"Тойота Ленд Круизър" стана по-пъргав и по-сигурен

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Но остава грубоват. Иначе здрав, надежден, но нещо не могат да го докарат на външен вид.

  2. 2 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 233 Весело

    Външния вид е най малкия проблем на това животно...,а това е прадо,май не е ланд крузер 200

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Е та това си е високопроходима машина, не паркетник за кифла, да може да се катери по лесно по тротоарите. Грозен я. На кого му пука, като се зарови в калта, колко точно му е красива машината?

    Това което на мен ми е странно е Торсена. Ауди се отказаха от него, сега Тойота взеха да го лансират. А и аз все си мислех, че Торсен не е добра система за хард офроуд, ама явно става...

  4. 4 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Добра си е машината!
    Само, дето 177 коня са недостатъчни!
    Мицубиши Паджеро е по-компактно, а е 178 к.с.

    Да разлая троловете!!
  5. 5 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":Добра си е машината!Само, дето 177 коня са недостатъчни!Мицубиши Паджеро е по-компактно, а е 178 к.с.
    —цитат от коментар 4 на lone_wolf


    Паджерото ме е голяма слабост и е 200кс след 2010 г.
    На автосалона я видях тази Тойота 150, най-ниската версия с ръчни скорости се предлагаше за 94К, а топ изпълнението с оффроуд пакет за 143к.
    Най-много ми хареса серийното подгряване на предно/челно стъкло. Това за нашите зимни условия си е отлично решение. За проходимост всеки знае, но кола за 100К да я забиеш по чукарите и драките малко не ми се вярва.
    Заради торсен диференциала изчетох бая инфо в нета и предполагам, че щом японеца го е купил има още хляб в него.

  6. 6 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Вчера заставам до един "ленд круизър" на светофара. Доста голямо животно, с багажник, в който може да вкараш цяла бала сено. Викам си човекът сигурно го ползва за работа, за какво може да ти е толкова огромна кола в града. От любопитство поглеждам към шофьорското място и какво да видя - зализан костюмар с очилца. Това са 3 тонни купчини ламарини, създадени за хора с болни комплекси да имат как да компенсират за липсите.

    Every cradle is a grave.
  7. 7 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 676 Гневно

    На европейския пазар автомобилът се предлага с 2.8 литров турбодизелов двигател с мощност от 177к.с

    Единственият му минус, но пък какъв минус...
    Що за малоумие от страна точно на Тойота...

    Преди 1-2 години като оглеждах за такъв и нямаше почти никакви бензинови екземпляри, явно това няма изгледи да се промени...

    Stef
  8. 8 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#5] от "chasovnik":

    Паджерото с двеста коня е с "електронен тунинг"!
    Иначе е 178 к.с.
    Имам и Паджеро и L200 (след 2010-та) , с идентични двигатели са със 178 к.с.
    Паджерото (и L200) са с ходова част, за която Тойота може само да мечтае към настоящия момент!

    Да разлая троловете!!
  9. 9 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#5] от "chasovnik":

    Е ако няма да я забиваш по чукарите, е безмислена инвестиция тая Тойота. То това и е силата.

    За тия пари има "джипки", които предлагат далеч повече като лукс , двигател и прочие. Ако човек си търси нещо да ходи на ски, тая Тойота е като да стреляш муха с топ. Просто таргета и е друг. То реално клиентите рядко търсят такива коли, затова и този тип автомобили все повече се стеснява като моделно предлагане.

  10. 10 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 259 Неутрално

    А какво става с V8 двигателя?

  11. 11 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#6] от "Ватник":

    Иди в САЩ и съвсем ще се депресираш. Там обичания модел е я Тундра, я Секвоя, пред които Ленд Крузера малее :)

  12. 12 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Няма вече Нисан Патрул. Тоя ленд-крузър не е лош, ама и той е ни рак ни риба. Голям и неудобен за града и за магистрала, прекалено тежък, скъп и луксозен за офф роуд

  13. 13 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#6] от "Ватник":Иди в САЩ и съвсем ще се депресираш. Там обичания модел е я Тундра, я Секвоя, пред които Ленд Крузера малее :)
    —цитат от коментар 11 на niakoi_si


    Така е, бил съм в САЩ и останах доста шокиран от автомобилите, които кара там, само че в САЩ конюктурата е малко по-различна.
    Първа горивата са два пъти по-евтини. Второ т.нар. "commute" или пътят от вкъщи до работа и обратно е огромен, разстоянията са огромни, и от гледна точка на сигурността хората предпочитат да купуват по-големи автомобили (час-два път в едната посока превръща колата не само в средство за предвижване, но и място, в което прекарващ доста време). Трето по-голяма част от американците живеят с предградия, най-близкият магазин за пазаруване им е на 20 минути път с кола, вършат всичко с кола заради колосалните разстояния. Наскоро гледах сравенение между Виена и друг американски град със сходно население. Американският град беше 10 пъти по-голям от Виена по площ.
    Та това което искам да кажа е, че не може да сравняваме силно урбанизрана Европа със САЩ.

    Every cradle is a grave.
  14. 14 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ватник":

    Тундрата не е SUV, а SUT!
    Truck! Камион!
    Няма база за сравнение!

    Да разлая троловете!!
  15. 15 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ватник":

    Нещо не ме убеди. Колосалните растояния и комфора в колата нямат нищо общо с камионите които карат, нито цените на горивата. Ако си вземеш например един авенсис или Лексъс с full X3 не виждам с какво е по-некомфортен или неудобен от Секвоята, стига да не си в дивите части дето няма асфалт. Просто много американци имат малки **** и карат големи камиони.
    Също съм чувал (не зная дали е вярно) че по някое време миналото хилядолетие, решили да въведат зверски данъци за леки автомобили с мощни двигатели, само че разбира се за товарни не важало (както е и тук в момента)и американците, понеже си обичат мощни коли, просто почнали да карат пикапи

  16. 16 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ватник":


    Американският град беше 10 пъти по-голям от Виена по площ.
    —цитат от коментар 13 на Ватник


    "Едноетажна Америка"!
    В центъра на Милуоки, например, можеш да видиш еноти или диви гъски, а в рекичките, рибоци по почти метър!
    Същото е и в Чикаго, а за Анкъридж да не говорим!

    Да разлая троловете!!
  17. 17 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#15] от "uq":

    Няма по-практична кола от SUT!
    Пикап!
    Имам Паджето; Имам пикап L200!
    Пикапа го карам всеки ден, SUV-а от време на време!

    Да разлая троловете!!
  18. 18 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ватник":

    А да и още една причина, там има доста обширни диви места и много повече от тука хората почиват на каравани из националните паркове а и не само, ходят по фестивали и т.н. Вече ако имаш каравана (а те са ГООЛЕМКИ) задължително си с голям и мощен пикап/джип

  19. 19 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Возих се на такъв с над 5 литров бензинов двигател. Много е добре, наистина вътре няма глезотии, но е изключително надежден и стабилен за лоши пътища

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  20. 20 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#17] от "lone_wolf":

    Ами зависи за какво ти е. Ако си имаш да си караш.. цимент, мебели, колела, бали сено, тогава да, въпреки че пак една баничарка може би ще е по-удобна, ако обаче си караш основно детето, пазара и лаптопа, не виждам какво ми

  21. 21 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#14] от "lone_wolf":

    Не бих казал, че "снадартът" е такъв. Стандартът е голями седани, ако трябва да си говорим откровено. Нека не преувеличаваме.

    Every cradle is a grave.
  22. 22 Профил на lisungerche
    lisungerche
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Еееех, моя несбъдната мечта...

  23. 23 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    "В зависимост от кутията максималният въртящ момент е 370 или 450 Нм (за ръчната). "
    Абе нещо се загуедАх. От кога въртящия момент зависи от скоростната кутия? Това е характеристика на двигателя. Значи двигателите реално са два, дори и да са със същия обем и макс мощност. Да не говорим, че нещо не си представям, как може двигател с момент 370 нМ да има същата мощност, както такъв със 450 нМ. Това не е малка разлика. Единствения вариант е втория, да са го спънали нарочно във високите обороти.

  24. 24 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#23] от "uq":

    Отказах се от Тойота ,карам само такива ,но джипаим вози като камион ,щях да падна от седалката като го пробвах ,,а аз съм 110 кг ,да не говорим за децата ,отидох ,купих компактен Мерцедес купе ГЛС ,220 коня ,7.6 сек ,гори 5 -5.4 нафта , икономичен и пъргав ,500 нм ,надявам се да бъде здрав като тойотите ,но да се метнеш в джип 3 тона в тези времена на криза на климата и горивата е просто нахалство .

  25. 25 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Вчера заставам до един "ленд круизър" на светофара. Доста голямо животно, с багажник, в който може да вкараш цяла бала сено. Викам си човекът сигурно го ползва за работа, за какво може да ти е толкова огромна кола в града. От любопитство поглеждам към шофьорското място и какво да видя - зализан костюмар с очилца. Това са 3 тонни купчини ламарини, създадени за хора с болни комплекси да имат как да компенсират за липсите.
    —цитат от коментар 6 на Ватник


    И в предишната тема... щом стане въпрос за джип/сув плюеш на поразия...
    Седни, поспри се, всеки има свои виждания и свои нужди.
    И Киа Соренто -сегашната е с тая дължина, макар и по ниска, па никой нищо не казва, а и се купува като ТОПЪЛ ХЛЯБ в USA/Canada, въпреки че вдигнаха безбожно цените...
    Като ти е КИСЕЛЯК... гроздето не го купувай!!!

  26. 26 Профил на sha16312238
    sha16312238
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#23] от "uq":

    Слаб им е автоматика и затова ограничават въртящия момент.! Демек кимитиращо за скоростите е въртящия момент а не кс.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #