За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
space35
Рейтинг: 177 НеутралноРено безпощадно унищожава Тесла.
МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноРено е много много по напред от Тесла.
conTXT
Рейтинг: 1014 НеутралноСпоред мен "електрическата офанзива" на Рено ще им даде предимство пред луксозните немски марки, които още се напъват да изпомпат максимума от инвестициите си в заводски инсталации за двигатели с вътрешно горене.
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#1] от "space35":
Как пък точно рено ще унищожи тесла не разбрах ? До колкото знам Тесла не могат да сварят да си изпълнят поръчките, понеже търсенето изпреварва с много предлагането. Истината е че колкото повече електромобили се развиват и продават, толкова по - добре за Тесла (именно заради това си разкриха патентите). А което мога да допълня е че май наистина работата отива към смъртта на ДВГ ( за масовия автомобил). В момента има читави електрички за по 30 000 евро. Очаква се след около 5 до 10 години да стигнат на половина на тази цена, а това значи край на ДВГ.
kirkata
Рейтинг: 631 Неутрално"Рено Ка-ЗИ (K-ZE) ще е компактен кросоувър, който на ток ще изминава до 250 км."
Само за справка: базовият модел на Тесла 3 е с пробег до 350км.... Кросоувърът им (модел Х) стига до 500км.
stef
Рейтинг: 676 Веселои малко след мАсковеца и зазката и много след волгата - нали, ватенка? Stef
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноАбе журналята, колко точно е достъпно това Рено? Като акцентирате върху цената в заглавието, сложете и някакво число в статията.
avalanche
Рейтинг: 195 НеутралноДачия на ток :)
podhod
Рейтинг: 120 Неутралнофранция отдавна е пред останалите със въвеждане на нови раъработки в автомобилостроенето. ситроена /1960/ на луи дьо фюнес е първият с въздушно окачване и хидравлика
Иво
Рейтинг: 3250 Любопитно"Като лидер в споделеното ползване на електрически автомобили в Европа с 5000 автомобила "Рено Зое" в 8 големи града"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Радващ е факта, че в София вече имаме подобна услуга, мобилно приложение и електрически автомобили, но не Рено, а една друга голяма германска компания. Миналата седмица се возих с една от техните коли, много добре вози, и най-голямата разлика поне при шофирането между автомобилите с ДВГ и електрическите е шумът на мотора... или по точно липсата на какъвто и да е шум в електрическте автомобили. :-)
Иво
Рейтинг: 3250 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "space35":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ма, не е само Рено човече, вече има много авто компании, които произвеждат електрически автомобили и които са достъпни на пазара с цени много по евтини от Тесла.
foxa5
Рейтинг: 233 НеутралноДостъпен, достъпен колко да е достъпен. Както беше писал колега, смърта на ДВГ ще настъпи когато бакшишите минат на ток, засега няма такова нещо. 😀
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#9] от "wsxdre":
Че е "отдавна" - факт. Но, че е рядко е още по-голям факт.
Тия лаври от Ситроена от 60те и до ден днешен ги изтъкват като аргумент, ама вече взе да става малко смешно.
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#11] от "Иво":
Я дай пример? Ама не Рено Зое, щото това не е автомобил, а самоходна пазарска количка. Нещо поне с габарита на Форд Фиеста, да вози 4 човека и отзад на можеш да туриш барем 1 голям куфар. И да е на цена достъпна наистина, т.е. под 20к евра.
chevyvolt
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#14] от "niakoi_si":
Шевролет Болт, Нисан Лийф (особено новата версия), Е-Голф, Хюндай Айоник, Хюндай Кона електрик, Ягуар Ай Пейс. Също така доста зареждащи се хибриди като БМВ, Волво, Мини с над 50 км пробег на ток.
Е, не са 20к евро, все пак и ДВГ колите с подобен размер и автоматик са над 20к евро.
Скакауец
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#7] от "niakoi_si":
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)И аз това питам: КОЛКО Е ДОСТЪПЕН? Пляскат определения в заглавието белки някой се излъже, а в статията се правят на умряла лисица...
historama
Рейтинг: 683 НеутралноЛаврите не са само оттам. Франция е втората автомобилостроителна сила в Европа. Освен ситроен от Франция са дошли компактните автомобили (Рено 16), вановете (Рено Еспас и Сеник), и фантастичните двигатели за Ф1, с които Бенетон, Уилямс, Рено и Питбул станаха световни шампиони.
Това, че Германия е известна с автомобилите си от луксозния бранд, все още не я прави единствена и неповторима. Повечето автомобили изминават 50-100 км дневно, и точно там са се прицелили от Рено и нисан, а и някои други. така че не се тревожи много-много от пробега от 250 км - напротив, благодарение на тази подробност цената на "малолитражката" пада.
historama
Рейтинг: 683 НеутралноАми не са много дори и малолитражките на цени под 20 к. А и бъди сигурен, но целта не е да бъде осигурен подарък от евтин конфортен автомобил с разходи 4-5 пъти по-ниски от тези на класическия, а да се намери нормална алтернатива на ДВГ с петролните деривати. И това е цел главно на Европа, дори и на Китай, и донякъде на САЩ
anarhochristian
Рейтинг: 845 НеутралноРено много дръпнаха в последно време.
Не забравяйте и силното държавно участие в компанията, противоречащо на мита, че държавата е лош стопанин. Всичко е въпрос на управление, не на форма на собственост.
proza
Рейтинг: 64 НеутралноБъдещетп е на електромобилите и тези компании, които са разбрали това, ще бъдат начело на революцията в автомобилостроенето. Нека да ударим чалмите посредством развитие на този сектор за смека на ДВГ.
quatro_4x3
Рейтинг: 564 НеутралноРено , а и всеки производител на ел. автомобили, унищожава двигателите работещи с бензин, дизел, пропан бутан и метан. Все горива, продажбите на които са жизнено важни за съществуването на мамашата ти Русия! Изчезването на двигателите с вътрешно горене ще бъде катастрофа за вас, за крепостните. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Иво
Рейтинг: 3250 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "anarhochristian":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Да, и според мен тези успехи на Рено се дължат донякъде на тяхнотo сътрудничество с Нисан.
Levski Levov
Рейтинг: 233 НеутралноПродължителен смях....
При положение че българина МАСОВО, може да отдели до 5-6 000 евро за кола втора ръка -за какви коли за 30 000 евро говорим... и след 5-10 и 15-18 000евро да станат, пак сме КАПО, освен ако нямаме голям бум да си вдигнем стандарта -което е малко вероятно да стане... предвид спадащите инвестиции последните години...
Малко песемистично, но това е положението.
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#23] от "Levski Levov":
Какъв българин бе човек, статията е за нови коли. Да няма на всяка статия да мисля "българина", че и средно статистическия ?
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#17] от "historama":
Пробега е ОК, цената не е. Поне на наличните на пазара не е. Това джипче изглежда ОК като купе, но за да е продаваемо му трябва цена около 20к евро. А в статията нищо не пише за цената, т.е. общо взето безмислена.
historama
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#23:"Levski Levov"][/quote]
"...При положение че българина МАСОВО, може да отдели до 5-6 000 евро за кола втора ръка -за какви коли за 30 000 евро говорим... и след 5-10 и 15-18 000евро да станат, пак сме КАПО..."
аз пък съм забелязал друго - млади българи и българки заделят вече масово по цели 1000 евро за едни електрически тротинетки, така че да не говорим за момента, когато електричките ще станат малко по-евтини. Тъй че бъди сигурен, на управляващите в целия ЕС последната им грижа ще е колко можел да отдели българина, или румънеца или някой друг за кола.
Колите с ДВГ си отиват, не днес, не утре, но най-много след 10 години в много градове на ЕС ще бъдат забранени.
buchermucher
Рейтинг: 506 Неутрално20к Е струва с ДВГ, може и повече...как точно искаш ел/ автомобил да струва толкова при същото купе и оборудване.
buchermucher
Рейтинг: 506 НеутралноА каква е целта на тази справка?
taratanki
Рейтинг: 910 НеутралноДо коментар [#26] от "historama":
"Колите с ДВГ си отиват, не днес, не утре, но най-много след 10 години в много градове на ЕС ще бъдат забранени."
Тук за градовете си прав. Според мен ше се навъдят електрички (малки) за в града. В близките поне 20 години по магистралите ще преобладават ДВГ. Те между другото там на никого не пречат.
kokoto2
Рейтинг: 131 НеутралноДо коментар [#27] от "buchermucher":
Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝА защо не?
Какво има в една електричка? Електродвигател, инвертор и батерии. Електродвигателя е много по евтин за изработка от ДВГ. Труда по сглобяването му също. Инвертора наподобява този в климатиците. Остават батериите, които са стандарните батерии които се намират в лаптопите.
pamplemousse
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#22] от "Иво":
Точно обратното - Рено измъкнаха Нисан от калта.