За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноОт "Рено" посочват, че към момента куриерските услуги формират 30% от трафика в градовете.
Доста се изхвърлят с тия 30% - то такситата едва ли са повече от 8-10%.
дерибеев
Рейтинг: 1412 НеутралноДо коментар [#1] от "lustmord":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вастрафик не значи брой автомобили в случая
Храбър
Рейтинг: 1391 НеутралноМоже би разглеждат куриерските услуги не като брой едновременно работещи превозни средства, а на база количесто стоки по километри.
Едно такси може да превози 4 най-много 5 пътника едновременно, а едно возило като горепосочените превозва стотици пратки по едно и също време. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1391 ВеселоРазглеждайки снимка 1 ми щукна следния глупав въпрос -
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Този барман само масичката пред него ли обслужва или и другите маси.
Ако обслужва всичките, то как (от къде) излиза за да ги обслужи?
lustmord
Рейтинг: 284 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "дерибеев":
И какво означава тогава? И какво намекват, че ще се облекчи според Рено когато всички си накупят от техния прототип?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
usero
Рейтинг: 775 ВеселоДо коментар [#3] от "Храбър":
Е, по тая логика можеш и интернета да включиш и да сравниш байтовете с броя на пакетите на куриерската фирма.
usero
Рейтинг: 775 ВеселоТо по-нататък пишеше, че имаш избор дали да си вземеш пратката от него или от автоматизирана клетка. И, разбира се, всеки ще предпочете клетката, щото тука може да се наложи да чакаш, а там си единствен клиент. Освен персоналните услуги, той щял също да планира маршрута, което май е много по-лесно за компютър, отколкото за човек, за разлика от следенето за дупки и разсеяни пешеходци. Та, накратко, барманът е там, според мен, за да си бърка в носа и да поеме отговорността, ако машината нещо направи не както трябва.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#4] от "Храбър":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКИзлиза точно от там, дето се е облегнал.
До коментар [#5] от "lustmord":
Само че, ще си купят по-малко на брой автомобили, което се предполага да облекчи трафика. Трафик не се създава от брой автомобили, а от брой движещи се едновременно автомобили, което е пряко свързано с дневния пробег на автомобил.
дерибеев
Рейтинг: 1412 НеутралноДо коментар [#5] от "lustmord":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васвиж ком 10
Читател
Рейтинг: 1391 НеутралноЗвучи добре. Приветствам една такава иновация.
Храбър
Рейтинг: 1391 НеутралноИма стоки, които е невъзможно да вървят по Интернет, така че твоята логика е неприложима! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1391 НеутралноИскаш да кажеш, че плотът пред него е само една дъска, която се вдига нагоре?
Май си прав. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоФантазиите стават реалност :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertimaligoogle_hr
Рейтинг: 63 ЛюбопитноИронично:
Расисти са си от Рено... :) Няма ни един типичен французин на снимката (справка националния отбор)
http://media.fashionnetwork.com/m/d2c8/5ee9/2692/64db/6790/bb44/3cc9/c99e/06e2/a50c/650x1019.60/a50c.jpg
Питане:
- Тук има ли шанс да остане здрава новата иновация? :)
https://youtu.be/UDuviL3Oamc
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#11] от "дерибеев":
До коментар [#10] от "Darth Plagueis":
Съвсем очевидно е, че с маркетингови цели Рено изкривяват продуктовата ниша на това ванче. 30% от дневния пробег в градовете е нереално висок дял за куриерските автомобили - ако бяха написали 90% пак ли щяхте да упорствате, че било реално?
В България Спиди и Еконт заедно нямат 2500 автомобила - вие твърдите, че като нищо навъртали 1/3 от градския трафик при положение, че регистрираните МПС в страната са над 4 милиона - и в дневния градски трафик участват вероятно поне половината. Ако всеки от тях навърта средно едните 15км и всичките куриерски коли са градски то последните ще трябва да правят по 4000км пробег на ден - 167км/ч средна градска скорост при 24ч употреба вкл товаро-разтовара...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#17] от "lustmord":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАз не твърдя нищо. Казвам, че не трябва да гледаш колко автомобили имат Спиди к Еконт, а каква част от трафика генерират. За точни данни не знам да съм говорил, но съм склонен да повярвам, че в Рено знаят повече.
lustmord
Рейтинг: 284 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "Darth Plagueis":
Сиреч 4000км дневен пробег на куриерски автомобил ти се струват съвсем постижими (това е при 100% натовареност на целия автопарк по 24 часа на ден), при което куриерските автомобили явно нон стоп бичат с по 170км/ч в града - щом Рено го казвали - нямало начин да не е вярно...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Петър Петров
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#19] от "lustmord":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .И как реши че от тия 4 милиона половината се карат всеки ден.Я махни всички куриерски автомобили и тогава смятай.Я има 1 милион които се карат ежедневно я не.И ако са такива като мене докато си бях в София - 10 км на ден в двете посоки, сметките на Рено излизат.Аз карах бус в Испания и на ден навъртах по 600 км.Един човек да отиде и да се върне от работа са му около 30 км.Тоест аз правя пробега на 20 човека.
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#21] от "Петър Петров":
Дори и при твоите силно занижени оценки - 1млн автомобила по 10км среден пробег на ден са 10 млн. км/ден - сиреч 2500-те коли на Спиди и Еконт трябва да навъртат 4 млн км всеки ден - по 1600км всяка - дори всичките да са ангажирани нон стоп в разнасянето на градски пратки - това прави 24ч по 67км/ч средна скорост в града (пратките приемаме, че се изхвърлят в движение).
Петър Петров
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#22] от "lustmord":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Махни от сумата на 1 милион куриерските коли.Иначе сметките са ти криви.А и не всеки ден някой ходи на работа с колата.А куриерите всеки ден са на работа.
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#23] от "Петър Петров":
Не знам защо си мислиш, че куриерските автомобили в България са ?200-300 хиляди - най-големите куриери в България са Еконт и Спиди. Спиди имат под 1000 автомобила а Еконт не повече от 1500, DHL, TNT, UPS сумарно едва ли правят още 200.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#19] от "lustmord":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКСиреч, за трети път казвам, че не съм заставал зад никакви данни. Имаш ли нужда от четвърти? Впрочем, Рено говорят за Франция. Там Еконт колко автомобила имат?
Jikevjikev Jikev
Рейтинг: 529 НеутралноЗащо си крият гумите?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Петър Петров
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#27] от "Shelly Marr":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Лапай п и ш к и
theduloclan
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#27] от "Shelly Marr":
Дневник докога ще толерирате тая миризлива кифла? Трети ден вече ви информирам!!!
theduloclan
Рейтинг: 8 НеутралноТова нещо ако дойде в България ще го превърнеме на баничарница....