Поглед към електрическото бъдеще на "Порше"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Интересна презентация ще да е била :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 233 Неутрално

    "Електрическата гама ще се разраства"

    Както вече казахме, това е много лоша новина за Путин и аятоласите.

  3. 3 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Порше хваща високия клас, а ФауВе-то ще ни блазни от по-достъпно ниво още следващата година. Ще бъдат интересни години.

  4. 4 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Интересно, първото ел порше 1898 г и е изминавало цели 80км. Защо не са развили технологията.

  5. 5 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "The Island":

    Нефтът е бил много достъпен тогава.
    А и 80 км става за излет сред природата, но не и за сериозен транспорт...
    Както и сега, основният проблем са батериите. А тогава не са имали, автоматизация, миниатюризация и компютри...
    С гориво може бързо и лесно да заредиш почти навсякъде, дори да си носиш и резервна туба при дълъг преход.
    Ако Н. Тесла беше поживял още малко, можеше и да е електрически транспортът повече от 100 години... :)

  6. 6 Профил на podhod
    podhod
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#4] от "The Island":

    щото тогава може и по другначин да са гледали на света

  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    На мен ще ми липсва това

    https://youtu.be/4x-UzNCwk2g?t=283


    И това на стрийма

    https://www.youtube.com/watch?v=3RwYRnTk11U

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  8. 8 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Сепнаха се след като голяма част от потенциалните клиенти В САЩ на Панамера предпочетоха Тесла.

  9. 9 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Инвестициите са направени. Вероятно ДВГ ще се развива близките 10-15 години паралелно с електромотора, но после рязко ще отпадне като развитие и усилията изцяло ще са насочени към Е-моторите. Проблема ми е, че трудно ще свикна с безшумието на спортните коли.

  10. 10 Профил на glaxo11
    glaxo11
    Рейтинг: 808 Неутрално

    За мен електрическо "Порше" е оксиморон. Усещането за уникалност и превъзходство, на удовлетворено его на успелия мъж е смисъла на това да притежаваш най-великата спортна кола. И неповторимия звук на мощния, задължително бензинов двигател! Всичко друго е сурогат!

  11. 11 Профил на psb
    psb
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Работниците се съгласили да спонсорират завода от заплатите си. Некакси ми се струва, че нещо не е нормално тука...

  12. 12 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "The Island":

    Петролът е бил по-евтин.

  13. 13 Профил на Net Surfer
    Net Surfer
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Кой точно ви излъга за първата електрическа кола?? Защо не правите елементарна проверка на фактите!!!

  14. 14 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 458 Разстроено

    От звука на боксера към звука на тролей... Ама какво да се прави - все някога трябва да се случи.

  15. 15 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2349 Неутрално

    За мен електрическо "Порше" е оксиморон. Усещането за уникалност и превъзходство, на удовлетворено его на успелия мъж е смисъла на това да притежаваш най-великата спортна кола. И неповторимия звук на мощния, задължително бензинов двигател! Всичко друго е сурогат!
    —цитат от коментар 10 на glaxo11



    От звука на боксера към звука на тролей... Ама какво да се прави - все някога трябва да се случи.
    —цитат от коментар 14 на cristo_n


    Баш звука на Порше е най-слабата му страна! Н6 звучи като прахосмукачка. Това всеки който се занимава с автомобили и автомобилен спорт го знае. А новите 4 цилиндрови Бокстери и Каймани завучат точно като Субару WRX, все едно някой пърди в микрофона и слушаш звука от една моно колона.
    По звук никой не може да се мери с Ферарри а иначе най-добрия звук имат V12 мотори. Сега вече не се правят масово, затова следващото най-добро е flat crank V8 и след него идва balanced crank V8. Това поне е общоприето мнение, другото са топли пръдни .... общо взето това което се чува от повечето Поршета. Да невероятна спортна кола но за звук и дума не може да става.
    Има и друго нещо. За момента няма някой който се е качил на Тесла после да я продаде и да си купи Порше. Но да почакаме и ще го видим това електрическо Порше което има по-малък пробег, по-бавно е 0-100, по-скъпо е и .... ще излезе на пазара повече от 10 години по-късно от Тесла.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    Най-големия проблем, пред електрическите коли си остава батерията. Няма сериозен технологичен пробив, който да даде лека, компактна, бързо зареждаща се и осигуряваща пробег от 1000 километра батерия, на приемлива цена.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  17. 17 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    До коментар [#4] от "The Island":

    значи 1898 год. и двете неща бензин и електричество са били ужасно скъпи в герм. Кайзеррайх, но изглежда електричеството е било по-скъпо и се е ползвало само за осветление.
    Например първата франкфурткса ел. централа е пусната в действие през 1896 год. с обща мощност от 2 мегавата, продавайки 1 киловатчас за 80 пфенига, равняващо се на една бачкерска надница.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    До коментар [#5] от "tie_interceptor":

    В герм. Кайзеррайх през 1898 год. едва ли са знаели какво е нефт. Бензинът с голяма вероятност е правен от кюмюр.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  19. 19 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    относно цената на нефта преди там 130 год. не трябва само да гледате, че барелът е струвал $5, а също да видите покупателната способност на тези файф бъкс, както и за колко време ги е изкарвал служител/бачкер в САЩ.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  20. 20 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    проблема на звука е, че вместо да се предаде енергията към коляновия вал излиза през ауспуха.

  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Въпрос на вкус, само че за мен звукът на флат-6 е rich and glorious. Не говоря за 4-цилндорвите. И много хора са съгласни с мен, можеш да видиш на първото видео, което съм постнал по-горе. Това е точно този кремест звук на по-високи обороти, който е подобен и на звука на Ферари V8 (преди и двете марки да минат на турбо), но както и на ниски обороти е доста дистинктивен. И ако си мислиш, че Порше 911 (поне преди 991) са тихи, много се лъжеш.
    Пак въпрос на вкус, но никога не съм харесвал звука на мъсъл кара. Даже ако ще обсъждаме кой звучи все едно пърди, слушай звука от последните няколко години от Льо Ман - това са Корвета и Астън Мартините (последните вече не от тази година).
    Така или иначе, с електрификацията си отива не само шума, отива си и цялата тръпка, вибрациите, вариацията в ускорението и въобще поведението на колата, смяната на скорости - знаеш го добре колкото мен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  22. 22 Профил на иванчолаков
    иванчолаков
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Боже-е-е,а водим епична битка за сеатчета и шкодички!Когато писах,че борбата трябва да бъде за е-ауто,ме убиха от минуси...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #