"Урсус" се описва като единственият супер спортен SUV на пазара.
"Ламборгини" представи снощи първия си кросоувър. "Урсус" се описва като единственият супер спортен SUV на пазара. Подобни бързи и луксозни модели вече имат "Порше", "Бентли" и "Мазерати", предстои появата и на предложението от "Ролс Ройс". Третият модел в гамата на "Ламборгини" се рекламира като най-универсалния. В същото време не изневерява и на спортната природа на марката, като се задвижва от осемцилиндров V-образен двигател с турбо.
Той предлага мощност от 650 конски сили и 850 Нм. максимален въртящ момент.Комбиниран с осемстепенна автоматична трансмисия моторът изстрелва "Урсус" до 100 км/ч за 3.6 секунди. Ускорението до 200 става за 12.8 секунди. Максималната скорост е 305 км/ч.
Моторът е снабден със система за изключване на половината цилиндри при ниски натоварвания, но за момента данни за разхода на гориво няма.Не липсва и система за прехвърляне на въртящ момент между левите и десните колела. Управляемостта се подобрява и от завиващите задни колела, които се отклоняват с до 3 градуса. Задвижването е на четирите колела, като в нормални условия тягата се разпределя в съотношение 40 към 60 в полза на задния мост. В зависимост от пътните условия съотношението може да стигне от 70 към 30, до 17 към 87%. "Ламборгини Урсус" е снабден серийно със спирачки с керамични компоненти, с предни дискове с размер 440 мм и задни 370 мм, които гарантират спиране от 100 км/ч до нула за 33.7 метра. Теглото на "Ламборгини Урсус" е 2200 килограма, което дава съотношение от 3.38 кг/к.с. Водачът на новото "Ламборгини" може да избира между пет режима на шофиране - асфалт, офрод, сняг, спорт и писта, Автомобилът е качен на джанти с размер от 21 до 23 цола. Първите доставки на новия автомобил ще са факт през пролетта, като цените за Европа тръгват от 171 429 евро. В салона доминират качествената кожа, алуминия, карбонът и дървото. Озвучаването може да е от Bang & Olufsen с музикална мощност 1700 вата. Междуосието от три метра осигурява обширно вътрешно пространство.