Концептуалните автомобили не представят от днес едно възможно бъдеще за автоиндустрията. На тазгодишното издание на автосалона в Женева бяха изложени няколко интересни прототипа, от които така и не излиза сериен модел.
Концептуалните автомобили не представят от днес едно възможно бъдеще за автоиндурстрията. На тазгодишното издание на автосалона в Женева бяха изложени няколко интересни прототипа, от които така и не излиза сериен модел. "Бизарини Манта" концепт е проект от 1968 година на "Италдизайн". Интересното е, че това е първият самостоятелен проект на легендарното италианско дизайнерско студио. "Бизарини П538" е прототип на спортен автомобил, също показан на автосалона в Женева преди половин век. Макар и на едно шаси двете коли на "Италдизайн" са доста различни "Ланча Бертоне Сибило" (в средата) е концептуален автомобил от 1978 година и е направен на базата на "Ланча Стратос".
Върху шаси на "Ламборгини Миура" през 1967 година от "Бертоне" правят концептуалното "Ламборгини Марзал" (вляво).В "Ламборгини Марзал" няма скрито-покрито. "Бизарини Гепардо концепт" е проект на "Ви Джи Ем мотърс" от 2006 година. Задницата на "Бизарини Гепардо концепт" "Пининфарина Бърдкейдж" 75 е концептуален автомобил, представен през 2005 година на автосалона в Женева. Колата е на шасито на "Мазерати" МС12. "Пининфарина Бърдкейдж" 75 и "Ланча Бертоне Сибило". "Пининфарина Бърдкейдж" 75, "Ланча Бертоне Сибило" и "Ламборгини Марзал". Солета 750 (вляво) е прототип, създаден в Швейцария през 1956 година на базата на "Рено" 4. "Белкар" (вляво) е автомобил от 1956 година на швейцарската компания "Грюнхут енд Ко. Моторът е едноцилиндров, с работен обем 230 кубика. "Шевролет Корвеър Тестудо" е разработка на "Бертоне" и дебютира като концептуална разработка през 1963 година. Въпреки, че изглежда впечатляващо, автомобилът така и не стига до серийно производство.