Фотогалерия: Ръбатият чаровник "Сузуки Джимни" отново е тук

Сузуки

Фотогалерия: Ръбатият чаровник "Сузуки Джимни" отново е тук

Отвън дизайнерите не само запазват, но дори подчертават ръбестите форми на джипчето.

  • "Сузуки" започна продажбите на третото поколение на модела "Джимни" в Япония. Това става цели 20 години след дебюта на предишната генерация.
    "Сузуки" започна продажбите на третото поколение на модела "Джимни" в Япония. Това става цели 20 години след дебюта на предишната генерация.
  • Отвън дизайнерите не само запазват, но дори подчертават "ръбестите" му форми.
    Отвън дизайнерите не само запазват, но дори подчертават "ръбестите" му форми.
  • Съхранени са и други от характерните елементи на модела – облите предни фарове, предната решетка с вертикални отделения и вградените в задната броня правоъгълни светлини.

    "Сузуки Джимни" се предлага в осем цвята, сред които два нови.
    Съхранени са и други от характерните елементи на модела – облите предни фарове, предната решетка с вертикални отделения и вградените в задната броня правоъгълни светлини.<br /><br />"Сузуки Джимни" се предлага в осем цвята, сред които два нови.
  • Функционалността се пренася и в интериора на четвъртото поколение на "Джимни", който се отличава с удобно купе и практично багажно пространство.

    Мястото за багаж е увеличено с 53 литра и вече достига 377 литра.
    Функционалността се пренася и в интериора на четвъртото поколение на "Джимни", който се отличава с удобно купе и практично багажно пространство.<br /><br />Мястото за багаж е увеличено с 53 литра и вече достига 377 литра.
  • Под капака на автомобилa намира място новоразработен 1.5-литров бензинов двигател с максимална мощност 102 к.с при 6000 оборота в минута и 130 Нм въртящ момент. Той заменя стария 1.3-литров агрегат.

    Моторът се комбинира с пестепенна механична скоростна кутия или автоматик с четири предавки.
    Под капака на автомобилa намира място новоразработен 1.5-литров бензинов двигател с максимална мощност 102 к.с при 6000 оборота в минута и 130 Нм въртящ момент. Той заменя стария 1.3-литров агрегат.<br /><br />Моторът се комбинира с пестепенна механична скоростна кутия или автоматик с четири предавки.
  • "Джимни" е оборудвано с AllGrip Pro система за задвижване на четирите колела, която наследява и усъвършенства половинвековните традиции на японците в разработката на 4WD автомобили.

    В зависимост от избора на водача автомобилът може да е с предно предаване, със задвижване 4Х4 и задвижване 4Х4 с бавни предавки за максимална проходимост.
    "Джимни" е оборудвано с AllGrip Pro система за задвижване на четирите колела, която наследява и усъвършенства половинвековните традиции на японците в разработката на 4WD автомобили.<br /><br />В зависимост от избора на водача автомобилът може да е с предно предаване, със задвижване 4Х4 и задвижване 4Х4 с бавни предавки за максимална проходимост.
  • Катераческите възможности на "Джимни" включват подход към наклон с ъгъл до 37 градуса, устойчивост при страничен наклон до 28 градуса и ъгъл на оттегляне 49 градуса.
    Катераческите възможности на "Джимни" включват подход към наклон с ъгъл до 37 градуса, устойчивост при страничен наклон до 28 градуса и ъгъл на оттегляне 49 градуса.
  • "Сузуки Джимни" бележи подобрения и по отношение на безопасността, като автомобилът се оборудва със система за предупреждение за риск от удар в друго превозно средство или пешеходец.
    "Сузуки Джимни" бележи подобрения и по отношение на безопасността, като автомобилът се оборудва със система за предупреждение за риск от удар в друго превозно средство или пешеходец.
  • Фотогалерия: Ръбатият чаровник "Сузуки Джимни" отново е тук
  • Новото поколение на автомобила се произвежда в завода Косай, Япония.
    Новото поколение на автомобила се произвежда в завода Косай, Япония.