За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноТези тротинетки са поредната простотия.
Нали ще опазваме уж околната среда. Как се рециклират акомулаторите им?
Да не говорим, че са опасни за хората.
putinxujlo
Рейтинг: 2132 НеутралноБа!) Общината вече не скрита реклама прави))
"Чуждестранен агент"Капабланка
Рейтинг: 590 НеутралноНароиха се, като гъби след дъжд подобни тротинетки, а се карат от кой където може.Нямат каски, нямат никакви предпазни средства, но кара с 35-40 км/ч до колите.
Опасно е и е въпрос на време да се случи някой тежък инцидент!
Завчера бях свидетел в един магазин, как един мъж на около 50 г, достатъчно закръглен и нисък, видимо нуждаещ се от ходене, а не от возене и каране, пробваше една подобна тротинетка пред магазина и почти се преби, докато го правеше.
Какво им е лошото на колелета?!Явно причината е в мързела!
cinik
Рейтинг: 2827 НеутралноСамо да имат топките да го реализират. На парламентарни избори най-големият и ухажван електорат са пенсионерите,. На избори за кмет на София същото са автоталибаните. Кандидатите за кметове ще се изредят да ги лъжат, че ще построят подземни гаражи за всички и че бензионстанциите в София ще зареждат без пари, като във Венецуела.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“phuncky
Рейтинг: 789 НеутралноЧудесна новина! Колкото повече се използват дребни превозни средства от типа на скутери, тротинетки и колелета, толкова по-лесно ще става движението, толкова по-малко замърсяване.
Късата памет е най-големият враг на българите.TM
Рейтинг: 57 ГневноЕ кому е нужно да се намаляват и без това нестигащите паркоместа?! Нямам нищо против всичките иновации и за тротинетки и за градски транспорт, но изобщо не съм съгласен с концепцията да се затормозява още повече автомобилния трафик!
Chubachubs
Рейтинг: 789 НеутралноДокато не се осигури инфраструктура за тротинетките, т.е. разбирайте обособени пътни платна, въвеждането на този тип услуга, единствено ще увеличи пърните инциденти и тези с пешеходци по пешеходните алеи. В момента София не е пригодена за тротинетките и само ще се засили армагедона по пътища, тротоари и градинки.
haralampi
Рейтинг: 745 НеутралноЗащо не споделени велосипеди - те са по-здравословни и по-екологични.
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."БМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноЗащо ще ги ограничават за каране в парковете? Малоумщина.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Парка е едно от малкото безопасни места за велосипедисти и тротитинетисти. Ако например от Витошка искаш да идеш на мол Парадайз, трябва да си луд да се пуснеш по улиците и тротоарите като може да минеш през Южния парк на спокойствие и чист въздух.
Kosta Delev
Рейтинг: 823 ВеселоДо коментар [#6] от "T.M.":
Май не сте разбрали, че целта е именно да се намали и ограничи автомобилния трафик с антични двигатели.
Yomega
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#6] от "T.M.":
Каращия тротинетка или колело е слязал от мпс-то и вече е облекчил трафика. За тротинетките виждам да ги ползват доста хора, които и с колело ще се справят ама разбирам че е кул сега. Имаче имат и доста полезна употреба за по-възрастни хора като предлагат един приличен радиус на придвижване
БМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноАкумулатори се рециклират лесно. Стига да не ходиш да ги събираш от дерета и сметища. Пък и ще ги рециклират в Китай.
Ей, много ви пречат хубавите неща бе. От колата по-убаво нема, нали? Пък после защо въздуха в София не ставал за дишане. "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
TM
Рейтинг: 57 НеутралноНе е така. Първо, масово тези тротинетки не могат да вдигат над 27-8 км/ч. Второ, в действителност няма къде да се карат безопасно, да не говорим, че реално трябва много гладка настилка, което в София на доста места липсва. Трето, не всеки може да си позволи натоварването от колелото. Аз например си докарах ингвинална херния от колоездене! Вече не го препоръчвам - колкото е полезно колоезденето, толкова и рискове крие. Прочетете също и за cyclist syndrome, което се получава именно от седалките на колелата. Да не говорим, че каране на колело по улиците си граничи с просене на инциденти.
Sioux
Рейтинг: 466 НеутралноТова, че можеш да ги оставяш навсякъде ги прави именно толкова удобни и успешни. И разбира се, под "навсякъде" няма предвид напреко легнали на някой тротоар.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Slick
Рейтинг: 177 ВеселоСупер, все по-малко селяни ще паркират "новия внос" с махнат катализатор в центъра на София
borkar
Рейтинг: 233 НеутралноСамо да не минават пред и около Слончето в Борисовата с над 10 км/ч (свидетел съм всеки ден на 20+ км/ч), и на всички подобни места в парковете.
БМЗ
Рейтинг: 842 ВеселоКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#8] от "haralampi":
Щото искат въртене на педалите.
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#9] от "БМЗ":
Щото, голяма част от велосипедистите и тортинеткаджиите са лишени от съвест и прелитат през алеите като на състезание! А там ходят хора, играят деца, щъкат домашни любимци.
И после кат стане сакатлъка, ще викаме, ама що няма мерки по въпроса...
А тия с ел. тротинетките са още по дебилни откъм скорост, защото не им се налага да се потят за да я постигнат. Летят по тротоари и алеи между хората и грам мозък не участва в процеса.
БМЗ
Рейтинг: 842 ВеселоДо коментар [#19] от "niakoi_si":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)А тротинеткаджията или велосипедиста като го бутне кола на пътя, ти ли ще му плащаш погребението или инвалидната количка?
Толкова години съм карал велосипед в Южния, ни един път не съм бутнал някой, пък и други не съм виждал да го правят.
TM
Рейтинг: 57 НеутралноИ вие наистина смятате, че тези тротинетки ще се ползват именно от тези, които пътуват с автомобил? Това е смешно. Тези тротинетки ще се ползват само от тези, които така или иначе вече ползват алтернативни методи за придвижване (различни от автомобил). Така че реално не виждам какъв положителен ефект ще има, освен още по-малко места за паркиране...
m_todorov
Рейтинг: 733 НеутралноДобре, ама на парче. Къде е инфраструктурата за колела/тротинетки/ролери/скейтборди/летящи чинии? Велоалеите са превзети от автомобили, да не говорим, че са опасни за здравето. Да не говорим, че като цяло липсват, камо ли да можеш да изминеш 5км в София по велоалеи. Колите по тротоарите, пешеходците по платното, автомобилния трафик стимулиран с никакви такси за влизане в градска зона. Общината е пълен провал, само събира пари и ги краде. И колко паркинга бяха направени за целия период, през които се събират пари от зоните за паркиране??
Toni Bonboni
Рейтинг: 525 НеутралноКарах в Берлин, супер популярен хит са в момента, апликацийка, отключваш я с телефона и гас.. 0.15цента на минута. Якото е че ги остават дето им падне и никой не бара. Ся в България... Ми е ясно какво ще стане..
Надежда
Рейтинг: 1625 Неутрално--------------------------
Защото бизнеса ще печели повече от тротинетките.
Купувах батерия за ховърборда на сина ми - 150 лв.
Toni Bonboni
Рейтинг: 525 НеутралноКарах в Берлин, супер популярен хит са в момента, апликацийка, отключваш я с телефона и гас.. 0.15цента на минута. Якото е че ги остават дето им падне и никой не бара. Ся в България... Ми е ясно какво ще стане..
Toni Bonboni
Рейтинг: 525 НеутралноИнфраструктурата в България не е готова за такива съвременни неща. В Берлин работи щото има инфраструктура за колела и такива алтернативни транспорти. Те нямат допирни точки с колите, алеи и тротоари са гладки като стъкло и е супер яко да си караш колело и тротонетка. Примерно в Пловдив не виждам де бих я карал, ако има тротоар той ще е разбит и ще има бордюр 15см, или павета или дупки.. Не става
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Archer
Рейтинг: 907 НеутралноЗа 5 години наблюдения по Шишман - в синята зона там в колите има най-често по 1, много по-рядко по 2-ма човека. На едно паркомясто за кола може да спрат около 7-10 тротинетки. Много по-разумно е всяко 100-тно място да се направи паркинг за тротинетки с цел облекчаване на трафика. Лятно време ползването на тротинетка е 100 пъти по-удобно от вървенето пеша, карането на колело или търсенето къде да паркираш. Особено ако имаш работа от една до друга точка в центъра.
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.De Michelis
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "hope":
Как къде? Там, където се рециклират акумулаторите на автомобилите:-) Я помисли малко, колко автомобилни акумулатора trybva da se рециклираt, и колко от тротинетки, и може да се досетиш, кой вид превозно средство замърсява повече природната ни среда.
Иначе, Mr.hope, I hope , че се шегуваш:-)))
kashpirovska
Рейтинг: 458 ВеселоЯко е,да,ама са толкова много,както и велосипедистите,че ще ти отнесат забрадката ,профучавайки с високи скорости. И май-май пешеходецът вече не е с предимство?! Дневник-токсичният сайт
areta
Рейтинг: 1041 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#9] от "БМЗ":
Не съм съгласна. Парковете са едно от малкото безопасни места за деца и възрастни. С разрешаването да се карат велосипеди и тротинетки се застрашават децата, бабите и дядовците, които са бавно/трудноподвижни. Тези превозни средства НЯМАТ място в парковете! Хората трябва да имат място където да могат да се разхождат спокойно без да се озъртат непрекъснато да не ги връхлети някой идиот.
bgkurshum
Рейтинг: 789 НеутралноНе е много сигурно, че точно тези с новия внос ще го заменят с тротинетки. По-скоро младежи и ученици, ползващи до сега трамваи и тролеи, ще станат нови участници в движението. На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
areta
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#14] от "Sioux":
"И разбира се, под "навсякъде" няма предвид напреко легнали на някой тротоар."
Е да, ама точно това правят. И понеже няма наредба, на никой не му пука и никой не носи отговорност.
areta
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#8] от "haralampi":
"Защо не споделени велосипеди - те са по-здравословни и по-екологични."
Щот не са вече модерни, куул, тренди и т.н.
Надежда
Рейтинг: 1625 Неутрално——
Не не се шегувам. Въпросният ховърборд изкара 1 година и акомулатора си замина. За пробег по-добре да не смятаме!
Впрочем, паркоместата се заплащат от собствениците на автомобили. Собствениците на тротинетки какво ще плащат?
Срещу тях съм, защото са прекалено опасни и се използват по-скоро от келешлък, отколкото за работа!
bobisf
Рейтинг: 233 Неутралноглупости.. Ти крака нямаш ли, за да ходиш? Или е толкова сложно и скъпо да ползваш градски транспорт?
Поредната модна простотия. Само някакви снобарски бели якички са си купили от тия загубени тротинетки, да се правят на важни пред колегите.. Пешеходците къде да вървим? Постоянно трябва да се оглеждаш във всички посоки дали няма да те отнесе някой бесен шофьор, някой откачен велосипедист, а сега и тия тротинетки, които се карат с бясна скорост по тротоарите. Да ги карат само по улиците заедно с останалите шофьори - като станат няколко инцидента и премажат няколко тротинеткаджии, ще им мине модата набързо.
areta
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#11] от "Yomega":
"Каращия тротинетка или колело е слязал от мпс-то"
Слязъл?! Вие сериозно ли вярвате, че някой автолюбител ще слезе от таратайката си и ще се качи на тротинетка? Каращите велосипед или тротинетка в огромната си част не са автомобилисти.
Боян Цветков
Рейтинг: 684 НеутралноЦената е 15 лв за три часа. Няма наем за по-малко време. Основната идея на тротинетките е хората да се придвижват, а не да заместят разходките из центъра на София. Всичките стоянки ще са в центъра... всичко това говори или за пълна некадърност или просто едни хора трябва да вземат едни пари. Знаейки каква е българската действителност, по-вероятно е второто. Никой няма да използва споделените тротинетки освен някакви заблудени туристи.
"You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your Touchblondofil
Рейтинг: 1432 НеутралноА места за паркиране ще отнемат ли, или само места в парковете.
Боян Цветков
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#37] от "areta":
"You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your TouchМи, от екипът ми сме трима, които почваме на караме колело или сме на тротинетка, а преди това сме карали кола до работа. Хората не обичат скапания градски транспорт и предпочитат да карат всичко друго, но не и да се возят на ЦГМ. От останалите колеги има също такива, които идват с колело или тротинетка на работа.
velvoofell
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#3] от "Капабланка":
Вече сe случи - някаква известна влогърка загина в UK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
DDR
Рейтинг: 641 РазстроеноДо коментар [#4] от "cinik":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?"На парламентарни избори най-големият и ухажван електорат са пенсионерите,."
Тежко и на Майка България, ако това е вярно...
DDR
Рейтинг: 641 ЛюбопитноВ Монреал паркоместата за колела и тротинетки са платени —почасово. И никой не реве и има ред по улиците.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Big Muzzy
Рейтинг: 788 НеутралноДо коментар [#6] от "T.M.":
Трафикът няма да се затормозява защото на 158 паркоместа ще се паркиртат 1580 тротинетки, тоест потенциално 10 пъти повече хора ще се придвижват с използването на същата паркоплощ, да не споменаваме и площта на пътното платно която се освобождава.
Обратното ако с енаправят повече паркоместа за автомобили повече коли ще се юрнат към центъра понеже собствениците им ще знаят че има къде да паркират и в резултат трафикът ще се натовари.
БМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноО, ще се качи и още как. С тротинетката/колелото няма задръствания. Ако искаш да пробваме в 17:30 в делничен ден, ти с колата, аз с колело, от хотел "Москва" до СУ, кой ще стигне първи. Хм? "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноТова е начин да се изкарат по-добри печалби от нешофьорите, а не да намалее трафика!!
lil_alex
Рейтинг: 177 ВеселоВъпрос: какво се случва, когато тротинетка срещне пльочка...
Симо
Рейтинг: 627 НеутралноИ къде ще ги карат тия тротинетки ?
Симо
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#46] от "БМЗ":
На тротинетката детето си не мога да кача след като го взема от детстката градина. А ако вали дъжд какво правим ? Разстоянието, което изминавам в едната посока е 15 км. из София. С градския транспорт това са поне 2 часа. В едната посока. Има много хора като мен, за които колата е необходимост. Преди да имам деца (и известно време след) се возих само на градския транспорт. Е, да, ама вече не става.
Не вярвам да има шофьор, който ще слезе от колата си и ще ползва тротинетка. По-скоро някои пешеходци се разтоварят от претъпкания градски транспорт и ще се возят на тях. А трафика ще стане още по-ужасен.
Andrew Sowray
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#28] от "Pow":
Yes in the summer. How many people will use them between October and April?
For some people this is an alternative means of transport, however for most it's a fashionable way of showing off. There will be a new toy next year.
*****
НеутралноИ да го има замърсяването (споменаха се батериите) ще е от кобалт, а това не е лошо ..
*****
НеутралноПо принцип оловно-киселинният акумулатор е НАЙ-РЕЦИКЛИРАНОТО нещо на земята ..
Да, литиевите акумулатори, замърсяват много повече ..
КАК ще се рециклират литиево-кобалтовите батерии ..
За оловните има отработена технология..
*****
НеутралноАкумулаторите на автомобилите се рециклират в топилни пещи ..
Оловото на Земята е 90% рециклирано ..
Литиево-кобалтовите пак там ли ще рециклираме?
Получената стопилка пластмаса, кобалт, литий .. какво ще я правим ?
Някъде ще я заровим?
Ivan Georgiev
Рейтинг: 1886 НеутралноДо коментар [#22] от "m_todorov":
Не е до мързел. Предпочитам колело, но ми откраднаха. Първа причина тротитентка си е качваш лесно я офиса, я в колата. Втора причина стигаш свеж, не смърдящ. Аз имам и книжка спазвам правила, проблемът е че масово се карат и жени и деца без никаква идея, отделно и горе няма никой.