За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноИнтересна презентация ще да е била :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertpalav_nik
Рейтинг: 233 Неутрално"Електрическата гама ще се разраства"
Както вече казахме, това е много лоша новина за Путин и аятоласите.
mort
Рейтинг: 233 НеутралноПорше хваща високия клас, а ФауВе-то ще ни блазни от по-достъпно ниво още следващата година. Ще бъдат интересни години.
The Island
Рейтинг: 500 НеутралноИнтересно, първото ел порше 1898 г и е изминавало цели 80км. Защо не са развили технологията.
tie_interceptor
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "The Island":
Нефтът е бил много достъпен тогава.
А и 80 км става за излет сред природата, но не и за сериозен транспорт...
Както и сега, основният проблем са батериите. А тогава не са имали, автоматизация, миниатюризация и компютри...
С гориво може бързо и лесно да заредиш почти навсякъде, дори да си носиш и резервна туба при дълъг преход.
Ако Н. Тесла беше поживял още малко, можеше и да е електрически транспортът повече от 100 години... :)
podhod
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#4] от "The Island":
щото тогава може и по другначин да са гледали на света
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноНа мен ще ми липсва това
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨https://youtu.be/4x-UzNCwk2g?t=283
И това на стрийма
https://www.youtube.com/watch?v=3RwYRnTk11U
Бо По
Рейтинг: 789 НеутралноСепнаха се след като голяма част от потенциалните клиенти В САЩ на Панамера предпочетоха Тесла.
stanislavdi
Рейтинг: 627 НеутралноИнвестициите са направени. Вероятно ДВГ ще се развива близките 10-15 години паралелно с електромотора, но после рязко ще отпадне като развитие и усилията изцяло ще са насочени към Е-моторите. Проблема ми е, че трудно ще свикна с безшумието на спортните коли.
glaxo11
Рейтинг: 808 НеутралноЗа мен електрическо "Порше" е оксиморон. Усещането за уникалност и превъзходство, на удовлетворено его на успелия мъж е смисъла на това да притежаваш най-великата спортна кола. И неповторимия звук на мощния, задължително бензинов двигател! Всичко друго е сурогат!
psb
Рейтинг: 233 НеутралноРаботниците се съгласили да спонсорират завода от заплатите си. Некакси ми се струва, че нещо не е нормално тука...
*****
НеутралноДо коментар [#4] от "The Island":
Петролът е бил по-евтин.
Net Surfer
Рейтинг: 12 НеутралноКой точно ви излъга за първата електрическа кола?? Защо не правите елементарна проверка на фактите!!!
cristo_n
Рейтинг: 458 РазстроеноОт звука на боксера към звука на тролей... Ама какво да се прави - все някога трябва да се случи.
Pontif
Рейтинг: 2349 НеутралноБаш звука на Порше е най-слабата му страна! Н6 звучи като прахосмукачка. Това всеки който се занимава с автомобили и автомобилен спорт го знае. А новите 4 цилиндрови Бокстери и Каймани завучат точно като Субару WRX, все едно някой пърди в микрофона и слушаш звука от една моно колона.
По звук никой не може да се мери с Ферарри а иначе най-добрия звук имат V12 мотори. Сега вече не се правят масово, затова следващото най-добро е flat crank V8 и след него идва balanced crank V8. Това поне е общоприето мнение, другото са топли пръдни .... общо взето това което се чува от повечето Поршета. Да невероятна спортна кола но за звук и дума не може да става.
Има и друго нещо. За момента няма някой който се е качил на Тесла после да я продаде и да си купи Порше. Но да почакаме и ще го видим това електрическо Порше което има по-малък пробег, по-бавно е 0-100, по-скъпо е и .... ще излезе на пазара повече от 10 години по-късно от Тесла. Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноНай-големия проблем, пред електрическите коли си остава батерията. Няма сериозен технологичен пробив, който да даде лека, компактна, бързо зареждаща се и осигуряваща пробег от 1000 километра батерия, на приемлива цена.
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#4] от "The Island":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.значи 1898 год. и двете неща бензин и електричество са били ужасно скъпи в герм. Кайзеррайх, но изглежда електричеството е било по-скъпо и се е ползвало само за осветление.
Например първата франкфурткса ел. централа е пусната в действие през 1896 год. с обща мощност от 2 мегавата, продавайки 1 киловатчас за 80 пфенига, равняващо се на една бачкерска надница.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#5] от "tie_interceptor":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.В герм. Кайзеррайх през 1898 год. едва ли са знаели какво е нефт. Бензинът с голяма вероятност е правен от кюмюр.
Нинов
Рейтинг: 1665 Неутралноотносно цената на нефта преди там 130 год. не трябва само да гледате, че барелът е струвал $5, а също да видите покупателната способност на тези файф бъкс, както и за колко време ги е изкарвал служител/бачкер в САЩ.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Петър Николов
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
проблема на звука е, че вместо да се предаде енергията към коляновия вал излиза през ауспуха.
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Въпрос на вкус, само че за мен звукът на флат-6 е rich and glorious. Не говоря за 4-цилндорвите. И много хора са съгласни с мен, можеш да видиш на първото видео, което съм постнал по-горе. Това е точно този кремест звук на по-високи обороти, който е подобен и на звука на Ферари V8 (преди и двете марки да минат на турбо), но както и на ниски обороти е доста дистинктивен. И ако си мислиш, че Порше 911 (поне преди 991) са тихи, много се лъжеш.
Пак въпрос на вкус, но никога не съм харесвал звука на мъсъл кара. Даже ако ще обсъждаме кой звучи все едно пърди, слушай звука от последните няколко години от Льо Ман - това са Корвета и Астън Мартините (последните вече не от тази година).
Така или иначе, с електрификацията си отива не само шума, отива си и цялата тръпка, вибрациите, вариацията в ускорението и въобще поведението на колата, смяната на скорости - знаеш го добре колкото мен.
иванчолаков
Рейтинг: 233 НеутралноБоже-е-е,а водим епична битка за сеатчета и шкодички!Когато писах,че борбата трябва да бъде за е-ауто,ме убиха от минуси...