Електрическата офанзива на "Рено" продължава с достъпен модел

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Рено безпощадно унищожава Тесла.

  2. 2 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Рено е много много по напред от Тесла.

  3. 3 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Според мен "електрическата офанзива" на Рено ще им даде предимство пред луксозните немски марки, които още се напъват да изпомпат максимума от инвестициите си в заводски инсталации за двигатели с вътрешно горене.

  4. 4 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1653 Неутрално

    До коментар [#1] от "space35":

    Как пък точно рено ще унищожи тесла не разбрах ? До колкото знам Тесла не могат да сварят да си изпълнят поръчките, понеже търсенето изпреварва с много предлагането. Истината е че колкото повече електромобили се развиват и продават, толкова по - добре за Тесла (именно заради това си разкриха патентите). А което мога да допълня е че май наистина работата отива към смъртта на ДВГ ( за масовия автомобил). В момента има читави електрички за по 30 000 евро. Очаква се след около 5 до 10 години да стигнат на половина на тази цена, а това значи край на ДВГ.

  5. 5 Профил на kirkata
    kirkata
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Рено е много много по напред от Тесла.
    —цитат от коментар 2 на eyd13372645


    "Рено Ка-ЗИ (K-ZE) ще е компактен кросоувър, който на ток ще изминава до 250 км."
    Само за справка: базовият модел на Тесла 3 е с пробег до 350км.... Кросоувърът им (модел Х) стига до 500км.

  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 676 Весело

    Рено е много много по напред от Тесла.
    —цитат от коментар 2 на eyd13372645


    и малко след мАсковеца и зазката и много след волгата - нали, ватенка?

    Stef
  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Абе журналята, колко точно е достъпно това Рено? Като акцентирате върху цената в заглавието, сложете и някакво число в статията.

  8. 8 Профил на avalanche
    avalanche
    Рейтинг: 195 Неутрално

    Дачия на ток :)

  9. 9 Профил на podhod
    podhod
    Рейтинг: 120 Неутрално

    франция отдавна е пред останалите със въвеждане на нови раъработки в автомобилостроенето. ситроена /1960/ на луи дьо фюнес е първият с въздушно окачване и хидравлика

  10. 10 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3250 Любопитно

    "Като лидер в споделеното ползване на електрически автомобили в Европа с 5000 автомобила "Рено Зое" в 8 големи града"

    Радващ е факта, че в София вече имаме подобна услуга, мобилно приложение и електрически автомобили, но не Рено, а една друга голяма германска компания. Миналата седмица се возих с една от техните коли, много добре вози, и най-голямата разлика поне при шофирането между автомобилите с ДВГ и електрическите е шумът на мотора... или по точно липсата на какъвто и да е шум в електрическте автомобили. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3250 Любопитно

    До коментар [#1] от "space35":

    Ма, не е само Рено човече, вече има много авто компании, които произвеждат електрически автомобили и които са достъпни на пазара с цени много по евтини от Тесла.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Достъпен, достъпен колко да е достъпен. Както беше писал колега, смърта на ДВГ ще настъпи когато бакшишите минат на ток, засега няма такова нещо. 😀

  13. 13 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#9] от "wsxdre":

    Че е "отдавна" - факт. Но, че е рядко е още по-голям факт.

    Тия лаври от Ситроена от 60те и до ден днешен ги изтъкват като аргумент, ама вече взе да става малко смешно.

  14. 14 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#11] от "Иво":

    Я дай пример? Ама не Рено Зое, щото това не е автомобил, а самоходна пазарска количка. Нещо поне с габарита на Форд Фиеста, да вози 4 човека и отзад на можеш да туриш барем 1 голям куфар. И да е на цена достъпна наистина, т.е. под 20к евра.

  15. 15 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 789 Неутрално

    До коментар [#14] от "niakoi_si":

    Шевролет Болт, Нисан Лийф (особено новата версия), Е-Голф, Хюндай Айоник, Хюндай Кона електрик, Ягуар Ай Пейс. Също така доста зареждащи се хибриди като БМВ, Волво, Мини с над 50 км пробег на ток.

    Е, не са 20к евро, все пак и ДВГ колите с подобен размер и автоматик са над 20к евро.

  16. 16 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#7] от "niakoi_si":

    И аз това питам: КОЛКО Е ДОСТЪПЕН? Пляскат определения в заглавието белки някой се излъже, а в статията се правят на умряла лисица...

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  17. 17 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 683 Неутрално

    ....Тия лаври от Ситроена от 60те и до ден днешен ги изтъкват като аргумент, ама вече взе да става малко смешно.
    —цитат от коментар 13 на niakoi_si

    Лаврите не са само оттам. Франция е втората автомобилостроителна сила в Европа. Освен ситроен от Франция са дошли компактните автомобили (Рено 16), вановете (Рено Еспас и Сеник), и фантастичните двигатели за Ф1, с които Бенетон, Уилямс, Рено и Питбул станаха световни шампиони.
    Това, че Германия е известна с автомобилите си от луксозния бранд, все още не я прави единствена и неповторима. Повечето автомобили изминават 50-100 км дневно, и точно там са се прицелили от Рено и нисан, а и някои други. така че не се тревожи много-много от пробега от 250 км - напротив, благодарение на тази подробност цената на "малолитражката" пада.

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 683 Неутрално

    ... Нещо поне с габарита на Форд Фиеста, да вози 4 човека и отзад на можеш да туриш барем 1 голям куфар. И да е на цена достъпна наистина, т.е. под 20к евра.
    —цитат от коментар 14 на niakoi_si

    Ами не са много дори и малолитражките на цени под 20 к. А и бъди сигурен, но целта не е да бъде осигурен подарък от евтин конфортен автомобил с разходи 4-5 пъти по-ниски от тези на класическия, а да се намери нормална алтернатива на ДВГ с петролните деривати. И това е цел главно на Европа, дори и на Китай, и донякъде на САЩ

  19. 19 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Рено много дръпнаха в последно време.
    Не забравяйте и силното държавно участие в компанията, противоречащо на мита, че държавата е лош стопанин. Всичко е въпрос на управление, не на форма на собственост.

  20. 20 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 64 Неутрално

    Бъдещетп е на електромобилите и тези компании, които са разбрали това, ще бъдат начело на революцията в автомобилостроенето. Нека да ударим чалмите посредством развитие на този сектор за смека на ДВГ.

  21. 21 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Рено безпощадно унищожава Тесла.
    —цитат от коментар 1 на space35


    Рено , а и всеки производител на ел. автомобили, унищожава двигателите работещи с бензин, дизел, пропан бутан и метан. Все горива, продажбите на които са жизнено важни за съществуването на мамашата ти Русия! Изчезването на двигателите с вътрешно горене ще бъде катастрофа за вас, за крепостните.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  22. 22 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3250 Любопитно

    До коментар [#19] от "anarhochristian":

    Да, и според мен тези успехи на Рено се дължат донякъде на тяхнотo сътрудничество с Нисан.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  23. 23 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    В момента има читави електрички за по 30 000 евро. Очаква се след около 5 до 10 години да стигнат на половина на тази цена, а това значи край на ДВГ.
    —цитат от коментар 4 на zxp53317185


    Продължителен смях....
    При положение че българина МАСОВО, може да отдели до 5-6 000 евро за кола втора ръка -за какви коли за 30 000 евро говорим... и след 5-10 и 15-18 000евро да станат, пак сме КАПО, освен ако нямаме голям бум да си вдигнем стандарта -което е малко вероятно да стане... предвид спадащите инвестиции последните години...
    Малко песемистично, но това е положението.

  24. 24 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1653 Неутрално

    До коментар [#23] от "Levski Levov":

    Какъв българин бе човек, статията е за нови коли. Да няма на всяка статия да мисля "българина", че и средно статистическия ?

  25. 25 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#17] от "historama":

    Пробега е ОК, цената не е. Поне на наличните на пазара не е. Това джипче изглежда ОК като купе, но за да е продаваемо му трябва цена около 20к евро. А в статията нищо не пише за цената, т.е. общо взето безмислена.

  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#23:"Levski Levov"][/quote]

    "...При положение че българина МАСОВО, може да отдели до 5-6 000 евро за кола втора ръка -за какви коли за 30 000 евро говорим... и след 5-10 и 15-18 000евро да станат, пак сме КАПО..."

    аз пък съм забелязал друго - млади българи и българки заделят вече масово по цели 1000 евро за едни електрически тротинетки, така че да не говорим за момента, когато електричките ще станат малко по-евтини. Тъй че бъди сигурен, на управляващите в целия ЕС последната им грижа ще е колко можел да отдели българина, или румънеца или някой друг за кола.
    Колите с ДВГ си отиват, не днес, не утре, но най-много след 10 години в много градове на ЕС ще бъдат забранени.

  27. 27 Профил на buchermucher
    buchermucher
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#17] от "historama":Пробега е ОК, цената не е. Поне на наличните на пазара не е. Това джипче изглежда ОК като купе, но за да е продаваемо му трябва цена около 20к евро. А в статията нищо не пише за цената, т.е. общо взето безмислена.
    —цитат от коментар 25 на niakoi_si


    20к Е струва с ДВГ, може и повече...как точно искаш ел/ автомобил да струва толкова при същото купе и оборудване.

  28. 28 Профил на buchermucher
    buchermucher
    Рейтинг: 506 Неутрално


    "Рено Ка-ЗИ (K-ZE) ще е компактен кросоувър, който на ток ще изминава до 250 км."
    Само за справка: базовият модел на Тесла 3 е с пробег до 350км.... Кросоувърът им (модел Х) стига до 500км.
    —цитат от коментар 5 на kirkata


    А каква е целта на тази справка?

  29. 29 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#26] от "historama":

    "Колите с ДВГ си отиват, не днес, не утре, но най-много след 10 години в много градове на ЕС ще бъдат забранени."

    Тук за градовете си прав. Според мен ше се навъдят електрички (малки) за в града. В близките поне 20 години по магистралите ще преобладават ДВГ. Те между другото там на никого не пречат.

  30. 30 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 131 Неутрално

    До коментар [#27] от "buchermucher":

    А защо не?
    Какво има в една електричка? Електродвигател, инвертор и батерии. Електродвигателя е много по евтин за изработка от ДВГ. Труда по сглобяването му също. Инвертора наподобява този в климатиците. Остават батериите, които са стандарните батерии които се намират в лаптопите.

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  31. 31 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#22] от "Иво":

    Точно обратното - Рено измъкнаха Нисан от калта.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #