Фоторазказ: Най-палавото мултифункционално МИНИ

Георги Пауновски

Фоторазказ: Най-палавото мултифункционално МИНИ

Най-спортната версия на "МИНИ Кънтримен" има 231 конски сили мощност, като осигурява все така място за петима пасажери и багажен обем, вариращ между 450 и 1390 литра.

  • "Мини Кънтримен" не е непознат модел, като включително и в "Дневник" беше представено в две от версиите си, включително и хибридна. Днес обаче ще ви срещна с най-палавата версия на най-мултифункционалния модел на британския концерн, част от "БМВ Груп".
    "Мини Кънтримен" не е непознат модел, като включително и в "Дневник" <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2017/07/23/3010908_fotorazkaz_mini_kuntrimen_sublazniava_s_universalnost/" target="_blank">беше представено</a> в две от версиите си, включително и <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2017/12/16/3095670_fotorazkaz_mini_kuntrimen_hibrid_pesti_pari_no_ne_i/" target="_blank">хибридна</a>. Днес обаче ще ви срещна с най-палавата версия на най-мултифункционалния модел на британския концерн, част от "БМВ Груп".
  • По традиция то носи означението "Джон Купър Уъркс" (John Cooper Works) и отвън се отличава по по-спортните брони, големия спойлер на покрива и джантите със специфичен дизайн. Вниманието привличат и спирачните апарати на "Брембо" в червено.
    По традиция то носи означението "Джон Купър Уъркс" (John Cooper Works) и отвън се отличава по по-спортните брони, големия спойлер на покрива и джантите със специфичен дизайн. Вниманието привличат и спирачните апарати на "Брембо" в червено.
  • В салона различията включват спортни седалки, присъствието на повече алуминий, червените шевове на тапицерията и различни орнаменти в същия цвят.
    В салона различията включват спортни седалки, присъствието на повече алуминий, червените шевове на тапицерията и различни орнаменти в същия цвят.
  • Що се отнася до практичността, най-спортната версия на "МИНИ Кънтримен" осигурява все така място за петима пасажери и багажен обем, вариращ между 450 и 1390 литра.
    Що се отнася до практичността, най-спортната версия на "МИНИ Кънтримен" осигурява все така място за петима пасажери и багажен обем, вариращ между 450 и 1390 литра.
  • Двигателят на "Джон Купър Уъркс" - изпълнението е подобрена версия на този, работещ в "Купър" S. Двулитровият бензинов агрегат обаче има с 39 конски сили повече (231 коня), а максималният въртящ момент достига 350 Нм.

    Това е постигнато с по-различни бутала, монтирането на по-голям интеркулер и увеличаване на налягането на турбо компресора.
    Двигателят на "Джон Купър Уъркс" - изпълнението е подобрена версия на този, работещ в "Купър" S. Двулитровият бензинов агрегат обаче има с 39 конски сили повече (231 коня), а максималният въртящ момент достига 350 Нм.<br /><br />Това е постигнато с по-различни бутала, монтирането на по-голям интеркулер и увеличаване на налягането на турбо компресора.
  • В тестовия автомобил моторът беше комбиниран с осемстепенен автоматик със спортни настройки и серийното за "Джон Купър Уърск" версията задвижване на четирите колела. Още със събуждането на мотора бяx приятно изненадан и доста басовия му глас.
    В тестовия автомобил моторът беше комбиниран с осемстепенен автоматик със спортни настройки и серийното за "Джон Купър Уърск" версията задвижване на четирите колела. Още със събуждането на мотора бяx приятно изненадан и доста басовия му глас.
  • Спортното звучене се подсилва допълнително при избор на режим за шофиране "Спорт", при който воланът става по-директен, скоростната кутия превключва по-късно, а педалът на газа е по-отзивчив.
    Спортното звучене се подсилва допълнително при избор на режим за шофиране "Спорт", при който воланът става по-директен, скоростната кутия превключва по-късно, а педалът на газа е по-отзивчив.
  • "МИНИ Джон Купър Уъркс Кънтримен"се ускорява от покой до 100 км/ч за 6.5 секунди, което е с две стотни по-бързо от предшественика. Максималната скорост е 234 км/ч, а разходът на гориво в смесен цикъл поне, 6.9 на 100.

    "МИНИ Джон Купър Уъркс Кънтримен"се ускорява от покой до 100 км/ч за 6.5 секунди, което е с две стотни по-бързо от предшественика. Максималната скорост е 234 км/ч, а разходът на гориво в смесен цикъл поне, 6.9 на 100.<br /><br />
  • При моя тест до Банско и обратно консумацията беше около 9 л/100 км, което се обяснява с доста динамичната езда.

    На магистрала "Кънтримен Джон Купър Уъркс" дава спокойствие заради възможността бързо да се ускори от максимално разрешените 140 км/ч до над 200 км/ч, ако това се наложи, заради притискане отзад.
    При моя тест до Банско и обратно консумацията беше около 9 л/100 км, което се обяснява с доста динамичната езда.<br /><br />На магистрала "Кънтримен Джон Купър Уъркс" дава спокойствие заради възможността бързо да се ускори от максимално разрешените 140 км/ч до над 200 км/ч, ако това се наложи, заради притискане отзад.
  • При каране в рамките на закона на темпомат в салона е тихо, като опционалното озвучаване от Harman Cardon ще се понрави и на най-претенциозния меломан.
    При каране в рамките на закона на темпомат в салона е тихо, като опционалното озвучаване от Harman Cardon ще се понрави и на най-претенциозния меломан.
  • Най-палавият "Кънтримен" обаче е в стихията си на път със завои като този между Симитли и Банско, по който ключови са експлозивното ускорение и умопомрачителната стабилност.

    Воланът е приятно директен и информативен, а спирачките вършат работата си перфектно.
    Най-палавият "Кънтримен" обаче е в стихията си на път със завои като този между Симитли и Банско, по който ключови са експлозивното ускорение и умопомрачителната стабилност.<br /><br />Воланът е приятно директен и информативен, а спирачките вършат работата си перфектно.
  • Във всеки един момент ненатрапчиво работата си вършат електронните асистенти като сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледала, предупреждение за опасност от сблъсък със спирачна функции, аларма за напускане на избраната лента на движение и други.
    Във всеки един момент ненатрапчиво работата си вършат електронните асистенти като сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледала, предупреждение за опасност от сблъсък със спирачна функции, аларма за напускане на избраната лента на движение и други.
  • Шофирането вечер е в пъти по-безопасно и ненатоварващо очите благодарение на изцяло светодиодните фарове.

    На тъмно атмосферата в салона се разведрява от декоративно осветление с избор между няколко цвята, което осветява ключови зони в салона.
    Шофирането вечер е в пъти по-безопасно и ненатоварващо очите благодарение на изцяло светодиодните фарове.<br /><br />На тъмно атмосферата в салона се разведрява от декоративно осветление с избор между няколко цвята, което осветява ключови зони в салона.
  • "МИНИ Джон Купър Уъркс Кънтримен" е отличен избор за всички, които търсят спортен, функционален стилен и култов автомобил, който да ги отличи на общия фон.

    Моделът обачe e всичко друго, но не и евтин. Цените тръгват от 78 800 лева с ДДС, а с всички екстри като тестовата кола сумата може да приближи 100 хиляди лева.
    "МИНИ Джон Купър Уъркс Кънтримен" е отличен избор за всички, които търсят спортен, функционален стилен и култов автомобил, който да ги отличи на общия фон.<br /><br />Моделът обачe e всичко друго, но не и евтин. Цените тръгват от 78 800 лева с ДДС, а с всички екстри като тестовата кола сумата може да приближи 100 хиляди лева.