За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Infernus
Рейтинг: 118 НеутралноПлатена публикация в стил Ауто Билд, реално китайско качество и контрол, а немска опаковка и цена. Освен във връзка с еко нормите да хванем всеки да боцне по едно таквоз и без друго се чудим какво да си правим парите, дето ги нямаме но ни трябват...
Дела трябват, а не думи.troi
Рейтинг: 747 НеутралноДо коментар [#1] от "Infernus":
забавление и приключениеА доказателства за тезата?
penetrating
Рейтинг: 5763 Неутрално200 хиляди е цена, но май си струва всеки един лев :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertirobot
Рейтинг: 8 НеутралноПремиум "еко" тракалник, който след изтичане на гаранцията изисква финансово харакири за поддръжка. Лошо проектирани охладителни системи от некачествени материали, трудни за диагностика електронни системи, лоша ремонтопригодност. За смяна на един термостат се маха цялата предна маска и радиатора, за верига и тем подобни – вади се целия двигател. Vorsprung durch Technik :-)
Ако купувате кола от този сегмент за по-дългосрочно ползване, единствено Е-класата на Мерцедес с новия 2.0 дизел и 9-степенен автоматик в момента си заслужава.
Rex
Рейтинг: 8 НеутралноСуета , лампички и лъскави ламарини.
Ох леле
Рейтинг: 229 НеутралноНе е ли на ток, не ми го фали
m_style
Рейтинг: 284 НеутралноЕй, голЕм си отворко бе. Да ти кажа, ползвам доста време предишен модел А8 - безупречна кола! Няма такова 4х4 като "куатрото", променливото окачване е уникално. Накладките изкарват над 50 хил.км., стига да не си кретен на пътя! Масло на двигателя се сменя на 30хил.км. и при 150км/ч по магистрала оборотите са около 2000 - няма как да я умориш от каране! Тези коли нямат нищо общо с пластмасовите щайги, които се продават за 60-80 хил. лв. нови! Имам познат със стара А6 - 440 хил.км. - всичко по колата е оригинално - турбина, дюзи, окачване, скоростна кутия. При това км са направени само в България! Премиум колите са ПРЕМИУМ и точка. Могат да се сравняват помежду си, но не и с масовите имитационни боклуци или олекотените електрокари!
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#7] от "m_style":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Имам един клиент с магазин за авточасти... Като го питам как е, казва: Благодарение на Ауди сме, много добре... :)
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#7] от "m_style":
Съгласен съм с всичко. Само един съвет....
С нашето гориво- НЕДЕЙ ДА ПОЛЗВАШ ЛОНГЛАЙФ МАСЛАТА. Сменяй на 10К км за да ти е мирна главата.
Petak
Рейтинг: 506 НеутралноИзлагате се с този предишен модел - нямате ли възможност да си вземете последния?
foxa5
Рейтинг: 229 НеутралноАуди не си струва парите.
sweeper
Рейтинг: 403 НеутралноЧудесно возило! Вече я виждам - след 10 години - паркирана пред замъчето на някой селски бег или циганско баронче.
Petak
Рейтинг: 506 Неутрално... като "предишен модел" :-)))))))
Цайко
Рейтинг: 948 НеутралноА нано хибрид кога? Не е ли нано хибрид, хич не ми я хвалете.
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#9] от "Сумашечая обезяна":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Да го смени... Ама, знаеш ло колко струва смяната на масло, на едно такова нещо...? :)
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 121 Неутралнопо идея вносът на тез коли си чист износ на нац доход към немско. та не виждам причина при регистрация да не се облага с 200% данък. и време да стане като във франция с ограничението на скоростта (и налагането на глобите) - 150 км/ч по магистрала води до някое (само)убийство рано или късно. да не говорим някой идиот като се напуши с нещо и счете, че е хванал господ за шлифера.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28john_law
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#4] от "irobot":
Над 70% от този клас автомобили се купуват за служебни в нормалните държави и съответно на никой не му пука за разходите по поддръжка (а и ги спукват от каране докато са в гаранция). После бай Ганьо си я купува н-та употреба, обичайно на над 200 000 км и почва да рИве - ууууу, туй мноу скъпьо бе !!!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 ВеселоНормално е всяко ново поколение на един модел да е по-добро от предходното? А за това доказателства? Как може старото поколение да изкарва близо милион километри а новото поколение за 5-10г. да му се скапва непоправимо електрониката?
Ако беше платено щеше е голям комплимент, по-скоро някой се вози безплатно до родното село да се пофръцка, срещу благодарствена публикация!
Libertarianism is just anarchy for rich people
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 ВеселоУдобни са им седалките, иначе ако всяка кинта си струваше щяха да държат повече цените а не след 3г. да ,че няма кой да му я купи с 80% загуба!
Libertarianism is just anarchy for rich people
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#8] от "tww09306483":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Стига с тези тъпи клишета. Колко от аудитата в България са на по 10-15 години? И колко от тези стари коли в страната са Аудита? Никаква аналитична мисъл в България, всеки се прави на всезнайко. А дори и след като в Консюмър Рипортс влезнаха в топ 3 по надеждност, значи няма какво да се обсъжда.
Мога да кажа за предишния А6 - никакви проблеми до сега. А ти и монтьорчето ти приятел си говорете каквото си искате.
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#7] от "m_style":
Хаха!
M-ковият калобран удари отново!
Нали ти казах още вчера, бе колега!
Немските коли, в последните 15 години, не са нищо повече от измамно-"премиум"-лачено-черен-Klotz-Protz-leasing-fodder-за-Möcthegern-ъри.
Иновативните решения в автомобилостроенето са идвали винаги от САЩ, Франция, Япония и Италия (да, Италия, откъдето вурстовете краднаха почти всичко - от дизайна на Гоуфо 1 до дизелачките).
Карай си там големия лачен черен шлеп с CLEAN DIESEL™, 9-степенен автомат (брей Мъск много е изостанал неговите 1-степенни атомати, хаха), М-пакет и кожа от благороден баварски елен и си мисли, че си с качил в цепеща мрака вурстова "иновативност" и Überholprestige!
Ту-туф-ту-туф - бруталната реалност на техническата изостаналост при атвомобилите на вурстовете вече се вижда как се задава на хоризонта - ту-туф-ту-туф...
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноА това горе на снимките е поредният еснафски шлеп, който във "великата" Германия се кара ЕДИНСТВЕНО от мениджмънта на високо-средно и високо ниво или политици и охраната им. Нормален, средна класа германец или белгиец или холандец или англичанин или французин КОЛА КАТО ГОРНАТА НИТО СИ КУПУВА, НИТО ИСКА ДА СИ КУПИ (експлоатационни разходи, данъци, паркиране, практичност, съзнателно избягване на ненужна показуха итн итн).
За такива land-yachts мечтае само Ганя, да впечатли квартала в ЖК-то и роднините на село.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#21] от "Пийчимочи":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Много си зле. Немските коли били много зле последните 15 години, но за това доминират с още повече. Немците били “краднали” италианския дизайн за Голф 1, нищо, че са били наели Джуджаро да го направи и са му платили, по който начин е правил и много други не-италиански коли. А това как последните десетина години всеки се мъчи да направи колите си да изглеждат като Ауди или БМВ? Дори им взимат дизайнерите, а на корейците основните им дизайнерски и РнД офиси са в Германия - не във Франция, не в Италия, не в Япония. Изобщо няма да почвам да говоря за иновации, защото съм сигурен, че не знаеш какво означава това.
И последно, за чисития дизел, вместо да плямпаш си направи труда да провериш кой днес има най-чистия дизел в Европа и кой най-меъсния (и го е имал всичките тези години), и дали последните не да французи и италианци. БГ образование в действие си ти.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#22] от "Пийчимочи":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨В Америка си купуваме. Аре и лево.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#16] от "彼得。斯托亚诺夫":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Аха, импортни такси, ама този път между страни в ЕС. Биеш тъпизма на Тръмп. Поне да си беше направил труда да научиш какъв обем от авточасти България изнася за Германия, благодарение на които българският износ е най-силен от всякога. Докато за германската авто индустрия, българският пазар е не повече от плюнка. Но не, няма. Факти не обичаме, ще дрънкаме глупости.
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#23] от "deutschwagen":
С теб няма да споря, защото ще засе..м целия тред.
Образованието си съм придобил точно в провинцията, откъдето е излязал този шлеп и по-точно в най-добрия технически университет в страната.
Работил съм 7 години по специалността си точно във фирмата, която е "изобретила" и вгражда М-пакети.
Това, че знаеш кой е Джуджаро е похвално, но че Гоуфо от 2018 почнали да слагат най-чистите CLEAN DIESEL™-и (сериозно ли го вярваш това?) е като да повярваш, че ГЕРБ вече са станали дясна партия.
РнД центовете на Киа/Хюндай са в Германия 1. Защото в страната все още има достатъчно образовани специалисти (на тема "Как се прави автомобил от 20 век" 2. Защото европейският вкус предпочита немския консервативен дизайн (всичкото КИА е сбиртак копие отвътре и отвън на немски дизайнерски елементи) 3. Германия е централна Европа и има добре изградена инфраструктура, логистика, обмяна на опит с останалите инж бюра
Продажбите им са добри, защото самата държава индиректно ги субсидира чрез политиката на 1% Regel за фирмени коли (ако знаеш какво е това изобщо).
Не съм казал, че германците за нищо не стават, казвам (като пряк наблюдател), че последните 10-15 години започнаха да изостават ТОТАЛНО от съвремнните тенденции за мобилност и иновации в автомобилостроенето (програмата за плетене на карбонови купета в BMW - i3, i8 - е едно от малките супер изключения).
Когато 2007-ма (!) изказвах публично мнение пред колеги и приятели, че ДИЗЕЛЪТ не е добро решение за леките автомобили, всички ме гледаха странно и не можеха да ме разберат. Днес не мислят вече така.
Твоите мнения във форума ги уважавам, както и предпочитанията ти за Deutschwagen-и, но мисля, че отново ще се окажа прав и тепърва ще гледаме паника (тя вече се вижда на място), драми и обрати с немските автопроизводители.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#1] от "Infernus":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Много ми е забавно как тези "прозрения" за платена публикация винаги идват само като стане дума за някой скъп немски автомобил.
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#24] от "deutschwagen":
Да, в Америка особено 3-литра дизелите на VAG много ги обичате!
Кво стана, успяхте ли да ги пресовате всичките, които изтеглихте от клиентите?
:-)
Я кажи как точно "си ги купувате" тези А6-ци в Америка, като никой не ще да пипне подобни repair nightmares след изтичане на гаранционния/лизинговия период и с 10 футов (шит)пол. Разкажи и кой точно заплаща поддръжката, смяната на масло и филтри итн на подобни немски "премиуми" в Америка. Собственикът ли е? :-) А нещо за incentives при продажбата им и стотиците хиляди кухи първи регистрации да кажеш?
И докато в Америка номерът минава, то в Европа филмът е доста по-различен.
Виж, за скъсаните анцузи пред блока мечтата им е точно едно 10 годишно като горното.
Само, че в България може и без катализатор и без да се оправя това-онова от счупената все по-сложната електоника (ела пък точно Аудо, таблата им светят като коледни елхи след 4-5 години от грешки), да се слагат китайски и турски части, гуми шеста употреба и крадена нафта, сервизният труд евтин - пей сърце! Гъзари сме! И ти викат "Аре у лево!", нали тъй?
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#20] от "deutschwagen":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Хм-м-м-м...! Колко от Аудитата в България са на, по 10-15 години...? Ами, май преобладаващата част са на толкова. :)
Естествено, вкарани под формата на нов внос и на по 120-130 хиляди километра. Не повече!
Какви клишета? Не казвам, че Ауди е лоша кола. Ауди е много хубава кола, ама за хубав път и за хубави горива. Хубавата кола си върви, със скъпото поддържане. Друг вариант няма.
Ама пусто, не съм кредитен милионер. Не съм приватизирал нищо... Не участвам и в обществени поръчки. Нито усвоявам Евро-фондове... Затова ще си карам Опел-а. :)
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#26] от "Пийчимочи":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Извинявай, грешката е моя. Не обърнах много внимание на това за М-пакетите, а то обяснява тази злоба под статия за Ауди:) Иначе на мен, например, много ми харесва М4, дори вече със "стар" дизайн след като излезе новата 3-ка (предполагам визуално няма разлика с М-пакет:) ).
Това за емисиите с дизелите няма как да не се вярва. Това са независими реални тестове, и всичките показват едно и също.
А дизелите днес са по-лош вариант за автомобилите от преди години, защото малките бензинови турбо двигатели се развиха много и под 1800 кубика (ако не и вече към 2000) не си заслужава дизел. Но и не се знае накъде ще се развият и дизелите за в бъдеще. Но и не виждам защо говорим за дизел, след като най-много дизелови коли има не в Германия, а в Италия и Испания, а френските концерни, поне когато избухна скандала с ФВ, бяха най-зависими от продажбите на дизелови автомобили (като % от всички продажби).
deutschwagen
Рейтинг: 875 Неутралногрешка, Франция и Испания. In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноГорната А6-ца е супер стига 1) да я караш в срока на гаранцията/лизинга 2) лизингът ти да минава като по 1% Правилото (или подобни условия) 3) да не се грижиш и плащаш за поддръжка (масла, филтри, спирачки, гуми итн) и ремонти за срока на гаранцията/лизинга 4) да имаш подсигурен паркинг (дори и в Германия!) 5) да не ти трябва нищо повече като практичност от обикновен седан 6) да прецениш, че целият масраф си заслужава 1% от листовата цена на колата ВСЕКИ МЕСЕЦ като данък към държавата. Тогава си заслужава, да.
Колко от вас отговарят на горните условия? Или "по-убау ут немскуту нема!" Ъ-хъ.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#28] от "Пийчимочи":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨За 10-годишни не знам. Конкретната кола беше взета почти нова и имаше много малко мили. Имаше гаранция, след което има опция да платиш за да се удължи. Поддръжката трябва да се взема сериозно и да не се пести от смяната на мсало и флитри (както намекна един колега тук, щото било "скъпо" ). Последните години изпозлваме специализиран независим център - s2dynamics.
И да, колата е точно 3.0 ТДИ. Но беше достатъчно нова за да бъде спасена. Направиха и някаква настройка без да има промяна от нея и готово:) Май удължиха и гаранцията по този начин.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#29] от "tww09306483":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Хаха, няма нищо лошо да караш Опел. Ама леко надценяваш финансите нужни за обслужване на едно Ауди. Кредитните милионери обикновено имат по цял автопарк със скъпи, в повечето случаи ненужни, понякога дори проъчкови и бутикови автомобили.
Иначе съм съгласен за пътищата, горивата и останалото. Именно казва, че тук купуват доста стари Аудита и много не го поддържат. А тези, които ги поддържат, на тях обикновено им траят (стига да са ги купили нови, или поне почти нови).
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноИ в заключение да кажа. Огледайте се в България, направете си прост експеримент!
Колко Голф 2, 3, 4 виждате всеки ден по улиците? А колко Голф 5 (модел от 2003-а) или 6 (модел от 2008-а). Защо почти не се срещат от последните два, като са на по 10-15 години?
Колко Е39-ки, Е36-ци, Е-90-ки (особено преди LCI) и Е60-ци виждате? Много нали? А защо не почти не се срещат моделите след 2008-а, 2010-а (F10, E90 LCI итн)?
При Ауди е същото, а при Мерцедес е най-зле - там Мерцедеси много, но само хомеопатични бройки от моделите след 2010-2011.
Защо това е така? Все пак говорим за 10 годишни коли? Дали няма нещо общо с все по-сложните (и от там по-скъпи и непоправими-на-изгодна-цена) последни модели, тъпкани с електроники и датчици и джаджи. Дали немецът вместо да заложи на истински иновативни решения в Antrieb-a (двигател, задвижване), в юзер интерфейса/интеграцията на полезен софтуер (ми при BMW CarPlay е все още опция, в 2018!) не предпочете да продължи да лежи на стара слава и бълва на конвейр лачени черни "премиум" CLEAN DIESEL™-и (значката наистина продава!), които немското правителство с радост субсидира (чрез 1% Правилото), ЗАЩОТО БЪЛВАЛИ ПО-МАЛКО CO2 И НИЕ, НЕМСКИТЕ АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ ЩЕ СПАСИМ ПЛАНЕТАТА!
Мда.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноЛично мнение: за тези пари, около 150 000 лв., варианта е Rs6, на по-малко от година, с над 300 кс. повече от рекламирания, и HD Matrix LED светлини....
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБhamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#29] от "tww09306483":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ"Хубавата кола си върви, със скъпото поддържане. Друг вариант няма."
Като говориш за скъпа поддръжка, случайно да знаеш, на колко хиляди км. се сменя маслото на типтроник кутия при Q7?!
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#37] от "hamiltonf":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Не знам, на колко километра би трябвало да се сменя маслото на автоматиците, защото нямам такава кола... Ама в замяна на това имам няколко познати, дето изреваха, като им се счупиха кутиите. Не знам, откъде се е наложило масовото и погрешно мнение, че маслото на автоматичните кутии не се сменяло...
Лично аз, сменям маслото на скоростната кутия, на около 100 хиляди километра и проблеми съм нямал.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#38] от "tww09306483":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБОтговора е, че не се сменя...
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#39] от "hamiltonf":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Аха...! Като не се сменя маслото, сменя се кутията. Колко му е...? :)))
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#35] от "Пийчимочи":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Просто е, хора без пари искат такива коли, следователно си взимат на по 10-15 години. С всички коли е така в България (средната възраст на авто парка). Не познавам човек с пари, който да си купи Ауди, БМВ или Голф на повече от 2-3 години, да е говорим от 90-те/началото на 2000-те.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 121 Неутралноговоренето на "ти" на непознати издава липсата на пълно средно образование. не виждам връзка между вносни такси и износ на компоненти. сред страните от ес гърция го практикува, плаща си глобата и продължава да го практикува, щото и е по-изгодно за хазната. относно немската индустрия и плюнките - прочете пак коментара ми. -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
ejl15566519
Рейтинг: 8 НеутралноХубави коли са си Ауди ( и БМВ и Мерц) , няма защо да се пънете и да обеснявате глупости! Скъпи са, но се купуват.Например ВАЗ , ЗАЗ......бяха супер евтини и с изгодна подръжка но фалираха! Що така? В България няма условия за лукс коли поради липса на нормални пътища и некачествени горива и масла . Който рискува после реве!
didco
Рейтинг: 118 НеутралноБагер от миналия век.. След 10 госини цената ще му е ПОНЕ 10 пъти по-ниска! Амин.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#44] от "didco":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБСлед 10 години, на кой автомобил цената няма да е 10 пъти по-евтина?!
didco
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#45] от "hamiltonf":
Тесла
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#42] от "彼得。斯托亚诺夫":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Разбирай говоренето на "ти" както искаш. Аз не смятам, че си някакво светило, че да трябва да се обръщам по специален начин в един анонимен интернет форум.
Какво прави Гърция? Облага немските автомобили с 200% данък, защото гръцките пари така отивали в Германия? Защо ти не си прочетеш собствения коментар. Да не говорим, че Гърция не е изобщо за пример относно бюджетните приходи, каквото и да правят.
А връзката между износ на компоненти и внос на коли, ако сам не я разбираш, значи е безмислено да дискутираме. Защо Германия да не сложи 200% данък върху вноса на български компоненти като отговор (ако изобщо е възможно по правилата в ЕС, че много не ти вярвам).
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#46] от "didco":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБТези модели на "Тесла", със сигурност ще се продават, не 10 пъти, а под $1000 бройката, след 10 години, както и всички сегашни е-автомобили...
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#36] от "hamiltonf":
Освен космически скъпите консумативи като за Порше 911 Турбо, се чупи и като Фолксваген :-)
За такива пари има смисъл само от няколкогодишно Порше 911 или Мерцедес Е63 T-Modell, пак са много скъпи за обслужване, но поне не са пестили от материали и бюджет за разработка.
Just Бахур
Рейтинг: 552 НеутралноКолкото и да е технологичен, луксозен и (пре)хвален, този автомобил (поне за мен) си остава изключително грозен и като екстериор, и като интериор!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Прилича по повръщня на японски дизайнер!
Тази нова А6-ца ако я спечеля от ТОТО-то - веднагя я продавам с дискаун 20%. Не бих влязъл в нея да я подкарам дори и 50 км!
m_style
Рейтинг: 284 Неутрално[quote#10:"Petak"][/quote]
Имам, но в България скоро няма да дам пари за нова кола и поддръжка в гаранционни сервизи, където трябва да мине известно време, за да натрупат знания и опит с новите модели. Това важи за всички, не само за Ауди!
m_style
Рейтинг: 284 НеутралноКарам само с премиум дизел на шел или омв. Най-доброто гориво което съм ползвал е на BP - премиум дизела, но у нас за съжаление нямаме. А и тази от колите ми има повече км. извън БГ, отколкото в БГ.
m_style
Рейтинг: 284 Неутрално600-1000лв., зависи от доверения сервиз и от къде купуваш консумативите. 10л. масло, маслен филтър, 2 въздушни, един поленов и най-скъп е горивният филтър. За тази цена ти правят гаранционно обслужване на френска нова щайга, на 15хил.км!
Мусаши
Рейтинг: 8 НеутралноТочно пък в сервиза на Ауди в София са много в час с проблемите на премиум класа,щото ремонтират основно такива.Разказаха ми за случаи, когато имало състезание между механици от всички фирмени сервизи на Ауди по света.Не се е знаело каква кола ще ремонтират предварително,а на място са избрали модел чрез жребий.Паднала се А 8.И българинът за 2 минути отстранил проблема.Немците се учудили как толкова бързо е разбрал какъв е проблемът.Трябвало да направи няколко действия ,от които да разбере къде е повредата.И българинът отговорил,че всеки ден ремонтира такива коли и знае къде дават дефект,без да е нужно да прави процедури,за да го открие.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#49] от "irobot":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Колко де чупи Фолксваген?
asroma1927
Рейтинг: 410 НеутралноМоята кола купих преди 11г. Модел Мерцедес W211, 220 CDI, 5-степенен автомат. Беше почти нова - на няколко месеца. За този период от време съм сменил няколко маркуча, всичко по окачване заради пътищата у нас, няколко крушки и многократно обслужване на кутия и мотор. Качеството на материалите в купето / avantgarde изпълнение / е няколко нива над БМВ и Ауди, поне според мен. В момента е над 400 хил. километра. Оригиналният ДПФ филтър държи още. С два акумулатора е, като големия в багажника е оригиналния. Масло на кутията се сменя на всеки 60 хил. километра, което правя задължително. Няма нито един детайл, който да скърца или да потропва. Нито едно копче не е протрито от употреба. Единствено по волана се виждат следи от употреба.
Преди месец обиколих няколко представителства, като тествах различни автомобили, повечето в диапазона 50-60к лева. Откровено казано, не бих си сменил колата за тези, които пробвах - японски, чешки, корейски, френски. Мога съвсем откровено да кажа, че това е най-добрата покупка, която съм правил някога.
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#56] от "asroma1927":
Аз имам Е280 CDI S211 T-Modell (комби), с редовия 6-цилиндров двигател със стоманен блок (OM648), същия 5-степенен автомат (722.6), производство 2004, от 3 години, в момента на около 360 хиляди километра. Не мисля в обозримо бъдеще да я сменям с нещо друго.
Има някои по-сложни системи като електронното управление на спирачките (SBC) и задното самонивелиращо се окачване, но като цяло колата се усеща много солидна и при редовна сервизна поддръжка няма да те предаде. Сменял съм само консумативи, и то с превантивна цел.
Автоматика работи идеално, мотора дърпа силно без никакъв черен дим, интериора е запазен без протрити пластмаси, боята почти няма драскотини понеже е с много дебел слой. Подобни Аудита и БМВ-та от същия период вече са се превърнали в гълъбарници и ги карат само амуджи докато се разпаднат.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#56] от "asroma1927":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Един от любимите ми Мерцедеси. Даже е красив.
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#58] от "deutschwagen":
Дори и комбито е красиво и има аристократично излъчване:
https://imgur.com/a/syhjNx9
На запад това е типичната семейна кола за заможни хора от upper-middle class. Практична, луксозна, и без излишни претенции за "спорт" като конкурентите. Поддържаш я както трябва спрямо сервизните интервали и ти се отплаща в дългосрочен план.
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#52] от "m_style":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Е... Аз пък с "премиум" дизела от Търновското ОМВ, ми се случи така, че едвам се добрах до София...! Там допълних резервоара с обикновена нафта, от първият Петрол, дето ми се изпречи пред очите, та дизеловата Корса, която карах тогава, малко се посвести...!
А пък от "премиум" дизела на Шел, един път не можах да си позная горивния филтър. Беше по мазен и мръсен от масления...!
Иначе, като караш в посока запад, след Загреб, където и да заредиш всичко е по-добро, от "премуим" горивата на Лукойл, дето ги продават по нашенските ОМВ-та, Шел-ове, Еко-та и прочие...! :)
ivailosavoff
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#38] от "tww09306483":
Ръ4на скоростна кутия, без поддръжка, или в много сурови условия по преценка, йелание на собственика! Автоматик ДСЖ задължително, ако искате да имате кола!
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#57] от "irobot":
Един от хубавите и читави модели на Мерцедес! Дълги и безаварийни!
Интересен факт :
В САЩ, в ZIP (пощенски) кодовете с висока концентрация на това, което на български викаме заможни (wealthy, old money), не богати (rich, което е по-скоро първеню или Временно Имам Пари), та там по тези каунтита преобладават коли като
Honda Accord
Lexus RX
Lexus ES
Toyota Highlander
различни Subaru-та (особено по-стари модели)
различни 911-ки (особено по-стари модели)
BMW X5
но най-откравяща се изобщо сред немските фабрикати е
Mercedes E Class
Истински заможните американски семейства обичат много Mercedes E Class.
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#31] от "deutschwagen":
Да, така е. Във Франция и Испания се кара много дизел. Над 70% последно беше във Франция по статистика. Франция и Испания са силно развити аграрни държави (това не е обида, много качествена селскостопанска продукция идва от там) и от там дизеловото гориво се ползва с доста данъчни благини. Всъщност, дизеловата мания започна точно от Франция (190D и Golf TDI бяха първите факли) и до ден днешен си върви.
Затова и в Париж периодично целият обществен транспорт мине не мине седмица е безплатен и вратичките в Метрото се завъртат и без билетче, затова и Пежо здраво изгряха началото на века с HDI-то (първите двигатели с уреа, ака Adblue). Испания е същото - развита аграрна страна, от там ниски акцизи за дизела, от там повече дизелачки пи улиците.
Това обаче не променя факта, че най-вече VAG проглушиха ушите на целия свят, че бъдещето е ЧИСТ ДИЗЕЛ™, а не хибрид или електро, или газ или намкво си (по-човешко за дишане).
Германецът е много силен в маркетинга и създаването на усещане за субективно превъзходство (Edward Bernays ги е учил). Това идва от времето на индустриалната ревилюция когато всички и най-вече UK са им се надсмивали и са ги смятали за китайците на Европа (MADE IN GERMANY).
Galin Petrov
Рейтинг: 229 НеутралноЩе изчакам да излезе версия Allroad и после ще взема някоя върната бройка на 1-2 години, от официално представителство в Германия. В момента съм с Allроаd 4G(предишното поколение) взето по същата схема. Колата е на 5 години, като е при мен последните 3. Освен консумативи още не съм сменял нищо. За тези които говорят колко скъпо било обслужването: Докато беше в гаранция в Порше ми вземаха 700 лева за масло,маслен филтър, горивен филтър, филтър купе, два въздушни филтъра и компютърна диагностика. След като изтече гаранцията обслужването го правя в неофициален сервиз и ми излиза 400 лева.
Имам и Субару бензинов шестак. Там ми идва 250 лева, но е с един въздушен филтър по-малко и не сменям горивен филтър. На субаруто обслужването е на 10 000 км, а на Allroad-a го правя на 15К въпреки,че го дават на 30К. Вие си направете сметка, колко по-скъпо е за обслужване. От разговори с майстора ми съдя, че съотношението на цените на нормалните части (без окачването, че на allroad-a е въздух) е долу горе същото.
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#61] от "ivailosavoff":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Според мен, няма агрегат по автомобила, който да няма нужда от поддържане. Всичко си иска, преглед и смяна на консумативи. Дори и ръчните скоростни кутии. Вярно, че може да е на по-голям период или пробег, но си го иска. Какво ще е това масло, дето е стояло 10 години в скоростната кутия и ще ми обясняваш, че нищо му нямало...? Всичко си старее и си има експлоатационен живот...!
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#65] от "tww09306483":
При ръчните кутии и диференциалите нуждата за смяна на маслото е не толкова заради остаряването на маслото (кутията е херметически затворена), а заради натрупването на микроскопични стружки в маслото от синхронизатори, лагери и всякакви зъбчатки. Като се източи старото масло, с него излизат и тези боклуци.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#62] от "Пийчимочи":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Има и доста БМВ 3-ки. А когато са съвсем млади, ГТИ. Даже преди година беше обявена за любимата кола на милениълите. Ама тук ако споменеш този модел, ще се почнат едни приказки за Перник и ще се почувсташ като част от шоуто на Слави.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#63] от "Пийчимочи":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Разликата е, че ФВ продаваха в САЩ и там се знаеха само лоши неща за дизела, останали от едно време. Дори и самото гориво не беше изчистено от сяра до 2006/7. За това "чист дизел" беше добро мото. И ставаше въпрос за момента, за автомобили, които се продаваха и харесваха, а не толкова за това какво е щяло да е бъдещето.
А това с Made in Germany в исторически план е станало подарък за Германия, защото наистина имат качествена продукция. Няма иначе начин от опит за подигравка и антиреклама да стане нещо позитивно. Отново ще спомена, че дори в тази каша, немските дизели остават най-чисти (Ситроен и Пежо са някъде по средата, но Рено получават "пчетното място" за най-много емисии от години). Но все пак има напредък, защото има няколко марки с Евро 6, които поне покриват Евро 5. Ако всеки дизел в Париж бъде сменен с такъв, нещата щяха да са по-добре. Представи си само колко боклуци в пъти над нормата се изсипват всеки ден във въздуха. Реално има дизели, които са много по-чисти, но са от сравнително скоро и съвсем не са болшинство в авто парка, дори във Франция и Испания.