За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
man_un
Рейтинг: 746 НеутралноАз скоро си купих БМВ кабрио, само че Z1, с ония врати, дето влизат в праговете. Червено, мод. 1990, мащаб 1:34, колекционерско.
Читател
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#1] от "man_un":
Да, това е по джоба на повече сънародници, отколкото това на снимките по-горе. Но предвид ръста на милионерите у назе, явно си има пазар и затова ни занимават с него.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 347 РазстроеноПоредната безмислена кола за парвенюта!Най-вече унас-мутреси,певачки и вратове!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...бабачко
Рейтинг: 122 НеутралноДа ви таковам и електричките. Никога няма да го имам, но е страхотно. Автономно, с удоволствие от шофирането.
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############Slick
Рейтинг: 180 ВеселоОт седалката на Опела му, потребител "Desko92_4": koli4kata stawa
Дундурук
Рейтинг: 122 НеутралноТея класове не са за БМВ. Да си правят 3-та и 5-та серия, Х5 и да не се бутат при лимузините, кабриолетите, суперкарите и истинските оффроудове!
DS
Рейтинг: 803 НеутралноОх, на батя....
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "Дундурук":
Личи си, че се опитват се да конкурират S-Class Coupe & Cabriolet. Като концепция тази кола ми се струва доста различна от оригиналната осмица (Е31).
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Дундурук":
I 💜 Leka BorislavovnaЗащо?
Дундурук
Рейтинг: 122 НеутралноЗащото нямат успехи в тези класове. 7-цата само при Е38 беше нещо, кабриолетите им винаги са били зле с пазарните успехи и колкото да не е без хич са ги предлагали ( Z4 е супер ), суперкар никога не са имали ( освен М1), както и офроуд машина от типа на Г-клас, Ленд круизър, американските пикапи. Силата им е 3-та серия, 5-та серия и X-нещо си в днешни времена.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 НеутралноДо коментар [#10] от "Дундурук":
I 💜 Leka BorislavovnaТройката безспорно е нишата на БМВ, но смятам, че във всички класове са сред водещите.
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "Alarmstufe: Rot":
Тройката е кола за простолюдието и точно поради това, че им е основна ниша, отблъсква хората които търсят подобни "аристократични" GT коли с две врати. Там марките са от Мерцедес нагоре – Мазерати, Астон Мартин, Бентли, Ферари.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 НеутралноТочно толкова, колкото и Мерцедес Це-клас, Ауди А4, Алфа Ромео Джулиа, ФВ Пасат и т.н.
I 💜 Leka Borislavovna
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "Alarmstufe: Rot":
Нишата на Мерцедес е най-вече в E и S, а останалите изброени марки нямат нито един голям и луксозен грандтурър от този клас. Този клас коли на запад се купуват почти само от "голямото добрутро" (т.н. old money), а те най-малко биха искали да се асоциират с марка като BMW.
На Баба Фърчилото
Рейтинг: 237 НеутралноПак статия без име. Или оня паун е набрисал таз рекламна статия? Ало, дневник,вече сте на нивото на монитор....
penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноМного е голяма :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertcitoyen
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#6] от "Дундурук":
Измислете нещо по-убедително!
ybs05645002
Рейтинг: 237 НеутралноПоследното нещо, което е тази кола е да е "спортна".
В кола, която тежи >2000 kg (1890 kg тежи купето M850i xDrive, кабриолетът винаги е по-тежък заради допълнителното подсилване на шасито отдолу против усукване) не може да става и дума за спорт!
Ако ще и 1000 кс да има и да прави 0-100 за 1 сек!
Спортни коли са Мазда Миата (MX-5) - това е и най-използваната и модифицирана спортна кола в света, както и най-продаваният роудстър в света (!) - Porsche Cayman и Boxster, различни леко модифицирани за аutocross модели на Subaru WRX, Focus ST, Honda Civic R и дори Golf GTI! Различни модели на Lotus и на BMW 2-а серия, старите (М)3-ки от E-генерацията.
Това горе на снимката е едно скъпо, луксозно, тежко и гъзарско GT (Гран Туризмо), чиято цел е преодоляване на дълги разстояние комфортно и със стил. Наследник е на спряната 6-та серия (само 6GT остана в нея) и идеята е заради лошите продажби на 6-цата купе/кабриолет/гран купе да вдигнат залога и цената с тази нова 8-а серия, препозиционирайки я в нещо като Halo Car за целия бранд!
Също като M3 (от която в годината в цял свят не се продават и 30 000 броя), но "създава" продажбите и на най-евтините 3-ки. Halo Car.
Тази 8-чка няма нищо общо със старата, оригинална осмичка, която беше за времето си тъпкана с авангардни решения и екзотични двигатели.