За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
pm
Рейтинг: 118 НеутралноЕ, айде да не се изхвърляме!! :)
"Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 Неутралноми вярно е но тогава асхалта трябва да е 8 см не 4см както го полагате
karabastun
Рейтинг: 1205 ВеселоНа българските пътища им пречат сушата,кишата и международното положение................
[email protected]АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 НеутралноНяма начин. Това Канада, Финландия, Норвегия, Швеция, те са направо държави с мек средиземноморски климат, в сравнение с България.
Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!ju.li
Рейтинг: 453 ВеселоХа ха ха Във Финландия и Дубай няма пътища, ама и този ìновник го няма там, късметлии!
freedom for ua
Рейтинг: 1003 НеутралноВремето е виновно за дупките поо пътищата, а не некачественото изпълнение и кражбата на материали. Хората правят каквото могат, но ето климатът е такъв, че не позволява да имаме хубави пътища.
Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.Не знам, ама тоя ако беше в друга държава щяха да му теглят един бой, друг път да не се подиграва с хората.
wnl03619584
Рейтинг: 8 НеутралноБоже, боже прибери си версиите, боже. :-D
Основната причина за дупките по пътищата са използване на некачествените материали и неспазване на технологията за изграждане на път. Най-големият проблем обаче, както при всички обществени поръчки е наемането на подизпълнители, на които се плаща в пъти по-малко и те шат не щат, прецакват и качеството и технологията. Пуста партийна лакомия.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 Неутрално"Температурната амплитуда е 70-80 градуса.."
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГББаси и амплитудните шефове!?
Например, за района на Бургас, част от АМ "Тракия", най-ниските и най-високите са: зимата -10°, лято +40° = аплитуда 50°!?
Mai-ski_17.
Рейтинг: 229 НеутралноЗа всяка некадърна работа и кражба имат извинение.
Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.джендър NATO generals
Рейтинг: 629 Весело:D :D :D
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токcomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 НеутралноАтанасов посочи, че във Великобритания, например температурните амплитуди са 20-25 градуса и при това положение е лесно там да имат добри пътища.
Libertarianism is just anarchy for rich people_________________
Каквито са там такива са и тук амплитудите, даже в Германия има и повече сняг и лед , но там се краде по-малко от асфалт!
ivanko77
Рейтинг: 664 НеутралноТоя се шегува, нали!
gps
Рейтинг: 229 Неутралнодокато приемаме такава идиотска, заслужаваме лоши пътища
mil3n
Рейтинг: 8 ВеселоДааааа ... и един мармот завива шоколада в станиол.
Йоаникий
Рейтинг: 1079 ЛюбопитноПроблемът е в имитацията на настилки и икономиите от материали. За да се правят ремонти и нови ремонти за милиони пак от "нашите" фирми. По белия свят дупки по пътищата няма, а малките пукнатини и леки пропадания се оправят до дни и то за поне 5-6 години напред. Но там, в цивилизацията асфалтовите смеси са съвсем други, на много места има изклчително надеждни настилки от червен, жълт, даже зеленикав асфалт, които нямат изтриване и продънване...
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.Настроение - пОсмали Манго... :-)
ИванКар
Рейтинг: 498 НеутралноА стига де, нали си знаем условията?! Първото и най-важното - краде се поголовно и после се "икономисва" от матрияла за пътищата. И те "цъфтят"!
k_
Рейтинг: 905 НеутралноИзвинявайте, ама този човек е просто тъп.
Няма ли кой да му каже?
antiidioti
Рейтинг: 229 НеутралноПогледнете подробно снимката и изказването ще изглежда логично.
султана глаушева
Рейтинг: 340 НеутралноТака ли? А как работят пътищаата в Бавария, Австрия и Швейцария? Алпийски терени. Опасности от свлачища. Летни и зимни температури, сравними с нашите. Швейцарска винетка за 40CHF годишно. Немска нула евра. Сямо австрийската сравнима с нашата. А Поли Златарева сливи ли имаше в устата да го пита акво стана с двойното увеличение на винетките? Нали обещаха пътищата да станат слънце? Сега изкараха БГ есна държава с уникални климатични аномалии. За идиоти ли ни имате?
Мърфи е оптимист!Cara Mia
Рейтинг: 533 НеутралноАз пък мисля,че нашите пътища са като след бомбардировки след война.
carpe_diem_
Рейтинг: 118 НеутралноПрав е за амплитудата - зимата от минус 20 до лятото плюс 60 градуса (говорим за температура на асфалта), ама това не ги оправдава.
За маркировка да не говорим... Една бледичка линия по средата и то на много малко пътища...
Judjuk
Рейтинг: 2429 НеутралноЗначи "времето дъждовно, пак за всичко виновно"! Тия първо да се научат да правят пътища, след това да обвиняват климата. Ама как да се научат и от кого да се научат? И защо им е пък да се учат, като за некачествено строителство няма никакво възмездие. Че то на олигарсите кой може да им държи сметка?
JudjukНиколай Теллалов
Рейтинг: 664 НеутралноМоля?!
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратКанадците тогава какво да кажат?!
Скандинавците?
Оправданията стават все по-жалки
penchoo
Рейтинг: 720 НеутралноАсфалта има 30 цикъла на замръзване/размразяване и даже от малките пукнатини стават добри ями, за това е напълно прав.
Защо господина не обясни какво им прече да няма маркировка по пътищата? Какво им пречи канавките да са изчистени и да отвеждат водите от снега и дъжда, нали за това се прави този елемент от пътя? Какво им пречи банкетите на пътищата да са чисти и с наклон към канавката да се изтичат водите от асфалта? Ако има кантонери по пътищата това няма да го има, но какво да откраднеш от кантонера? Лопатата, кирката и ръчната му количка?
Alexander97
Рейтинг: 941 НеутралноНе е тъп, а нагъл! Да си изяде инженерната диплома!
Инж. Дончо, ние пътуваме по света. Не само в Европа – видяхме близък изток, далечен изток, Европа и Азия. Такова чудовищно изтезание по пътищата дори в бедна Македония няма! Подавай си оставката!
kilmer
Рейтинг: 118 НеутралноПо добре да направят по малко пътища но изцяло, а не на кръпки, но тогава няма да се усвояват пари всяка година или два пъти в годината...!!!! А че ние си разбиваме колите на кой му дреме... Тол системата трябва да заработи час по скоро, а не да се оставя транспорното лоби да пести пари за наша сметка!!!
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#4] от "SCROTUS":
ми там наистина е по добре като нас като замръзне се размразява чак на пролет,
та да си дойдем на думата да полагат за нашите условия асфалт под 5 см си е престъпление и крадене на пари
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоПак включваме във виновните и 4-те годишни времена. А световния империализъм кога?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertkasko
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#8] от "hamiltonf1":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Е ,в Чирпан по-миналата година беше -30 , лятото +40.Отделно че в Бургас рядко трупа сняг .
pag
Рейтинг: 284 НеутралноФакт е, че настилките най-силно се разрушават при многократни цикли на замразяване/размразяване.
Culus capitem delitОбаче нито температурните амплитуди у нас са 70-80 градуса, нито климатът ни е някакъв уникум в европейски, камо ли световен мащаб.
Тъпо изказване, примесено с голяма доза наглост.......
pesheff
Рейтинг: 893 Неутралночети пак - амплитудата, или разликата в температурите лято - зима е огромна в БГ, а не е такава в тези държави. Хайде пак пробвай с хейта. Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
johnniewalker
Рейтинг: 737 НеутралноИ българските шофьори оперираме в държавата с най-тъп шеф на пътна агенция, ама някак се оправяме, нали...
Papa was king of the bongo...Няма как да имаме нормални пътища, докато полагат некачествени и недостатъчни като обем настилки. Аз и като неспециалист виждам как често в настилките, които полагат, асфалта е под минималното количество съответно няма какво да спои добре пясъка/камъните в сместта.
Както отбелязаха по-горе ние не сме идиоти и вече сме пътували надлъж и нашир по цялата планета.
alexsilver
Рейтинг: 614 Неутрално"...Българските пътища работят в едни от най-тежките атмосферни условия в света, смята началникът на пътната агенция..."
Калинчо мамин сладък. Да се чудиш и да се маеш, как само на метри от злокобната природа на Тиквостан, ат чертата на границата навън, започват съвсем други природни условия. Така беше с магистралите в Турция, същото се повтаря със Сърбия и Гърция.
Ами за некадърните и крадливи ГЪРБави все някой друг им е крив.
Съд и затвор за такива...
Lou
Рейтинг: 984 НеутралноПрепоръчвам на инж. Дончо Атанасов да си пусне Нешънъл Джиографик, където всеки ден излъчват една поредица та пътни сервизи, помагащи на затънали МПС-та в норвежкия сняг. Да види там за какви преспи става въпрос, за какви заснежени пътища и обледенени настилки. Направо шапката му ще падне. И това е 4-5 месеца в годината минимум. При нас паднал сняг два или три пъти през зимата, застоял се една седмица и после всичко става Бейрут след войната.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!И друго прави впечатление. Въпреки тежките зимни условия в Норвегия, не съм видял да затворят магистрала заради климатични причини. Докато тук в България при първия сериозен сняг всички магистрали, планински проходи и междуселски пътища са затворени за движение. Имаше преди година един парадокс - голям град като Бургас беше откъснат от останалата част на страната заради 2 дни снеговалеж и затрупани всички пътища към града. Не е майтап, а самата реалност. Цели два дни отне на властите и снегорините да отпушат града.
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноХм-м-м-м...! Интересно...! Знам доста пътни отсечки, правени по времето на социализма. При това, натоварени отсечки, но са с търпимо износване и стават за каране. В същото време, доста по-нови отсечки за 4-5 години максимум, започват да се разпадат...! Значи, тоя ГЕРБ-ер на снимката лъже нагло, като Бойко.
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Нещо подобно, като тротоара на улицата, на която живея. От общината го направиха предизборно с бетон. За няколко години бетона се напука и изрони. Тротоара не става за нищо... В същото време, бетона по пътеките пред блока не е мръднал от 40 години.
Какъв е извода? На общинския бетон са му откраднали цимента. На асфалта на Бойко са му откраднали битума, освен че е тънък...!
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#30] от "pag":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ами, ГЕРБ-ери... Какво да ги правиш? Ама, мат`ряла се кефи и гласува за Бойко... Доволни са хората от калпавия асфалт. Като плащат в сервиза, за потрошените си коли, портфейлите им се пълнят от харизмата на Бойко...! :)
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#29] от "kasko":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ-30 в Чирпан? Малко е, сещам се и за минус 69!?
Peni Nikol
Рейтинг: 1682 ГневноНа вас всичко ви пречи въздуха и водата, слънцето и облаците...некадърници.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.ShakaZulu
Рейтинг: 229 ГневноКак така пътищата работят!?! Тоз на снимката да се научи на няколко неща, като:
1. На български език, където думите имат семантика и семиотика. Такъв абсурден израз не бях чувал. Пътищата работели!? Къде бре байно!?
2. Препоръчвам като държавата с най-тежки климатични особености да се свика спешно Джиографика, Иксполоръра, да та снимат и позват навред по светЪ как ний се грижим.
3. Това е лично от мен - аз в сряда врътнах едни 100ина километра в София, просто ми се наложи малко повечко от редовните километри да въргя. Ми то поне едни 90 км. бяха още от живковия асфалт. Даже и повече, ма айде от мен да мине.
По пътищата на ненъдржавата горе - долу пропорцията е 90 към 10. Опазил ме Бог да долюбвам раша, мурзилки итн., но чичи, как бе ще ги стигнем с тия смешни километри!!! Зная, че София е към ЙФ, ма то и национално е така. СРАМ
yavooor
Рейтинг: 813 Неутрално"...и фактът, че има участъци, които не са ремонтирани с десетилетия."
Излиза, че някой пътища са издържали с десетилетия на амплитудата и лошото финансиране.
Особено тези, строени под чуждестранен контрол, какъвто е участъка В.Търново - Севлиево.
virtual brain
Рейтинг: 662 ВеселоИ каква е разликата с източното крайбрежие на щатите примерно? БЕЗполезен идиот
neut
Рейтинг: 174 Неутрално"Българските пътища работят в едни от най-тежките условия в света"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restТвърде преувеличено
тони
Рейтинг: 672 Разстроеномнооо мъка има на тоя свят :(
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#41] от "virtual brain":
това не е проблема
проблема е че през деня е примерно 2-5С през нощта -2-3С всяка цепнатина за 1 седмица при тоци режим става дупка при 2 см покритие. В Лос Анжелес правят 3 см асфалт но нямат този температурен режим
rainbou1
Рейтинг: 740 НеутралноГосподин Ангелов може и да е прав за амплитудите, но народа ще се успокои, когато публично в интернет започнат да се публикуват данни къде какви пари са изхарчени и какво е качеството/състава на употребените изделия. Дотогава на такива изказвания никой нормален няма да се хваща...
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 118 НеутралноШефе, оняден в топлото двама седнали на един камион мЕтака асфалтець,а други двама го грееха с горелка и го затъпкваха, май с крак ! Това на Бул България в столицата...
abdulhazred
Рейтинг: 170 НеутралноИ в България на АМ Хемус едни италианци направиха едни малки отсечки с такъв зелен асфалт и за 25 години почти не е мръднал и само козметични ремонти.
Нещо обаче не се хареса на никое правителство, друго си е на всеки 5 години основен ремонт.
tamada
Рейтинг: 708 НеутралноПрав е за амплитудата, защото при + 27-28° на въздуха асфалтът ще се нагрее докъм +50°, а при +40° може и да мине 60°. А при минус 20 на въздуха, температурата в асфалта на дълбочина от 5 см ще е само няколко градуса по-висока.
Но всичко останало са пълни глупости.
Асфалтите проектирани за амплитуди от 70-80 градуса са едни от най-евтините, правят се с обикновен нефт и са много разпространени. Напълно са приложими за нашите условия, които изобщо не са най-тежките в света.
Отделно има смеси с по-качествен нефт за амплитуди от 80-90 градуса, както и смеси с модификатори проектирани за амплитуди от 92 над 110 градуса (примерно от +76° до -40°).
Онзи пример с Великобритания на Дончо Атанасов е просто замазване на очите. Що не даде пример със северните САЩ и Канада, където има горещи лета и студени зими? И където дори в бедните окръзи асфалтът е само напукан, но не и с дупки.
В северен Мичиган пък температурният режим е подобен на нашия. Само че там полагат асфалт PG 52-46, тоест за температури от +52° до -46° с амплитуда от 98 градуса. А във Флорида пък полагат асфалт PG 64-16 (от +64° до -16°) с амплитуда 80 градуса.
Очевидно става дума за спазване на технология и качество на изработка, а не за лошата и страшна Природа.
m17
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#4] от "SCROTUS":
Е айде ми посочете едно мястио във Финландия където лятото става +35 на сянка. И само 4 мсеца по късно е -15. Разбира се тези обективни технически проблеми си имат решения ама за това си трябват компетентни и отговорни инжинери, строители и администратори. Докато тук дори ректора на техническия университет ( в Бургас) го хващат че преписва за дисертацията, представете си надолу за какво става дума.
m17
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#36] от "tww09306483":
Ех какъв живот беше при Живков, едни магистрали, едни автомобили, хей какъв живот.
Или по-скоро - само преди 2 глдини Орешака бепе оправил всичко, една дупзчица нямаше. И псле като дойде злия гений ББ и успя да съсеипе всеки сантиметър асфалт. !!!
hanseatic
Рейтинг: 775 Неутрално"Българските пътища работят в едни от най-тежките метеорологични условия в света..."
Това го е казал още Лао Дзъ, а по късно и римските инженери, чийто пътища още са в по добро състояние от тригодишен великобойковски аутобан. На кривият бай ху и космите му пречат!
Корупцията другари мазняри, неморално високата корупция е причина не само пътищата да са развалени месеци след откриването, но и почти всичко допряло се до българските институции да мирише на Пеевски, Цацаров и Борисов. Вони на корупция по върха на държавата и няма кой да им удари спорачките!
Lemmy
Рейтинг: 893 НеутралноТоя трябва да го командироват в Аляска и да го качат при тези жени, но задължително да бъде с памперс.
https://www.youtube.com/watch?v=oHuHVWBuLLk
Bullet
Рейтинг: 344 НеутралноДо коментар [#44] от "1001":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Е па тука в Стокхолм, денем е +5, вечер - 10. А сега ме светни що не стават такива кратери?
НЕгласуващ
Рейтинг: 220 ВеселоКлимата ни е виновен за дупките, разбрахте ли? За някои България е рай, ама за пътищарите е ад. Ама носи достатъчно за къпане с шампанско в Куршавел.
Ако Изборите можеха да променят нещо в живота на хората,то те щяха да са ги забранили отдавна. Изборите променят живота само на политиците и техните близки !foxa5
Рейтинг: 229 НеутралноЕгати (това заради модератора, иначе си е направо ебатито) тия за съвсем балъци ремсисти ни вземат. Що за народ се да ги траем, мани срама от ония руския поп, ами сега и това.
foxa5
Рейтинг: 229 НеутралноАми явно няма, щом си позволява такива простотии да плямпа и няма 10 хил човека под прозореца му да протестират...заслужаваме си го.
Huginn
Рейтинг: 177 НеутралноМога да приема, че експлоатационните условия са с неблагоприятни крайности. Ясно и че материалите си имат особености и са подвластни на физични и химични процеси. Ама нали затова има лаборатории, строителни техники, процедури? Как пък само в България не можем да създадем смеси, които не се разпадат 10 см сняг и 5 дни студ?
Накратко: възможностите са две. Или става дума за чудовищна некомпетентност, или за откровена корупция. Пичове, ако не си вършите съвестно (и професионално) работата по контрол върху строежите, няма как контракторите сами, на добра воля, да си намалят печалбата...
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#50] от "m17":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Най-много за живота при Живков милее, началника ти Бойко...! Той лично, сам се хвали с това.
Колкото до примерите които давам, с просто око се вижда, че дори с минимални усилия и подходящи материали, изградена инфраструктура, може да се ползва с години. Не, ежедневно да гледаме, как се прахосват бюджетни пари от определени фирми и всичко прилича на лунен пейзаж...!
Бойко и ГЕРБ имаха шанса да направят нещо за хората, че да ги споменават с добро, за дълги години напред. Ама те си избраха, да ги запомнят, с калпавите им пътища и като крадци.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#53] от "Bullet":
ми щото сигурно не е 4 см ам го виждам по пъти всички дупки дннах
наха кратери за 1 зима но са плитки не съм сигурин че имат и 4 см сега ще ги запълнят другата зима същото
Bullet
Рейтинг: 344 НеутралноДо коментар [#59] от "1001":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Ами, понеже съм болезнено любопитен, та на една отсечка, отбих и замерих дълбочината на изрязаният асфалт, преди полагането на новия... 8-10см. Отделно, когато подменят участък(обикновено нощем) се подреждат десетина машини, които изкопават, извозват, почистват и асфалтират, една след друга, като на сутринта има отсечка 8-10 км. готова за ползване. Единствено остава маркировката, но и тя се полага и въобще не е такава, каквато се полага в България.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноКак го каза само, пътищата работят. Не знам , какъв инженер е г-н Дончо, ама ...
Gallin Gall
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "султана глаушева":
Поли Златарева за когото трябва (разбирай представителите на властта) е много внимателна и щадяща, а за критиците на властта - само контра.
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноТемпературите-лоши, парите-малко. Но като сложат по една будка да плащате за пътя, и дупките ще ги няма!
k_
Рейтинг: 905 НеутралноДо коментар [#31] от "Пешката":
Няма защо да ходиш до Финландия. В Турция в Анадола амплитудите са много по-големи отколкото у нас. Много по-студени зими и по-горещи лета.
Континентален климат.
Изобщо не може да става въпрос за сравнение на пътищата.
monk007
Рейтинг: 667 НеутралноЯвно няма познавам го отдавна комунист беше началник смяна в Кремиковци издига се по стълбата . И тогава си беше такъв но партиен кадър сега не знам станал ли е гербер.
angevins
Рейтинг: 861 ВеселоДо коментар [#27] от "1001":
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...А после кой ще се къпе в шампанско на френските Алпи под звуците на Шушана
Tademan
Рейтинг: 1017 ГневноТова е второ уникално изказване (първото е, когато каза за АМ, че смесите били ефективни само до -5 градуса - ами използвайте други бе!), ама не сме идоти, има интернет и информация вече навсякъде!Защо инж. (!?) Дончо Атанасов е все още на този пост? Няма ли да му отнемете пенсионните вноски за това (не)прослучжено време ?! >:/
YankoNach
Рейтинг: 680 ВеселоХа, тоя изби рибата... Имаше една поредица "Път през ада...", май на Нешънъл Географик - да помоли децата да му я преразкажат...
citoyen
Рейтинг: 720 НеутралноПо-голяма глупост не съм чувал! Сякаш пътищата в Скандинавския регион работят в по-леки условия или може би в Аляска или Канада са още по-леки?
galiwer1880
Рейтинг: 532 НеутралноКак се прави асфалтов път; 1968 год, бях в казармата.Май беше средата на Септември ни събраха от поделенията на Хасковската дивизия и ни пратиха да правим разширението летището в Узунджово за новите самолети МИГ19. Правиха се укритията и пътя за самолетите.Изкопаха пътя с машини и ние го подравнявахме ,с дълбочина около 60 см. После минаха с валяци и започнаха да карат камъни ,със самосвали ,а ние трчбваше да ги подреждаме един до друг . След като бяхме готови,с лопати и вили запълвахме дупките м/у камъните с трошляк. Всичко трябваше да бъде идеално запълнено и подравнено. Минаха валяците,и започна полагането на асфалта. Разстилахме го с "ракети" и лопати до определена височина. Всеки дошъл самосвал се проверяваше от един капитан,и която смес не му харесваше ,връщаше я. Камъчетата трябвало да бъдат с определена големина ,и мазута там нещо го мереше. После внимателно минаваха с валяците и пътечките бяха готови. Дали не стоят още що годе запазени? Така беше.
galiwer1880
Рейтинг: 532 ВеселоРазгледайте добре снимката. Явно този който е в ляво говори,сериозен с "вяра " за това което говори. В средата се е замечтал, " да свършваме по бързо,че ми омръзна" ,а може и " вече съм гладен".......и др. Този господин в дясно с интерес слуша какво говори този в ляво и...Боже,май се изхвърляме", "леле,как добре го каза" , дали ще ни повярват? .... и др.
Playncooler
Рейтинг: 229 НеутралноТемпературна амплитуда 70-80 градуса ??? Какво ще рече това? Лятото 40 зимата -40 ? Айде стига глупости...
Maria Mateva
Рейтинг: 229 ВеселоПътна агенция е готова да строи пътища на Марс!
Kiril Peychev
Рейтинг: 229 ВеселоДойдох за коментарите.