Фоторазказ: "Фолксваген T-Рок" закъсня, но се отсрами

Фолксваген

Фоторазказ: "Фолксваген T-Рок" закъсня, но се отсрами

Конкуренцията успя да заеме стабилни позиции в растящия сегмент на компактните кросоувъри, така че пред "Т-Рок" стои нелеката задача да се бори с утвърдени вече модели.

  • Кросоувърите, създадени на базата на малки градски коли, се появиха в началото на десетилетието, като за техен първенец може да се смята "Нисан Джук", построен на базата на "Микра".

    Едва през тази година "Фолксваген" представи конкурентния си модел в този клас, но новият "Т-Рок" има достатъчно качества, за да навакса закъснението.
    Кросоувърите, създадени на базата на малки градски коли, се появиха в началото на десетилетието, като за техен първенец може да се смята "Нисан Джук", построен на базата на "Микра".<br /><br />Едва през тази година "Фолксваген" представи конкурентния си модел в този клас, но новият "Т-Рок" има достатъчно качества, за да навакса закъснението.
  • Забавянето даде възможност на конкуренцията да заеме стабилни позиции в този растящ сегмент, така че пред "Т-Рок" стои нелеката задача да се бори с утвърдени вече модели като "Рено Каптюр", "Опел Мока" и "Мазда СХ-3" например.

    Освен това заедно с "Т-Рок" на пазара дебютираха още няколко конкурентни модела – "Хюндай Кона", "Киа Стоник" и "Сеат Арона".
    Забавянето даде възможност на конкуренцията да заеме стабилни позиции в този растящ сегмент, така че пред "Т-Рок" стои нелеката задача да се бори с утвърдени вече модели като <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2017/03/04/2927762_novi_cvetove_za_obnovenoto_reno_kaptjur/" target="_blank">"Рено Каптюр"</a>, <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/koli_v_kadur/2017/04/16/2951845_fotorazkaz_stil_i_tehnologii_napraviha_opel_moka/" target="_blank">"Опел Мока"</a> и <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2015/11/22/2653170_fotorazkaz_mazda_sh-3_-_obrechena_na_uspeh/" target="_blank">"Мазда СХ-3"</a> например.<br /><br />Освен това заедно с "Т-Рок" на пазара дебютираха още няколко конкурентни модела – <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2017/06/14/2988471_hjundai_kona_pretendira_che_zadava_standartite_pri/" target="_blank">"Хюндай Кона"</a>,<a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2017/12/21/3097271_fotorazkaz_kia_stonik_ne_spira_da_iznenadva/" target="_blank"> "Киа Стоник"</a> и <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2017/11/04/3071405_fotorazkaz_vtoriiat_krosouvur_na_seat/" target="_blank">"Сеат Арона"</a>.
  • По-всичко личи, че борбата няма да е лесна, но от "Фолксваген" знаят как да се справят със силната конкуренция и често пъти я побеждават.

    Новият "Т-Рок" е изграден на успешната платформа MQB, дълъг е 4,23 метра, широк е 1,82 метра, висок е 1,57 метра, а междуосието му достига цели 2,60 метра.
    По-всичко личи, че борбата няма да е лесна, но от "Фолксваген" знаят как да се справят със силната конкуренция и често пъти я побеждават.<br /><br />Новият "Т-Рок" е изграден на успешната платформа MQB, дълъг е 4,23 метра, широк е 1,82 метра, висок е 1,57 метра, а междуосието му достига цели 2,60 метра.
  • Външният вид на "Т-Рок" определено привлича вниманието с интересен и младежки дизайн, който трябва да се хареса на голямата група потребители. Предната част е модерна и свежа, с нестандартна решетка и скосени фарове с двойни LED светлини.
    Външният вид на "Т-Рок" определено привлича вниманието с интересен и младежки дизайн, който трябва да се хареса на голямата група потребители. Предната част е модерна и свежа, с нестандартна решетка и скосени фарове с двойни LED светлини.
  • В задната част на "Т-Рок" силуетът е типичен за хечбек с наклонено задно стъкло. Характерният за кросоувър външен вид е изразен чрез масивните арки на калниците и защитната пластмасова облицовка в долната част на каросерията.

    В задната част на "Т-Рок" силуетът е типичен за хечбек с наклонено задно стъкло. Характерният за кросоувър външен вид е изразен чрез масивните арки на калниците и защитната пластмасова облицовка в долната част на каросерията.<br /><br />
  • Един от интересните дизайнерски похвати в новия "Т-Рок" е двуцветната каросерия, в която са съчетани два контрастни цвята, като например синьо и бяло, жълто и черно или червено и черно.

    Т-Рок" се предлага с възможност за избор между 10 цвята за основната част на каросерията и 4 цвята за покрива.
    Един от интересните дизайнерски похвати в новия "Т-Рок" е двуцветната каросерия, в която са съчетани два контрастни цвята, като например синьо и бяло, жълто и черно или червено и черно.<br /><br />Т-Рок" се предлага с възможност за избор между 10 цвята за основната част на каросерията и 4 цвята за покрива.
  • Новият "Фолксваген Т-Рок" се предлага в две основни линии на оборудване версии – "Дизайн" и "Спорт". От следващата година към тях ще се присъедини и спортният вариант "Р-Лайн", който добавя спойлери в основния цвят на купето.
    Новият "Фолксваген Т-Рок" се предлага в две основни линии на оборудване версии – "Дизайн" и "Спорт". От следващата година към тях ще се присъедини и спортният вариант "Р-Лайн", който добавя спойлери в основния цвят на купето.
  • Сядането в салона става бързо и лесно. Седалките са поставени значително по-високо от тези в "Голф" и обзорът е добър. Приборното табло е прегледно.

    Типично за "Фолксваген", всичко е поставено на най-логичното място и не изисква време за разучаване и свикване.
    Сядането в салона става бързо и лесно. Седалките са поставени значително по-високо от тези в "Голф" и обзорът е добър. Приборното табло е прегледно.<br /><br />Типично за "Фолксваген", всичко е поставено на най-логичното място и не изисква време за разучаване и свикване.
  • На централната конзола във високите нива на оборудване е поставен 8-инчов сензорен екран, който при необходимост изпълнява функциите на таблет или смартфон.

    Благодарение функциите на информационно-развлекателната система Discover Media всички пътуващи в "Т-Рок" разполагат с всеобхватна свързаност.
    На централната конзола във високите нива на оборудване е поставен 8-инчов сензорен екран, който при необходимост изпълнява функциите на таблет или смартфон.<br /><br />Благодарение функциите на информационно-развлекателната система Discover Media всички пътуващи в "Т-Рок" разполагат с всеобхватна свързаност.
  • Системата може да се допълни с приложенията MirrorLink, Apple CarPlay и Android Auto, които я правят напълно съвместима със смартфона на водача, без значение каква марка и модел е той. Освен това един смартфон може да се зарежда безжично.
    Системата може да се допълни с приложенията MirrorLink, Apple CarPlay и Android Auto, които я правят напълно съвместима със смартфона на водача, без значение каква марка и модел е той. Освен това един смартфон може да се зарежда безжично.
  • В салона на "Фолксваген Т-Рок" не изпитвам недостиг на пространство, дори напротив – това е най-просторният интериор в класа. На задните седалки могат да седнат хора с ръст до 1,90 м, без главите им да опират.

    Багажникът е шампион в класа с цели 445 литра в стандартно състояние и 1290 литра при сгънати задни облегалки.
    В салона на "Фолксваген Т-Рок" не изпитвам недостиг на пространство, дори напротив – това е най-просторният интериор в класа. На задните седалки могат да седнат хора с ръст до 1,90 м, без главите им да опират.<br /><br />Багажникът е шампион в класа с цели 445 литра в стандартно състояние и 1290 литра при сгънати задни облегалки.
  • Най-напред тествам "Т-Рок" с 2-литров турбодизелов двигател с мощност 150 к.с., 7-степенен автоматик DSG с двоен съединител и задвижване 4х4.

    Благодарение на максималния въртящ момент от 340 Нм при 1750 об./мин. дизеловият мотор работи спокойно и тегли много добре, без забележима турбодупка. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 8,4 секунди.
    Най-напред тествам "Т-Рок" с 2-литров турбодизелов двигател с мощност 150 к.с., 7-степенен автоматик DSG с двоен съединител и задвижване 4х4.<br /><br />Благодарение на максималния въртящ момент от 340 Нм при 1750 об./мин. дизеловият мотор работи спокойно и тегли много добре, без забележима турбодупка. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 8,4 секунди.
  • Алтернативата е 2-литровият 4-цилиндров бензинов турбомотор с мощност 190 к.с. и задвижване 4х4. Въртящият момент от 320 Нм е наличен в огромен интервал от 1500 до 4180 об./мин., така че "Т-Рок" е още по-динамичен.

    Ускорението от място до 100 км/ч става за 7,2 секунди. Бензиновият турбомотор има и много по-добър звук.
    Алтернативата е 2-литровият 4-цилиндров бензинов турбомотор с мощност 190 к.с. и задвижване 4х4. Въртящият момент от 320 Нм е наличен в огромен интервал от 1500 до 4180 об./мин., така че "Т-Рок" е още по-динамичен.<br /><br />Ускорението от място до 100 км/ч става за 7,2 секунди. Бензиновият турбомотор има и много по-добър звук.
  • В комбинация и с двата двигателя прословутата 7-степенна автоматична скоростна кутия DSG с двоен съединител работи перфектно.

    При равномерно ускорение предавките се редуват нагоре неусетно за водача, а при нервен скок върху газта, трансмисията сваля до четири предавки и колата сякаш се изстрелва напред.
    В комбинация и с двата двигателя прословутата 7-степенна автоматична скоростна кутия DSG с двоен съединител работи перфектно.<br /><br />При равномерно ускорение предавките се редуват нагоре неусетно за водача, а при нервен скок върху газта, трансмисията сваля до четири предавки и колата сякаш се изстрелва напред.
  • Воланът е относително директен, реагира точно като при еталона "Голф", така че ми дава възможност да управлявам "Т-Рок" много прецизно по тесен планински път, осеян с много остри завои.

    Окачването е твърдо за по-голяма стабилност в завоите. Ако искате комфортно возене, поръчайте опционалните адаптивни амортисьори, с който бяха оборудвани тестовите автомобили.
    Воланът е относително директен, реагира точно като при еталона "Голф", така че ми дава възможност да управлявам "Т-Рок" много прецизно по тесен планински път, осеян с много остри завои.<br /><br />Окачването е твърдо за по-голяма стабилност в завоите. Ако искате комфортно возене, поръчайте опционалните адаптивни амортисьори, с който бяха оборудвани тестовите автомобили.
  • Новият "Фолксваген Т-Рок" е оборудван с почти всички съвременни системи, които облекчават водача и му помагат в управлението, като повишават безопасността.

    Най-практична е системата за аварийно спиране в града с функция за разпознаване на пешеходци, която ще предотврати фатален сблъсък, ако за момент сте се разсеяли или не виждате добре.
    Новият "Фолксваген Т-Рок" е оборудван с почти всички съвременни системи, които облекчават водача и му помагат в управлението, като повишават безопасността.<br /><br />Най-практична е системата за аварийно спиране в града с функция за разпознаване на пешеходци, която ще предотврати фатален сблъсък, ако за момент сте се разсеяли или не виждате добре.
  • Системата за проследяване на пътната маркировка и активно връщане на колата в лентата ще оцените, ако задремете на магистралата, както често се случва при дълго и монотонно пътуване.

    Адаптивният круиз контрол работи в интервала от 30 до 210 км/ч, има и система с камера за разпознаване на пътните знаци, както и автопилот за напълно самостоятелно паркиране.
    Системата за проследяване на пътната маркировка и активно връщане на колата в лентата ще оцените, ако задремете на магистралата, както често се случва при дълго и монотонно пътуване.<br /><br />Адаптивният круиз контрол работи в интервала от 30 до 210 км/ч, има и система с камера за разпознаване на пътните знаци, както и автопилот за напълно самостоятелно паркиране.
  • На нашия пазар "Фолксваген Т-Рок" дебютира на автосалона през октомври. Цената започва от 33 895 лева за модела с 1-литров бензинов турбомотор със 115 к.с. и 6-степенна ръчна скоростна кутия. Добре оборудван модел с 2-литров бензинов турбомотор с мощност 190 к.с., 7-степенна автоматична трансмисия DSG и 4х4 струва 65 998 лева.
    На нашия пазар "Фолксваген Т-Рок" дебютира на автосалона през октомври. Цената започва от 33 895 лева за модела с 1-литров бензинов турбомотор със 115 к.с. и 6-степенна ръчна скоростна кутия. Добре оборудван модел с 2-литров бензинов турбомотор с мощност 190 к.с., 7-степенна автоматична трансмисия DSG и 4х4 струва 65 998 лева.