Фотогалерия: Прототипът, от който ще се роди първото електрическо "Инфинити"

Reuters

Фотогалерия: Прототипът, от който ще се роди първото електрическо "Инфинити"

Електрификацията е естествена следваща стъпка за компанията, която е част от обединението "Рено"-"Нисан"-"Мицубиши" – лидер в производството на автомобили с ниски и нулеви емисии.

  • На продължаващия до края на месеца автосалон в Детройт "Инфинити" представи концептуален модел, който ще е основа за първия електрически автомобил на марката. Той носи името "Кю Екс Инспирейшън" (QX Inspiration).
    На продължаващия до края на месеца автосалон в Детройт "Инфинити" представи концептуален модел, който ще е основа за първия електрически автомобил на марката. Той носи името "Кю Екс Инспирейшън" (QX Inspiration).
  • Електрификацията е естествена следваща стъпка за компанията, която е част от обединението "Рено"-"Нисан"-"Мицубиши" – лидер в производството на автомобили с ниски и нулеви емисии.
    Електрификацията е естествена следваща стъпка за компанията, която е част от обединението "Рено"-"Нисан"-"Мицубиши" – лидер в производството на автомобили с ниски и нулеви емисии.
  • Моделът ще се позиционира сред средните по размер кросоувъри, като концептуалният автомобил е дълъг 4.65 метра.

    "Кю Екс Инспирейшън" е изграден на нова автомобилна платформа, позволяваща интегриране на електрическа система за двойно предаване с два електромотора - по един на всеки мост и разполагане на акумулаторния пакет в пода.
    Моделът ще се позиционира сред средните по размер кросоувъри, като концептуалният автомобил е дълъг 4.65 метра.<br /><br />"Кю Екс Инспирейшън" е изграден на нова автомобилна платформа, позволяваща интегриране на електрическа система за двойно предаване с два електромотора - по един на всеки мост и разполагане на акумулаторния пакет в пода.
  • Междуосието на концептуалния автомобил е 2.8 м, а височината 1.63 м.
    Междуосието на концептуалния автомобил е 2.8 м, а височината 1.63 м.
  • Новите платформи за електрически автомобили позволяват създаването на просторни интериори, наподобяващи луксозен салон, отбелязват от "Инфинити". В случая с "Кю Екс Инспирейшън" в салона има място за четирима души.
    Новите платформи за електрически автомобили позволяват създаването на просторни интериори, наподобяващи луксозен салон, отбелязват от "Инфинити". В случая с "Кю Екс Инспирейшън" в салона има място за четирима души.
  • Доминиращ в арматурното табло е широкоъгълен дисплей, който се простира от едната до другата колонка. Той дава на водача и неговия спътник различна на информация, но се използва и за настройване на всичко по колата.
    Доминиращ в арматурното табло е широкоъгълен дисплей, който се простира от едната до другата колонка. Той дава на водача и неговия спътник различна на информация, но се използва и за настройване на всичко по колата.
  • Широките информационни дисплеи ще са отличителен стилистичен елемент, който ще се използва в бъдещите модели на "Инфинити".

    Ъгловатият волан, облицован в мека кафява и бяла кожа, разполага със свой собствен монитор.
    Широките информационни дисплеи ще са отличителен стилистичен елемент, който ще се използва в бъдещите модели на "Инфинити".<br /><br />Ъгловатият волан, облицован в мека кафява и бяла кожа, разполага със свой собствен монитор.
  • В тавана е интегрирана структура от дървени жалузи, вдъхновена от японската архитектура.
    В тавана е интегрирана структура от дървени жалузи, вдъхновена от японската архитектура.
  • В интериора не липсва и стилна вазичка за цветя.
    В интериора не липсва и стилна вазичка за цветя.
  • От "Инфинити" посочват, че воланът и педалите ще продължат да присъстват в моделите на марката през следващите година. В същото време автомобилите ще разполагат с технология за автономно шофиране, като при избор на този режим воланът се прибира в арматурното табло, а педалите ще се сгъват в пода.
    От "Инфинити" посочват, че воланът и педалите ще продължат да присъстват в моделите на марката през следващите година. В същото време автомобилите ще разполагат с технология за автономно шофиране, като при избор на този режим воланът се прибира в арматурното табло, а педалите ще се сгъват в пода.
  • Въпреки че електромобилите нямат нужда от радиаторна решетка за охлаждане, тя ще продължи да присъства и в електромобилите на "Инфинити" като стилистичен елемент.
    Въпреки че електромобилите нямат нужда от радиаторна решетка за охлаждане, тя ще продължи да присъства и в електромобилите на "Инфинити" като стилистичен елемент.
  • Фотогалерия: Прототипът, от който ще се роди първото електрическо "Инфинити"