Стоянките за споделени тротинетки в София ще отнемат 158 паркоместа в центъра

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    Тези тротинетки са поредната простотия.

    Нали ще опазваме уж околната среда. Как се рециклират акомулаторите им?

    Да не говорим, че са опасни за хората.

  2. 2 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    Ба!) Общината вече не скрита реклама прави))

    "Чуждестранен агент"
  3. 3 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Нароиха се, като гъби след дъжд подобни тротинетки, а се карат от кой където може.Нямат каски, нямат никакви предпазни средства, но кара с 35-40 км/ч до колите.
    Опасно е и е въпрос на време да се случи някой тежък инцидент!
    Завчера бях свидетел в един магазин, как един мъж на около 50 г, достатъчно закръглен и нисък, видимо нуждаещ се от ходене, а не от возене и каране, пробваше една подобна тротинетка пред магазина и почти се преби, докато го правеше.
    Какво им е лошото на колелета?!Явно причината е в мързела!

  4. 4 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    Само да имат топките да го реализират. На парламентарни избори най-големият и ухажван електорат са пенсионерите,. На избори за кмет на София същото са автоталибаните. Кандидатите за кметове ще се изредят да ги лъжат, че ще построят подземни гаражи за всички и че бензионстанциите в София ще зареждат без пари, като във Венецуела.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  5. 5 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Чудесна новина! Колкото повече се използват дребни превозни средства от типа на скутери, тротинетки и колелета, толкова по-лесно ще става движението, толкова по-малко замърсяване.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  6. 6 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 57 Гневно

    Е кому е нужно да се намаляват и без това нестигащите паркоместа?! Нямам нищо против всичките иновации и за тротинетки и за градски транспорт, но изобщо не съм съгласен с концепцията да се затормозява още повече автомобилния трафик!

  7. 7 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Докато не се осигури инфраструктура за тротинетките, т.е. разбирайте обособени пътни платна, въвеждането на този тип услуга, единствено ще увеличи пърните инциденти и тези с пешеходци по пешеходните алеи. В момента София не е пригодена за тротинетките и само ще се засили армагедона по пътища, тротоари и градинки.

  8. 8 Профил на haralampi СУПЕР
    haralampi
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Защо не споделени велосипеди - те са по-здравословни и по-екологични.

    "Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."
  9. 9 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Защо ще ги ограничават за каране в парковете? Малоумщина.
    Парка е едно от малкото безопасни места за велосипедисти и тротитинетисти. Ако например от Витошка искаш да идеш на мол Парадайз, трябва да си луд да се пуснеш по улиците и тротоарите като може да минеш през Южния парк на спокойствие и чист въздух.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  10. 10 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 823 Весело

    До коментар [#6] от "T.M.":

    Май не сте разбрали, че целта е именно да се намали и ограничи автомобилния трафик с антични двигатели.

  11. 11 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#6] от "T.M.":

    Каращия тротинетка или колело е слязал от мпс-то и вече е облекчил трафика. За тротинетките виждам да ги ползват доста хора, които и с колело ще се справят ама разбирам че е кул сега. Имаче имат и доста полезна употреба за по-възрастни хора като предлагат един приличен радиус на придвижване

  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Как се рециклират акомулаторите им?
    —цитат от коментар 1 на hope


    Акумулатори се рециклират лесно. Стига да не ходиш да ги събираш от дерета и сметища. Пък и ще ги рециклират в Китай.

    Ей, много ви пречат хубавите неща бе. От колата по-убаво нема, нали? Пък после защо въздуха в София не ставал за дишане.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  13. 13 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 57 Неутрално

    Нароиха се, като гъби след дъжд подобни тротинетки, а се карат от кой където може.Нямат каски, нямат никакви предпазни средства, но кара с 35-40 км/ч до колите. Опасно е и е въпрос на време да се случи някой тежък инцидент! Завчера бях свидетел в един магазин, как един мъж на около 50 г, достатъчно закръглен и нисък, видимо нуждаещ се от ходене, а не от возене и каране, пробваше една подобна тротинетка пред магазина и почти се преби, докато го правеше. Какво им е лошото на колелета?!Явно причината е в мързела!
    —цитат от коментар 3 на Капабланка


    Не е така. Първо, масово тези тротинетки не могат да вдигат над 27-8 км/ч. Второ, в действителност няма къде да се карат безопасно, да не говорим, че реално трябва много гладка настилка, което в София на доста места липсва. Трето, не всеки може да си позволи натоварването от колелото. Аз например си докарах ингвинална херния от колоездене! Вече не го препоръчвам - колкото е полезно колоезденето, толкова и рискове крие. Прочетете също и за cyclist syndrome, което се получава именно от седалките на колелата. Да не говорим, че каране на колело по улиците си граничи с просене на инциденти.

  14. 14 Профил на Sioux СУПЕР
    Sioux
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Това, че можеш да ги оставяш навсякъде ги прави именно толкова удобни и успешни. И разбира се, под "навсякъде" няма предвид напреко легнали на някой тротоар.

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  16. 16 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 177 Весело

    Супер, все по-малко селяни ще паркират "новия внос" с махнат катализатор в центъра на София

  17. 17 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Само да не минават пред и около Слончето в Борисовата с над 10 км/ч (свидетел съм всеки ден на 20+ км/ч), и на всички подобни места в парковете.

  18. 18
    БМЗ
    Рейтинг: 842 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  19. 19 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#9] от "БМЗ":

    Щото, голяма част от велосипедистите и тортинеткаджиите са лишени от съвест и прелитат през алеите като на състезание! А там ходят хора, играят деца, щъкат домашни любимци.

    И после кат стане сакатлъка, ще викаме, ама що няма мерки по въпроса...

    А тия с ел. тротинетките са още по дебилни откъм скорост, защото не им се налага да се потят за да я постигнат. Летят по тротоари и алеи между хората и грам мозък не участва в процеса.

  20. 20 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 842 Весело

    До коментар [#19] от "niakoi_si":

    А тротинеткаджията или велосипедиста като го бутне кола на пътя, ти ли ще му плащаш погребението или инвалидната количка?

    Толкова години съм карал велосипед в Южния, ни един път не съм бутнал някой, пък и други не съм виждал да го правят.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  21. 21 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 57 Неутрално

    До коментар [#6] от "T.M.":Каращия тротинетка или колело е слязал от мпс-то и вече е облекчил трафика. За тротинетките виждам да ги ползват доста хора, които и с колело ще се справят ама разбирам че е кул сега. Имаче имат и доста полезна употреба за по-възрастни хора като предлагат един приличен радиус на придвижване
    —цитат от коментар 11 на Yomega


    И вие наистина смятате, че тези тротинетки ще се ползват именно от тези, които пътуват с автомобил? Това е смешно. Тези тротинетки ще се ползват само от тези, които така или иначе вече ползват алтернативни методи за придвижване (различни от автомобил). Така че реално не виждам какъв положителен ефект ще има, освен още по-малко места за паркиране...

  22. 22 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Добре, ама на парче. Къде е инфраструктурата за колела/тротинетки/ролери/скейтборди/летящи чинии? Велоалеите са превзети от автомобили, да не говорим, че са опасни за здравето. Да не говорим, че като цяло липсват, камо ли да можеш да изминеш 5км в София по велоалеи. Колите по тротоарите, пешеходците по платното, автомобилния трафик стимулиран с никакви такси за влизане в градска зона. Общината е пълен провал, само събира пари и ги краде. И колко паркинга бяха направени за целия период, през които се събират пари от зоните за паркиране??

  23. 23 Профил на Toni Bonboni
    Toni Bonboni
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Карах в Берлин, супер популярен хит са в момента, апликацийка, отключваш я с телефона и гас.. 0.15цента на минута. Якото е че ги остават дето им падне и никой не бара. Ся в България... Ми е ясно какво ще стане..

  24. 24 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    Защо не споделени велосипеди - те са по-здравословни и по-екологични.
    —цитат от коментар 8 на haralampi


    --------------------------
    Защото бизнеса ще печели повече от тротинетките.
    Купувах батерия за ховърборда на сина ми - 150 лв.

  25. 25 Профил на Toni Bonboni
    Toni Bonboni
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Карах в Берлин, супер популярен хит са в момента, апликацийка, отключваш я с телефона и гас.. 0.15цента на минута. Якото е че ги остават дето им падне и никой не бара. Ся в България... Ми е ясно какво ще стане..

  26. 26 Профил на Toni Bonboni
    Toni Bonboni
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Инфраструктурата в България не е готова за такива съвременни неща. В Берлин работи щото има инфраструктура за колела и такива алтернативни транспорти. Те нямат допирни точки с колите, алеи и тротоари са гладки като стъкло и е супер яко да си караш колело и тротонетка. Примерно в Пловдив не виждам де бих я карал, ако има тротоар той ще е разбит и ще има бордюр 15см, или павета или дупки.. Не става

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 907 Неутрално

    За 5 години наблюдения по Шишман - в синята зона там в колите има най-често по 1, много по-рядко по 2-ма човека. На едно паркомясто за кола може да спрат около 7-10 тротинетки. Много по-разумно е всяко 100-тно място да се направи паркинг за тротинетки с цел облекчаване на трафика. Лятно време ползването на тротинетка е 100 пъти по-удобно от вървенето пеша, карането на колело или търсенето къде да паркираш. Особено ако имаш работа от една до друга точка в центъра.

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  29. 29 Профил на De Michelis
    De Michelis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "hope":

    Как къде? Там, където се рециклират акумулаторите на автомобилите:-) Я помисли малко, колко автомобилни акумулатора trybva da se рециклираt, и колко от тротинетки, и може да се досетиш, кой вид превозно средство замърсява повече природната ни среда.
    Иначе, Mr.hope, I hope , че се шегуваш:-)))

  30. 30 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 458 Весело

    Карах в Берлин, супер популярен хит са в момента, апликацийка, отключваш я с телефона и гас.. 0.15цента на минута. Якото е че ги остават дето им падне и никой не бара. Ся в България... Ми е ясно какво ще стане..
    —цитат от коментар 23 на b0b069


    Яко е,да,ама са толкова много,както и велосипедистите,че ще ти отнесат забрадката ,профучавайки с високи скорости. И май-май пешеходецът вече не е с предимство?!

    Дневник-токсичният сайт
  31. 31
    areta
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  32. 32 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Супер, все по-малко селяни ще паркират "новия внос" с махнат катализатор в центъра на София
    —цитат от коментар 16 на arcanum


    Не е много сигурно, че точно тези с новия внос ще го заменят с тротинетки. По-скоро младежи и ученици, ползващи до сега трамваи и тролеи, ще станат нови участници в движението.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  33. 33 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#14] от "Sioux":

    "И разбира се, под "навсякъде" няма предвид напреко легнали на някой тротоар."

    Е да, ама точно това правят. И понеже няма наредба, на никой не му пука и никой не носи отговорност.

  34. 34 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#8] от "haralampi":

    "Защо не споделени велосипеди - те са по-здравословни и по-екологични."

    Щот не са вече модерни, куул, тренди и т.н.

  35. 35 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    До коментар [#1] от "hope":Как къде? Там, където се рециклират акумулаторите на автомобилите:-) Я помисли малко, колко автомобилни акумулатора trybva da se рециклираt, и колко от тротинетки, и може да се досетиш, кой вид превозно средство замърсява повече природната ни среда. Иначе, Mr.hope, I hope , че се шегуваш:-)))
    —цитат от коментар 29 на ohg30520577


    ——
    Не не се шегувам. Въпросният ховърборд изкара 1 година и акомулатора си замина. За пробег по-добре да не смятаме!


    Впрочем, паркоместата се заплащат от собствениците на автомобили. Собствениците на тротинетки какво ще плащат?
    Срещу тях съм, защото са прекалено опасни и се използват по-скоро от келешлък, отколкото за работа!

  36. 36 Профил на bobisf
    bobisf
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Чудесна новина! Колкото повече се използват дребни превозни средства от типа на скутери, тротинетки и колелета, толкова по-лесно ще става движението, толкова по-малко замърсяване.
    —цитат от коментар 5 на phuncky


    глупости.. Ти крака нямаш ли, за да ходиш? Или е толкова сложно и скъпо да ползваш градски транспорт?
    Поредната модна простотия. Само някакви снобарски бели якички са си купили от тия загубени тротинетки, да се правят на важни пред колегите.. Пешеходците къде да вървим? Постоянно трябва да се оглеждаш във всички посоки дали няма да те отнесе някой бесен шофьор, някой откачен велосипедист, а сега и тия тротинетки, които се карат с бясна скорост по тротоарите. Да ги карат само по улиците заедно с останалите шофьори - като станат няколко инцидента и премажат няколко тротинеткаджии, ще им мине модата набързо.

  37. 37 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#11] от "Yomega":

    "Каращия тротинетка или колело е слязал от мпс-то"

    Слязъл?! Вие сериозно ли вярвате, че някой автолюбител ще слезе от таратайката си и ще се качи на тротинетка? Каращите велосипед или тротинетка в огромната си част не са автомобилисти.

  38. 38 Профил на Боян Цветков
    Боян Цветков
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Цената е 15 лв за три часа. Няма наем за по-малко време. Основната идея на тротинетките е хората да се придвижват, а не да заместят разходките из центъра на София. Всичките стоянки ще са в центъра... всичко това говори или за пълна некадърност или просто едни хора трябва да вземат едни пари. Знаейки каква е българската действителност, по-вероятно е второто. Никой няма да използва споделените тротинетки освен някакви заблудени туристи.

    "You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your Touch
  39. 39 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    А места за паркиране ще отнемат ли, или само места в парковете.

  40. 40 Профил на Боян Цветков
    Боян Цветков
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#37] от "areta":

    Ми, от екипът ми сме трима, които почваме на караме колело или сме на тротинетка, а преди това сме карали кола до работа. Хората не обичат скапания градски транспорт и предпочитат да карат всичко друго, но не и да се возят на ЦГМ. От останалите колеги има също такива, които идват с колело или тротинетка на работа.

    "You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your Touch
  41. 41 Профил на velvoofell СУПЕР
    velvoofell
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#3] от "Капабланка":

    Вече сe случи - някаква известна влогърка загина в UK

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 641 Разстроено

    До коментар [#4] от "cinik":

    "На парламентарни избори най-големият и ухажван електорат са пенсионерите,."
    Тежко и на Майка България, ако това е вярно...

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  44. 44 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 641 Любопитно

    В Монреал паркоместата за колела и тротинетки са платени —почасово. И никой не реве и има ред по улиците.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  45. 45 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 788 Неутрално

    До коментар [#6] от "T.M.":

    Трафикът няма да се затормозява защото на 158 паркоместа ще се паркиртат 1580 тротинетки, тоест потенциално 10 пъти повече хора ще се придвижват с използването на същата паркоплощ, да не споменаваме и площта на пътното платно която се освобождава.
    Обратното ако с енаправят повече паркоместа за автомобили повече коли ще се юрнат към центъра понеже собствениците им ще знаят че има къде да паркират и в резултат трафикът ще се натовари.

    Е кому е нужно да се намаляват и без това нестигащите паркоместа?! Нямам нищо против всичките иновации и за тротинетки и за градски транспорт, но изобщо не съм съгласен с концепцията да се затормозява още повече автомобилния трафик!
    —цитат от коментар 6 на T.M.


  46. 46 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Слязъл?! Вие сериозно ли вярвате, че някой автолюбител ще слезе от таратайката си и ще се качи на тротинетка? Каращите велосипед или тротинетка в огромната си част не са автомобилисти.
    —цитат от коментар 37 на areta


    О, ще се качи и още как. С тротинетката/колелото няма задръствания. Ако искаш да пробваме в 17:30 в делничен ден, ти с колата, аз с колело, от хотел "Москва" до СУ, кой ще стигне първи. Хм?

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  47. 47 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    Това е начин да се изкарат по-добри печалби от нешофьорите, а не да намалее трафика!!

  48. 48 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 177 Весело

    Въпрос: какво се случва, когато тротинетка срещне пльочка...

  49. 49 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 627 Неутрално

    И къде ще ги карат тия тротинетки ?

  50. 50 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#46] от "БМЗ":

    На тротинетката детето си не мога да кача след като го взема от детстката градина. А ако вали дъжд какво правим ? Разстоянието, което изминавам в едната посока е 15 км. из София. С градския транспорт това са поне 2 часа. В едната посока. Има много хора като мен, за които колата е необходимост. Преди да имам деца (и известно време след) се возих само на градския транспорт. Е, да, ама вече не става.
    Не вярвам да има шофьор, който ще слезе от колата си и ще ползва тротинетка. По-скоро някои пешеходци се разтоварят от претъпкания градски транспорт и ще се возят на тях. А трафика ще стане още по-ужасен.

  51. 51 Профил на Andrew Sowray
    Andrew Sowray
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#28] от "Pow":
    Yes in the summer. How many people will use them between October and April?
    For some people this is an alternative means of transport, however for most it's a fashionable way of showing off. There will be a new toy next year.

  52. 52 Профил на simChо
    *****
    Неутрално

    Чудесна новина! Колкото повече се използват дребни превозни средства от типа на скутери, тротинетки и колелета, толкова по-лесно ще става движението, толкова по-малко замърсяване.
    —цитат от коментар 5 на phuncky


    И да го има замърсяването (споменаха се батериите) ще е от кобалт, а това не е лошо ..

  53. 53 Профил на simChо
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "hope":Как къде? Там, където се рециклират акумулаторите на автомобилите:-) Я помисли малко, колко автомобилни акумулатора trybva da se рециклираt, и колко от тротинетки, и може да се досетиш, кой вид превозно средство замърсява повече природната ни среда. Иначе, Mr.hope, I hope , че се шегуваш:-)))
    —цитат от коментар 29 на ohg30520577


    По принцип оловно-киселинният акумулатор е НАЙ-РЕЦИКЛИРАНОТО нещо на земята ..

    Да, литиевите акумулатори, замърсяват много повече ..
    КАК ще се рециклират литиево-кобалтовите батерии ..
    За оловните има отработена технология..

  54. 54 Профил на simChо
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "hope":Как къде? Там, където се рециклират акумулаторите на автомобилите:-) Я помисли малко, колко автомобилни акумулатора trybva da se рециклираt, и колко от тротинетки, и може да се досетиш, кой вид превозно средство замърсява повече природната ни среда. Иначе, Mr.hope, I hope , че се шегуваш:-)))
    —цитат от коментар 29 на ohg30520577


    Акумулаторите на автомобилите се рециклират в топилни пещи ..
    Оловото на Земята е 90% рециклирано ..
    Литиево-кобалтовите пак там ли ще рециклираме?

    Получената стопилка пластмаса, кобалт, литий .. какво ще я правим ?
    Някъде ще я заровим?

  55. 55 Профил на Ivan Georgiev
    Ivan Georgiev
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    До коментар [#22] от "m_todorov":

    Не е до мързел. Предпочитам колело, но ми откраднаха. Първа причина тротитентка си е качваш лесно я офиса, я в колата. Втора причина стигаш свеж, не смърдящ. Аз имам и книжка спазвам правила, проблемът е че масово се карат и жени и деца без никаква идея, отделно и горе няма никой.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #