Електрическият "Хюндай Кона" ще се предлага с две нива на мощност
"Хюндай" продължава да разширява гамата си от кросоувъри с лансирането на електрическа версия на компактния модел "Кона". Любопитното е, че "Кона Електрик", която направи дебюта си на автосалона в Женева, ще се предлага с две нива на мощност и батерии с различен капацитет.
Базовото изпълнение е с електромотор със 135 конски сили и акумулатори, осигуряващи изминаването на до 300 километра. В този си модификация "Кона електрик" се ускорява до 100 км/ч за 9.3 секунди, а максималната скорост е 167 км/ч.

По-мощната версия е с електромотор с 204 конски сили и спринтира до 100 км/ч за 7.6 секунди. Запасът от ход пък е 470 километра. Максималната скорост остава 167 км/ч.
Зареждането на батериите от домашен контакт отнема 6.10 часа за малката батерия и 9.40 часа за голямата. От "Хюндай" подчертават, че електрическата "Кона" не отстъпва по практичност на версията на кросоувъра с нормален двигател. Дългият 4.18 метра автомобил има багажен обем от 332 литра, ако е предвидено място за съхранение на кабел за зареждане и 373 литра, при положение че такова липсва.

Сред екстрите в салона са седалки с подгряване и охлаждане. Приборното табло е дигитално, като водачът може да следи ключови данни за колата и на дисплей на нивото на очите. Озвучаването може да е от американския производител "Крел" (Krell), като включва седем говорителя и събуфер.
Сред системите за сигурност присъстват адаптивен круиз контрол, предупреждение за опасност от удар в предното превозно средство или за потенциален инцидент с пешеходец, сигнализации за автомобил в мъртвата зона на огледалата и излизане от собствената лента на движение и други.

"Хюндай Кона Електрик" ще се предлага в двуцветни комбинации, като ще дава възможност и за персонализации. Седемте външни цвята и трите контрастни за покрива дават възможност за 21 цветови комбинации.
От "Хюндай" припомнят, че присъстват на пазара на кросоувъри от 17 години, като до момента от моделите "Санта Фе", "Гранд Санта Фе", "Тусон" и "Кона" са продали над 1.5 млн. бройки.
