Тест драйв: Какво предлага международният ван на годината

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Поздравление заVW.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Приятно впечатление, единственият въпрос е свързан с дизела

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3688 Неутрално

    В случая думата ВАН е употребена или малко условно, или в разрез с нашите представи за ван - обемна семейна кола с много място за багаж или над 5 места.
    Ако разходът е отчетен по компютър, също няма изненади. На моята излиза с половин литър по-малко от реалното, винаги може да се докара и повече.

    Еретик
  4. 4 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Доста се разминава от ван.Ван е туаран,сценик,ксара пикасо.Това си е чист микробус.Товарен автомобил.

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  5. 5 Профил на primerno СУПЕР
    primerno
    Рейтинг: 513 Весело

    Карал ванът празен и след това се чуди защо харчел малко.

  6. 6 Профил на Baldzhi СУПЕР
    Baldzhi
    Рейтинг: 172 Неутрално

    Значи карам точно такъв Крафтър в момента.
    Първите ми впечетления бяха, че с този волан от Голф' буса въобще не се усеща като товарен автомобил, особено ако е празен. Което малко не се връзва според мен за автомобил с такива габарити. Колкото и да е интересно с времето ти липсва малко по големия волан типичен за такива автомобили.
    Иначе моят служебен Крафтър е екипиран с всички асистиращи ситеми и екстри.
    Дори и подгряване на волана, ааааайт!
    С LED пакетът изглежда най- добрия Крафтър досега, що се отнася до визия.
    Понеже го карам предимно в снежни условия предното предаване ми се стори малко странно за товарен автомобил. Незнам как са другите Европейски бусове от Франция и Италия. Струва ми се някак си нестабилен при по-резки завои в тези условия, въпреки стабилизиращите системи.
    Може би поради променливата тежест на автомобила в товарния отсек, докато двигателната част и купето са предимно константни...!?
    Не мога да не отбележа и някои типично фолксвагенски издънки като бутона за предварително отопление ми блокира още с първото натискане..
    Важно е да се отбележи също, че Крафтъра и Спринтера вече не са технологични и платформени близнаци.
    Иначе съм тествал и автоматикът с 4х4 и преди да съм пробвал новия Спринтер мога да кажа, че е първият е заслужил титлата...там каквато и да е !!!
    И така..
    Бъдете търпеливи, разумни и отговорни на пътя.
    И живи и здрави.

    когато забранят чалгата със закон, България ще просперира
  7. 7 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Можеше да сложат поне 1 бензинов и 1метанов двигател.

  8. 8 Профил на Daniboy СУПЕР
    Daniboy
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    Апликираният с кашони под серийно ли е или екстра и колко струва?

    „Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”
  9. 9 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 919 Неутрално

    До коментар [#8] от "Daniboy":
    Не се съмнявай, при Фолксваген чо е би и това се доплаща. Или е в пакет с отопление седалки и още 5неща.

  10. 10 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 600 Любопитно

    До коментар [#2] от "neut":

    И какво според Вас трябва да задвижва този бус?Батерии или бензин?
    Ако са батерии,пробега му ще е ограничен за градско ползване само.Ако е бензин,разхода на гориво ще е двойно по-голям,от там и отделените вредни емисии двойно повече.Вие мислите ли като критикувате или с г-н Свинаров хал хабер си нямате от техника,но се плъзгате по модерната в момента антидизелова вълна?
    Ако не съм прав и разбирате от техника,може сам да пресметнете колко пъти повече СО2 ще изхвърли в атмосферата бензинов ДВГ за същия експлоатационен период.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  11. 11 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#10] от "sandman":

    Ако е професионален щофъор,разхода на бензин ще е аналогичен на дизела.

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  12. 12 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#11] от "Петър Петров":

    Ами не!Няма как.Намерете сам защо.Все пак ако ви е интересно,ще разберете.Ако не ви е интересно,не си губете времето.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  13. 13 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#12] от "sandman":

    Няма как ама другия път.Такива мнения от псевдо специалисти ....

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  14. 14 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#13] от "Петър Петров":

    Ооо,Вие явно сте специалист.Ама на мен ми омръзна да преподавам уроци за двг в този форум.Намеретеси отговора,защо няма бензинови камиони.Може и да Ви светне.Пак напомням,ако нямате интерес към техниката,не се мъчете.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  15. 15 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#14] от "sandman":

    Нямало бензинови камиони - кой го измисли това.Самия зил 131 е бензинов.Масово военните камиони са бензинови или може и да работят на бензин.

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #