Фоторазказ: Най-големият офроуд модел на "Сеат"

Сеат

Фоторазказ: Най-големият офроуд модел на "Сеат"

С пазарното лансиране на "Тарако", който ще се произвежда в завода на "Фолксваген" във Волфсбург, "Сеат" ще покрива 80% от автомобилните сегменти в Европа.

  • "Сеат" разшири гамата си от кросоувъри с трети модел, който се позиционира над "Арона" (първият вляво) и "Атека" (в средата). При дължина 4.74 м "Тарако" се предлага с пет и седем места.
    "Сеат" разшири гамата си от кросоувъри с трети модел, който се позиционира над <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2017/11/04/3071405_fotorazkaz_vtoriiat_krosouvur_na_seat/" target="_blank">"Арона"</a> (първият вляво) и <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2017/05/07/2964983_fotorazkaz_ateka_-_hitut_na_seat/" target="_blank">"Атека"</a> (в средата). При дължина 4.74 м "Тарако" се предлага с пет и седем места.
  • Отвън автомобилът демонстрира новия дизайнерски стил на "Сеат", като радиаторната решетка е по-голяма, а фаровете и стоповете са с нов светлинен подпис.
    Отвън автомобилът демонстрира новия дизайнерски стил на "Сеат", като радиаторната решетка е по-голяма, а фаровете и стоповете са с нов светлинен подпис.
  • В новия кросоувър за първи път при испанската марка дебютират 20-цолови джанти.
    В новия кросоувър за първи път при испанската марка дебютират 20-цолови джанти.
  • Салонът предлага ергономична комбинация между традиционни бутони и настройки през реагиращ на допир дисплей. Приборното табло е виртуално, като водачът може да избере визията за представяне на различните данни, която му пасва най-добре.

    Озвучаването може да е от компанията Beats Audio, сред екстрите не липсва и стъклен покрив
    Салонът предлага ергономична комбинация между традиционни бутони и настройки през реагиращ на допир дисплей. Приборното табло е виртуално, като водачът може да избере визията за представяне на различните данни, която му пасва най-добре. <br /><br />Озвучаването може да е от компанията Beats Audio, сред екстрите не липсва и стъклен покрив
  • Материалите в салона на "Тарако" са качествени, като в най-високите нива на изпълнение присъства дървен фурнир. Тапицерията може да е текстилна, кожена или алкантара.

    Специално внимание е обърнато на свързаността на колата, в която е интегриран и гласовият асистент на "Амазон" "Алекса".
    Материалите в салона на "Тарако" са качествени, като в най-високите нива на изпълнение присъства дървен фурнир. Тапицерията може да е текстилна, кожена или алкантара.<br /><br />Специално внимание е обърнато на свързаността на колата, в която е интегриран и гласовият асистент на "Амазон" "Алекса".
  • Седалките на втория ред са на релси, което позволява обемът на багажника на варира. Дори и това решение обаче не дава възможност при версиите със седем места най-задните седалки да са удобни за възрастни.

    Те стават основно за деца и са предпочитани при кратки пътувания, тъй като позицията на тялото не е много удобна.
    Седалките на втория ред са на релси, което позволява обемът на багажника на варира. Дори и това решение обаче не дава възможност при версиите със седем места най-задните седалки да са удобни за възрастни.<br /><br />Те стават основно за деца и са предпочитани при кратки пътувания, тъй като позицията на тялото не е много удобна.
  • Така или иначе е добре човек да има две седалки в резерв, а това решение в България все още пести и ДДС във вид на данъчен кредит. Багажният обем е минимум 700 литра, а максималният е почти 1700 литра, което е сред най-добрите показатели в сегмента.

    Вратата на товарното отделение може да се отваря с движение с крак под бронята и е с електрическо задвижване.
    Така или иначе е добре човек да има две седалки в резерв, а това решение в България все още пести и ДДС във вид на данъчен кредит. Багажният обем е минимум 700 литра, а максималният е почти 1700 литра, което е сред най-добрите показатели в сегмента.<br /><br />Вратата на товарното отделение може да се отваря с движение с крак под бронята и е с електрическо задвижване.
  • Новият кросоувър на "Сеат" се предлага с два бензинови и два дизелови двигателя, като мощностите им са 150 и 190 конски сили. Скоростната кутия може да е шестепенна механична или автоматична с двоен съединител и седем предавки. Предаването е предно или 4Х4.
    Новият кросоувър на "Сеат" се предлага с два бензинови и два дизелови двигателя, като мощностите им са 150 и 190 конски сили. Скоростната кутия може да е шестепенна механична или автоматична с двоен съединител и седем предавки. Предаването е предно или 4Х4.
  • Първият тестови автомобил беше с най-мощния бензин, автоматична трансмисия и задвижване 4Х4 (2.0 TSI, 190 к.с., 320 Нм). Кросоувърът беше снабден със система за промяна на режимите на шофиране от еко, през нормален и спортен, до офроуд и за сняг.

    Така екипиран, "Тарако"е доста пъргав (8 сек от 0 до 100 км/ч). Автоматикът работи великолепно, като сякаш чете мислите на водача, но не липсва и възможност за ръчна смяна на предавките.
    Първият тестови автомобил беше с най-мощния бензин, автоматична трансмисия и задвижване 4Х4 (2.0 TSI, 190 к.с., 320 Нм). Кросоувърът беше снабден със система за промяна на режимите на шофиране от еко, през нормален и спортен, до офроуд и за сняг.<br /><br />Така екипиран, "Тарако"е доста пъргав (8 сек от 0 до 100 км/ч). Автоматикът работи великолепно, като сякаш чете мислите на водача, но не липсва и възможност за ръчна смяна на предавките.
  • Същите динамични качества Tarraco има и с дизела със 190 к.с., като единствено разходът е чувствително по-висок – 8.3 за дизела срещу 10.5 за бензина в рамките на теста.
    Същите динамични качества Tarraco има и с дизела със 190 к.с., като единствено разходът е чувствително по-висок – 8.3 за дизела срещу 10.5 за бензина в рамките на теста.
  • Организаторите на теста бяха избрали маршрут с много завои, където най-добре се усеща разликата в пътното поведение на колата в нормален и спортен режим. Благодарение на ходовата част с променливи характеристики, кросоувърът може да е по-комфортен, но накланящ се в завой, или по-стабилен, но по твърдо возещ.

    Воланът също е коренно различен – лек или тежък в зависимост от режима.
    Организаторите на теста бяха избрали маршрут с много завои, където най-добре се усеща разликата в пътното поведение на колата в нормален и спортен режим. Благодарение на ходовата част с променливи характеристики, кросоувърът може да е по-комфортен, но накланящ се в завой, или по-стабилен, но по твърдо возещ.<br /><br />Воланът също е коренно различен – лек или тежък в зависимост от режима.
  • Очаквано кросоувърът се снабдява с модерни системи за сигурност. Заради едно разсейване първа работата си демонстрира тази за предупреждение за опасно приближаване към предния автомобил.

    В един момент тя изпищя, а с натискането на спирачките спирането се оказа неочаквано силно и ефективно, тъй като спирачната система беше предварително подготвена за него. В същото време коланите и на водача, и на пътника се натегнаха.
    Очаквано кросоувърът се снабдява с модерни системи за сигурност. Заради едно разсейване първа работата си демонстрира тази за предупреждение за опасно приближаване към предния автомобил.<br /><br />В един момент тя изпищя, а с натискането на спирачките спирането се оказа неочаквано силно и ефективно, тъй като спирачната система беше предварително подготвена за него. В същото време коланите и на водача, и на пътника се натегнаха.
  • "Сеат Тарако" разполага също с адаптивен круиз контрол, система за поддържане на избраната лента на движение, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата и т.н.

    Не липсва и асистент за придвижване в задръстване, грижещ се за спирането, тръгването, движението и завиването на автомобила. Пряко отношение към безопасността имат и светодиодните фарове, които са серийни.
    "Сеат Тарако" разполага също с адаптивен круиз контрол, система за поддържане на избраната лента на движение, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата и т.н.<br /><br />Не липсва и асистент за придвижване в задръстване, грижещ се за спирането, тръгването, движението и завиването на автомобила. Пряко отношение към безопасността имат и светодиодните фарове, които са серийни.
  • Извън пътя "Тарако" разчита на интелигентна система за задвижване 4Х4, която променя настройките си според избрания режим на движение. При преходите офроуд помага много системата за поддържане на избраната скорост по наклон и наборът от камери, позволяващ да се разгледа всяка зона около автомобила.
    Извън пътя "Тарако" разчита на интелигентна система за задвижване 4Х4, която променя настройките си според избрания режим на движение. При преходите офроуд помага много системата за поддържане на избраната скорост по наклон и наборът от камери, позволяващ да се разгледа всяка зона около автомобила.
  • На специално подготвено трасе "Tарако" демонстрира възможностите си при изкачване и спускане, при движение по наклон и преминаване през пресечен терен с висящо във въздуха едно или няколко колела.
    На специално подготвено трасе "Tарако" демонстрира възможностите си при изкачване и спускане, при движение по наклон и преминаване през пресечен терен с висящо във въздуха едно или няколко колела.
  • Първите доставки за клиенти на "Тарако" ще са по-късно през година, като на първо време изборът ще е между две нива на оборудване.

    Предстои лансиране на спортна версия FR, както и пускането на плъгин хибридна модификация.
    Първите доставки за клиенти на "Тарако" ще са по-късно през година, като на първо време изборът ще е между две нива на оборудване.<br /><br />Предстои лансиране на спортна версия FR, както и пускането на плъгин хибридна модификация.
  • Вариантите за външен цвят са осем, а джантите са 17, 18, 19 или 20 цола.
    Вариантите за външен цвят са осем, а джантите са 17, 18, 19 или 20 цола.
  • С пазарното лансиране на "Тарако", който ще се произвежда в завода на "Фолксваген" във Волфсбург, "Сеат" ще покрива 80% от автомобилните сегменти в Европа.

    От компанията се похвалиха, че 2018-та е най-силната година на марката от нейното създаване. Доставените автомобили са 517 600, или с 10.5% повече от 2017 година.
    С пазарното лансиране на "Тарако", който ще се произвежда в завода на "Фолксваген" във Волфсбург, "Сеат" ще покрива 80% от автомобилните сегменти в Европа.<br /><br />От компанията се похвалиха, че 2018-та е най-силната година на марката от нейното създаване. Доставените автомобили са 517 600, или с 10.5% повече от 2017 година.