на условията за експлуатация (например тежкотоварен транспорт) и абсолютно никаква поддръжка.
abdulhazred
Рейтинг: 174 НеутралноЖивот и здраве след 30 години ги чакаме в София, дано ни ги вандалстват много мюслитата и черните и да ни дойдат запазени.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1204 НеутралноГубиш се времето да обясняваш на всезнаещият каскет с нянка елементарни неща.
Той си има "спуснато отгоре, и ВИНАГИ правилно (зер партията винаги е права, дори когато греши) становище за всичко (и всички).
Пример? Неговте коментари 22 и 39 относно ремонта на Прага в темата http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2017/06/30/2999018_remontut_na_dva_bulevarda_blokira_dvijenieto_v_centura/?ref=id&_ga=2.176891360.490308143.1498909097-457549118.1473867793
казват ПОЧТИ всичко:) И мен ме нарече "строителен техник", явно в понятията на ОФ'агитатор това е обидно. Ама кат' му казах (в същата тема) че не съм строителен техник, а строителен кибик, "умника " си замълча. Е, толкоз от "визионер на ремонти"!
До коментар [#16] от "destino":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
Ivan_
Рейтинг: 466 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "Wornoxmaniak":
Модератора е неадекватен!Известно ли ти е, че и към момента има КАМЕННИ пътища строени по времето на римската империя?
Wornoxmaniak
Рейтинг: 332 НеутралноДо коментар [#19] от "ivan_":
WornoxmaniakМисла да ми е извесно. Колизеумът, Рим. Наредили едни червняци, без малко да се лъзна и да си потроша гутурницата.
Wornoxmaniak
Рейтинг: 332 ВеселоДо коментар [#18] от "Мойше! Толкоз!!!":
WornoxmaniakНема да закачаш карнавалният кмет коментатор що по едно време беше он беше болен и беше много скучно...
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#20] от "Wornoxmaniak":
Модератора е неадекватен!Не бих могъл да коментирам с теб!
Ти си на съвсем различно ниво, не съм достоен да ти пиша:)
man_un
Рейтинг: 746 НеутралноЗападна Европа винаги е била в стремеж да се развива в различни области и проекти-линии, канали, мостове, тунели, за народонаселението и туристите. Неслучайно прадядовците им кръстоносците са измислили походите до Светите земи, банките,чекове, кредитните карти и лихвите. Е, сега внуците им си живкат, само да пазят придобивките и да ги развиват.
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 352 ЛюбопитноДали са подарък от базелската селищна система???
"We're not gonna take it! Anymore."Wornoxmaniak
Рейтинг: 332 НеутралноДо коментар [#22] от "ivan_":
WornoxmaniakТака е.
Настроение: Скромно.
ijj
Рейтинг: 753 НеутралноПреди години също е имало такъв трамвай - още от 1896 г. Сега разходите за възстановяването на трамвайната връзка (включително и за ремонт на мост над река Рейн) са били 96 милиона евро, от които 70 милиона евро са дадени от Страсбург и 26 милиона от Кел.
Явно, че има интерес за движение и в двете посоки. От Кел към Страсбург - защото Страсбург е голям и интересен град. А от Страсбург за Кел - защото 20 000 човека от Страсбург работят в Германия (безработицата в двата града е съответно 10% и 3.5%).
Данните са от:
http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2017/04/28/97002-20170428FILWWW00293-un-tram-pour-l-europe-entre-strasbourg-et-kehl.php
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
ijj
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#4] от "tsyrvulan":
Транваят е пуснат в движение в края на месец април 2017 г. Странно е наистина, че дърветата на снимката нямат листа. Вероятно снимката е от по-рано.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Иван Иванов
Рейтинг: 918 НеутралноХехехе, ти думата плебс трябва да я употребяваш само в първо лице.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#18] от "Мойше! Толкоз!!!":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Я разкажи бедни ми Моше за трамваите и паветата в израел и как е там с ремонтите и подземните паркинги, които са непосилни за ГЕРБ в София.
Хубаво разкажи кое как се прави та да лъсне истината.
historama
Рейтинг: 695 Неутралноно технологията на поставяне на паветата е чужда, и много тайнствена - всички павета са идеално нивелирани. У нас технологията е ГЕРБ - осигурява ремонт само след 3 месеца!
historama
Рейтинг: 695 НеутралноДокато в ЕС има невероятни заводи за влакове и трамваи, нашите едибили кръстосват цял свят и всички кътчета на поднебесната империя, за да ни шашнат с някакви измислени влакове
solange
Рейтинг: 458 Неутрално"Пускането в експлоатация на първата френска трансгранична трамвайна линия е историческо събитие, като Страсбург и Кел не са имали такава връзка от 72 години."
Това е много интересен момент. Трамвай е имало от 1896 г., когато Страсбург е бил немски. За последен път трамваят е преминал над Рейн през 1945 г. После тази линия е била разрушена.
Вижте какво прави войната и какво - Обединена Европа!
cristo_n
Рейтинг: 466 НеутралноТрезвият разум обаче предпочита подарените реновирани швайцарски трамваи, отклоктото десетки милиони грешно порахчени пари.
cristo_n
Рейтинг: 466 Неутрално