Фотогалерия: Най-интересните експонати на софийския автосалон II

Николай Дойчинов

Фотогалерия: Най-интересните експонати на софийския автосалон II

23-ото издание на Софийския автосалон събира повече от 40 премиерни за България модели, а "Дневник" продължава с тяхното представяне.

  • Софийският автосалон продължава до неделя в "Интер експо център". 23-ото издание на изложението събира повече от 40 премиерни за България модели, а "Дневник" продължава с тяхното представяне.
    Софийският автосалон продължава до неделя в "Интер експо център". 23-ото издание на изложението събира повече от 40 премиерни за България модели, а "Дневник" продължава с тяхното представяне.
  • Ако има модели, които доминират на автосалона, това са компактните кросоувъри. Типичен техен представител е "Фолксваген Т-Рок".
    Ако има модели, които доминират на автосалона, това са компактните кросоувъри. Типичен техен представител е <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/08/25/3030213_fotogaleriia_folksvagen_pokaza_nai-kompaktniia_si/" target="_blank">"Фолксваген Т-Рок</a>".
  • За клиентското внимание сред най-малките джипки ще се бори и "Хюндай Кона".
    За клиентското внимание сред най-малките джипки ще се бори и <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/06/14/2988471_hjundai_kona_pretendira_che_zadava_standartite_pri/" target="_blank">"Хюндай Кона"</a>.
  • "Киа Стоник" е технологичен близнак на "Хюндай Кона", но на външен вид роднинската връзка почти не личи.
    <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/06/21/2992772_kia_izliza_na_pazara_na_kompaktni_krosouvuri_sus_stonik/" target="_blank">"Киа Стоник"</a> е технологичен близнак на "Хюндай Кона", но на външен вид роднинската връзка почти не личи.
  • "Ситроен" също опитва да яхне вълната на клиентския интерес към компактните кросоувъри с "С3 Еъркрос".
    "Ситроен" също опитва да яхне вълната на клиентския интерес към компактните кросоувъри с <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/06/13/2987937_nai-kompaktniiat_krosouvur_na_sitroen_predlaga_90/" target="_blank">"С3 Еъркрос"</a>.
  • За вниманието на българския купувач се бори и Н2, който излиза под луксозната марка на "Грейт Уол" - "Хавал".
    За вниманието на българския купувач се бори и Н2, който излиза под луксозната марка на "Грейт Уол" - "Хавал".
  • При най-малките кросоувъри "Мицубиши" имат представител от години - ASX, но в София дебюта си прави "Еклипс Крос", който се позиционира под "Аутлендър".
    При най-малките кросоувъри "Мицубиши" имат представител от години - ASX, но в София дебюта си прави <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/03/01/2926728_eklips_kros_parkira_mejdu_asx_i_autlendur_v_gamata_na/" target="_blank">"Еклипс Крос"</a>, който се позиционира под "Аутлендър".
  • Изцяло новият компактен всъдеход "Джип Компас" също е сред новите модели, които могат да се видят на салона.
    Изцяло новият компактен всъдеход <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2016/10/23/2849218_noviiat_djip_kompas_idva_s_obeshtaniia_za_oshte/" target="_blank">"Джип Компас"</a> също е сред новите модели, които могат да се видят на салона.
  • Преходът към по-големите кросоувъри правим с "Хавал" Н6 в неговото специално изпълнение "Гладиатор".
    Преходът към по-големите кросоувъри правим с "Хавал" Н6 в неговото специално изпълнение <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/10/14/3057744_greit_uol_predstaviat_model_za_ekstremen_ofroud/" target="_blank">"Гладиатор"</a>.
  • "Тигуан Олспейс" уплътнява гамата от кросоувъри на "Фолксваген", като се позиционира между "Тигуан" и "Туарег". Моделът предлага седем места.
    <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/03/06/2929119_folksvagen_tiguan_debjutira_i_sus_sedem_mesta/" target="_blank">"Тигуан Олспейс" </a>уплътнява гамата от кросоувъри на "Фолксваген", като се позиционира между "Тигуан" и "Туарег". Моделът предлага седем места.
  • На салона за пръв път пред българската публика беше показана и новата "Тойота Ленд Круизър".
    На салона за пръв път пред българската публика беше показана и новата "Тойота Ленд Круизър".
  • "Рейндж Роувър Велар" е насочен към клиентите сред търсещите свободата да пътуват и извън утъпканите пътища в лукс.
    <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/03/02/2927993_reindj_rouvur_velar_shte_tursi_novi_za_markata_klienti/" target="_blank">"Рейндж Роувър Велар" </a> е насочен към клиентите сред търсещите свободата да пътуват и извън утъпканите пътища в лукс.
  • Познатият ван "Кади" на салона дебютира в приключенската си версия "Олтрак".
    Познатият ван "Кади" на салона дебютира в приключенската си версия "Олтрак".
  • Задвижването 4Х4 и мощният дизел превръщат и "Фолсваген Калифорния" в доста способна офроуд машина. Предимството на тази версия е, че осигурява и подслон за четирима.

    Изложеният на салона експонат вече е купен, въпреки цената от почти 154 000 лева.
    Задвижването 4Х4 и мощният дизел превръщат и "Фолсваген Калифорния" в доста способна офроуд машина. Предимството на тази версия е, че осигурява и подслон за четирима.<br /><br />Изложеният на салона експонат вече е купен, въпреки цената от почти 154 000 лева.
  • "Лада Калина Крос" пък е отговорът на руснаците на търсенето на автомобили с кросоувър излъчване.
    "Лада Калина Крос" пък е отговорът на руснаците на търсенето на автомобили с кросоувър излъчване.
  • "Фолксваген Поло" няма амбицията да щурмува черните пътища, но има претенциите, че предлага комфорта и удобства, близки до тези в "Голф".
    <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/06/19/2991534_fotogaleriia_noviiat_folksvagen_polo_idva_s_tehnologii/" target="_blank">"Фолксваген Поло"</a> няма амбицията да щурмува черните пътища, но има претенциите, че предлага комфорта и удобства, близки до тези в "Голф".
  • Завършваме галерията с два автомобила, създадени, за да зареждат с адреналин. "Хюндай i30 N" е първият опит на корейската марка да се намести сред т.нар. горещи хечбеци.
    Завършваме галерията с два автомобила, създадени, за да зареждат с адреналин. <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/07/14/3006985_fotogaleriia_hjundai_pokaza_nai-moshtnata_i/" target="_blank">"Хюндай i30 N"</a> е първият опит на корейската марка да се намести сред т.нар. горещи хечбеци.
  • "Лексус" LC500 пък се ражда след една забележка към шефа на фирмата, че правят хубави коли, но скучни.
    <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2016/12/09/2879786_nova_hibridna_sistema_i_moderni_baterii_za_hibrida/" target="_blank">"Лексус" LC500</a> пък се ражда след една забележка към шефа на фирмата, че правят хубави коли, но скучни.