За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Resurrection
Рейтинг: 931 НеутралноТо пък една магистрала...има дупки и неравности,та може да се пребиеш
Resurrection
Рейтинг: 931 НеутралноА за тапите изобщо няма да коментирам...
S
Рейтинг: 2044 НеутралноТам ,където е най-ненатоварен може да си правят гонки.
volarok
Рейтинг: 890 НеутралноЗащо тогава най-големите тапи са на Хемус? Дори и преди да започнат ремонтите на тунелите. Явно нещо там не е наред.
samoedin
Рейтинг: 2876 НеутралноЗа последните няколко години натовареността по пътищата ни е нарастнала в пъти, съответно рискът от инциденти и самите инциденти няма как да е нисък! Пловдив - Карлово не е много по - назад в класацията от Пловдив - Асеновград, от Бургас - Созопол от.....
Карайте внимателно! Части от секундата преобръщат човешки животи и съдби завинаги !
KRAFTWERK
Рейтинг: 1443 НеутралноДо коментар [#1] от "uhl23528019":
Но я има . А ако не ти харесва , слизаш от нея и караш по стария път
Незнайко
Рейтинг: 2837 НеутралноВреме е за разширение от по три платна.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевResurrection
Рейтинг: 931 ВеселоДо коментар [#6] от "KRAFTWERK":
Че защо да слизам и да карам по стария път. Брех! Много си оперен. Аз затова ли плащам винетка?
АзКлавдия
Рейтинг: 577 ВеселоАко има още нещо по темата дупки, неравности и тапи, което изобщо няма да коментираш, давай, съобщавай го, че да се свършва най-сетне.
По темата: догодина още по-натоварена да направите магистралата, майна.
Здраве, смислена работа и много айляк в събота и неделя под (и по) тепетата. Доброто е заразно
Resurrection
Рейтинг: 931 ВеселоДо коментар [#7] от "Незнайко в Слънчевия град":
Ама кой да краде от парите които са предназначени за Хасфалт?
Resurrection
Рейтинг: 931 НеутралноСамо се бият в гърдите,,правим пътища магистрали" ала бала а пък като ти се наложи да ги ползваш стигаш до извода че не си заслужава да им плащаш и една стотинка за да пътуваш по тях
Resurrection
Рейтинг: 931 НеутралноПълен провал с организацията на движението!
nessarox
Рейтинг: 1491 ВеселоПравилно,
не плащайте винетки и използвайте обходните пътища до нивичките си.
Магистралата е скоростен път и който е излязъл с ладичката да прекопае градината си,няма място там.
Не визирам Вас,по -скоро имам наблюдения магистрала Струма. „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
Кортик
Рейтинг: 2173 НеутралноМагистралите ни спасяват стотици животи всяка година. Асфалта не се яде, но облекчава живота и спасява много хора.
Червена линия, червен картонvictor_victim
Рейтинг: 81 НеутралноДо коментар [#12] от "uhl23528019":
Айде, стига, бе комуне......не се нацелил форума!
Resurrection
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#13] от "nessarox":
Истината е една!
Когато плащаш винетка трябва да знаеш за какво плащаш.
KRAFTWERK
Рейтинг: 1443 НеутралноДо коментар [#8] от "uhl23528019":
Оперен съм ! Не като теб , от сутринта не си спрял да ревеш , дупки , бабуни , асфалт , организация .....добре че няма и косми по магистралата ....да ти пречат
Resurrection
Рейтинг: 931 НеутралноКогато плащаш ВСЯКАКВИ други пътни такси,граждански застраховки и т.н и т.н. това трябва е един вид гаранция,че ще пътуваш безопасно и комфортно!
Resurrection
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#17] от "KRAFTWERK":
Ами заради такива мушмороци като теб тая държава не се оправя,защото им харесва да се правят на оперени само по форумите а да нямат никаква гражданска позиция по най-важните проблеми в страната.
А аз съм потърпевша от това управление на държавата,защото точно заради тази организация на пътищата която ти хвалиш миналата седмица погребах свекърва ми. И точно по причина че надлезите града в който живея бяха и двата в ремонт и по причина че нямаше къде да пресече я удари кола на средата на пътното платно.
Така че имам правото да изразявам мнението си като гражданин.
Resurrection
Рейтинг: 931 ЛюбопитноАма на кой в тая държава му пука колко хора умират на пътя?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
hamiltonf
Рейтинг: 3758 НеутралноДо коментар [#19] от "uhl23528019":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБЛявата лента да е свободна, друго няма значение...
kasko
Рейтинг: 838 НеутралноНормално Тракия да е най-натоварена.Лятото в късния следобед на някакъв предпразничен ден в дясната лента от София до Калугерово средната скорост на целия поток беше 80 км /ч.В лявата 95-100.Около Калугерово като се изравни откъм завои сякаш се ускори. В България досега не го бях виждал.
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Resurrection
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#22] от "hamiltonf":
Политизира всеки на който не му е дошло ба главата!
tacheaux
Рейтинг: 2458 Весело" Най-слаб е трафикът през зимните месеци януари и февруари, когато метеорологичните условия не са благоприятни"
Авторът на публикацията е пропуснал да отбележи , че през зимните месеци е по-студено отколкото през летните.
Мусаши
Рейтинг: 8 НеутралноОказва се,че най-натоварените пътища са в област Пловдив.За разлика от София, където всичко е съсредоточено в града,в област Пловдив има много хора, които не живеят в Пловдив и областта е жива .
Мусаши
Рейтинг: 8 НеутралноНа околовръстното шосе на Пловдив също има над 20 хиляди автомобила за денонощие.Толкова бяха за миналата година.Но някакъв камион беше счупил камерата на АПИ и месеци наред не я поправиха.
Judjuk
Рейтинг: 2228 НеутралноБоко иска да прави на този участък по още една лента. Ма не се притеснявайте, няма да стане, той само обещава, както обикновено. По-скоро нова магистралка може да се направи, отколкото да се донади лента. То да не е чорап, да му лепнеш ама?
Judjukrealguru
Рейтинг: 1360 НеутралноСофия - Пловдив си требе още една магистрала. Тая си е като Цариградско шосе направо.
realguru
Рейтинг: 1360 НеутралноИ аз така викам. Ама в средната карат камиони със 100, примерно. А в лявата като влязат някакви да изпреварват със 110 и изпреварят и не се сещат да се приберат. И тапата готова. :)
penetrating
Рейтинг: 5400 НеутралноЗаради София и заради подобрената инфраструктура...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertDarth Plagueis
Рейтинг: 1320 НеутралноДо коментар [#13] от "nessarox":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККои са тия обходни пътища без винетки бе, тарикат?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1320 НеутралноВпрочем, статистиката е смешна. Броят автомобили всъщност е адски малък, а някакъв образ тук пищи за втора магистрала...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноТракия отдавна трябваше да е с три ленти...
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUПипера е много лют
Рейтинг: 17 ВеселоДо коментар [#22] от "hamiltonf":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUЗа тебе коридор, като за бай тодАр (в ада да гори дано)
Darth Plagueis
Рейтинг: 1320 НеутралноДо коментар [#34] от "Пипера е много лют":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККакво аргументира трета лента?
Веселин Дечев
Рейтинг: 216 ЛюбопитноМай месец пътувах от София за Девин. Такова движение в България не бях виждал до сега.
Миний аав адуучин хүнКола до кола.
По Хемус такова нещо никога не е било. Най-много някъде за 2-3 км дето правят ремонт да се сгъсти повечко трафика. За мен има нужда от още по едно платно в посока. А най-добре да се мисли в перспектива и да са по две.
ivant88
Рейтинг: 473 НеутралноХора, правете разлика между пътно платно и пътна лента.
dorn
Рейтинг: 950 НеутралноКато видях тая статистика и веднага си помислих за стария хитрец бай Симо Борисов Сакса - добре си беше направил сметката, ама ядец не стана ........ сега щеше да си прибира приход за денонощие от минимум 426 хил. лева, само от отсечката между София и Пловдив ( при цена 10 лева ). Ако прибавим към сметката и отсечката от Пловдив до Бургас, сумата нямаше да е по малка от 1 млн. лева на денонощие. Някой може да възрази че тогава Тракия още на беше цялата построена, но със заложените тогава суми за цена на километър, само за няколко месеца инвестираните средства щяха да се върнат.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#36] от "Darth Plagueis":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUТова, че в дясната карат ТИР-ове и граждани с 80-100, а в лявата е колегата Хамилтън и още 5-6 като него с 300+. Пробвай петък вечер през лятото да тръгнеш за Бургас, за да видиш аргументацията за трета лента. И ако в неделя вечер тръгнеш обратно за София, ще се доубедиш.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#37] от "Веселин Дечев":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUТочно, по Великден и майските празници също става ад.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#28] от "Judjuk":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUМоже да се добави трета лента в поне 70% от трасето. Което пак е достатъчно.
nessarox
Рейтинг: 1491 НеутралноПърво,не съм си позволилА да обиждам във форума,независимо,че мненията ни се различават.
Както писах по-горе във форума,цитирах магистрала Струма.
И точно там има обходни пътища от Перник до Благоевград вкл.
Така,че който е тръгнал към нивичката си "у лево"по обходните пътища.
„Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
Judjuk
Рейтинг: 2228 НеутралноЧестно казано не знам дали на магистрала транзитно платно може да се появява и изчезва просто така. При скорост 140 км/час. Но даже и на чисто и равно място пак има едни отчуждавания и други такива препятствия и разправии. Даже и нещо да стане, няма да е по великото време Боково. Judjuk
Таралеж
Рейтинг: 2592 НеутралноСигурно се знаят участъците със задръствания, и бас ловя че са при изкачванията. Просто там се добавят по едно или две платна, та камионите и по-бавните коли да не задръстват всички останали.
T
Рейтинг: 413 НеутралноДо коментар [#12] от "uhl23528019":
не спря да тролиш бе червен боклук! Като не ти харесва- отивай в Сибир, на циментовите пътища, дето им викат пут...
T
Рейтинг: 413 НеутралноДо коментар [#26] от "Мусаши":
Ами 700 000 гърла са там, отделно има села поне 10-на по 10 хиляди души! Да не говорим за Асеновград, който е по-голям от поне 10 бивши областни града!
Иосиф Давидович
Рейтинг: 0 НеутралноТрудно може да се направи нова лента на АМ Тракия, защото терена му София и Пловдив в голяма степен е планински и има виадукти и тунел, които така са построени, че не могат да се разширят евтино, освен това почти всички търговски обекти са така направени, че да са близко до платното..
Ах, Александр Сергеевич, милый Ну что же Вы нам ничего не сказали О том, как держали, искали, любили, О том, что в последнюю осень Вы зналиИма много транзитен международен трафик, който натоварва движението,ако се нправи Хемус поне до Търново и се построи тунела под балкана и да минават от там.....