Фотогалерия: Бъдещето на автомобила според "Тата"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Неутрално
  2. 2 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Доста са се били "вдъхновили" при първото от Рейндж роувър спорт а второто от Хонда Сивик и Ситроен.

  3. 3 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 334 Весело

    на картинки и в нашето студио, ще спретнем добър концепт...

    Pure Chewing Satisfaction
  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Картинки. И рашъните също имат. Ама от картинка до сериен модел има огромна разлика.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#4] от "EU defender":

    А бе разликата е, че индийците много вероятно ще реазизират проекта си!! Видя завода им, нали! 88% роботизиран...

  7. 7 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#6] от "charlesdegaulle":

    Не знам доколко е роботизиран завода им. Но, Тата са номер едно на индийския пазар, защото произвеждат основно масови и евтини автомобили. Не знам, кой ще си купи Тата на цената на Ленд Ровър или Ягуар. Няма как, от Сузуки Марути, да скочиш да продаваш в луксозния сегмент...

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  8. 8 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Не ми хареса дизайна. Ни риба, ни рак. Нито джип, нито елегантен модел.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  9. 9 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#6] от "charlesdegaulle":Не знам доколко е роботизиран завода им. Но, Тата са номер едно на индийския пазар, защото произвеждат основно масови и евтини автомобили. Не знам, кой ще си купи Тата на цената на Ленд Ровър или Ягуар. Няма как, от Сузуки Марути, да скочиш да продаваш в луксозния сегмент...
    —цитат от коментар 7 на tww09306483


    Като собственици и на Ягуар и на Ленд Роувър на Тата им е през ауспуха дали някой ще си купи Джаг, ЛР или Тата.

  10. 10 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 199 Неутрално

    До коментар [#9] от "Petak":

    Абе не е съвсем така. Да караш стрикте "мангалска" кола е някак си по-непрестижно.

  11. 11 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#3] от "serpico":

    Чини ми се че ще се справите много по-добре! :)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #