Тест драйв: Еволюцията на "Сузуки Витара"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    Първата Витара бе пробив за Сузуки. Но тази ми изглежда дошла от миналия век.

  2. 2 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Като седнеш вътре, усещането като да си в евтина Дачия.

  3. 3 Профил на our12595545
    our12595545
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Сузуки е японската неуДачия.

  4. 4 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Неутрално

    Нищо, напомнящо на премиум не маже да има в тази кола - нито еднолитровият двигател, нито размерите, нито материалите.
    Върши работа като за непретенциозен многоцелеви автомобил.

    Еретик
  5. 5 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Първата Витара и особено Джимни бяха супер успех-имаха такава проходимост ,че най-скъпите и пълни с електроника големи "джипове" не можеха да ги достигнат.Бяха като планински кози-качени на самия връх.След това тръгнаха към паркетните автомобили и там пазарът епреситен.Станала е една от многото,нито по хубава нито по лоша.

  6. 6 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 707 Неутрално

    И като технология и като цена е много добре. Чувал съм добри думи от собственици на Витара.

  7. 7 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#5] от "dolna4erti4ka": Новото Джимни си остава с висока проходимост. Наричат го Г-класата за бедни, въпреки че не е особенно евтино. Едно готино видео за сравнение : https://www.youtube.com/watch?v=8FJhksjT7PE

  8. 8 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Неутрално

    До коментар [#6] от "citoyen":

    "И като технология и като цена е много добре. Чувал съм добри думи от собственици на Витара."
    ===========
    И аз. Но:
    Така се говори за своята кола. В един руски виц се казва "Няма да говориш лошо за слона, няма да го продадеш".
    Витарата е за хора с относително скромни габарити. Едър човек се чувства кофти, за багаж можем да говорим без задни седалки.

    Еретик
  9. 9 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Неутрално

    Едно готино видео за сравнение : https://www.youtube.com/watch?v=8FJhksjT7PE

    ===================
    Гледах го. Твърде нагласена работа. Едната кола минава с газ, другата сякаш трябва да запази рахата на английската кралица. Освен това гумите на немеца са като за пред пернишка дискотека. За такива неща трябва да са по-високи, не говоря даже за грайфер.

    Еретик
  10. 10 Профил на bodomir
    bodomir
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Авторът толкова се е оял от тест-автомобили на аванта, че единственото, което е направил е да снима пред блока в който живеее и да използва готов прес-текст.

  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    Какъв дизайн, и то през 2019 год.!?

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  12. 12 Профил на Тони Димитров
    Тони Димитров
    Рейтинг: 71 Неутрално

    Не знам дали е нуДачия но имам 22годишен Суифт и през зимата разчитам на старата Сузи.

  13. 13 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    Дадоха ми под наем подобен модел в България. Бях приятно изненадан. Нямаше очакваната мощност за SUV но пък беше икономичен, безшумен, явно не е и много скъп.

  14. 14 Профил на Infa riot
    Infa riot
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С всички екстри, най-мощният двигател, автоматик и задвижване 4Х4 цената стига 52 290 лева - за тея пари ти идва едно бмв 3ка стандарт. Ако имах толкова пари нямаше да му мисля много

  15. 15 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Частичен ел. пакет... ту го има, ту го няма, така ли, Джорджи?

  16. 16 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Бензинов двигател с три цилиндъра!? Пълен боклук

    If you are going through hell... Keep going!
  17. 17 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    и аз не знам накъде са тръгнали.Предишния модел бе с 2 двигатела-дизел и бензин 1,6 турбо.Сега 1 л турбо и върха-1,4.Къде са тръгнали.Карах Гранд Витара 2,5 V6 бензин.Това е двигател.4 по 4 беше с ръчка и в нормално състояние си е само на задно.Ако не я напъваш е супер икономична,а ако си на зор и удряш камшика на 150 кончета /тежи само 1,4 тона/ и колата се изстрелва.Двигателят е с верига и хидравлични клапани и е на пректика вечен.

  18. 18 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Ужасен интериор, на Дачия дори е по-добър.

  19. 19 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#14] от "Infa riot":

    Ти сериозно ли говориш? За 50к взимаш Шкода карог 4х4 dsg с 2 литъра турбодизел, който издържа по 500 000

    If you are going through hell... Keep going!
  20. 20 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#14] от "Infa riot":

    Не става това X3 за около 50к лв.. с три цилиндъра е и е под 150 коня. Спъната работа. За 55к си взимаш Субару XV и си имаш яка кола 4x4. На всичкото отгоре идва с много екстри като eyesight...

  21. 21 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 748 Разстроено

    Жалко. И тази кола излезе от списъка на високопроходимите. Пластмасови боклуци - евтини за производителя, скъпи за купувача.

  22. 22 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    Бях на тестдрайв преди година - прекалено много пластмаса и леко спартански интериор. Освен това стана модерно да казват, че вози стегнато, а тя трополи и подскача като каруца.

    В общи линии става ако не си с претенции за комфорт и динамика. Предполагам сегашната е подобна.

  23. 23 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Частичен елпакет е ел стъкла на предните врати и врътки на задните.Това ако е вярно явно много са пестили.От 90-те години всички японски автомобили са с ел стъкла отпред и отзад и никой даже не го пише като екстра.Чак не ми се вярва да се връщат толкова назад-сиреч надолу.

  24. 24 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Пръчка





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #