"Тесла" направи "ремонт" от дистанция на спирачките на всички Модел 3

"Тесла" направи "ремонт" от дистанция на спирачките на всички Модел 3

"Тесла" направи "ремонт" от дистанция на спирачките на всички Модел 3
Reuters
"Тесла" демонстрира нагледно предимствата на свързаните автомобили, като без да повика нито една кола в сервиза, намали спирачния път на всичките продадени Модел 3. Това е станало след "актуализация по въздуха" на софтуера, който управлява антиблокиращата система, съобщи сайтът на американската потребителска организация "Консюмър рипортс". Обичайно, при подобни проблеми всички коли се викат в сервиза и се оправят една по една.
От "Тесла" взели мерки седмица след като в тест на организацията било констатирано, че Модел 3 спира от 60 мили в час (96.56 км/ч) до покой за недопустимите 46.33 метра. Това било по-лош резултат дори от пикапа "Форд" F-150.
След актуализацията на софтуера колите от Модел 3 се нуждаели вече от малко над 40 метра, за да спрат. Директорът на звеното за тестове на "Консюмър рипортс" Джейк Фишър посочва, че от 19 години е на тази позиция, като звеното е проверило над 1000 автомобила, но до момента не е виждал подобряването на представянето на една кола от дистанция.
И още недостатъци в Модел 3
Фишър обаче уточнява, че спирачките далеч не са единственият проблем на Модел 3. Като недостатъци той посочва още твърде силният звук от вятъра при движение, твърдата возия и некомфортните задни седалки. Шефът на "Тесла" Илън Мъск вече бил поел ангажимент в хода на производството тези проблеми да се отстранят.
"Тесла" направи "ремонт" от дистанция на спирачките на всички Модел 3
Reuters
От потребителската организация критикуват и предизвикващата гордост в "Тесла" възможност всички настройки по колата да се правят през голям екран в средата на арматурното табло. Мнението на "Консюмър рипортс" е, че това решение води до опасно разсейване по време на шофиране. В отговор Мъск обещал да се помисли за нова организация на менютата и подменютата, за да станат по-лесни за ориентиране и ползване.