За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноПървата Витара бе пробив за Сузуки. Но тази ми изглежда дошла от миналия век.
truly
Рейтинг: 554 НеутралноКато седнеш вътре, усещането като да си в евтина Дачия.
our12595545
Рейтинг: 225 НеутралноСузуки е японската неуДачия.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 НеутралноНищо, напомнящо на премиум не маже да има в тази кола - нито еднолитровият двигател, нито размерите, нито материалите.
ЕретикВърши работа като за непретенциозен многоцелеви автомобил.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1138 НеутралноПървата Витара и особено Джимни бяха супер успех-имаха такава проходимост ,че най-скъпите и пълни с електроника големи "джипове" не можеха да ги достигнат.Бяха като планински кози-качени на самия връх.След това тръгнаха към паркетните автомобили и там пазарът епреситен.Станала е една от многото,нито по хубава нито по лоша.
citoyen
Рейтинг: 707 НеутралноИ като технология и като цена е много добре. Чувал съм добри думи от собственици на Витара.
Гарван
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#5] от "dolna4erti4ka": Новото Джимни си остава с висока проходимост. Наричат го Г-класата за бедни, въпреки че не е особенно евтино. Едно готино видео за сравнение : https://www.youtube.com/watch?v=8FJhksjT7PE
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 НеутралноДо коментар [#6] от "citoyen":
Еретик"И като технология и като цена е много добре. Чувал съм добри думи от собственици на Витара."
===========
И аз. Но:
Така се говори за своята кола. В един руски виц се казва "Няма да говориш лошо за слона, няма да го продадеш".
Витарата е за хора с относително скромни габарити. Едър човек се чувства кофти, за багаж можем да говорим без задни седалки.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 НеутралноЕдно готино видео за сравнение : https://www.youtube.com/watch?v=8FJhksjT7PE
Еретик===================
Гледах го. Твърде нагласена работа. Едната кола минава с газ, другата сякаш трябва да запази рахата на английската кралица. Освен това гумите на немеца са като за пред пернишка дискотека. За такива неща трябва да са по-високи, не говоря даже за грайфер.
bodomir
Рейтинг: 225 НеутралноАвторът толкова се е оял от тест-автомобили на аванта, че единственото, което е направил е да снима пред блока в който живеее и да използва готов прес-текст.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 НеутралноКакъв дизайн, и то през 2019 год.!?
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБТони Димитров
Рейтинг: 71 НеутралноНе знам дали е нуДачия но имам 22годишен Суифт и през зимата разчитам на старата Сузи.
Таралеж
Рейтинг: 2689 НеутралноДадоха ми под наем подобен модел в България. Бях приятно изненадан. Нямаше очакваната мощност за SUV но пък беше икономичен, безшумен, явно не е и много скъп.
Infa riot
Рейтинг: 8 НеутралноС всички екстри, най-мощният двигател, автоматик и задвижване 4Х4 цената стига 52 290 лева - за тея пари ти идва едно бмв 3ка стандарт. Ако имах толкова пари нямаше да му мисля много
Цайко
Рейтинг: 931 НеутралноЧастичен ел. пакет... ту го има, ту го няма, така ли, Джорджи?
dante_18
Рейтинг: 279 НеутралноБензинов двигател с три цилиндъра!? Пълен боклук
If you are going through hell... Keep going!dolna4erti4ka
Рейтинг: 1138 Неутралнои аз не знам накъде са тръгнали.Предишния модел бе с 2 двигатела-дизел и бензин 1,6 турбо.Сега 1 л турбо и върха-1,4.Къде са тръгнали.Карах Гранд Витара 2,5 V6 бензин.Това е двигател.4 по 4 беше с ръчка и в нормално състояние си е само на задно.Ако не я напъваш е супер икономична,а ако си на зор и удряш камшика на 150 кончета /тежи само 1,4 тона/ и колата се изстрелва.Двигателят е с верига и хидравлични клапани и е на пректика вечен.
abdulhazred
Рейтинг: 168 НеутралноУжасен интериор, на Дачия дори е по-добър.
dante_18
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#14] от "Infa riot":
If you are going through hell... Keep going!Ти сериозно ли говориш? За 50к взимаш Шкода карог 4х4 dsg с 2 литъра турбодизел, който издържа по 500 000
Tod
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#14] от "Infa riot":
Не става това X3 за около 50к лв.. с три цилиндъра е и е под 150 коня. Спъната работа. За 55к си взимаш Субару XV и си имаш яка кола 4x4. На всичкото отгоре идва с много екстри като eyesight...
murry
Рейтинг: 748 РазстроеноЖалко. И тази кола излезе от списъка на високопроходимите. Пластмасови боклуци - евтини за производителя, скъпи за купувача.
мики маус
Рейтинг: 2460 НеутралноБях на тестдрайв преди година - прекалено много пластмаса и леко спартански интериор. Освен това стана модерно да казват, че вози стегнато, а тя трополи и подскача като каруца.
В общи линии става ако не си с претенции за комфорт и динамика. Предполагам сегашната е подобна.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1138 НеутралноЧастичен елпакет е ел стъкла на предните врати и врътки на задните.Това ако е вярно явно много са пестили.От 90-те години всички японски автомобили са с ел стъкла отпред и отзад и никой даже не го пише като екстра.Чак не ми се вярва да се връщат толкова назад-сиреч надолу.
pamplemousse
Рейтинг: 225 НеутралноПръчка