Фотогалерия: Бъдеще от миналото или забравените концептуални модели от автосалона в Женева

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 167 Неутрално

    Сн. /1/ Ланча концепт в цвят шоколад...и подчертано ръбести форми. Явно след Стратос отсъствие на дизайнерско развитие.

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    Ето откъде идва Стелт технологията с ръбестите си форми :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Бизарини от сн.3 ми грабна сърцето.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  4. 4 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Това е за да напълнят сърчицето на разните old farts?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  5. 5 Профил на mozaka
    mozaka
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Красавици!
    Немските дизайнери чак сега наваксват

  6. 6 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3688 Весело

    Концептуалните автомобили трябва да провокират кометари, да създадат напрежение у конкурентите и да умрат. Ако бяха разумни, практични и завършени, щяха да ги произведат и да се напечелят. Знаейки, че това не е така, концерните ги забравят.
    Само феновете ръкопляскат.
    Добре, ритнах кошера. Давайте.....

    Еретик
  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#6] от "Костадин Иванов":

    Това от сн.3 спокойно е можело да стане сериен автомобил. от сн.1 са взели някои черти за Ланча Стратос, предницата от сн.5 може да се види в много модели, вкл. Фераритата от 70-те, а сн.2 е като блупринт за моделите на Ламборгини, коити излзиат след него. Според мен дори днешните Ламброгинита до голяма степен следват същата концепция.

    Имало е и много концепцтуални модели, които излизат почти същите, като концептуалните им модели. Знам за много такива на ФВ и Ауди, напоследък и някои на Мерцедес. Та така, много често концептуалните модели поне задават дизайнерския език за следващите серийни модели.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #