За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
pag
Рейтинг: 289 ЛюбопитноИкономия през първите 100 км, после - разхода е както си знаем, за сметка на силно усложнена конструкция.
Culus capitem delitЕдинствената полза е възможността за 40-50 км чисто електрическо движение, т. е. - ако караш малко на градско. Обаче кому е нужна (и колко е подходяща) 7-серия за да минава 40 км в града?
Хибридите са задънена улица, германците упорито държат да повторят опита на Тойота отпреди 15 години, защо?
Вкарвайте парите в разработка на акумулаторни батерии, там е истината! Който направи пробив при тях, ще завладее автомобилния свят!
не на безразличието
Рейтинг: 233 НеутралноБМВ използва технологиите на Тойота....
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимtruly
Рейтинг: 574 НеутралноАвторът удобно пропуска да спомене цени.
ijj
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#3] от "truly":
Е, казал е все пак нещо за икономиите на разходи:
"При това нужният ток излиза между 2 и 3 лева за сто километра, в зависимост дали се ползва дневна или нощна тарифа на зареждане."
Т.е. ако приемем, че автомобилът изминава по около 100 км ден, икономиите стават към 7-8 лв./ден, или годишно приблизително около 2000 лв. И би могло да се очаква, че за около 10 години подобно използване ще се откупи разликата в цената с конвенционален автомобил. Това показва колко е прав авторът като пише:
"При това положение плъг-ин хибридите на БМВ могат да са избор основно за хора, загрижени за екологията, които обаче не искат да страдат от ограниченията, налагани от чистите електромобили."
А може пъл използването на такива автомобили да стане модерно и престижно.
Камен
Рейтинг: 929 НеутралноЕ не знаеш ли - нужна е на еврократите, които въведоха лимити за средния разход на моделите на всеки производител. Тези лимити падат стъпаловидно в годините.
Зорлем производителите се чудят какво да измислят за да ги покрият.
Единия от номерата е с хибридите - ето среден разход по документи 1.9/100, бюрократите доволни, норматива изпълнен. А че като тръгнеш за Бургас си ги правиш 8/100 никой не гледа. Това 1.9 е ако зареждаш всяка вечер в гаража и караш след това 10-20 км до работа само.
reply
Рейтинг: 534 НеутралноСХЕМАТА НЯМА ДА ГИ ОПРАВИ НЕЩАТА НО ЩЕ НАПРАВИ НЯКОИ "ЕКОЛОЗИ" МНОГО БОГАТИ
chevyvolt
Рейтинг: 789 НеутралноПак се чудят как да задържат използването на ДВГта. Пълната еклектричка е истината и Тесла Модел 3 ще ги отнесе тия баварци, ако не се вземат в ръце бързо.
Гарван
Рейтинг: 804 ЛюбопитноНа какво се основават тези крайни и погрешни заклучения? Тойота удариха джакпота с хибридите, които ще заместят конвенционалните автомобили (междинното звено)до пълното навлизане на електроавтомобилите. До сега Тойота са продали над 10 мил. хибридни автомобила. В Германия всеки втори частен автомобил Тойота е хибрид. За 2016г имат ръст в продажбите от 8,9% и тенденцията е нарастваща. БМВ се усетиха малко късно и дано бързо наваксат изоставането.
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 346 НеутралноВ момента сьм студент по дентална медицина в Пловдив 5ти курс и смятам да ида да работя в Германия та въпросът ми е колко трябва да работа там за един такъв автомобил някой може ли да ми каже ?
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#3] от "truly":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...От 50 хил.евро нагоре... Все пак е БМВ. :)
Гарван
Рейтинг: 804 ЛюбопитноТо хубаво, ама с коя Тесла да тегля караваната?
dante_18
Рейтинг: 289 НеутралноАнатомията взе ли я? ))) If you are going through hell... Keep going!
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 346 Неутрално[quote#12:"dante_18"][/quote]
Разбира се и анатомията и физиологията и патофизиологията :Д
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 346 НеутралноЕ не лъжа,че на анатомия и физиология ме скъсаха първите пъти,но на поправките бях безупречен :Д
tvr18355030
Рейтинг: 120 НеутралноТесла Модел 3 струва по-малко пари от всичките БМВ-та спомената в статията и няма никъкви директни емисии!
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 346 НеутралноТо каквото о да си завършил в Бг да идеш да работиш навън застакьв автомобил трябва да работиш поне 4,5 години там извинявам се за тъпия въпрос :Д
Камен
Рейтинг: 929 НеутралноСтрува тя, ама в момента не можеш да си я купиш. Като произведат няколкостотин хиляди както обещаха, тогава ще видим.
Между другото, не знам дали чете за голямото представяне миналия петък, но тази дето струва $35к в момента не можеш да си я купиш, не е ясно и кога ще може. Ще има скоро (уж) Тесла 3 за $52к, но за по-евтиния модел без екстри ще трябва да се изчака до 2018.
$52к е без ДДС в САЩ - ако дойде в Европа е +20%, тоест $62.4к
По-евтина ли е от БМВ-то?
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 НеутралноДо коментар [#1] от "pag":
I 💜 Leka BorislavovnaИ аз така мисля.
pag
Рейтинг: 289 ВеселоДо коментар [#9] от "Mia san Bayern!":
Culus capitem delitЕдин приятелски съвет: не мислете от първия си ден в Германия как да си купите скъпо БМВ. Там не е прието млад човек без положение да кара скъпа кола (дори и "втора ръка"). Негласно, във фирмите има следната йерархия: сътрудниците карат БМВ 3-ки, МВ С-клас, Ауди А3 или А4. Средните началства - 5-ци, Е-клас, А5-А6. Всякакви големи SUV като БМВ Х-серия, разни Q7, GL и прочие се приемат за крайно неекологични и белег за изхвърляне и парвенющина, ако не става дума за наистина заможен човек - собственик/акционер/директор на сериозна фирма.
Когато натрупате стаж и започнете частна практика, тогава ще можете да си ги позволите - и като разходи, и като имидж. Пожелавам ви го с благородна завист - бъдещето е пред вас.....