Фоторазказ: Променен под клиентска диктовка

Нисан

Фоторазказ: Променен под клиентска диктовка

Най-продаваният кросоувър в света за 2016 година с над 760 хиляди доставки – "Нисан Екс-Трейл", мина през фейслифт, при който всички промени са продиктувани от клиентските желания.

  • Най-продаваният кросоувър в света за 2016 година с над 760 хиляди доставки – "Нисан Екс-Трейл", мина през фейслифт, при който всички промени са продиктувани от клиентските желания. Отвън е пипано внимателно, което не е изненада, тъй като забележките на собствениците са минимални.
    Най-продаваният кросоувър в света за 2016 година с над 760 хиляди доставки – "Нисан Екс-Трейл", мина през фейслифт, при който всички промени са продиктувани от клиентските желания. Отвън е пипано внимателно, което не е изненада, тъй като забележките на собствениците са минимални.
  • Все пак отпред виждаме по-широко "V" в радиаторна решетка, нов дизайн на бронята, по-голямата част от която е изпълнена в цвета на купето, като е добавен и нов черен гланц.

    Ревизирани са блокове на фаровете, а дневните светлини са с формата на бумеранг. Фаровете за мъгла са вече правоъгълни, а не кръгли, както до момента.
    Все пак отпред виждаме по-широко "V" в радиаторна решетка, нов дизайн на бронята, по-голямата част от която е изпълнена в цвета на купето, като е добавен и нов черен гланц.<br /><br />Ревизирани са блокове на фаровете, а дневните светлини са с формата на бумеранг. Фаровете за мъгла са вече правоъгълни, а не кръгли, както до момента.
  • Бронята отзад също е променена, за да се придаде по-мощен вид, с нови хромирани детайли. Задните светлини вече за светодиодни. На разположение са нови 17- и 18-инчови джанти плюс хромирана лайстна под вратите при топ нивото на оборудване Tekna.
    Бронята отзад също е променена, за да се придаде по-мощен вид, с нови хромирани детайли. Задните светлини вече за светодиодни. На разположение са нови 17- и 18-инчови джанти плюс хромирана лайстна под вратите при топ нивото на оборудване Tekna.
  • За купето се предлагат четири нови цветови решения – Orange Pearl, Red Pearl, Blue Pearl Metallic и Dark Brown Pearl, които допълват шестте цвята на разположение досега.

    В салона нов е воланът, който е по-красив и ергономичен, с нова философия за подреждане на бутоните. За пръв път воланът може да е и с отопление.
    За купето се предлагат четири нови цветови решения – Orange Pearl, Red Pearl, Blue Pearl Metallic и Dark Brown Pearl, които допълват шестте цвята на разположение досега.<br /><br />В салона нов е воланът, който е по-красив и ергономичен, с нова философия за подреждане на бутоните. За пръв път воланът може да е и с отопление.
  • Сменени са и седалките и тапицериите за тях. Приборното табло е променено, като на екрана му може да се изведе повече допълнителна информация. За пръв път се предлага възможност за подгряване на предните и задните седалки.

    Отразявайки клиентските желания, нивото на оборудване Tekna вече предлага стандартно аудиосистема BOSE Premium с осем високоговорителя и наистина страхотен звук.
    Сменени са и седалките и тапицериите за тях. Приборното табло е променено, като на екрана му може да се изведе повече допълнителна информация. За пръв път се предлага възможност за подгряване на предните и задните седалки.<br /><br />Отразявайки клиентските желания, нивото на оборудване Tekna вече предлага стандартно аудиосистема BOSE Premium с осем високоговорителя и наистина страхотен звук.
  • Въпреки запазените размери благодарение на промененото вътрешно оформление багажникът на новия X-Trail е по-голям отпреди, като обемът му при 5-местната версия е нараснал от 550 на 565 литра. Товарното пространство, при сгънати седалки, стига до 1996 литра.

    Част от стандартното оборудване е система за трансформиране на багажното пространство, която позволява рафтовете и разделителите да се подреждат в девет различни конфигурации. В същото време вратата на багажника може да се отваря с движение на крака под нея.

    Въпреки запазените размери благодарение на промененото вътрешно оформление багажникът на новия X-Trail е по-голям отпреди, като обемът му при 5-местната версия е нараснал от 550 на 565 литра. Товарното пространство, при сгънати седалки, стига до 1996 литра.<br /><br />Част от стандартното оборудване е система за трансформиране на багажното пространство, която позволява рафтовете и разделителите да се подреждат в девет различни конфигурации. В същото време вратата на багажника може да се отваря с движение на крака под нея.<br /><br />
  • Гамата от три двигателя на "Екс-Трейл" се запазва. Бензиновият мотор е със 163 конски сили, а дизелите са със 130 и 177 коня. Интересен е по-мощният дизел, които присъства в гамата отскоро.
    Гамата от три двигателя на "Екс-Трейл" се запазва. Бензиновият мотор е със 163 конски сили, а дизелите са със 130 и 177 коня. Интересен е по-мощният дизел, които присъства в гамата отскоро.
  • Комбиниран с вариаторна автоматична скоростна кутия, най-мощният дизел предлага плавно придвижване без неприятни сътресения. Динамиката e прилична, като ускорението до 100 км/ч отнема 9.6 секунди. Прави впечатление, че скоростната кутия се е преборила с дразнещите забавяния при подаване на газ.

    Комбиниран с вариаторна автоматична скоростна кутия, най-мощният дизел предлага плавно придвижване без неприятни сътресения. Динамиката e прилична, като ускорението до 100 км/ч отнема 9.6 секунди. Прави впечатление, че скоростната кутия се е преборила с дразнещите забавяния при подаване на газ.<br /><br />
  • Когато е със задвижване 4Х4, "Нисан Екс-Трейл" е изключително убедителен извън пътя. Системата за задвижване на четирите колела има три режима на работа – само предно, автоматичен, при който задните колела се активират при нужда и постоянно 4Х4, с равномерно разпределение на въртящия момент между предния и задния мост.

    Това наред с клиренса от 21 см превръща модела в един от най-проходимите в сегмента.
    Когато е със задвижване 4Х4, "Нисан Екс-Трейл" е изключително убедителен извън пътя. Системата за задвижване на четирите колела има три режима на работа – само предно, автоматичен, при който задните колела се активират при нужда и постоянно 4Х4, с равномерно разпределение на въртящия момент между предния и задния мост.<br /><br />Това наред с клиренса от 21 см превръща модела в един от най-проходимите в сегмента.
  • Ако трябва да се изтъкне най-впечатляващата новост в "Екс-Трейл", това е системата ProPILOT, която контролира волана, ускорението и спирането до зададена от шофьора стойност при магистрално движение в една лента, в много натоварен трафик и при движение с не много висока скорост.

    Казано накратко, благодарение на нея автомобилът може да се придвижва самостоятелно в отделни периоди от време.
    Ако трябва да се изтъкне най-впечатляващата новост в "Екс-Трейл", това е системата ProPILOT, която контролира волана, ускорението и спирането до зададена от шофьора стойност при магистрално движение в една лента, в много натоварен трафик и при движение с не много висока скорост.<br /><br />Казано накратко, благодарение на нея автомобилът може да се придвижва самостоятелно в отделни периоди от време.
  • Другите нови технологии включват аварийно спиране при опасност от удар в друго превозно средство или пешеходец и сигнализация за движещи се обекти зад маневриращия на заден ход автомобил.
    Другите нови технологии включват аварийно спиране при опасност от удар в друго превозно средство или пешеходец и сигнализация за движещи се обекти зад маневриращия на заден ход автомобил.
  • Цените на обновения "Нисан Екс-Трейл" тръгват от 50 000 лева. С всички екстри и най-мощния дизел автомобилът се предлага за около 70 000 лева.
    Цените на обновения "Нисан Екс-Трейл" тръгват от 50 000 лева. С всички екстри и най-мощния дизел автомобилът се предлага за около 70 000 лева.
  • Фоторазказ: Променен под клиентска диктовка
  • Фоторазказ: Променен под клиентска диктовка
  • Фоторазказ: Променен под клиентска диктовка
  • Фоторазказ: Променен под клиентска диктовка