Удоволствие от шофирането с минимум вредни емисии

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 289 Любопитно

    Икономия през първите 100 км, после - разхода е както си знаем, за сметка на силно усложнена конструкция.
    Единствената полза е възможността за 40-50 км чисто електрическо движение, т. е. - ако караш малко на градско. Обаче кому е нужна (и колко е подходяща) 7-серия за да минава 40 км в града?
    Хибридите са задънена улица, германците упорито държат да повторят опита на Тойота отпреди 15 години, защо?
    Вкарвайте парите в разработка на акумулаторни батерии, там е истината! Който направи пробив при тях, ще завладее автомобилния свят!

    Culus capitem delit
  2. 2 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 233 Неутрално

    БМВ използва технологиите на Тойота....

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  3. 3 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Авторът удобно пропуска да спомене цени.

  4. 4 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#3] от "truly":

    Е, казал е все пак нещо за икономиите на разходи:

    "При това нужният ток излиза между 2 и 3 лева за сто километра, в зависимост дали се ползва дневна или нощна тарифа на зареждане."

    Т.е. ако приемем, че автомобилът изминава по около 100 км ден, икономиите стават към 7-8 лв./ден, или годишно приблизително около 2000 лв. И би могло да се очаква, че за около 10 години подобно използване ще се откупи разликата в цената с конвенционален автомобил. Това показва колко е прав авторът като пише:

    "При това положение плъг-ин хибридите на БМВ могат да са избор основно за хора, загрижени за екологията, които обаче не искат да страдат от ограниченията, налагани от чистите електромобили."

    А може пъл използването на такива автомобили да стане модерно и престижно.

  5. 5 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 929 Неутрално

    кому е нужна (и колко е подходяща)
    —цитат от коментар 1 на pag

    Е не знаеш ли - нужна е на еврократите, които въведоха лимити за средния разход на моделите на всеки производител. Тези лимити падат стъпаловидно в годините.
    Зорлем производителите се чудят какво да измислят за да ги покрият.
    Единия от номерата е с хибридите - ето среден разход по документи 1.9/100, бюрократите доволни, норматива изпълнен. А че като тръгнеш за Бургас си ги правиш 8/100 никой не гледа. Това 1.9 е ако зареждаш всяка вечер в гаража и караш след това 10-20 км до работа само.

  6. 6 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 534 Неутрално

    СХЕМАТА НЯМА ДА ГИ ОПРАВИ НЕЩАТА НО ЩЕ НАПРАВИ НЯКОИ "ЕКОЛОЗИ" МНОГО БОГАТИ

  7. 7 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Пак се чудят как да задържат използването на ДВГта. Пълната еклектричка е истината и Тесла Модел 3 ще ги отнесе тия баварци, ако не се вземат в ръце бързо.

  8. 8 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 804 Любопитно

    Икономия през първите 100 км, после - разхода е както си знаем, за сметка на силно усложнена конструкция.Единствената полза е възможността за 40-50 км чисто електрическо движение, т. е. - ако караш малко на градско. Обаче кому е нужна (и колко е подходяща) 7-серия за да минава 40 км в града?Хибридите са задънена улица, германците упорито държат да повторят опита на Тойота отпреди 15 години, защо?Вкарвайте парите в разработка на акумулаторни батерии, там е истината! Който направи пробив при тях, ще завладее автомобилния свят!
    —цитат от коментар 1 на pag

    На какво се основават тези крайни и погрешни заклучения? Тойота удариха джакпота с хибридите, които ще заместят конвенционалните автомобили (междинното звено)до пълното навлизане на електроавтомобилите. До сега Тойота са продали над 10 мил. хибридни автомобила. В Германия всеки втори частен автомобил Тойота е хибрид. За 2016г имат ръст в продажбите от 8,9% и тенденцията е нарастваща. БМВ се усетиха малко късно и дано бързо наваксат изоставането.

  9. 9 Профил на Jordan Dimitrov
    Jordan Dimitrov
    Рейтинг: 346 Неутрално

    В момента сьм студент по дентална медицина в Пловдив 5ти курс и смятам да ида да работя в Германия та въпросът ми е колко трябва да работа там за един такъв автомобил някой може ли да ми каже ?

  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#3] от "truly":

    От 50 хил.евро нагоре... Все пак е БМВ. :)

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  11. 11 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 804 Любопитно

    Пак се чудят как да задържат използването на ДВГта. Пълната еклектричка е истината и Тесла Модел 3 ще ги отнесе тия баварци, ако не се вземат в ръце бързо.
    —цитат от коментар 7 на chevyvolt, Радев - национален предател!

    То хубаво, ама с коя Тесла да тегля караваната?

  12. 12 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 289 Неутрално

    В момента сьм студент по дентална медицина в Пловдив 5ти курс и смятам да ида да работя в Германия та въпросът ми е колко трябва да работа там за един такъв автомобил някой може ли да ми каже ?
    —цитат от коментар 9 на Mia san Bayern!



    Анатомията взе ли я? )))

    If you are going through hell... Keep going!
  13. 13 Профил на Jordan Dimitrov
    Jordan Dimitrov
    Рейтинг: 346 Неутрално

    [quote#12:"dante_18"][/quote]

    Разбира се и анатомията и физиологията и патофизиологията :Д

  14. 14 Профил на Jordan Dimitrov
    Jordan Dimitrov
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Е не лъжа,че на анатомия и физиология ме скъсаха първите пъти,но на поправките бях безупречен :Д

  15. 15 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Тесла Модел 3 струва по-малко пари от всичките БМВ-та спомената в статията и няма никъкви директни емисии!

  16. 16 Профил на Jordan Dimitrov
    Jordan Dimitrov
    Рейтинг: 346 Неутрално

    То каквото о да си завършил в Бг да идеш да работиш навън застакьв автомобил трябва да работиш поне 4,5 години там извинявам се за тъпия въпрос :Д

  17. 17 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Тесла Модел 3 струва по-малко пари от всичките БМВ-та спомената в статията и няма никъкви директни емисии!
    —цитат от коментар 15 на tvr18355030


    Струва тя, ама в момента не можеш да си я купиш. Като произведат няколкостотин хиляди както обещаха, тогава ще видим.
    Между другото, не знам дали чете за голямото представяне миналия петък, но тази дето струва $35к в момента не можеш да си я купиш, не е ясно и кога ще може. Ще има скоро (уж) Тесла 3 за $52к, но за по-евтиния модел без екстри ще трябва да се изчака до 2018.
    $52к е без ДДС в САЩ - ако дойде в Европа е +20%, тоест $62.4к
    По-евтина ли е от БМВ-то?

  18. 18 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#1] от "pag":

    И аз така мисля.

    I 💜 Leka Borislavovna
  19. 19 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#9] от "Mia san Bayern!":

    Един приятелски съвет: не мислете от първия си ден в Германия как да си купите скъпо БМВ. Там не е прието млад човек без положение да кара скъпа кола (дори и "втора ръка"). Негласно, във фирмите има следната йерархия: сътрудниците карат БМВ 3-ки, МВ С-клас, Ауди А3 или А4. Средните началства - 5-ци, Е-клас, А5-А6. Всякакви големи SUV като БМВ Х-серия, разни Q7, GL и прочие се приемат за крайно неекологични и белег за изхвърляне и парвенющина, ако не става дума за наистина заможен човек - собственик/акционер/директор на сериозна фирма.
    Когато натрупате стаж и започнете частна практика, тогава ще можете да си ги позволите - и като разходи, и като имидж. Пожелавам ви го с благородна завист - бъдещето е пред вас.....

    Culus capitem delit




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #