За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 347 НеутралноПоздравление заVW.
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...neut
Рейтинг: 180 НеутралноПриятно впечатление, единственият въпрос е свързан с дизела
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restКостадин Иванов
Рейтинг: 3688 НеутралноВ случая думата ВАН е употребена или малко условно, или в разрез с нашите представи за ван - обемна семейна кола с много място за багаж или над 5 места.
ЕретикАко разходът е отчетен по компютър, също няма изненади. На моята излиза с половин литър по-малко от реалното, винаги може да се докара и повече.
Петър Петров
Рейтинг: 746 НеутралноДоста се разминава от ван.Ван е туаран,сценик,ксара пикасо.Това си е чист микробус.Товарен автомобил.
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .primerno
Рейтинг: 513 ВеселоКарал ванът празен и след това се чуди защо харчел малко.
Baldzhi
Рейтинг: 172 НеутралноЗначи карам точно такъв Крафтър в момента.
когато забранят чалгата със закон, България ще просперираПървите ми впечетления бяха, че с този волан от Голф' буса въобще не се усеща като товарен автомобил, особено ако е празен. Което малко не се връзва според мен за автомобил с такива габарити. Колкото и да е интересно с времето ти липсва малко по големия волан типичен за такива автомобили.
Иначе моят служебен Крафтър е екипиран с всички асистиращи ситеми и екстри.
Дори и подгряване на волана, ааааайт!
С LED пакетът изглежда най- добрия Крафтър досега, що се отнася до визия.
Понеже го карам предимно в снежни условия предното предаване ми се стори малко странно за товарен автомобил. Незнам как са другите Европейски бусове от Франция и Италия. Струва ми се някак си нестабилен при по-резки завои в тези условия, въпреки стабилизиращите системи.
Може би поради променливата тежест на автомобила в товарния отсек, докато двигателната част и купето са предимно константни...!?
Не мога да не отбележа и някои типично фолксвагенски издънки като бутона за предварително отопление ми блокира още с първото натискане..
Важно е да се отбележи също, че Крафтъра и Спринтера вече не са технологични и платформени близнаци.
Иначе съм тествал и автоматикът с 4х4 и преди да съм пробвал новия Спринтер мога да кажа, че е първият е заслужил титлата...там каквато и да е !!!
И така..
Бъдете търпеливи, разумни и отговорни на пътя.
И живи и здрави.
George Svinarov
Рейтинг: 631 НеутралноМожеше да сложат поне 1 бензинов и 1метанов двигател.
Daniboy
Рейтинг: 1028 НеутралноАпликираният с кашони под серийно ли е или екстра и колко струва?
„Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”taratanki
Рейтинг: 919 НеутралноДо коментар [#8] от "Daniboy":
Не се съмнявай, при Фолксваген чо е би и това се доплаща. Или е в пакет с отопление седалки и още 5неща.
sandman
Рейтинг: 600 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "neut":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.И какво според Вас трябва да задвижва този бус?Батерии или бензин?
Ако са батерии,пробега му ще е ограничен за градско ползване само.Ако е бензин,разхода на гориво ще е двойно по-голям,от там и отделените вредни емисии двойно повече.Вие мислите ли като критикувате или с г-н Свинаров хал хабер си нямате от техника,но се плъзгате по модерната в момента антидизелова вълна?
Ако не съм прав и разбирате от техника,може сам да пресметнете колко пъти повече СО2 ще изхвърли в атмосферата бензинов ДВГ за същия експлоатационен период.
Петър Петров
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#10] от "sandman":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Ако е професионален щофъор,разхода на бензин ще е аналогичен на дизела.
sandman
Рейтинг: 600 НеутралноДо коментар [#11] от "Петър Петров":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Ами не!Няма как.Намерете сам защо.Все пак ако ви е интересно,ще разберете.Ако не ви е интересно,не си губете времето.
Петър Петров
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#12] от "sandman":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Няма как ама другия път.Такива мнения от псевдо специалисти ....
sandman
Рейтинг: 600 НеутралноДо коментар [#13] от "Петър Петров":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Ооо,Вие явно сте специалист.Ама на мен ми омръзна да преподавам уроци за двг в този форум.Намеретеси отговора,защо няма бензинови камиони.Може и да Ви светне.Пак напомням,ако нямате интерес към техниката,не се мъчете.
Петър Петров
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#14] от "sandman":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Нямало бензинови камиони - кой го измисли това.Самия зил 131 е бензинов.Масово военните камиони са бензинови или може и да работят на бензин.