"Порше" стана първият германски производител на автомобили, който се отказва от дизела

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на alfanero
    alfanero
    Рейтинг: 118 Весело

    Кои са следващите, Ферари?

  2. 2 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално



    голямата сензация е, че въобще са правили дизелови автомобили.


    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  3. 3 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 8 Любопитно

    От 46% дял на дизелите до 33% за 3 години. Забрана в градовете.
    Зелените да се обясняват с избирателите, които карат дизели.

  4. 4 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 734 Весело

    Ся кат спрат дизеловите Ламборджинита и Ферарита, въздухът ще стане кристално чист. В София първи ще забележем промяната, тъй като тук тези коли се карат масово...

    GM
  5. 5 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#1] от "alfanero":

    Ролс Ройс!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  6. 6 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Към хибридните автомобили съм с резерви.

  7. 7 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 616 Любопитно

    Браво!А от бензина кога?

  8. 8 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз може и да не съм прав, но джипове с "газово", одобрявам.

  9. 9 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 229 Весело

    те никога не са правили дизели,бяха на ВАГ мотори,волксваген...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  10. 10 Профил на vstoyanov
    vstoyanov
    Рейтинг: 720 Неутрално

    а остналите от холдинга ? :)

  11. 11 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Порше и дизел.Все едно луксозни стоки които се продават за по левче.

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  12. 12 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Каена с дизел си беше класика, хем дърпа повече, хем горе по-малко. :)

  13. 13 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Отича дизеляка какво да се прави...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  14. 14 Профил на sha16312238
    sha16312238
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Е то дизеловия Кайен се появи след като фолксфаген придоби контрола на порше и общо взето това е...

  15. 15 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Повече ойл, за сметка на вода ,-)

  16. 16 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 740 Разстроено

    Концепцията за личния автомобил е отживелица, ама ще трябва да минат едно 10-20 години, докато се усети народа. Тези дни учени алармираха, че все още при автомобилите няма никакво намаление на вредните емисии. Електромобилите не са решение - все още само 1% от световната електроенергия се произвежда от ВЕИ. Така че след известно време ще видим краха на автомобилния бранш, ама никой не иска да го започва, защото ще го пребият с камъни. Много хора ще си изгубят работата, ама по-добре още 1 милиард бедни, отколкото 7 милиарда мъртви.

  17. 17 Профил на debruckere СУПЕР
    debruckere
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Хаха.
    Все едно "Тесла" да се откаже от бензиновите двигатели :)

  18. 18 Профил на Дойчо СУПЕР
    Дойчо
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Индустрията все още не е измислила какво да прави в бъдеще. Ако продажбите на електрически коли се повишат по значително, инфраструктурата ще издъхне, просто няма достатъчно зареждащи станции

  19. 19 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#17] от "debruckere":

    ...а мюсюлманин свинското...

  20. 20 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#16] от "rainbou1":

    Взе ми думите ++++

  21. 21 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 603 Неутрално

    Напред към кракомобили тип "Флинтстоун" 😀

  22. 22 Профил на Гавраилов
    Гавраилов
    Рейтинг: 454 Любопитно

    Порше никога не са искали да слагат дизелов мотор на техен модел. Всичко започна, след като Фолксваген придоби голям брой акции и сложи под крилото си Порше, а не обратното, както беше до 2008 година. В крайна сметка повод за наздравица, защото бензина си е бензин. В крайна сметка рано или късно, ще се простим и с него, когато и бензиновите и хибридните модели бъдат заменени изцяло с такива на ток. Тогава вече изниква въпроса, какъв е смисъла от 911 и всички останали спортни автомобили, ако бъдат и те на ток?! Не знам дали сте си задавали този въпрос, но аз си го задавам от 10 години насам и отсега ме обзема носталгия от това, което очаква автомобилостроенето.

  23. 23 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Не знам дали сте си задавали този въпрос, но аз си го задавам от 10 години.
    —цитат от коментар 22 на Гавраилов


    Щом си го задаваш от 10 год значи най-вероятно ще си го задаваш още няколко пъти по 10 год. Така че спокойно бензина и дизела ще се харчат още дълго време.

  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#4] от "Г.Е.М.":

    В София една трета от колите изобщо не би трябвало да минат технически преглед, камо ли да говорим за емисии.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  25. 25 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Голяма работа. В София поршетата с тоя дизел са нетърпими.
    ПР.

  26. 26 Профил на wak26352646
    wak26352646
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#22] от "Гавраилов":

    Порше купиха VW, а не обратното. И имат 52% от гласовете.
    Сега се правят на ощипани, че нямат нищо общо с дизела.

  27. 27 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Това с икономиите от дизела никога не съм го разбирал. Пестиш, пестиш по някоя стотинка на колонката и като платиш ремонт на нафтова помпа и/или турбо и всичко заминава на кино.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  28. 28 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 748 Весело

    Сега е момента да се купи дизелово Порше.
    Аз май ше взема 2, едно за мен и едно за баджанака.
    Дали пък да не взема 3, едното ще го къткам за след 20-30 години да го шитна като олд таймер.

    "Зелените" в Германия сигурно подпръцкват от радост. Екологично подпръцкват, разбира се, ароматно, а не с някакви гнусни тежки миризми, като дизели.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  29. 29 Профил на jair
    jair
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Тогава вече изниква въпроса, какъв е смисъла от 911 и всички останали спортни автомобили, ако бъдат и те на ток?! Не знам дали сте си задавали този въпрос, но аз си го задавам от 10 години насам и отсега ме обзема носталгия от това, което очаква автомобилостроенето.
    —цитат от коментар 22 на Гавраилов


    Ти виждал ли си как ускорява електромобил?

  30. 30 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Грешка беше, че се понесоха по течението и започнаха да предлагат дизелови Поршета!

  31. 31 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 94 Неутрално

    Ти виждал ли си как ускорява електромобил?
    —цитат от коментар 29 на jair


    А ти виждал ли си малко след ускоряването как трябва да спираш да го зареждаш?

  32. 32 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 941 Неутрално

    До коментар [#30] от "Anfil":
    "Грешка беше, че се понесоха по течението и започнаха да предлагат дизелови Поршета!"
    .............................
    Това беше модно увлечение, което не пощади дори американците (току-що се разминаха сединнов Джип Чероки дизел, което в Щатите е почти изключено да се види) и Хонда, които от немай къде се принудиха през последните години също да разработят дизелов двигател, след като никога преди това не са го правили. Натискът идва от германците, които хвърлиха много пари за разработване на дизелов двигател и сега трябва да ги избият.

  33. 33 Профил на Vøxy
    Vøxy
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Тесла и те се отказват от дизела

  34. 34 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Каена с дизел си беше класика, хем дърпа повече, хем горе по-малко. :)
    —цитат от коментар 12 на realguru


    Последното съображение (за горенето) не се отнася за тази пазарна ниша.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  35. 35 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    искат не искат един сув трябва да е дизел.Повече теглене повече икономия.

  36. 36 Профил на jair
    jair
    Рейтинг: 118 Неутрално

    А ти виждал ли си малко след ускоряването как трябва да спираш да го зареждаш?
    —цитат от коментар 31 на galapagas


    И от кога дълъг пробег е ключово изискване за спортен автомобил?

  37. 37 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#29] от "jair":

    Не е само до ускорението. Ясно, че електричките са бъдещето, но спортните коли не са само ускорение. Ти чувал ли си, как звучи една хубава спортна кола? Как електричката ще замести това?

  38. 38 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Весело

    Не е се нация, по-скоро ПР...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  39. 39 Профил на Just Бахур
    Just Бахур
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Каквато и да е тенденцията в световен мащаб, в бедните страни ще минат десетилетия, докато се изчистят от дизеляците на дойчовците.

    ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!
  40. 40 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 748 Весело

    До коментар [#37] от "zle_platen_tr

    Е как "как"? С "изкуствен" саунд. Яко тонколони и рев като на излитащ А380.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  41. 41 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#27] от "karatista":
    Дизеловите ми тойоти са изминали за 10 г близо 500000 км и разхода спрямо бензина е поне 35% по нисък ,никакви ремонти досега ,няма индикации и за в бъдеще ,сега минахме и на мерцедес 250 глс купе ,ами вчера на дълъг път 6.3 нафта и то не падахме под 90-100 ,спрямо напъните за 8 при малки бензинови дв е мн добро и икономично !

  42. 42 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 603 Неутрално

    А бензиновите кога ще спират? Да пускат я водороден, я електрически... може и атомен. Най добре - перпетуум мобиле!

  43. 43 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 603 Неутрално

    До коментар [#37] от "zle_platen_trol":
    Няма нужда от рев! Тишината е също толкова богатство, колкото чистия въздух. Застанете над София и ще видите смог и ще чуете тътен.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #