"Субару" лансира модел с осем места

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 221 Неутрално

    типично американски сув,за нашия стандарт недостижима за обикновения човек..

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  2. 2 Профил на nns СУПЕР
    nns
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Бааааси лудия материал. На интериорните снимки се вижда модел който би трябвало да е проектиран към 2003-2005 и в продажба най-късно до 2012, а мокетчето те изстрелва директно назад във времето с 35г поне. Броя на местата не отговаря на заявката в заглавието - освен ако не са наредили до шофьора още двама в стил 1950-60г. ?!

  3. 3 Профил на xamctep
    xamctep
    Рейтинг: 132 Весело

    До коментар [#2] от "nns":

    Абе, човек, кой ти кара Subaru заради мокетчетата?! :)

  4. 4 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 534 Неутрално

    типично американски сув,за нашия стандарт недостижима за обикновения човек..
    —цитат от коментар 1 на не на безразличието


    За обикновения човек са обикновените автомобили! Какво общо има това Субаро с тях и обикновения човек?!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  5. 5 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 701 Любопитно

    Между Есент и Асцент(Define ascent: the act of rising) няма ли някаква нищожна разлика?

    мурзилка
  6. 6 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#2] от "nns":

    Някаква Фиеста ли коментираш???

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  7. 7 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Субаро си има пазарна ниша и се представя добре в нея.
    Относно този модел от снимките не виждам голяма функционалност на последния ред но предполагам за превозването на деца от майки би бил добре.

    Модератора е неадекватен!
  8. 8 Профил на uporit СУПЕР
    uporit
    Рейтинг: 612 Весело

    "Субару" е синоним на качество, здравина и класически дизайн на разумна цена.
    На когото не му харесва - има достатъчно "паркетни" джипчета от други производители.

  9. 9 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 701 Любопитно

    Ммм, то всъщност се транскрибира с огледално "е", обърнато с главата надолу(ае). Донякъде звучи като българско "аес*ент"....

    *меко "с"

    мурзилка
  10. 10 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    До коментар [#7] от "ivan_":

    Явно е че този модел се опитва да се конкурира с големите американски модели с конфигуряцията на местата, но външно прилича повече на миниван, не виждам обема който предпочитат американските майки за да има място отзад за децата с играчки и спортни сакове и т.н. Няма информация за двигател и други подробности.
    Проблемът с предния модел на Трайбека беше известна технологична изостаналост на електрониката (навигация, други играчки), малкият резервоар ограничаващ те до 280 мили на дълъг път, лош разход на гориво в града (говоря за модел с 3.6 литра, 2009 година). Явно моделът който карах около месец тогава и не купих не беше на нивото на традиционния "Аутбак/Outback , една чудесна машина. Иначе много стабилен в дъжд и сняг, караше се като кола.

  11. 11 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Предницата е близо до тази на сегашния "Форестър". Общо взето не ме грабва. Американците ще си кажат мнението като цяло. Плюсът за мен е симетричното задвижане на системата 4Х4, което е техен патент.

  12. 12 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#10] от "daskal1":

    Каква конкуренция с големите модели в САЩ, ако това смятат от Субару отново няма да успеят?
    Аз това като го гледам ми прилича на миниван с повишена проходимост?

    Иначе за останолото съм съгласен изцяло.

    Ако не греша Субару имат прилични продажби в Азия, Океания и Австралия.

    Модератора е неадекватен!
  13. 13 Профил на d10001
    d10001
    Рейтинг: 968 Неутрално

    До коментар [#10] от "daskal1":

    ++++
    според мен в този сегмет американските клиенти търсят цена и електроника и както каза купуват местните марки. Субару се купува много на Север, но осножно малки и средни по големина коли и главно от хора живеещи активно и търсещи качество на първо място, комфортът и цената са на второ място... Ще им е трудно но сигурно не биха го пускали ако не си бяха извадили поуките....В американската им фабрика се правят Тойоти - може това да е тайната (да правят заедно подобни модели с еднакви части).

  14. 14 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2369 Весело

    До коментар [#12] от "ivan_":
    До коментар [#13] от "d10001":

    Някои американски комици започнаха с майтапите за този модел:имал 9'места със шофьора, а 19 поставки за чаши, затова притежателите щел да имат къси пътувания - щели да спират често за тоалетни.
    А иначе Субару са популярни в планината, например в Колорадо, и даже в Аляска.

  15. 15 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#14] от "daskal1":

    Субару са супер автомобили.
    Идеални са за използване в места с по-кофти време или за излети и подобни...

    Просто не си го представям това да е в размера на големите американски джипове изглежда по-малко като размер.

    Модератора е неадекватен!
  16. 16 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#12] от "ivan_":

    Продажбите на Субару в Азия(без Китай) и Океания са символични, ако изобщо има такива. Само в Австралия са прилични. Данните за 2016 година:
    =========================================
    Световни продажби(вкл. Япония) - около 950000
    Европа - 37189 - около 0.25% от европейския пазар
    САЩ - 650000 - около 3.6- 3.8 % от пазара
    Австралия - 45000 - около 5% от пазара
    Китай - 20000 - около 0.08% от пазара
    Япония - 160000 - около 5% от пазара (Тойота владее 50% от пазара).
    Това което ме безпокои за Ascent-а е че няма никаква информация за новия двигател ( 2,4 литра турбо), който го е проектирал, къде се изработва. Данните които са публикувани досега хич не са впечатляващи.

  17. 17 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Любопитно

    До коментар [#16] от "mandzo":

    Не знаех, че толкова голям дял от продажбите им са в САЩ:)

    Благодаря за информацията.

    Модератора е неадекватен!
  18. 18 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2369 Любопитно

    До коментар [#16] от "mandzo":

    Много бих се изненадал ако е така, този двигател е в много по-малкия Crosstreck, дъщеря ми си купи такъв преди година и е много доволна, особено през зимата. Педната Трибека започна с 3 литра, после 3.6, но верно, не беше турбо. Като имам предвид обаче сегашния тренд на големите американски СЮВ с над 5 литра двигатели, или сега популярните Инфинити с 5.6 литра струва ми се че един американски купувач би бил скептичен към толкова малък двигател в толкова голяма кола.

  19. 19 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#18] от "daskal1":

    Crosstreck е доста по-малък(поне 50-60 см по-къс и 500 кг по-лек), друг двигател , атмосферен,не е турбо. Кола за 2-3 човека макс. Хубавото е че има варианти със ръчни скорости.
    Ascent е друг клас, макар че е същата платформа и съответно друг двигател и скоростна кутия ( за които сщо няма публикувани данни още).
    Трибека-та с нейния двигател беше като ламя или гладна мечка, а колата тежка - просто лоша комбинация. Продаваха по 2-3 хиляди бройки на година в края на продажбите, толкова колкото Тойота продава ЛандКруйзер-а. Но Тойота е голяма фирма, може да си позволи да продава по толкова(и не харчи пари да го обновява, защото знае че няма да има възвращаемост).
    Ascent-а ще се бори за продажби с Тойота Highlander ( продават по 250000 - 300000 бройки на година), Хюндай СантаФе и други подобни. Доста неравна борба ще бъде, ако успеят да продават по 40000-50000 ще е голям успех.

  20. 20 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    До коментар [#19] от "mandzo":

    През май писаха че ще използват 3.6 Л боксер двигателя -виж
    http://www.autonews.com/article/20170321/OEM04/170329963/subarus-tribeca-successor-spied

  21. 21 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    До коментар [#19] от "mandzo":
    Прав си обаче че прототипа е показан с2.4 турбо. Да очакваме модификации

    https://www.autoblog.com/2017/04/12/subaru-ascent-three-row-suv-2018-launch/

  22. 22 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 701 Весело

    Най-хубавият автомобил е лада. Не новата, а социалистическата.

    мурзилка
  23. 23 Профил на podhod
    podhod
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#3] от "xamctep":

    едното не отговаря на другото ..да го бяха триъгалник изваяли,като не е за комфорта ! по дървени седалки не знам има ли

  24. 24 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#8] от "uporit":

    Сигурно и затова са продали толкова много Трибеки...! :)

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #