За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Ivan_
Рейтинг: 450 ВеселоТози любилей и развитието на марката идеално се вписват в ситуацията във Великобритания към момента.
Модератора е неадекватен!Искат да са горди и независимо, пък не могат да си развият сами собствените символи.
От най-развитата промишлена държава днес нямат собствено автомобилопроизводство... всичките им автомобилни марки не са британска собственост...
кокошката
Рейтинг: 8 НеутралноВелика количка
pet fire
Рейтинг: 3074 НеутралноСимпатична количка
кокошката
Рейтинг: 8 НеутралноБялото мини е без странични огледала
Маршалов
Рейтинг: 727 НеутралноOn this day in 1959, the British Motor Corporation (BMC) launches its newest car, the small, affordable–at a price tag of less than $800–Mark I Mini
мурзилкаМай съществената разлика е в цената...Когато стартира е под $800. Вярно е, че онези долари са по-скъпи от днешните...В сегашни долари цената при старта е била между $6000 и $6500...Най-евтината базова версия в момента стартира от $27000...Което чисто и просто означава над 4 пъти реално увеличение на цената за придобиване.
klimentm
Рейтинг: 3552 ВеселоДо коментар [#1] от "Ivan_":
klimentmНима вече нищо не е такова каквото изглежда?
Капиталите са така омешани по света че дори самата дума собственност е излишна.
man_un
Рейтинг: 720 НеутралноКогато я конструират, слагат четири седалки в контур, колкото среден клас кола. Има и условия. Така слагат мотора напречно, предно предаване, без тунел за кардан-равен под, после таманят резервуар и др. неща, да стигнат оптималната революция за времето. Новите Мини не ги днам как са, но старите ми харесват повече.
Ivan_
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#6] от "klimentm":
Модератора е неадекватен!Вярно е...
Суджук Герберите
Рейтинг: 664 НеутралноМини според мен е лоша покупка. Това е Беемве, но сглобено в UK. Overengineered German скъпотия със съмнително качество, намалена надеждност, но за сметка на това висока цена. Не е кола за умни и практични хора, за които парите не растат по дърветата.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
sandman
Рейтинг: 578 НеутралноОригиналните минита са сладки,безспорно, и имат свой непоправим стил,но са толкова нежни и чупливи,че искат наистина специални грижи.Двигател и скоростна кутия в едно,радиатор разположен в калника и т.н. жертви за постигане на мини-малност.Проблематично автомобилче е било.Сега няма толкова проблеми,под диригентската палка на БМВ,но пък си има хубава,съвсем не мини-цена.Играчка за богати.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.aa1830
Рейтинг: 309 НеутралноДо коментар [#9] от "Суджук Герберите":
Добре казано!
daskal1
Рейтинг: 2479 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "Маршалов":
През 1972 съквартирантът ми си купи в Швеция ново Волво 164 за 3200 долара (без СГАТ данък защото го изнесе от страната за Полша) . Тогава работех през лятото -ваканцията и получавах май около 2 долара на час. Случайно говорехме за това с колега за таксата образование в престижен американски университет , била е 800 долара годишно, днес е 48 хиляди.
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоДо коментар [#5] от "Маршалов":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПървата Мини е била трабанта на английските младежи. Сегашната е Ролс Ройса на младежите :)
daskal1
Рейтинг: 2479 ВеселоС известно умиление си спомням Мини, наричана тогава "летящата кибритена кутия" от английски състезател ( the flying matchbox), но не бих си купил днес подобна.
Ivan_
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#9] от "Суджук Герберите":
Модератора е неадекватен!До коментар [#12] от "aa1830":
"Не е кола за умни и практични хора"
Никой не твърди, че е подобна кола, нито БМВ се пробват да я продават в подобен сегмент...
Fräulein Ursula
Рейтинг: 1029 НеутралноДо коментар [#9] от "Суджук Герберите":
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn."Не е кола за умни и практични хора, за които парите не растат по дърветата."
Хем съм съгласен с теб, хем не съм съгласен. Нещата са точно както ги описа, но ако трябва да избираш покупка на малка кола каква би избрал? Мини или Ауди А3?
Shiznitz
Рейтинг: 277 НеутралноНовите Мини са пословично ненадеждни и трошливи, което пък не е изненада предвид че са издънка на БМВ.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 8 ВеселоЛаф от онези години: "Мини" от вътре е по голямо от колкото изглежда от вън😀
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!И още един: Сутрин ставам, правя сътрешен тоалет, пия кафе/чай, ОБЛИЧАМ Мини'то (демек не влизам в него) и пътувам към работата ми😀
jmf29537805
Рейтинг: 8 НеутралноТрабанта беше много по-удобен от старото Мини.
3,60 срещу 3,05 и усещането, че си седнал на асфалта.
ivailosavoff
Рейтинг: 672 НеутралноНай честия маршрут на автомобил мини, до концесионера и обратно.
deaf
Рейтинг: 2256 ВеселоКолата на Мистър Бийн! Заключваше вратата с катинарче.
pag
Рейтинг: 284 ВеселоМда, по-дълъг наистина, но изцяло за сметка на отделния багажник - нали се водеше "лимузина", хехе. Колкото до позицията на седене - въпрос на вкус, аз лично предпочитам по-ниска такава и никак не харесвам да се катеря в разни скоклести сювчета.
"Трабанта" предлагаше и несравнимо с нищо удоволствие от шофирането благодарение на копираното направо от файтоните ресьорно предно окачване и "могъщото" двутактовото моторче с цели 26 к.с.
Да не споменавам за липсващото на практика отопление през зимата............
И за капак - беше скъп.......... Culus capitem delit
Маршалов
Рейтинг: 727 НеутралноИма си конвертори за смятане стойността на доларите от предишните времена спрямо тази в момента, един от тях съм ползувал. Очевидно е, че и от твоя пример, че цените за придобиване, са пораснали несъразмерно със нарастването на заплатите. Днес за да придобиеш каквото и да е, било материална собственост или образование, се налага да заплатиш повече заплати, отколкото навремето. Примерно образованието за което споменаваш, годишната такса навремето е струвала около 2.5 месечни заплати, сега 12 средни месечни заплати и въобще придобиването става все по-недостъпно за обикновените хора, разчитащи на заплата. мурзилка
Ivan_
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#18] от "Shiznitz":
Модератора е неадекватен!Не зная за марката
Суджук Герберите
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#17] от "Günther":
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Аз лично ако е за малка кола бих избрал бензинов японец, хибрид при възможност. Ярис с четири врати би бил идеален ако ми трябва малка кола. Немски коли не карам, не купувам и за щастие не поддържам. Въпроса е и принципен за мен, не мога да спонсорирам наглостта, алчността, лицемерието и ниското качество.
1gmbh1
Рейтинг: 163 Неутрално60 години Мини и нито дума за сър Алек Исигонис!
Бащата на Мини е забравен.
SStan
Рейтинг: 174 ВеселоМистър Бийн и неговото Мини.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1204 Неутралноhttps://www.auto-press.net/a :Сър_Алек_Исигонис___бащата_на_Мini
citoyen
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#2] от "кокошката":
Казали сте всичко. Идва ми на ум да добавя и една легенда сред сегашните доста скучни автомобили.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
mandzo
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#17] от "Günther":
По скоро Мазда 3
historama
Рейтинг: 671 НеутралноМазда 3 е просторен автомобил, особено в предната част не отстъпва на средния клас.
Мисля че първото Мини е бил автомобил за младите британки, абе направо за момичета. Или само за младежи, защото мъж на средна възраст трудно влиза в нея. То и Фиат 500 бе за младите римлянки, за които много важно било да се покажат през люка, за да ги забележат.
Сегашната мини е германска парвенющина, нито размерът й е мини, нито двигателите, нито цената
aha
Рейтинг: 174 НеутралноТия две коли нямат нищо общо. Едната е революционна за времето си мини кола,а другата е баварски голф с британски елементи.
Yotce
Рейтинг: 1547 НеутралноТочно за това говорим, може и да го докарва външно на наследник на оригиналното Мини, но всъщност няма нищо общо като идея и дух. Същото направиха и с костенурката.
yilt_
Рейтинг: 910 НеутралноТрабантът беше много по-добър.