Фотогалерия: И "Ламборгини" пусна кросоувър

Ламборгини

Фотогалерия: И "Ламборгини" пусна кросоувър

"Урсус" се описва като единственият супер спортен SUV на пазара.

  • "Ламборгини" представи снощи първия си кросоувър. "Урсус" се описва като единственият супер спортен SUV на пазара. Подобни бързи и луксозни модели вече имат "Порше", "Бентли" и "Мазерати", предстои появата и на предложението от "Ролс Ройс".
    "Ламборгини" представи снощи първия си кросоувър. "Урсус" се описва като единственият супер спортен SUV на пазара. Подобни бързи и луксозни модели вече имат <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/08/30/3033454_fotogaleriia_tretoto_pokolenie_na_porshe_kaien_kaza/" target="_blank">"Порше"</a>, <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/03/18/2936292_bentli_puska_i_super_luksozna_versiia_na_strannika/" target="_blank">"Бентли"</a> и <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2016/02/22/2708708_mazerati_pokaza_purviia_si_suv/" target="_blank">"Мазерати"</a>, предстои появата и на предложението от <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2016/12/02/2875268_rols-rois_zapochva_dnes_testove_na_purviia_si_suv/" target="_blank">"Ролс Ройс"</a>.
  • Третият модел в гамата на "Ламборгини" се рекламира като най-универсалния. В същото време не изневерява и на спортната природа на марката, като се задвижва от осемцилиндров V-образен двигател с турбо.

    Той предлага мощност от 650 конски сили и 850 Нм. максимален въртящ момент.
    Третият модел в гамата на "Ламборгини" се рекламира като най-универсалния. В същото време не изневерява и на спортната природа на марката, като се задвижва от осемцилиндров V-образен двигател с турбо.<br /><br />Той предлага мощност от 650 конски сили и 850 Нм. максимален въртящ момент.
  • Комбиниран с осемстепенна автоматична трансмисия моторът изстрелва "Урсус" до 100 км/ч за 3.6 секунди. Ускорението до 200 става за 12.8 секунди. Максималната скорост е 305 км/ч.

    Моторът е снабден със система за изключване на половината цилиндри при ниски натоварвания, но за момента данни за разхода на гориво няма.
    Комбиниран с осемстепенна автоматична трансмисия моторът изстрелва "Урсус" до 100 км/ч за 3.6 секунди. Ускорението до 200 става за 12.8 секунди. Максималната скорост е 305 км/ч.<br /><br />Моторът е снабден със система за изключване на половината цилиндри при ниски натоварвания, но за момента данни за разхода на гориво няма.
  • Не липсва и система за прехвърляне на въртящ момент между левите и десните колела. Управляемостта се подобрява и от завиващите задни колела, които се отклоняват с до 3 градуса.
    Не липсва и система за прехвърляне на въртящ момент между левите и десните колела. Управляемостта се подобрява и от завиващите задни колела, които се отклоняват с до 3 градуса.
  • Задвижването е на четирите колела, като в нормални условия тягата се разпределя в съотношение 40 към 60 в полза на задния мост. В зависимост от пътните условия съотношението може да стигне от 70 към 30, до 17 към 87%.
    Задвижването е на четирите колела, като в нормални условия тягата се разпределя в съотношение 40 към 60 в полза на задния мост. В зависимост от пътните условия съотношението може да стигне от 70 към 30, до 17 към 87%.
  • "Ламборгини Урсус" е снабден серийно със спирачки с керамични компоненти, с предни дискове с размер 440 мм и задни 370 мм, които гарантират спиране от 100 км/ч до нула за 33.7 метра.
    "Ламборгини Урсус" е снабден серийно със спирачки с керамични компоненти, с предни дискове с размер 440 мм и задни 370 мм, които гарантират спиране от 100 км/ч до нула за 33.7 метра.
  • Теглото на "Ламборгини Урсус" е 2200 килограма, което дава съотношение от 3.38 кг/к.с.
    Теглото на "Ламборгини Урсус" е 2200 килограма, което дава съотношение от 3.38 кг/к.с.
  • Водачът на новото "Ламборгини" може да избира между пет режима на шофиране - асфалт, офрод, сняг, спорт и писта, Автомобилът е качен на джанти с размер от 21 до 23 цола.
    Водачът на новото "Ламборгини" може да избира между пет режима на шофиране - асфалт, офрод, сняг, спорт и писта, Автомобилът е качен на джанти с размер от 21 до 23 цола.
  • Първите доставки на новия автомобил ще са факт през пролетта, като цените за Европа тръгват от 171 429 евро.
    Първите доставки на новия автомобил ще са факт през пролетта, като цените за Европа тръгват от 171 429 евро.
  • В салона доминират качествената кожа, алуминия, карбонът и дървото. Озвучаването може да е от Bang & Olufsen с музикална мощност 1700 вата.
    В салона доминират качествената кожа, алуминия, карбонът и дървото. Озвучаването може да е от Bang & Olufsen с музикална мощност 1700 вата.
  • Междуосието от три метра осигурява обширно вътрешно пространство.
    Междуосието от три метра осигурява обширно вътрешно пространство.
  • Фотогалерия: И "Ламборгини" пусна кросоувър