Фотогалерия: Новият най-добър автомобил на света

Reuters

Фотогалерия: Новият най-добър автомобил на света

От момента на представянето на първия "Ролс-Ройс Фантом" през 1925 година той е приеман за най-добрата кола на света. Вчера в Лондон беше показано новото поколение на лимузината, возила най-влиятелните мъже и жени в изминалите 92 години.

  • От момента на представянето на първия "Ролс-Ройс Фантом" през 1925 година той е приеман за най-добрата кола на света. Вчера в Лондон беше показано новото поколение на лимузината, возила най-влиятелните мъже и жени в изминалите 92 години.

    По повод премиерата, бяха изложение и няколко култови екземпляра на модела, като този "Фантом" на ръководителя на десанта в Нормандия и герой от Втората световна война фелдмаршал Бърнард Монтгомъри.
    От момента на представянето на първия "Ролс-Ройс Фантом" през 1925 година той е приеман за най-добрата кола на света. Вчера в Лондон беше показано новото поколение на лимузината, возила най-влиятелните мъже и жени в изминалите 92 години.<br /><br />По повод премиерата, бяха изложение и няколко култови екземпляра на модела, като този "Фантом" на ръководителя на десанта в Нормандия и герой от Втората световна война фелдмаршал Бърнард Монтгомъри.
  • При представянето на осмото поколение на "Ролс-Ройс Фантом" беше отбелязано, че докато редица производители на луксозно модели опитват да намалят разходите, чрез споделяне на платформи с масови модели, от "Ролс-Ройс" продължават да залагат на производство в малки серии, изцяло посветени на лукса.

    На снимката е "Ролс-Ройс Фантом", принадлежал на Джон Ленън.
    При представянето на осмото поколение на "Ролс-Ройс Фантом" беше отбелязано, че докато редица производители на луксозно модели опитват да намалят разходите, чрез споделяне на платформи с масови модели, от "Ролс-Ройс" продължават да залагат на производство в малки серии, изцяло посветени на лукса.<br /><br />На снимката е "Ролс-Ройс Фантом", принадлежал на Джон Ленън.
  • Новата "Платформа на лукса", както е наречена основата на лимузината, е изцяло от алуминий и е създадена от инженерите на "Ролс-Ройс". Върху нея ще се градят всички бъдещи модели на марката.
    Новата "Платформа на лукса", както е наречена основата на лимузината, е изцяло от алуминий и е създадена от инженерите на "Ролс-Ройс". Върху нея ще се градят всички бъдещи модели на марката.
  • Платформата е с 30% по-здрава и значително по-лека от тази на предшественика.
    Платформата е с 30% по-здрава и значително по-лека от тази на предшественика.
  • Платформата има отношение и към комфорта на возене, който ще се осигурява от ново въздушно окачване, със система за промяна на настройките. Електронното управление на окачването прави редица изчисления, за да предложи най-доброто възможно пътно поведение, като благодарение на камери на предния прозорец, настройките се задават части от секундата преди лимузината да стъпи на съответния пътен участък.
    Платформата има отношение и към комфорта на возене, който ще се осигурява от ново въздушно окачване, със система за промяна на настройките. Електронното управление на окачването прави редица изчисления, за да предложи най-доброто възможно пътно поведение, като благодарение на камери на предния прозорец, настройките се задават части от секундата преди лимузината да стъпи на съответния пътен участък.
  • Сериозно подобрение има и при звукоизолацията, като в колата са монтирана 130 килограма звукоизолиращи материали. С цел намаляване шума от гумите, за "Фантом" са направени и специални, по-тихи гуми.
    Сериозно подобрение има и при звукоизолацията, като в колата са монтирана 130 килограма звукоизолиращи материали. С цел намаляване шума от гумите, за "Фантом" са направени и специални, по-тихи гуми.
  • Крайният резултат е намаляване на неприятните шумове с 10% спрямо предшественика.
    Крайният резултат е намаляване на неприятните шумове с 10% спрямо предшественика.
  • Двигателят на "Ролс-Ройс Фантом" остава дванадесетцилиндров, с V-образна конфигурация, но е изцяло нова разработка. За разлика от атмосферния мотор на предшественика, новият е с два турбокомпресора и от 6.75-литра вади мощност от 563 конски сили и 900 Нм въртящ момент, още при 1700 оборота в минута.

    Досега мощността на "Фантом" беше 460 конски сили.
    Двигателят на "Ролс-Ройс Фантом" остава дванадесетцилиндров, с V-образна конфигурация, но е изцяло нова разработка. За разлика от атмосферния мотор на предшественика, новият е с два турбокомпресора и от 6.75-литра вади мощност от 563 конски сили и 900 Нм въртящ момент, още при 1700 оборота в минута. <br /><br />Досега мощността на "Фантом" беше 460 конски сили.
  • Скоростната кутия е осемстепенна автоматична, като при избора на предавка се взима предвид не само стила на шофиране, но и спецификата на терена пред автомобила.
    Скоростната кутия е осемстепенна автоматична, като при избора на предавка се взима предвид не само стила на шофиране, но и спецификата на терена пред автомобила.
  • Новият "Фантом" е сочен като най-технологичният "Ролс-Ройс" в историята. Сред екстрите са комплект камери с възможност за поглед към колата като от хеликоптер, система за нощно виждане, адаптивен круиз контрол, огромен хед-ъп дисплей и WiFi hotspot. Фаровете са лазерни, като осветяват пътя на над 600 метра пред колата.
    Новият "Фантом" е сочен като най-технологичният "Ролс-Ройс" в историята. Сред екстрите са комплект камери с възможност за поглед към колата като от хеликоптер, система за нощно виждане, адаптивен круиз контрол, огромен хед-ъп дисплей и WiFi hotspot. Фаровете са лазерни, като осветяват пътя на над 600 метра пред колата.
  • В салона са използвани само най-качествени материали, като щедро присъстват дървени панели. При дизайна на интериора е черпено вдъхновение и от луксозните яхти.
    В салона са използвани само най-качествени материали, като щедро присъстват дървени панели. При дизайна на интериора е черпено вдъхновение и от луксозните яхти.
  • Седалките са с нов дизайн, като при тяхната изработка е взаимствана идея от изложения в музея за модерна изкуство Eames Lounge Chair от 1956 година.
    Седалките са с нов дизайн, като при тяхната изработка е взаимствана идея от изложения в музея за модерна изкуство Eames Lounge Chair от 1956 година.
  • Зад облицованите с дърво облегалки на предните седалки са скрити масичка за пикник и екрани на мултимедийната система, които се разгъват електрически. Задните седалки са няколко вида - стандартни, като кресла, с поставка за краката като първа класа в самолетите и т.н, като могат да са с охлаждане и подгряване, като затопляне се предлага и за подлакътниците във вратите.
    Зад облицованите с дърво облегалки на предните седалки са скрити масичка за пикник и екрани на мултимедийната система, които се разгъват електрически. Задните седалки са няколко вида - стандартни, като кресла, с поставка за краката като първа класа в самолетите и т.н, като могат да са с охлаждане и подгряване, като затопляне се предлага и за подлакътниците във вратите.<br />
  • На разположение отзад са също бар с чаши, минихладилник, охладител за бутилки и т.н.
    На разположение отзад са също бар с чаши, минихладилник, охладител за бутилки и т.н.
  • Зоната с приборите около водача в новия "Фантом" е наречена "Галерията", като уредите запазват класическата форма, типична за моделите от миналото, но вече се проектират на 12.3 инчов TFT цветен дисплей. На него може да се изведе и различна полеза допълнителна информация от бордовия компютър.
    Зоната с приборите около водача в новия "Фантом" е наречена "Галерията", като уредите запазват класическата форма, типична за моделите от миналото, но вече се проектират на 12.3 инчов TFT цветен дисплей. На него може да се изведе и различна полеза допълнителна информация от бордовия компютър.
  • В центъра на арматурното табло е поставен класически часовник, за тиктакането на който се казва, че е най-силният звук, който може да се чуе в новия "Фантом".Като опция се предлага възможността арматурното табло да се тапицира с избран от собственика материал, като има и възможност дори да се създаде рисунка, която става завинаги част от интериора на автомобила.
    В центъра на арматурното табло е поставен класически часовник, за тиктакането на който се казва, че е най-силният звук, който може да се чуе в новия "Фантом".Като опция се предлага възможността арматурното табло да се тапицира с избран от собственика материал, като има и възможност дори да се създаде рисунка, която става завинаги част от интериора на автомобила.
  • Фотогалерия: Новият най-добър автомобил на света
  • Фотогалерия: Новият най-добър автомобил на света