Срещата на притежатели на класически модели ("Klassikertreffen") в Рюселсхайм е сред най-големите подобни събития в Европа, като събира над 3000 ретро коли, мотоциклети, велосипеди и дори трактори. Акцентите в изданието тази година.
Какво общо имат класически автомобили като Opel Super 6 Gläser кабриолет от 1937 година или "Опел Адмирал" A V8 със съвременните модели "Опел Инсгиния" и Опел Каскада? Всички те отразяват духа на своето време.
Посетителите на 17-ото "Klassikertreffen" (среща на класическите модели) на "Опелфилен" ("Opelvillen") в Рюселсхайм в неделя, 27 август, ще могат да разберат от първа ръка какво точно значи това.Това е най-голямата еднодневна среща на класически автомобили и се организира от общината на Рюселсхайм, където е централата на "Опел". На събитието се очакват над 3000 класически автомобила, трактори, мотоциклети и велосипеди. Шефът на "Опел" Михаел Лошелер заедно с посланика на марката Йоаким Винкелхок ще водят парада на "Опелфилен". Лошелер ще зад волана на "Опел Адмирал" A V8 от 1965 година. Победителят в Льо Ман Винкелхок ще пилотира рали автомобила "Комодор" B GS/E от 1972 година. Кметът на Рюселсхайм Патрик Бургхард ще е зад волана на "Опел Капитен" от 1969 година. Ето и още няколко модела на "Опел", които заслужават внимание. "Опел 4/12 к.с.", известен като Дървесната жаба, през 20-те години е първият модел автомобил, произвеждан на поточна линия в Германия. За времето си иновативен е и "Кадет" от 1938 година, който е със самоносеща конструкция на каросерията. От гледна точка на уникалността на дизайна първото място в гамата на "Опел" още е запазено за GT от 1968 година. Логото на "Опел Адмирал" V8. Второто поколение на "Опел Инсигния" е новият флагман на марката.