За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
rainbou1
Рейтинг: 766 ГневноКакво "неволно"?!?!?!
Карам по околовръстното на София с ограничението от 80 км/ч и 90% от колите ме задминават.
phuncky
Рейтинг: 803 НеутралноТъжната истина е, че възприетата култура на шофиране често те принуждава да не спазваш ограниченията, най-вече за скорост. Неведнъж, спазвайки правилата, съм се оказвал на ръба на ПТП по моя вина заради човек, който не го е направил.
Късата памет е най-големият враг на българите.vassilun
Рейтинг: 5024 НеутралноМного често шофиране с ниска скорост (спазване на безумните понякога ограничения) е по-опасно от умерено нарушаване на ограниченията.
yavooor
Рейтинг: 841 НеутралноТочно тези ограничения изучиха децата на сума милиционери.
bgkurshum
Рейтинг: 803 НеутралноАми цървул, който кара с 70 км/ч. на главен път през ясен слънчев ден предизвиква 200-300 изпреварвания на всеки 100 км, от тях поне 3-5% са рискови. А ако се съберат двама такива цървули рисковите изпреварвания нарастват многократно. На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
Подлизурко
Рейтинг: 409 ГневноАбе айде стига оправдания на олигофрени с незавършен 3-ти клас, неволно превишил скоростта, неволно говорил по телефона, неволно минал на червено?!?!?
😜 ЦИК са с Нетрадиционна сексуална ориентация, ам кви В пука? Безплатна проба- в неделя №12 😜Невооооллно откраднал, неволно убил?!?!
После все полицията виновна, е аз имам книжка от 28 години, карам всеки ден и не съм дал 1 стотинка подкуп на полицай. Нямам и нарушения!!!! Неволно пак.
Yard
Рейтинг: 1441 НеутралноВ квартала имаме един завой, който е без видимост и от едната страна има винаги паркирани 10-15 коли, което на всичкото отгоре го превръща в еднолентов път. Та там винаги минавам на втора и много често ми се случва да набивам спирачките заради някой ентусиаст, който бърза и кара на късмет. Гении...
Никола Йорданов
Рейтинг: 1434 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "phuncky":
Никола ЙордановТова не го разбирам. Виждам всеки ден пример как спазването на правилото да караш от най-дясна лента надясно и направо води до рискове (на Шипченски проход), но за скоростта ... как става?
Yard
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#5] от "bgkurshum":
Ама той никой не те "предизвиква". Българските шофьори като видят кола пред тях и им действа като някакъв тореадор на бик. Ако ограничението е еди-си-колко и човека пред теб кара с толкова НЕ Е НУЖНО да го изпреварваш. Той не те предизвиква и не ти се подиграва и пишката няма да ти стане по-малка ако не го изпревариш.
ralita68
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
++++++++++
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноЗатова, карайте по-бързо, в рамките на малките глоби, и винаги ще бъдете концентрирани, при още по-високи скорости, ще бъдете двойно и тройно по концентрирани.
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноДо коментар [#12] от "truly":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБДай по темата, "изостанал автомобил"?
skara
Рейтинг: 868 Неутралноми като си амсалак, да спазваш абсурдни ограничения!
Едно време Кеворк стана звезда на талавизията със едни места на пейки, означени като за "Пътници със билети за Коломбо". Прави каквото трябва, да става каквото ще.
truly
Рейтинг: 584 НеутралноДо коментар [#13] от "hamiltonf":
Какво точно те интересува теб от темата? Скоростта убива. И не случайно това е слоган на множество кампании по света. За теб обаче, както е известно на всички тук, това е погрешно. Значи приключваме дискусията.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
TM
Рейтинг: 57 НеутралноАми естествено. Околовръстното прилича на 3 лентова магистрала (има повече платна даже от магистралите ни реално) и е прав път само напред, също така мисля, че е извън пределите на града, но и да не беше в много държави има магистрали, които минават през самия град. Защо ограничението е 80 км/ч при положение, че преспокойно може да е 100-110? На теория не би трябвало да има пресичащи хора (макар че и такива самоубийци съм виждал), няма и леви завои (всичко става с детелини от дясната страна).
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
TM
Рейтинг: 57 НеутралноА я си признай, хубаво караш с ограничението, но в коя лента се движиш? Спазваш ли правилото да се движиш в най-дясна свободна лента? Или и ти като 95% от шофиращите като видят 3 ленти и се изтупурчват в средна или лява? Не се прави на света вода ненапита.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноДо коментар [#15] от "truly":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБТи си от типа на най-рисковите шофьори, заспалите шофьори.
За 25 години, прелитайки покрай такива, за 700 000 км. нямам и една драскотина, но спазвам един закон, в населено място, мах 40-50, без телефон, и без други "разводнявания".
phuncky
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#8] от "Никола Йорданов":
Късата памет е най-големият враг на българите."Шипченски проход" е много опасен булевард, ако спазваш правилата. Особено ако си за направо покрай "Galaxy Trade Center", в посока завод "Електроника".
Относно скоростта, ето един пример: движиш се по "Пейо Яворов" в посока ТВ кула. Там ограничението по цялото трасе е 50 км/ч. Когато се завива към кръговото на ТВ кула, маркировката позволява лентата да бъде пресечена в нейната втора част (първата се пресича от идващите от "Симеоновско" и семинарията. В същото време, някой зад теб я пресича неправилно, с превишена скорост. Така ти се озоваваш в ситуацията, че засичаш този отдясно (който току-що е пресякъл неправилно и ти идва с превишена скорост отзад), а десният, както знаем, е с предимство. Това е почти ежедневие за мен в този участък.
До коментар [#16] от "skara":
Съветвам те да си мериш думите, когато ме адресираш.
phuncky
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#19] от "T.M.":
Късата памет е най-големият враг на българите.Това правило не важи за градски условия. Тук вече идва въпросът "Околовръстното" в града ли се намира, но на това дори Фандъкова не може да отговори.
truly
Рейтинг: 584 НеутралноДо коментар [#19] от "T.M.":
Съгласен съм, че масово българинът е в нарушение, защото не кара в най-дясната свободна лента. И като го питаш защо, отговорите са повече от безумни. Но на околовръстното, при ограничение 80 км/ч и знак за многоредово движение, няма проблем да се движиш в удобната за теб лента. Виж, по Северната тангента е друга работа - там има водачи, които застават в средната лента и карат с 80-90 при свободна дясна. Но мисля, че няма да доживея да видя глоба за подобно поведение в България.
Таралеж
Рейтинг: 2924 НеутралноЕдин път в годината превишавали скороростта? Ако карат два пъти в годината може. Относно сранивището че ако другите карат рисково и агресивно и ти трябва да го правиш не е вярно. Предизвикват те, и много често се връзваш, особено ако си имал тежък ден. Но пък е голям кеф да не се вържеш и да си караш нормално. Опитайте!
С Стоянов
Рейтинг: 1389 ЛюбопитноТова не се отнася само за България! Тук в Холандия например около 95% от шофьорите карат в града със скорост около 55-60 км/час при ограничение 50! Разликата с България е че тези, които карат с повече от 5-10 км/час над ограничението са единици, а не всеки втори! Просто неволното леко превишаване на ограничението е нещо което го има навсякъде, а съвсем друг е въпроса че в България половина водачи са си откровени нарушители!
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОtruly
Рейтинг: 584 НеутралноДо коментар [#21] от "hamiltonf":
Въобще не ме познаваш. В населено място винаги спазвам ограниченията. По телефон говоря само през хендс фрий системата на колата. Извън населено място не съм светец, но се старая да се придържам към правилата. Но твоите изхвърляния за бързо и "още по-бързо" са престъпни и меко каьано неразумни. Не ми се хвали за липсата на драскотина и птп - веднъж се случва, но с 250 км/ч няма да имаш възможност да го помниш и разказваш. Жив и здрав и пази все пак хората около теб! Пък те са живи същества - с проблемите си и недостатъците си. Не очаквай всички да са "съвършени" като теб.
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#5] от "bgkurshum":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Абе..., не ги знам точно какви са...! Но! Миналата седмица, между Велико Търново и Севлиево, един си караше с 40 километра в час... Четиридесет! Подчертавам. С Москвич Алеко...! Бях забравил, че имаше и такива коли. Беше направил колона от поне километър...!
Понякога се изумявам, какви неадекватни хора има по пътищата, дето нямат идея, къде са във времето и пространството. Някакви изкукали лелки или девойчета, дето правят някакви маневри, да се втрещиш, като ги гледаш... Да не говорим за престарели дядовци, глухи и кьорави, тръгнали по лозя и бостани... Не, че и ние ще сме по-хубави... Ама, опасно е! След някакви пределни години, трябва да се помисли, да се отнемат шофьорските книжки...!
С Стоянов
Рейтинг: 1389 ЛюбопитноДобрият водач не парадира с шофирането си ! ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноСамо да отбележа очевидното - под тази статия цял куп нарушители на правилата за движение се опитват да убедят онези, които ги спазват, че по-безопасно за тях и околните би било, ако и те се превърнат в нарушители.
Мараба, С-ДС доносници!Изглежда смешно, но не е. И докато пътната полиция не започне да си гледа работата - на власт ще е именно асоциалният морал на правонарушителите. На всички нива - от пътищата, та чак до министерства, парламент и агенции. Това е истината. Истината, от която страдаме всички - и правонарушители, и правосъблюдатели.
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноДо коментар [#24] от "truly":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБТова което постваш потвърждава, че си наистина от най-опасната група, групата на пътните убийци или самоубийци...
Илиян Колев
Рейтинг: 944 НеутралноНеволно значи не видял знак в шубраците,крив или обърнат на някъде,
911
Рейтинг: 865 НеутралноОграничението на коростта на един участък НЕ СЕ ОПРЕДЕЛЯ ОТ ТОВА КОЛКО МОЖЕШ ДА ВДИГНЕШ НА НЕГО! Но явно много ит пишещите горе мислят, че като може да вдигнеш 120 км/час, значи е ОК да караш с толкова.... И всеки, който не се движи с толкова е "заспал", "салтак" и т.н. кретен... аз само ви пожелавам това ви мислене да не ви вкарва в неприятни ситуации - нито вас, нито колегите ви шофьори около вас.
Само помислете друго - максималната скорост е определена за безопасност и е функция на - състояние и цел на пътя, видимост, натовареност и т.н. Има много пътища, които са идеални от всякъде, но както се казва - "не водят наникъде". Иначе казано - свързани са с участък а ограничена пропускливост. В такъв случай броят на колите, които могат да преминат през т.нар. "стеснение" ("bottle neck") реално налагат ограничение на скоростта на хубавия участък. Иначе се получава, че хвърчиш със 120 на хубавия участък, и спираш до нула на лошия, който не може да поеме натоварването. Няма да споменавам за какво пререждане, бутане, ръгане и неспазване на маркировки, знаци става дума. Но всичко това е свързани с нерви, с резки ускорения (увеличаващи и намаляващи) и генериране на закъснения заради "тапата". От това никой нищо не печели, защото рискът на пътуването се увеличава, както и времето за пътуване, а комфортът се намалява. А колко по-лесно би било, ако всички караха със 60 средна скорост и просто преминават спокойни.
Освен това - ако става дума за градски условия - при високи скорости завихрянето на въздуха е по-голямо, което води до повече прахови частици... И така нататъка. Аргументите са много, и все пак е съвсем реалистично да има 10-15 % от хората, които карат с повече от ограниченият, или биха искали да карат с повече. Ако са повече от това обаче има проблем - също повишен риск и т.н....
Факт е обаче, че практиките по целия свят са подобни - дори на идеалните пътища в почти всички случай има ограничение на скоростта - но, странно защо, бързаците от нашите пътища съвсем нямат ентусиазъм да карат с превишена скорост на тях :-) Чудно защо ;-)
Илиян Колев
Рейтинг: 944 Неутрално[quote#29:"С Стоянов"][/quote]
Само идиотите обожествяват правилата и си мислят,че СТРИКНОТО им спазване намалява риска,Само освобождава в някои ,но не във всички,случаи от отговорност в юридическия смисъл,и то основно от наказателна и административно наказателна,
И проектантите,и строителите,и капитана и екипажа на Титаник са спазили всички тогавашни правила и дори препоръки,Има и оцелели заради нарушаване от страна на радиста Джон Филипс на правилата за работа,било му е забранено като служител на "Маркони" да установява връзка с радиостанция на друга компания,На всичкото отгоре съвременни модели на удара с айсберга показват,че ако го е ударил с носа със скоростта с която се е движил изобщо е нямало да потъне
skara
Рейтинг: 868 НеутралноИ как ще карат със потока, бе акъл?
Приказвате колко да не заспите! Прави каквото трябва, да става каквото ще.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
skara
Рейтинг: 868 НеутралноСтанала катастрофа някъде и айсаа: милицюнерите слагат ограничение 40.
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Чиста хранилка.
До оня ден имаше едно абсурдно ограничение за 20 (забравено от строителите), което го имаше на Гармин!
Идете да карате във Турция, Румъния, Сърбия и Турция и всеки изпреварван дава дясно - ама има 2,5 м банкет. Елада видим кота българин ще ти помогне на път - най-малкото е да те вкара във канавката, понеже е спазващ правилата некадърник.
Но то е и от пътищата: във Турция, Румъния, Сърбия всеки се дърпа и ти позволява да го изпревариш. Само тъпанари български ти показва как трябва да бъдат спазвани правилата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
historama
Рейтинг: 695 НеутралноСкара, безумно е да се кара със 140 по нашите магистрали, както и с повече от 50 км по градските улици (изключвам околовръстния в София и Цариградско). В момента даже не говоря за тарикатските изпреварвания и подреждане на светофарите.
Безумно е и цяла България да се мести в София, но това е сложна материя за ТИКВИТЕ и ДЕБЕЛИТЕ.
George Svinarov
Рейтинг: 631 НеутралноДо коментар [#8] от "Никола Йорданов":
"но за скоростта ... как става?"
Просто. Караш по някой голям булевард в града ( за София примери са Сливница, Данаил Николаев, Тодор Александров, Черни Връх.... да не изброявам всички.) и се движиш според ограничението с 50 км в час. Съответно всички около теб карат със 70-80 (поради въпросната масова култура или безкултурие на шофиране) и резултата е, че се превръщаш в опасноат за движенивто защото целия поток се вие и къдри около теб.
И още една гледна точка: в София има няколко булеварда със зелени вълни на светофарите, които са така настроени, че ако караш според ограниченията ги изпускаш. И всички около теб се напъват да те заобиколят за да си хванат вълната.
George Svinarov
Рейтинг: 631 НеутралноДо коментар [#6] от "Подлизурко":
"аз имам книжка от 28 години, карам всеки ден и не съм дал 1 стотинка подкуп на полицай. Нямам и нарушения!!!!"
Не знам къде караш, но не ти вярвам. Всъщност съм убеден, че даже не познаваш правилника за движение в дълбочина и много пъти дори не осъзнаваш, че си в нарушение.
George Svinarov
Рейтинг: 631 НеутралноДо коментар [#9] от "Yard":
"Българските шофьори като видят кола пред тях и им действа като някакъв тореадор на бик."
++++++++
Най точния коментар.
lz2
Рейтинг: 2346 НеутралноИма две причини да е така.
ПравописА е поле за изява на неграмотните!1.Прекалено много изкуствено поставени ограничения.
2.Държавните коли не спазват правилника!
Ако се направи чистка на ограниченията и колите на МВР, депутатите и правителството започнат да спазват Правилника, нарушенията ще спаднат поне наполовина!
jmf29537805
Рейтинг: 8 Неутрално"2.Държавните коли не спазват правилника!"
Това е един от най-сериозните проблеми.
truly
Рейтинг: 584 НеутралноДо коментар [#31] от "hamiltonf":
Давай да ти видим аргументите, пилоте. С цитиране на членове и алинеи. Ако съм казал нещо невярно, ще се извиня. Хора сме, грешим.
Big Muzzy
Рейтинг: 805 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
Е точно това ни е проблема, че сме над закона. Умен или безумен трябва да го спазваме. Ако е безумен трябва да се инициира промяната му. Но дотогава всеки гражданин трябва да е с нагласата че спазването му е задължително. По този начин един смята че ЗДП е безумен, друг - данъчните закони, трети ЗУТ и т.н.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Huginn
Рейтинг: 183 ВеселоИзискването за притежание на СУМПС е завършено основно образование. Няма как всички водачи на пътя да са високообразовани, интелигентни, уравновесени и адекватни. Хамилтоновци и скари винаги ще има, въпросът тук е тази порода да бъде научена да се съобразява със законите и реалността. Само че това е работа на контролните органи. Нормалните хора могат единствено да спазват правилата, да се съобразяват с другите и да се пазят от гореказаните.
MORTAR
Рейтинг: 8 НеутралноТвърдо съм ЗА да се въведе софтуерен ограничител на максималната скорост на 140 за колите, както е при автобусите и тировете които са отраничени на 100. Но Германия съвсем ще фалира, ако всяка малолитражка може да кара наравно с грамадните аудита, бмвта и мерцедеси.
Свободен архитект, урбанист и еколог!MORTAR
Рейтинг: 8 НеутралноА по отношение на неволното превишаване - често ми се случва. И аз карам твърде мощтна кола, и когато не съм на темпомат съм стигал и зо 180 - съвсем неволно.
Свободен архитект, урбанист и еколог!MORTAR
Рейтинг: 8 НеутралноА пък шофьорите взели книжка отдавна, просто нямат идея колко не знаят правилника. Примерно в населено място зори и по булевард всеки шофьор няма задължение да кара в най дясната свободна лента. А кара в тази която - цитирам "му е най-удобна"
Свободен архитект, урбанист и еколог!Също, автобус на градския транспорт тръгващ от спирка е с предимство при изнасянето от спирката. Всички сте длъжни да спрете и да го изчакате да се включи в движенито.
Продълженията на тротоарите през кръстовище са пешеходни пътеки, дори и да не са нарисувани... и т.н.
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#51] от "Обществен деятел":
Ако по нашите магистрали се спазва "лентова култура" както е в Германия, няма да е проблем да се кара и с 200 в лявата лента (при подходящите условия и автомобил, на правите участъци с видимост). Лявата лента се ползва за да изпревариш бързо колона от по-бавни автомобили, след което при първа възможност да се прибереш вдясно. Постоянна скорост в лявата лента можеш да поддържаш само ако дясната е заета и в момента няма къде да се престроиш.
Така няма да е проблем един да се движи със 140, друг със 180. Даже така се оптимизира и разрежда трафика – ако на бавен участък се е образувала тапа, тя бързо се разрежда на правия участък. Колкото по-малко струпани коли на едно място, толкова по-малко предпоставки за ПТП.
Идиотското в БГ е, че по магистралите "круизваме" със 130 в лява лента, а на двулентовите извънградски пътища правим безумно опасни изпреварвания на ръба, и пак средната скорост не е над 85 км/ч.
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#30] от "Манчо":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Извинявай, ама да застанеш на натоварен път по средата и да се влачиш с 40 километра в час, това си е нарушение. По правилник, си е нарушение. Създаваш предпоставки за ПТП-та, откъдето и да го погледнеш...!
Спазването на правилата, не означава бавно каране. Означава каране по правилата.
anlon
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#31] от "hamiltonf":
А това, което ти постваш подчертава, че си твърдоглав и не вземаш от дума. Но нещата напоследък се промениха и на такива като теб новите камери и повишеният контрол ще им променят бързо мисленето.
Николай Николов
Рейтинг: 918 НеутралноДо коментар [#33] от "911":
Човек, претовари им мозъчетата на рейсърите. На тях върховото постижение в живота им е шофьорската книжка и с нея компенсират всичките си останали дефицити.
Какво съм виновен аз, че гениталиите ми са с нормални размери и двете полукълба на мозъка ми функционират, че да трябва да се юркам по пътищата???
Николай Николов
Рейтинг: 918 НеутралноДо коментар [#42] от "George Svinarov":
Това за зелената вълна е мозъчна пръдня.
Аз карам с ограничението и зелената вълна по Данаил Николаев и Сливница я хващам от Подуене и държи до "Д. Петков" или "К.Величков". Единственото, което може да я прекъсне са пешеходните светофари с бутон на "Д. Николаев" и на "Сливница", преди Шел-а на Банишора.
Разбира се, дебилите, дето тъпчат газта, нямат акъл да го съобразят това и се натрупват по светофарите. След това докато тръгнат и вълната се скапва.
Същото е и със зелената вълна по "Тодор Александров". Хващам я от "Христо Ботев" и ме откарва до Люлинския мол без проблем, стига да няма рейсъри, дето карат само на гръбначен мозък и правят опашки на светофарите.
explorerv
Рейтинг: 237 НеутралноВ много случаи ограниченията на скоростта са безумни и като цяло организацията на движението е недомислена. Имаме много различни като възможности водачи и автомобили, пътната инфраструктура е остаряла и неподдържана.
На не ремонтирана магистрала шибват ограничение 90 и създават допълнителни предпоставки за ПТП. Също и в прословутото мъгливо и задимено дере на Ихтиман, ограниченията са така сложени, че при влошена видимост, допълнително създават предпоставки за ПТП понеже по-съвременните автомобили спират по-бързо.
Липсата на култура за движение по пътищата е факт, да не говорим че всеки се има за по-важен от другите и ако няма лампа, поне гледа де има 3-4 еднакви цифри в номера. Като че ли това дава някакво предимство, както размера на автомобила и конете под капака.
Никола Йорданов
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#22] от "phuncky":
Никола ЙордановАха ... разбрах. Благодаря.
mozaka
Рейтинг: 122 НеутралноПрестрояването без мигач е втората най-често срещана причина, а като се съчетае с първата имаме ежедневни новини за ПТП-та. Вчера едно такси спря да си върши бизнеса, студентчето пред него вместо да спре, мигновенно засича моята кола в лявата лента без никаква сигнализация. Отнесе няколко лафа в стил Хр. Стоичков!