За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноНай-накрая, отделно ще изсветлеят няколко десетки милиони лева, недекларирани приходи
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБwnl03619584
Рейтинг: 8 Неутралноопаа още разходи за всеки притежаващ автомобил, още разходи за всеки притежаващ сервиз, още лицензии и задължения за всички. Колкото по-малко се меси държавата в една дейност, толкова по-добре. Пак за пари става въпрос, да не мислите че им пука за клиентите и гаранциите.
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1203 НеутралноЕдин такъв сервиз преди време трябваше да смени стартера на предишния ми автомобил .След три дни 'ремонти' ми връчиха една сметка от 100 лева и старата част .Тъпаците дори не се бяха постарали да е от моята германска марка и модел, а от някаква френска марка . А и знаех как изглежда. Всъщност като разгледах изглежда бяха сменили само четките (за 10 лева) на електромотора на стартера , дори може би само едната. Сигурно си мислеха ,че залухавия доктор не разбира какво му слагат и няма диплома за авиомеханик на вертолет от казармата каквато всъщност имам. Но не е и нужно много технически знания да разбереш как те цакат. Замълчах си ,защото нямах нито фактура, нито гаранция. След 1 месец естествено стартерът издаде багажа и трябваше да ми го прави вече друг по-познат майстор. Оттогава онзи кретен го чакам и аз да му сложа 'капа у комино' само да ми дойде на преглед. Докторите не са толкова много като 'монтьорчетата' за да попадне другаде. Ама това е национална черта - да работиш мърляво, тарикатски в своята област и после да имаш много високи претенции докторите да работят безупречно ...
http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/telqk
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#1] от "hamiltonf1":
А не е ли по-добре да поизсветлят лукоил, че те вече ще стане 4 петилетки данъци не плащат?
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноДо коментар [#4] от "telqk":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБТе са осветлени: http://istinata.bg/?p=1394
Трябва само някоЙ да ги събере...
telqk
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#5] от "hamiltonf1":
Значи няма няКОЙ да ги събере и дали не е по-безопасно да се натиснат дребни играчи или страха е много голям!
Nelumbo
Рейтинг: 755 НеутралноДо коментар [#3] от "Dr_Doolittle":
На ваше място бих направила огромен скандал, за да разберат, че клиентите не са всичките будали. И не бих спестила името на сервиза, за да предпазя други клиенти. Отделно - ще разглася и сред приятели и близки да не стъпват там.
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноДо коментар [#6] от "telqk":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБКогато изгоним руски дипломати/разузнавачи, и преминем вече твърдо към Запада, без въпросителни, тогава много бързо ще бъдат събрани. Въпросът е, ще дойде ли това време въобще...
Надежда
Рейтинг: 1650 НеутралноДа се занимаят с Кауфланд и Лукойл, какво са се огледали в сервизите. Там пазарния принцип е отсял добрите, който иска гаранция да ходи в официалните сервизи. Цената ще е навсякъде толкова висока, намеси ли се държавата.
stedim
Рейтинг: 477 НеутралноСега ще настъпи един вой....
WC1
Рейтинг: 750 НеутралноКак да дават гаранция като клиента си носи части от автоморгата?
ATXlout66
Рейтинг: 208 НеутралноБългарите сме най доверчивите идиоти на света , всеки с двор и гараж е баш майстор.
Та оттам да започнат , имат ли завършено образование и нужната квалификация и 80 % от сервизите ще отпаднат от само себе си .
Deadpudding
Рейтинг: 790 НеутралноДо коментар [#9] от "hope":
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !Хората са бедни,търсят евтинийка,някаква гаранция е нужна. Катастрофите стават масово заради неизправни автомобили или неизбравни задкормилни устройства. А на пътя се мре повече от на война ! Не че не трябва да не се занимават с кауфланд и лукойл, ма там требят топки за да бутнеш някой с власт и интерес който може да клати стабилно правителството(или да го бутне). В статията се приказва за стандарт в сервизната дейност,която косвено ще намали жертвите на пътя ма бай Ганя политикан.. Лукойли,Кауфланди,Русии и Сороси му се привиждат.
blaf
Рейтинг: 860 НеутралноАвтокъщите също трябва да дават гаранция, някои вече го правят, но трябва всички да са задължени по закон. Има случаи на хора, купили автомобил от автокъщи, който след 100км се разпада. Въпреки, че според закона за защита на потребителя човек може да си търси правата, се оказва, че (например) договора и фактурата са към оригиналния собственик (преди вноса) и нямат правна стойност.
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноСъвсем резонно. Като вземаш пари, трябва да предоставяш качество.
бабачко
Рейтинг: 122 НеутралноГлупости на търкалета. Явно както е тръгнало целия април ще слушаме изцепки. Или както казва един премиер: "щом има една вероятност, значи има и друга вероятност" :))))))))))))))))))))
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############Сега сериозно: зз ходя в сервиз, където винаги ми дават гаранция, защото вносителят от който зареждат дава гаранция. Имали са случаи, когато им е отказвана гаранция, поради неправилен монтаж или пък са ми казвали, че например Бош нямат нито една призната гаранция на дизелова дюза, познайте защо- качествения дизел. Всеки да ходи, където си иска според джоба. Затегнете техническите прегледи и вдигнете данъците за старите каруци.
mitko11
Рейтинг: 2263 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "lout66":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовА фирмите, които се занимават с пътно строителство и пътни ремонти? Те няма ли да дават гаранция?
sbk
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#6] от "telqk":
Точно това правят в момента - натискат дребните играчи в бизнеса с петролни продукти. И земеделците. То Ревизоро какво друго може да измисли!
sbk
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#13] от "Deadpudding":
Какъв процент от жертвите в ПТП са предизвикани от некачествен ремонт на МПС?
sbk
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#16] от "бабачко":
+++++++++++++++++++
realguru
Рейтинг: 1484 НеутралноМда - още регулации, още правила, още безсмислени дейности и още разходи с нулев ефект освен за бюрократите.
mitko11
Рейтинг: 2263 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "sbk":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовА какъв процент са предизвикани от неправилна маркировка, обратни наклони при завой, неправилно поставени пътни знаци? Да не говорим за дупките по пътищата....
бабачко
Рейтинг: 122 НеутралноНа един колега в Англия, на технически преглед му забелязали, че гумите му се износват неравномерно и вдигнали колата да й проверят окачването и му казали: "Пич, върни се да си оправиш окачването и тогава ела пак". Като ви върнат от технически 2 пъти за неизправност, повече няма да стъпите в сервиза, който ви е прегледал и подготвил колата, нали? Пазарни принципи и контролни функции на държавата. И още веднъж ДАНЪЦИТЕ за старите талиги. И катастрофи ще намалеят и въздухът ще се оправи и транспортните услуги ще тръгнат, и парко места ще има и всичко по веригата. Колкото електорат ще загубите от вдигането на данъците за старите коли, толкова и ще спечелите от останалите, които ще усетят положителното от това нещо.
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############sbk
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#22] от "mitko11":
Предполагам значително по-висок. За това и попитах дали има информация за тези, причинени от лош ремонт.
Deadpudding
Рейтинг: 790 НеутралноДо коментар [#19] от "sbk":
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !" или задкормилни устройства" сиреч шофьори.Също така извадка " 4. Поради загуба на управление и реализиране на ПТП – преобръщане и блъскане в неподвижни препятствия край пътя са загинали 114 души и са били ранени 1 094. С най-висока тежест от тези ПТП са ударите в дървета при които са загинали 59 51%) и били ранени 250 души. Това е единствения вид произшествие при което няма намаление на жертвите." Ето сайта на източника:
http://baib.bg/statistika-zhertvite-ot-katastrofi-namalyavat-prichinite-8211-edni-i-sashti/
Сиреч загубата на контрол може да е И впоследствие техническа неизправност,както и точка 2. за несъобразена скорост впослествие неизправни спирачки...
ма в крайна сметка май нараних чуствата на болшинството от форумниците като им казах че са политизирани ганьовци. Очаквам минусите Ви драги граждани и столичани,които не вярвате как живее раята в провинцията(а дори и да не е рая,немърливосста би довела до подобен резултат).
ПС
Също така бих искал да се извиня за това че не съм служител на НСИ и не знам дали изобщо има такава статистика,а разчитам на (за момента) доброто ми зрение което констатира,че масово автомобилите на пътя са 15-20+ годишни таралясници.
Надежда
Рейтинг: 1650 НеутралноДо коментар [#13] от "Deadpudding":
Смятах, че сте ме разбрали.
Споменах Кауфлан и Лидъл, защото приблизителния Корпоративен данък, който НЕ ПЛАЩАТ, е над 100 000 000 лв. на година. Добавяме и била, и те работят на "загуба".
А на нас черното под ноктите ще ни извадят. Аз например плащам 200-300 лв. данък на година, защото ползвам собствено помещение. Аз, като физическо лице съм сключила договор пак с мен, но като юридическо и има минимални наеми. А Кауфланд с близо 2 млрд. оборот, работи на загуба.
anty
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#3] от "Dr_Doolittle":
В много случаи прехвалените германски возила ползват възли,примерно стартери,алтернатори и т.н. от френския производител Valeo.
А когато става дума за професионално оборудване,тоест тежки машини каквито VW не произвежда,често се ползват агрегати произведени от Mitsubishi или от Denso.
Проблема е,че всеки стана разбирач било в автосервизите,така и в медицината или в философията примерно доктор Ахмед Доган.
Та така докторе.
Софианец
Рейтинг: 180 Неутрално"Базата данни в бъдещия публичен регистър ще дава възможност за създаването на история на техническата поддръжка на автомобилите. Така ще се знае във времето какви ремонти са извършени по дадено превозно средство, кои сервизи са ги извършили и кога."
Глупости, по- добре:
Да се създаде публичен регистър и за поддръжката на пералните, патериците, ченетата, долните гащи, презервативите и др., така ще се знае, кой ги е ползвал, кой ги е перял и т.н.
Г-н Министър,
неоходимо е единствено: Обслужването и ремонта на автомобили да се извършва само от лица регистрирани по Търговския закон и с необходимата квалификация.
Там са условията за гарнция, цени, фактури, касови апарати, произход на стоки (резервни части) и всичко, което засяга продажбата на услуги и стоки.
Софианец
Рейтинг: 180 НеутралноКъде в ЕС има закон и държавна регулация на автосервизната дейност, освен за регистрация на търговски обект и квалификация? Малоумници. Изисквания, регулация, гаранции - това е обект на браншови съюз.
sandman
Рейтинг: 600 НеутралноДо коментар [#3] от "Dr_Doolittle":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Докторе,обзалагам се,че лекарите сте повече от "истинските" механици.Под истински,разбирам такива,които са учили за това или имат инженерна специалност и 5г.стаж.Тогава се става майстор.В Европата взимането на майсторска степен е стандартизирано що годе.Та колко механика в БГ имат майсторска степен?Другото,което си мислите че са автомонтьори,са всъщност биологични винтоверти.
Много мераклии за лекари и от двата пола,и много малко мераклии за механици само от единия пол.
След 10г.намирането на читав механик ще е доста трудно.Кой ги подготвя в БГ?
sandman
Рейтинг: 600 НеутралноСъветското мислене още не може да спре да кънти в главите на администрацията.Дай им да регулират,администрират и ръководят.Нищо,че най-вероятно повечето от администраторите ни са толкова кадърни,че на две магарета сламата няма да могат да рзаделят.Софиянец 2 го е написал просто и ясно Без квалифициран персонал,не може да се отваря сервиз.Толкоз.Това е първото и последно изискване.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.t_tzanev
Рейтинг: 237 ЛюбопитноКлючовата фраза е "трябва да бъде ясно какъв е произходът на частите, които се влагат", което поставя следните въпроси:
1/ Какво ще правят всички арабски търговци от "малкия Багдад" ако им спадне бизнеса с авточастите менте?
2/ След като Министерство на транспорта ще състави регистър, за да следи произхода на частите, се предполага, че ще намалеят кражбите на МПС за разкостяването им на резревни части, т.е. МТ обективно ще върши част от работата на полицията /която въобще не се върши/. Та, с колко щатни бройки ще намалее числеността на МВР и с колко лв. бюджета му?
malart
Рейтинг: 918 НеутралноСега ще почнат едни обяснения, едни протести от разни браншовици итн как това не можело да стане, щото...
malart.blog.bgsbk
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#25] от "Deadpudding":
Сиреч, "загубата на контрол може да е И впоследствие техническа неизправност,както и точка 2. за несъобразена скорост впослествие неизправни спирачки... ", но може И ДА НЕ Е. Това е малко пожелателно като извод. Неизправни спирачки е тема за дипломна работа - какво се крие зад това предположение е въпрос на интерпретация. И понеже 15-20 годишните автомобили все са трън в очите (нищо, че пътищата са леш, банкета отнема поне половината пътно платно, а хоризонталната маркировка е научна фантастика) има ли статистика каква част от претърпелите ПТП МПС-та са 15-20 годишни. За да коментираме нещо трябва да разполагаме с факти, все пак.
sbk
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#26] от "hope":
Напълно съм съгласен с теб. Да не говорим, че в т.нар. официални сервизи могат само да сменят агрегати и механизми. Всеки малко по-заплетен случай, който не излиза на диагностиката, е тера инкогнита - аз поне съм с такива впечатления. Трябва все пак да отбележа, че разполагат и с добри кадри, както и информация за марката, но добрите отзиви в повечето случаи са изключение.
sbk
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#30] от "sandman":
Инженерна специалност във ВУЗ ли имаш предвид?
sandman
Рейтинг: 600 НеутралноДо коментар [#36] от "sbk":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Да ,защо не.И 5г. стаж ,че като дойде нещо,което не излиза на диагностиката,да не е тера инкогнита.
Вмомента повечето механици си нямат идея дори и от металознание.На много от тях не им трябва в практиката,но...
Да не говорим за грамотност в електричеството.Малко базови знания по-физика също трябват.
В БГ къде се подготвят автомонтьори?Май само в сервизите където взимат на работа необучени момци.
sbk
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#37] от "sandman":
Да завършиш инженерна специалност във ВУЗ и след това 5 години стаж (има ли къде?!?) и чак тогава да станеш механик в автосервиз... звучи като химера. Такива хора стават механици на кораб, завод, производство. Автомеханик с подобно образование ще влезе по-скоро в тим от Ф1. Преди 10-ти ноември механици излизаха от техникумите, така е и сега в Германия - там средното техническо образование е много силно и бълва подготвени кадри. У нас вече не е така. Факт е - голяма част се подготвят основно в самите сервизи и е добре да се помисли за образователни курсове.