Фотогалерия: Бъдеще от миналото или забравените концептуални модели от автосалона в Женева

Георги Пауновски

Фотогалерия: Бъдеще от миналото или забравените концептуални модели от автосалона в Женева

Концептуалните автомобили не представят от днес едно възможно бъдеще за автоиндустрията. На тазгодишното издание на автосалона в Женева бяха изложени няколко интересни прототипа, от които така и не излиза сериен модел.

  • Концептуалните автомобили не представят от днес едно възможно бъдеще за автоиндурстрията. На тазгодишното издание на автосалона в Женева бяха изложени няколко интересни прототипа, от които така и не излиза сериен модел.

    Концептуалните автомобили не представят от днес едно възможно бъдеще за автоиндурстрията. На тазгодишното издание на автосалона в Женева бяха изложени няколко интересни прототипа, от които така и не излиза сериен модел.<br /><br />
  • "Бизарини Манта" концепт е проект от 1968 година на "Италдизайн". Интересното е, че това е първият самостоятелен проект на легендарното италианско дизайнерско студио.
    "Бизарини Манта" концепт е проект от 1968 година на "Италдизайн". Интересното е, че това е първият самостоятелен проект на легендарното италианско дизайнерско студио.
  • "Бизарини П538" е прототип на спортен автомобил, също показан на автосалона в Женева преди половин век.
    "Бизарини П538" е прототип на спортен автомобил, също показан на автосалона в Женева преди половин век.
  • Макар и на едно шаси двете коли на "Италдизайн" са доста различни
    Макар и на едно шаси двете коли на "Италдизайн" са доста различни
  • "Ланча Бертоне Сибило" (в средата) е концептуален автомобил от 1978 година и е направен на базата на "Ланча Стратос".

    Върху шаси на "Ламборгини Миура" през 1967 година от "Бертоне" правят концептуалното "Ламборгини Марзал" (вляво).
    "Ланча Бертоне Сибило" (в средата) е концептуален автомобил от 1978 година и е направен на базата на "Ланча Стратос".<br /><br />Върху шаси на "Ламборгини Миура" през 1967 година от "Бертоне" правят концептуалното "Ламборгини Марзал" (вляво).
  • В "Ламборгини Марзал" няма скрито-покрито.
    В "Ламборгини Марзал" няма скрито-покрито.
  • "Бизарини Гепардо концепт" е проект на "Ви Джи Ем мотърс" от 2006 година.
    "Бизарини Гепардо концепт" е проект на "Ви Джи Ем мотърс" от 2006 година.
  • Задницата на "Бизарини Гепардо концепт"
    Задницата на "Бизарини Гепардо концепт"
  • "Пининфарина Бърдкейдж" 75 е концептуален автомобил, представен през 2005 година на автосалона в Женева. Колата е на шасито на "Мазерати" МС12.
    "Пининфарина Бърдкейдж" 75 е концептуален автомобил, представен през 2005 година на автосалона в Женева. Колата е на шасито на "Мазерати" МС12.
  • "Пининфарина Бърдкейдж" 75 и "Ланча Бертоне Сибило".
    "Пининфарина Бърдкейдж" 75 и "Ланча Бертоне Сибило".
  • "Пининфарина Бърдкейдж" 75, "Ланча Бертоне Сибило" и "Ламборгини Марзал".
    "Пининфарина Бърдкейдж" 75, "Ланча Бертоне Сибило" и "Ламборгини Марзал".
  • Солета 750 (вляво) е прототип, създаден в Швейцария през 1956 година на базата на "Рено" 4.
    Солета 750 (вляво) е прототип, създаден в Швейцария през 1956 година на базата на "Рено" 4.
  • "Белкар" (вляво) е автомобил от 1956 година на швейцарската компания "Грюнхут енд Ко. Моторът е едноцилиндров, с работен обем 230 кубика.
    "Белкар" (вляво) е автомобил от 1956 година на швейцарската компания "Грюнхут енд Ко. Моторът е едноцилиндров, с работен обем 230 кубика.
  • "Шевролет Корвеър Тестудо" е разработка на "Бертоне" и дебютира като концептуална разработка през 1963 година.
    "Шевролет Корвеър Тестудо" е разработка на "Бертоне" и дебютира като концептуална разработка през 1963 година.
  • Въпреки, че изглежда впечатляващо, автомобилът така и не стига до серийно производство.
    Въпреки, че изглежда впечатляващо, автомобилът така и не стига до серийно производство.