За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноИзбягват дизели :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertboevbisser
Рейтинг: 2389 НеутралноВиетнам е новото икономическо чудо на Азия, даже много късно се насочиха към колите. Аз очаквам да влязат още по-активно и в компютърните технологии. Цената им на труда е около 50 % по-ниска от тази в Китай и не им липсват инвестиции.
deaf
Рейтинг: 2331 НеутралноДобро начало. "Муцуната" обаче на колата им прилича доста на последният модел на Опел.
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 30 Весело"Те са направени на база платформи на БМВ, които виетнамците са купили. Като цяло от компанията обобщават, че ще предлагат модели, които ще носят духа на Виетнам, ще са с италиански дизайн (на ателието "Пининфарина, б.а) и европейски технологии."
Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!Не разбрах много какво точно е виетнамското, освен духа де...
nevermindme
Рейтинг: 233 Неутралноважното е да не мирише интериора поне на виетнамски джапанки/гуменки
cristo_n
Рейтинг: 458 РазстроеноДа де, ама хората работят, а не седят по цял ден в интернет да плюят държавата!
Читател
Рейтинг: 1416 НеутралноМного нестандартни са тези предни и задни светлини. Интересно е дали тези автомобили ще намерят добър прием в Европа или ще са предимно за азиатски потребители.
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 30 ВеселоДо коментар [#6] от "cristo_n":
Искам да Ви обърна внимание на два факта.
1) Аз съм пенсиотер и мога да си пия кафето сутрин и бирата следобед и да си уплътнявам времето както ми е приятно.
2) Моят рейтинг е достс по-нисък от Вашия, което показва, че Вие "седите в Интернет" доста по-дълго от мен. Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
lol
Рейтинг: 1400 НеутралноДайба и виетнамците крачат към бъдещето ние вървим в обратна посока, дайба най увредените комунисти ни се паднах на нас...
cristo_n
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#8] от "Nil satis nisi optimum":
Може би защото аз имам регистрация тук от 2008 година, а ти от 2016 година, не мислиш ли?
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 30 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "cristo_n":
А може би това означава, че до като съм работил, съм работил, а не съм седял в Интернет, както някои от събеседниците ми? Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
cristo_n
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#11] от "Nil satis nisi optimum":
Има работа и работа - ти имаш ли представа в колко часът (и по коя часова зона започва моето работно време) и в колко часът свършва.
И в какво се измерва положения от мен труд?
Айде бай - че сега вече наистина имам малко работа за вършене.
adsumgm
Рейтинг: 120 Неутралноburn :)))) Жени и вино! Вино и жени!
Гарван
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#7] от "Читател": Аз мисля, че те са си направили сметката, която не вкл. Европейският пазар. За Европа ще им трябват много капитал и работа необходими за реклама, дилърска и сервизна мрежа. Другото е, че не знам кой европейски гражданин ще си купи непознат виетнамски автомобил. Те корейците от СангЙонг не можаха да пробият та камо ли неизвестни виетнамци.
historama
Рейтинг: 683 НеутралноЗащо да я плюят? Да не би да имат простаци за елит, които да харчат милиарди за самовари и гьолове, или големи банки лв да изчезват ей така в небитието?
миро родозов
Рейтинг: 629 Неутралнорипоф на алфа ромео :)
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноДо коментар [#8] от "Nil satis nisi optimum":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБПоздравления за което. Само да допълня, че рейтинга освен от активността, се формира и от това, дали са се съгласили или не с вашия коментар...
Тарасион
Рейтинг: 165 НеутралноАми те са купили лиценз за технологии от предишно поколение. Ще ги продават в Азия на хора, искащи визия на БМВ на цена като за техните доходи. Уин-уин ситуация. През лиценза БМВ изкарва някой лев от хора, които никога не биха си купили седмица. А клиентите на седма серия никога не биха си купили виетнамски автомобили. Никой не губи....
bgkurshum
Рейтинг: 789 НеутралноКомунистически Виетнам прави автомобили!
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!А евроатлантическа България на ишлеме слага накрайници на кабели за автомобили. Сикаджията и агитката му наричат това автомобилна индустрия.
historama
Рейтинг: 683 НеутралноНякои все още живеят с представи от преди 20-30 години, когато часовниците и колите бяха толкова различни, с различни механизми, качество, концепции.
В момента се оказва, че 2 часовникови механизми от Швейцария движат 80 или 90% от часовниците "Сюис мейд". Miyota движи може би 90% от кварцовите часовници японски марки. Ако не и 100%. Двигателите на ФВ и Рено са най-масовите в света. Дори и японските автомобили са със запалителна и АВS с-ма "Бош", а спирачките Брембо са във всеки реномиран спортен автомобил. И накрая индивидуалното се оказва опаковката, т.е. купето. Така че в един момент може да се окаже, че виетнамският автомобил ще е напълно приемлив, и със сигурност много по-евтин. Остава една дилърска мрежа, сервизно обслужване, реклама, и след няколко години може да ги видим из Европа.
historama
Рейтинг: 683 НеутралноДвигателите много не се променят, порменя се управлението на работата им, горивните им системи, добавят им се по 1-2 турбини. С малки изключения (сещам се Скайактив на Мазда). Т.е. виетнамците са закупили нещо европейско на над средното ниво (макар и не най-актуалното), и на тази база ще си правят разработки.
За ме е по-любопитното колко им е струвала тази инвестиция? Но със сигурност от Пининфарина са им взели много по-малко, отколкото искат сега консултантите на Богомил Манчев.
Yarak4You
Рейтинг: 169 НеутралноСпоред едно изследване, което четох Виетнам е държавата в света, където населението има най- голяма вяра в капитализма и пазарната имономика... На едно о челните места бяха и китайците. Там хората си съвместяват концепцията “една държава- две системи” и си развиват икономиката с огромни темпове. От познат, който на скоро беше във Виетнам знам, че наистина дърпат доста напред и далеч вече не са онзи Виетнам от преди десетилетия- беден и разрушен от война, произвеждаш само крем “Виетнамски чудо” и евтини гуменки. В доста добри икономически отношения са и със САЩ и западните инвестиции също са огромни.
Ти чукаш и влизаш, а аз влизам и чукам........Културата и манталитета на Виетнамците (повлияни от Конфуцианството като тези на Китайци, Корейци и Японци), традицията им да са търговци и приспособяващи се към всяка трудност ще им носи успехи в бъдеще.
Естествено имат и много проблеми, но е нормално за развиваща се държава, пък и за всяка държава по принцип.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1322 ВеселоНама как да заблудите никого!!
Ако намате активност в момента рейтинга пада такива са правилата на Дневник!!!
Дайте пак мантрата за мързела....
charlesdegaulle
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#2] от "boevbisser":
А като си спомня, че само преди 30-тина години работеха като слуги у нас. В строителството дори ги брояха двама за един, в смисъл един българин... Е, верно, бяха едни от най-добрите кофражисти. И шиеха дрехи доста добре.
Тарасион
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#21] от "historama":
Еми да, наистина не е най-актуалното. В седмицата за последен път е вграждан мотор от 158 к.с. при Е23, тоест в периода 1977-1986. Колкото и да не се променят нещата, технологията на тези двигатели е на 40 години и отгоре, щото са разработени, преди да бъдат внедрени все пак... Тази игра я играе и Мерцедес със Сан-Янг, само че с малко по-нови двигатели (от края на 80-те и началото на 90-те години). Двигателите не са лоши, но без да са много мощни, гълтат доста гориво. Това за Европа би било катастрофално, но за Азия е супер, понеже старите двигатели са по-непретенциозни откъм поддръжка и издържат дълго време дори и при тежки условия (жеги, влага)...