За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
не на безразличието
Рейтинг: 221 Неутралнотипично американски сув,за нашия стандарт недостижима за обикновения човек..
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимnns
Рейтинг: 633 НеутралноБааааси лудия материал. На интериорните снимки се вижда модел който би трябвало да е проектиран към 2003-2005 и в продажба най-късно до 2012, а мокетчето те изстрелва директно назад във времето с 35г поне. Броя на местата не отговаря на заявката в заглавието - освен ако не са наредили до шофьора още двама в стил 1950-60г. ?!
xamctep
Рейтинг: 132 ВеселоДо коментар [#2] от "nns":
Абе, човек, кой ти кара Subaru заради мокетчетата?! :)
quatro_4x3
Рейтинг: 534 НеутралноЗа обикновения човек са обикновените автомобили! Какво общо има това Субаро с тях и обикновения човек?! Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Маршалов
Рейтинг: 701 ЛюбопитноМежду Есент и Асцент(Define ascent: the act of rising) няма ли някаква нищожна разлика?
мурзилкаquatro_4x3
Рейтинг: 534 НеутралноДо коментар [#2] от "nns":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Някаква Фиеста ли коментираш???
Ivan_
Рейтинг: 434 НеутралноСубаро си има пазарна ниша и се представя добре в нея.
Модератора е неадекватен!Относно този модел от снимките не виждам голяма функционалност на последния ред но предполагам за превозването на деца от майки би бил добре.
uporit
Рейтинг: 612 Весело"Субару" е синоним на качество, здравина и класически дизайн на разумна цена.
На когото не му харесва - има достатъчно "паркетни" джипчета от други производители.
Маршалов
Рейтинг: 701 ЛюбопитноМмм, то всъщност се транскрибира с огледално "е", обърнато с главата надолу(ае). Донякъде звучи като българско "аес*ент"....
мурзилка*меко "с"
daskal1
Рейтинг: 2369 НеутралноДо коментар [#7] от "ivan_":
Явно е че този модел се опитва да се конкурира с големите американски модели с конфигуряцията на местата, но външно прилича повече на миниван, не виждам обема който предпочитат американските майки за да има място отзад за децата с играчки и спортни сакове и т.н. Няма информация за двигател и други подробности.
Проблемът с предния модел на Трайбека беше известна технологична изостаналост на електрониката (навигация, други играчки), малкият резервоар ограничаващ те до 280 мили на дълъг път, лош разход на гориво в града (говоря за модел с 3.6 литра, 2009 година). Явно моделът който карах около месец тогава и не купих не беше на нивото на традиционния "Аутбак/Outback , една чудесна машина. Иначе много стабилен в дъжд и сняг, караше се като кола.
citoyen
Рейтинг: 694 НеутралноПредницата е близо до тази на сегашния "Форестър". Общо взето не ме грабва. Американците ще си кажат мнението като цяло. Плюсът за мен е симетричното задвижане на системата 4Х4, което е техен патент.
Ivan_
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#10] от "daskal1":
Модератора е неадекватен!Каква конкуренция с големите модели в САЩ, ако това смятат от Субару отново няма да успеят?
Аз това като го гледам ми прилича на миниван с повишена проходимост?
Иначе за останолото съм съгласен изцяло.
Ако не греша Субару имат прилични продажби в Азия, Океания и Австралия.
d10001
Рейтинг: 968 НеутралноДо коментар [#10] от "daskal1":
++++
според мен в този сегмет американските клиенти търсят цена и електроника и както каза купуват местните марки. Субару се купува много на Север, но осножно малки и средни по големина коли и главно от хора живеещи активно и търсещи качество на първо място, комфортът и цената са на второ място... Ще им е трудно но сигурно не биха го пускали ако не си бяха извадили поуките....В американската им фабрика се правят Тойоти - може това да е тайната (да правят заедно подобни модели с еднакви части).
daskal1
Рейтинг: 2369 ВеселоДо коментар [#12] от "ivan_":
До коментар [#13] от "d10001":
Някои американски комици започнаха с майтапите за този модел:имал 9'места със шофьора, а 19 поставки за чаши, затова притежателите щел да имат къси пътувания - щели да спират често за тоалетни.
А иначе Субару са популярни в планината, например в Колорадо, и даже в Аляска.
Ivan_
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#14] от "daskal1":
Модератора е неадекватен!Субару са супер автомобили.
Идеални са за използване в места с по-кофти време или за излети и подобни...
Просто не си го представям това да е в размера на големите американски джипове изглежда по-малко като размер.
mandzo
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#12] от "ivan_":
Продажбите на Субару в Азия(без Китай) и Океания са символични, ако изобщо има такива. Само в Австралия са прилични. Данните за 2016 година:
=========================================
Световни продажби(вкл. Япония) - около 950000
Европа - 37189 - около 0.25% от европейския пазар
САЩ - 650000 - около 3.6- 3.8 % от пазара
Австралия - 45000 - около 5% от пазара
Китай - 20000 - около 0.08% от пазара
Япония - 160000 - около 5% от пазара (Тойота владее 50% от пазара).
Това което ме безпокои за Ascent-а е че няма никаква информация за новия двигател ( 2,4 литра турбо), който го е проектирал, къде се изработва. Данните които са публикувани досега хич не са впечатляващи.
Ivan_
Рейтинг: 434 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "mandzo":
Модератора е неадекватен!Не знаех, че толкова голям дял от продажбите им са в САЩ:)
Благодаря за информацията.
daskal1
Рейтинг: 2369 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "mandzo":
Много бих се изненадал ако е така, този двигател е в много по-малкия Crosstreck, дъщеря ми си купи такъв преди година и е много доволна, особено през зимата. Педната Трибека започна с 3 литра, после 3.6, но верно, не беше турбо. Като имам предвид обаче сегашния тренд на големите американски СЮВ с над 5 литра двигатели, или сега популярните Инфинити с 5.6 литра струва ми се че един американски купувач би бил скептичен към толкова малък двигател в толкова голяма кола.
mandzo
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#18] от "daskal1":
Crosstreck е доста по-малък(поне 50-60 см по-къс и 500 кг по-лек), друг двигател , атмосферен,не е турбо. Кола за 2-3 човека макс. Хубавото е че има варианти със ръчни скорости.
Ascent е друг клас, макар че е същата платформа и съответно друг двигател и скоростна кутия ( за които сщо няма публикувани данни още).
Трибека-та с нейния двигател беше като ламя или гладна мечка, а колата тежка - просто лоша комбинация. Продаваха по 2-3 хиляди бройки на година в края на продажбите, толкова колкото Тойота продава ЛандКруйзер-а. Но Тойота е голяма фирма, може да си позволи да продава по толкова(и не харчи пари да го обновява, защото знае че няма да има възвращаемост).
Ascent-а ще се бори за продажби с Тойота Highlander ( продават по 250000 - 300000 бройки на година), Хюндай СантаФе и други подобни. Доста неравна борба ще бъде, ако успеят да продават по 40000-50000 ще е голям успех.
daskal1
Рейтинг: 2369 НеутралноДо коментар [#19] от "mandzo":
През май писаха че ще използват 3.6 Л боксер двигателя -виж
http://www.autonews.com/article/20170321/OEM04/170329963/subarus-tribeca-successor-spied
daskal1
Рейтинг: 2369 НеутралноДо коментар [#19] от "mandzo":
Прав си обаче че прототипа е показан с2.4 турбо. Да очакваме модификации
https://www.autoblog.com/2017/04/12/subaru-ascent-three-row-suv-2018-launch/
Маршалов
Рейтинг: 701 ВеселоНай-хубавият автомобил е лада. Не новата, а социалистическата.
мурзилкаpodhod
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#3] от "xamctep":
едното не отговаря на другото ..да го бяха триъгалник изваяли,като не е за комфорта ! по дървени седалки не знам има ли
Petleshev
Рейтинг: 2956 НеутралноДо коментар [#8] от "uporit":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Сигурно и затова са продали толкова много Трибеки...! :)