Фоторазказ: Новото виждане на "Мицубиши" за кросоувър

Мицубиши

Фоторазказ: Новото виждане на "Мицубиши" за кросоувър

"Мицубиши" определено демонстрира сериозен фокус върху кросоувърите, търсенето на които не спира да расте. През миналата година между съществуващите модели Ей Ес Екс и "Аутлендър" се вмъкна "Еклипс Крос".

  • Японският производител на автомобили "Мицубиши" определено демонстрира сериозен фокус върху кросоувърите, търсенето на които не спира да расте. През миналата година между съществуващите модели Ей Ес Екс (ASX) и "Аутлендър" се вмъкна още един кросоувър - "Еклипс Крос" (Eclipse Cross).

    С дължината си от 4.41 метра той е с четири сантиметра по-голям от първия модел и с 29 см по-компактен от втория.
    Японският производител на автомобили "Мицубиши" определено демонстрира сериозен фокус върху кросоувърите, търсенето на които не спира да расте. През миналата година между съществуващите модели Ей Ес Екс (ASX) и "Аутлендър" се вмъкна още един кросоувър - "Еклипс Крос" (Eclipse Cross).<br /><br />С дължината си от 4.41 метра той е с четири сантиметра по-голям от първия модел и с 29 см по-компактен от втория.
  • "Еклипс Крос" е най-футуристичният модел на "Мицубиши" поне отвън, като се отличава с агресивни форми и изобилие от хром.
    "Еклипс Крос" е най-футуристичният модел на "Мицубиши" поне отвън, като се отличава с агресивни форми и изобилие от хром.
  • В салона общата подредба е по-скоро традиционна, поне що се отнася до управлението на основните функции. Качеството на материалите е добро, а цялостната атмосфера в салона е доста уютна.
    В салона общата подредба е по-скоро традиционна, поне що се отнася до управлението на основните функции. Качеството на материалите е добро, а цялостната атмосфера в салона е доста уютна.
  • Разбира се, не липсва реагиращ на допир екран на мултимедията, като фините настройки по автомобила могат да се правят както през дисплея, така и през реагираща на допир повърхност като екран на смартфон.

    В тестовия "Еклипс Крос" присъстваше и дисплей, на който се проектира важна информация на нивото на очите на водача.
    Разбира се, не липсва реагиращ на допир екран на мултимедията, като фините настройки по автомобила могат да се правят както през дисплея, така и през реагираща на допир повърхност като екран на смартфон.<br /><br />В тестовия "Еклипс Крос" присъстваше и дисплей, на който се проектира важна информация на нивото на очите на водача.
  • Мястото на задния ред е учудващо щедро предвид размерите на автомобила. Седалките са на релси, като се движат от място с до 22 сантиметра напред и назад.

    Заслужава отбелязване, че освен на предните седалки подгряване се предлага и за задните. Не липсват и достатъчно изходи за зареждане на електронни устройства на удобни места.

    Мястото на задния ред е учудващо щедро предвид размерите на автомобила. Седалките са на релси, като се движат от място с до 22 сантиметра напред и назад.<br /><br />Заслужава отбелязване, че освен на предните седалки подгряване се предлага и за задните. Не липсват и достатъчно изходи за зареждане на електронни устройства на удобни места.<br /><br />
  • В зависимост от позицията на задната седалка минималният багажен обем варира между 359 и 466 литра. При сгъване на облегалките на задните седалки мястото за товар достига 1159 литра.
    В зависимост от позицията на задната седалка минималният багажен обем варира между 359 и 466 литра. При сгъване на облегалките на задните седалки мястото за товар достига 1159 литра.
  • Още след първите километри зад волана ми направи впечатление нетипично добрият за кросоувър обзор. Той се осигурява, както от големи странични огледала, така и от остъклената скосена част на багажника.
    Още след първите километри зад волана ми направи впечатление нетипично добрият за кросоувър обзор. Той се осигурява, както от големи странични огледала, така и от остъклената скосена част на багажника.
  • По отношение на двигателите изборът е никакъв, като "Еклипс Крос" се предлага само с 1.5-литров бензинов със 163 конски сили. Той може да е комбиниран с механична скоростна кутия с шест предавки или с вариатор, имитиращ осем скорости.

    Купувачите могат да избират между предно предаване и задвижване 4Х4.
    По отношение на двигателите изборът е никакъв, като "Еклипс Крос" се предлага само с 1.5-литров бензинов със 163 конски сили. Той може да е комбиниран с механична скоростна кутия с шест предавки или с вариатор, имитиращ осем скорости.<br /><br />Купувачите могат да избират между предно предаване и задвижване 4Х4.
  • Тестовият "Еклипс Крос" беше 4Х4 и автоматик. Моторът осигурява прилична динамика, като ускорението до 100 км/ч става за 9.8 секунди.

    Това, което прави впечатление, е високият разход, както по книжка - 7 на сто, така и в реални условия – около 10 л/100 км.
    Тестовият "Еклипс Крос" беше 4Х4 и автоматик. Моторът осигурява прилична динамика, като ускорението до 100 км/ч става за 9.8 секунди.<br /><br />Това, което прави впечатление, е високият разход, както по книжка - 7 на сто, така и в реални условия – около 10 л/100 км.
  • Скоростната кутия доста сполучливо имитира осем предавки, като има и възможност за ръчна смяна на скоростите със стилни планки на волана. Хареса ми фактът, че тя е снабдена с функция за автоматично задържане на спрелия автомобил, която се освобождава при натискане на педала на газта.

    Тази екстра е изключително удобна при движение в градска среда, където често се изчаква на светофара. Салонът на новия кросоувър на "Мицубиши" е отлично обезшумен.

    Скоростната кутия доста сполучливо имитира осем предавки, като има и възможност за ръчна смяна на скоростите със стилни планки на волана. Хареса ми фактът, че тя е снабдена с функция за автоматично задържане на спрелия автомобил, която се освобождава при натискане на педала на газта.<br /><br />Тази екстра е изключително удобна при движение в градска среда, където често се изчаква на светофара. Салонът на новия кросоувър на "Мицубиши" е отлично обезшумен.<br /><br />
  • Возията е по-скоро комфортна, като опитите за по-спортно каране водят до сериозен наклон на каросерията. В същото време автомобилът следва прецизно зададената от водача траектория, като заслугата е на системата за упражняване на спирачно усилие върху нужното колела.

    Воланът предлага адекватни настройки в зависимост от скоростта.
    Возията е по-скоро комфортна, като опитите за по-спортно каране водят до сериозен наклон на каросерията. В същото време автомобилът следва прецизно зададената от водача траектория, като заслугата е на системата за упражняване на спирачно усилие върху нужното колела.<br /><br />Воланът предлага адекватни настройки в зависимост от скоростта.
  • "Еклипс Крос" е снабден и с всичко най-необходимо като системи за безопасност и буквално на първата зебра, след като седнах зад волана, се намеси системата за предупреждение при внезапно излизане на пешеходец пред колата.

    Тя ми обърна внимание върху доста изненадващата поява на възрастен господин на пътното платно, като имаше и готовност да спре колата, ако не бях реагирал.
    "Еклипс Крос" е снабден и с всичко най-необходимо като системи за безопасност и буквално на първата зебра, след като седнах зад волана, се намеси системата за предупреждение при внезапно излизане на пешеходец пред колата.<br /><br />Тя ми обърна внимание върху доста изненадващата поява на възрастен господин на пътното платно, като имаше и готовност да спре колата, ако не бях реагирал.
  • В тестовия автомобил, който беше с ниво на оборудване Intense+ (или една стъпка преди най-високото Instyle), присъстваха още сигнализация за превозно средство в мъртвата зона на огледалата и аларма за непреднамерено напускане на собствената лента.

    Сериозна помощ на водача оказва и адаптивният круиз контрол, който съобразява скоростта на автомобила с тази на движещите се пред него превозни средства.
    В тестовия автомобил, който беше с ниво на оборудване Intense+ (или една стъпка преди най-високото Instyle), присъстваха още сигнализация за превозно средство в мъртвата зона на огледалата и аларма за непреднамерено напускане на собствената лента.<br /><br />Сериозна помощ на водача оказва и адаптивният круиз контрол, който съобразява скоростта на автомобила с тази на движещите се пред него превозни средства.
  • Приятна изненада е наличието на набор от четири камери, които дават пълна картина на ставащото около колата.
    Приятна изненада е наличието на набор от четири камери, които дават пълна картина на ставащото около колата.
  • Пряко отношение към безопасното пътуване имат и светодиодните фарове, които осветяват много по-далеч от ксненоновите, с по-малко натоварваща очите светлина.

    Тук е моментът да отбележа, че има нужда от прецизиране на работата на системата за автоматично преминаване между къси и дълги светлини, тъй като на няколко пъти смяната ставаше твърде късно.
    Пряко отношение към безопасното пътуване имат и светодиодните фарове, които осветяват много по-далеч от ксненоновите, с по-малко натоварваща очите светлина.<br /><br />Тук е моментът да отбележа, че има нужда от прецизиране на работата на системата за автоматично преминаване между къси и дълги светлини, тъй като на няколко пъти смяната ставаше твърде късно.
  • С клиренса си от 18 см "Еклипс Крос" е типичен "паркетен всъдеход". Прецизната работа на системата за задвижване 4Х4 обаче го прави доста проходим на сняг, в кал и пясък. Тя предлага няколко режима на работа, сред които за сух път, сняг и чакъл. Не липсва и защита на основните агрегати.
    С клиренса си от 18 см "Еклипс Крос" е типичен "паркетен всъдеход". Прецизната работа на системата за задвижване 4Х4 обаче го прави доста проходим на сняг, в кал и пясък. Тя предлага няколко режима на работа, сред които за сух път, сняг и чакъл. Не липсва и защита на основните агрегати.
  • Като цяло "Муцибиши Еклипс Крос" е глътка свеж въздух в един пренаселен сегмент. Стартовата цена от 44 990 лева, стигаща до 63 990 лева за модел с всички екстри, превръща кросоувъра в смислена алтернатива на моделите на големите играчи.

    Цената на тестовият автомобил е 56 990 лева с ДДС.
    Като цяло "Муцибиши Еклипс Крос" е глътка свеж въздух в един пренаселен сегмент. Стартовата цена от 44 990 лева, стигаща до 63 990 лева за модел с всички екстри, превръща кросоувъра в смислена алтернатива на моделите на големите играчи.<br /><br />Цената на тестовият автомобил е 56 990 лева с ДДС.
  • Фоторазказ: Новото виждане на "Мицубиши" за кросоувър