За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
selqnin
Рейтинг: 856 НеутралноУважение за риболовният клуб.
Впрочем къде са стотиците добре платени експерти на МОСВ и недоразумението Димов???
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Uprsport
Рейтинг: 2612 НеутралноМайко мила:
"Потърсени за коментар от Агенция "Пътна инфраструктура" и Министерството на регионалното развитие и благоустройството, казаха, че до момента сигнали за такъв проблем не са получавани и ще бъде направена проверка. Допълниха, че ще коментират само писмено зададени въпроси, които "Дневник" изпрати."
С така работеща администрация, структурирана само от калинки ще построим нов строй - боковизъм. Тежко и горко на тези, които ще живеят в този строй.
Умен и красив но не умнокрасив
Рейтинг: 53 НеутралноВсе ще се намерят мафиото талибани, които всяко нещо ще превърнат в престъпление и корупция. Магистрали могат да се строят и законно, както виждаме в съседни държави, само в БГ крадливата мафия единствено е загрижена колко % ще открадне от даден проект, а не дали проекта е изпълнен качествено, законно и т.н. No Pain No Gain
alien04
Рейтинг: 8 НеутралноСтроим скъпо, но за сметка на това НЕкачествено! Строителите са оставени на самотек да си правят каквото искат като унищожават всичко след себе си, а чиновниците са на линия само когато трябва да се режат лентичките! Агенция "Пътна инфраструктура", РИОСВ, Басейнова дирекция - сума ти народ взима заплати от държавната хазна, а дори не знаят какво се случва на терен. Или поне се правят, че не знаят, докато безхаберието им лъсне по медиите и тогава се почва едно прехвърляне на топката докато хората забравят за случая и така до следващото безобразие! Явно това е модела за "работа, работа, работа" на ГЕРБ!
falcone
Рейтинг: 791 НеутралноОчаквайте съсипването и на Кресненското дефиле.
Darulio
Рейтинг: 207 РазстроеноИзвинявам се за стената от текст. Интересно четиво е, насладете му се в цялост:
На 14.11.2019г. около 10:00 часа, при проверка на строежа на АМ Хемус, от моста над река Вит при Боаза установихме, че цялото корито на река Вит в близост до строежа на новата магистрала Хемус представлява лунен пейзаж, разоран от тежка строителна механизация и транспортна техника. Поне три багера копаеха речна баластра от терасата на река Вит над моста, по посока на Тетевен.
Един багер под моста в посока Торос лениво копаеше разкривка в алувиалните отложения на речната тераса, за да се открие баластрата. Ето, моля, да се запознаете със следното видео, за да видите: https://www.youtube.com/watch?v=NfZ8rkHeYSM&feature=youtu.be
В началото видеото показва багера след моста, а в края се виждат един от багерите и камионите над моста.
В следващото видео ще видите транспортираната речна баластра в посока на строежа на магистралата:
https://www.youtube.com/watch?v=nvgTuO14pks&feature=youtu.be
Прикачили сме и снимка на един от камионите, на които ясно се вижда фирмата, собственик на камиона.
След показаните констатации се обадихме на зеления телефон на БДДР и РИОСВ Плевен, като описахме ситуацията.
И от двете институции бяха така любезни да изпратят техни служители, които да осъществят контрол.
Неизвестно защо, обаче, около двайсет минути след подаване на сигнала до БДДР и РИОСВ Плевен, се появиха някакви хора с един джип, които се представиха за охрана на строежа, а цялата механизация започна да се изнася от речната тераса позорно, кой накъдето види. Ето едно видео за да се убедите:
https://www.youtube.com/watch?v=Fg6AQHyv7ic&feature=youtu.be
Даже един камион гордо върна баластрата, която току що му бяха натоварили, призовавайки на помощ остатъците от достойнството си.
Извиняваме се, че не снимахме и самия процес, а само изтеглянето на техниката от бойното поле, но не ни стигна времето, защото докато поддготвяхме дрона, някой свири отбой на строителите и те достойно се изнесоха към магистралата си, първоначално малко наляво надясно, но после целенасочено.
И това нещо не могат да го хванат от Басейновата и от РИОСВ, а?
Ето и още едно видео, което показва как последният позакъснял булдозер се изнася с мръсна газ от терасата на реката, изчезва и се анихилира:
https://www.youtube.com/watch?v=VnmAHbPdBUY&feature=youtu.be
Коментирахме с охраната също така, че не се забелязват необходимите атрибути за обозначаване на строеж - например информационно табло, а и те любезно, но твърдо отказаха да дойдат с нас да снимаме заедно евентуалните нарушения.
След като техниката се изнесе, направихме още едно видео от същото място, с което можете да се запознаете от ТУК:
https://www.youtube.com/watch?v=hSB86pniUPk&feature=youtu.be
Мястото едно време представляваше приоритетно местообитание 91Е0* от мрежата Натура 2000, в рамките на ЗЗ Български извор, но и това е малък проблем.
Към 12:00 часа ние изпратихме сигнал и на тел.112, като описахме ситуацията.
Стана така, че към 12:30 часа дойдоха от РИОСВ Плевен и от БДДР, както и от МВР Български извор, само за да видят, че вече няма никой в реката. Констатираха нарушенията, но извършителят остана неизвестен за тях.
По настояване на МВР събственоръчно описахме видяното от нас, докато се копаеше.
Впоследствие, с малко усилия убедихме РИОСВ Плевен и БДДР да дойдат с нас до с.Торос. Между моста над Вит при Боаза и бента на Боаза за ВЕЦ Ракита, установихме отново пълно изсичане на местообитание 91Е0*, приоритетно за опазване в рамките на ЕС, както и разораване на речното легло. Ето видео, за да се убедите:
https://www.youtube.com/watch?v=tzFLIz5B-eY&feature=youtu.be
Също така, на това място коритото на реката е засипано с тънък слой подравнен инертен материал, неизвестно защо.
Единственото, което обаче представителите на БДДР и РИОСВ-Плевен повтаряха е, че нищо не могат да коментират, че не са запознати какво се случва, че никого не могат да хванат и забележете, че не искат да гледат, защото ние сме ги викнали на сигнал само при моста Боаза. Забавно стана, когато пожелахме да оставим сигнал на зелен телефон и за участъка по-надолу, но служителката на РИОСВ ни заяви, че зеленият телефон се намира в джоба ѝ.
По-надолу, при бента на Боаза за ВЕЦ Ракита, заедно със служителите на БДДР и РИОСВ установихме, че в реката под бента се изпускат не повече от 30 л/сек, но това е най-дребното нарушение за деня. Ето Ви видео:
https://www.youtube.com/watch?v=DZH2KOv5sAE&feature=youtu.be
Моля да забележите, че и тук имаше малко сеч на върби при сливането на р.Калник и Вит. Описаните дотук видения могат да бъдат потвърдени и от служителите на БДДР и РИОСВ, без тежката механизация, разбира се, понеже тя се изнесе с неподозирана скорост и синхронизирана съвършена организация, с което учуди и нас.
По-надолу по течението, над село Торос, ние вече сами установихме още сечи и копане на речното легло, обаче извършителите вече се бяха изнесли. Ето Ви видео:
https://www.youtube.com/watch?v=y_AlzZklUOs&feature=youtu.be
Накрая на проверката ни се върнахме при моста на Боаза - на разклона за Тетевен. Там установихме незаконен риболов в река Вит посредством мрежени уреди, но не сме сигурни дали това нарушение се извършваше от строители на магистралата или от някой друг, въпреки че двама носеха нещо като униформи. Ето Ви видео и за този проблем:
https://www.youtube.com/watch?v=RaNv4d6QGOY&feature=youtu.be
И така - Нарушенията накратко:
1. С речна баластра не могат да се изграждат насипи за магистрали! И това става при осъществяван "зверски" контрол от Консултант и Проектант, както и от Инвеститор, и ДНСК, нали така?
2. За да се копае по показания начин инертен материал е необходима концесия и заплащане на съответните такси, Само при положение че са преминали съответните процедури по ЗООС, ЗБР, ЗВ, промяна на предназначението на земята и т.н. и т.н. Ние засега не знаем дали има такава концесия, но доколкото знаем, подземните богатства, включително инертните материали, са изключителна държавна собственост, нали така? Тоест, това засега е потенциално нарушение, което сме помолили прокуратурата да провери, доколкото вероятно има защо гордите строители на магистрали у нас да бягат като попарени, за да не ги хванат.
3. За да се извършват показаните дейности е необходимо Разрешително за ползване на повърхностен воден обект, издадено от БДДР! Въпреки изричното ни настояване при подаването на сигнала, служителите на БДДР не донесоха такова разрешително, тоест по никакъв начин нямаше как да се провери дали се спазват условията на разрешителното, ако евентуално то би съществувало. Във всеки случай - в регистъра на разрешителните за ползване на ПВО на БДДР не се откриват следи от разрешителното.
4. Извършва се брутално нарушение на условията в Решението на министъра на ОСВ, с което са одобрени докладите по ОВОС/ОСВ за АМ Хемус, налично в регистъра на МОСВ на тези процедури. Засега няма да изброяваме нарушенията, за да не утежняваме изложението.
5. Извършва се брутално нарушение на мерките от ПУРБ 2016-2021 на ДР, които също няма да изброяваме засега напълно. Само ще отбележим, че сечта на крайбрежна растителност е забранена от ПУРБ, че има забрана за копане на баластра по бреговете на по-малко от 50 метра от речните корита и забрана за гола сеч на по-малко от 500 метра от повърхностните водни обекти, какъвто несъмнено е река Вит.
6. Друг интересен въпрос, ако няма концесия, е - дали инвеститорът не заплаща за баластрата от реката като за насип от съответните фракции трошен камък?
7. Извършва се и брутално нарушение на Закона за водите пред очите на БДДР и се извършва брутално нарушение на ЗБР и ЗООС пред очите на РИОСВ Плевен!
По повод точка 7. уточняваме, че в края на миналата седмица изпратихме сигнал до БДДР и ни беше отговорено, че са отишли на проверка и са видяли нарушенията, Обаче и Тогава Пак Нямало Извършител, което отдавна не учудва никого, най-малко нас!
Най-интересното стана накрая, разбира се. Докато снимахме бракониерския набег в реката, се появи нова патрулна кола на МВР и се опита да ни глоби за неправилно спиране покрай пътя? След приятелски разговор с полицаите, които са наши братя рибарчета, те откриха известна необоснованост на вижданията си относно прилагането на ЗДП и правилника към него, и ни се размина глобата, въпреки че ние настояхме да ни глобят, ако открият защо.
ОБАЧЕ, те също така неуверено споделиха, че са дошли ЗА НАС по сигнал, че някакъв съмнителен джип обикалял района? Тоест, на всичките показани нарушения, за държавните органи единствените съмнителни в цялата работа, Се Оказахме Ние ли, а? Браво на всички Вас!
Не че ние не сме си едни съмнителни типове, де, поне от гледна точка на държавните органи.
znayko84
Рейтинг: 248 НеутралноИнтересно какво пречи на държавната фирма Автомагистрали ЕАД, която получи 1 и кусур милиарда лева, за да строи магистралата, да си купи материал от съвсем законните кариери наоколо? Пречи желанието да се краде, това пречи.
Маршалов
Рейтинг: 714 НеутралноСамо ЛГБТи клубовете и другите видове ЛГБТи насочени НПО-та, още на са се изказали по въпроса с магистралата. Каквото има да се прави ще се направи и туйто! Баластрата не е отровна! И да се случат някакви временни проблеми, те ще са нищожни и в процеса на работа ще се отстранят.
мурзилкаFiji
Рейтинг: 116 НеутралноИ сега професионалните патриоти ще обвинят клуб „,Балканка”, че е клуб на българомразци, защото са сигнализирали в ЕК.
Торбеш
Рейтинг: 1110 НеутралноИнж.Димитър Куманов е мой съученик, по една случайност и колега за около осем години - той е строителен инженер, моя милост - архитект.
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.Мога да кажа за него само едно - авторитетен професионалист от най-висока класа с тежащо експертно мнение!
Освен екологичните нарушения, които са ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, инж.Куманов ни обръща внимание и върху още един недопустим факт - използване на речна баластра за целите на строителството на магистрала Хемус.
За селска къща - иди-дойди, но става дума за обект от Първа категория по ЗУТ, национален магистрален път.
Там изискванията за качеството на решенията, материалите и технологиите следва да бъдат драконовски!
Значи - държавата е платила за трошенокаменна настилка със строго определени механични качества, заменят я с някаква кал от екосистемата наблизо и гушват милионите (а обществото да е в очакване на поредната трагедия по пътя).
Престъпно!
001
Рейтинг: 8 ВеселоДа спират строителството на Хемус и милиарда да го пренасочат към телевизията на Курнела
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
г-н Думанов
Рейтинг: 881 НеутралноРека Вит е една от най-измъчените реки в Северна България. Красивите и меандри са изправяни след което остават блата и прави канали, които обикновено се задръстват с наноси и растителност. Бреговете и са взривявани, а на места в сушави години като тази реката буквално я няма. Това което докладват от Балканка е просто още едно безобразие от 75-годишната история на унищожаването на реките у нас изобщо.
CONTADOR GRATUITO!nigel
Рейтинг: 913 ГневноТочно така маршале, ще се отстранят. Както отстраниха проблема с насипа на "Тракия" от пепелина от ТЕЦ-овете вместо с фракция. Проблемът тогава беше че сигналът го повдигна БСП - парираха го веднага като политическа акция и си продължиха. Платното разбира се пропадна след само няколко години експлоатация, но проблемът вече е решен като ограничиха скоростта до 90 км/ч.
Извинете, но да не би в случая и вие да получавате някакъв процент от разликата между цената на трошена фракция и разходите за неразрешения добив на речна баластра та сте готов да защитавате нещо очевидно незаконно?
Виктор Флоров
Рейтинг: 1286 НеутралноГраждани това е единственния път ,да не се мълчи!!!
Иначе значи сме съгласнию=с безобразията.За съжаление има и доста необратими неща след това.
В случая са виновни тарикатите от фирмите които гледат да са 'Щастливи' обикновенно за сметка на балъка/в двойния му смисъл тук/
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноПодобно ще е положението на АМ "Струма", която ще остане без европейско съфинасиране.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUpuknatastotinka
Рейтинг: 131 ВеселоА, вест от Гешев и избирателите му ще чуем ли? Или пази тайната на разследването?
Свинчуга
Рейтинг: 1135 НеутралноХубава работа ама гербава...
Обичам да грухтя и плюскам.baizuo
Рейтинг: 780 Неутрално"Димитър Куманов обаче твърди, че има отговор от Басейнова дирекция, в която се казва, че има следи от тежка техника и разкопаване на баластра, но извършителят не е открит на място."
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Блеоци, на камионите си пише ясно МОНИ 07 - колко му е да се провери собственика или ако камионите са под наем кой ги е наел и изобщо кой е шефа?
Престъпници. Европа е опасана от магистрали, ама не са осрали реките затова.
SML
Рейтинг: 551 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "puknatastotinka":
One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.О не, прекалено много доказателства видео материали има в случая... а както знаем, в България е много важно никога да няма осъдени за нещо.. да не вземе да се създаде опасен прецедент.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1149 НеутралноДо коментар [#2] от "silverman":
Един ден, като се претрепеш по гънките на "магистралата", си спомни, от какъв материал и е основата. Ако тогава не те споменават роднините ти, де. И не плачат за теб.
осмоъ
Рейтинг: 157 НеутралноСеляни за Ориенталско Развитие на България
Виктор Флоров
Рейтинг: 1286 ГневноСамо да си спомним ,че цената бе една от най-висиките в Европа и последва 'лека' корекция и сега вече е ЯСНО защо магистралата трябва да се 'финансира'само от бюджета .Иначе от евроиснтитуциите могат да се запекат и да не платят.
И после не ни ограбва пряко БОКО-А?????
Norman Granz
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#11] от "Торбеш":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Значи - държавата е платила за трошенокаменна настилка със строго определени механични качества, заменят я с някаква кал от екосистемата наблизо и гушват милионите (а обществото да е в очакване на поредната трагедия по пътя)."
Хубава работа, ама гербава.
Интересно, дали РАДОСТТА ще се самосезира?
v n t news
Рейтинг: 62 НеутралноПрестъпното лице на бойковизма ! Гнус !
olimpipanov
Рейтинг: 318 НеутралноВече на всеки е ясно, че на територията мафията си има държава - гепи поръчки и строи без контрол.
astra_explorer
Рейтинг: 225 НеутралноНе че е чак толкова важно, но защо тази статия вместо да е главна до разнищване/потулване на случая, стои в раздел "Скорост"?
tribiri
Рейтинг: 605 НеутралноНе е вярно, че за селска къща може да се ползва речна баластра. И там искат натрошен камък под първа плоча.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!tribiri
Рейтинг: 605 НеутралноА едно време във Вит съм ловил мрени и кленчета! Сега можеш само да къпеш червеи.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!hill875
Рейтинг: 832 РазстроеноКато пчелички копаят неуморно.
razor
Рейтинг: 814 НеутралноДа очакваме ли самосезиране на прокуратурата и проверка срещу неизвестен извършител? То пък не може... извършителят не е неизвестен...
Торбеш
Рейтинг: 1110 НеутралноОбвиненията в “екоталибанство” са несъстоятелни.
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.Свидетели сме както на поредица от нарушения, заслужаващи вниманието на прокуратурата, но едновременно с това сме и свидетели на възхитителен граждански контрол върху (близки до) властта.
Контролът в случая не е от “сульо и пульо”, както се казва, а от професионалист с експертиза, по-висока от експертизата на цялата власт.
Защото в България строителните инженери на нивото на инж.Куманов се броят на пръстите на едната ръка, без да броим един-два пръста.
razor
Рейтинг: 814 НеутралноЧудно как в скандинавската мека на екоталибаните строят магистрали. А може би не строят?
razor
Рейтинг: 814 НеутралноТе са утрепали рибата, а ти направо я изпържи и след това я съживи.
olimpipanov
Рейтинг: 318 НеутралноДо коментар [#7] от "Darulio":
++++++++++++++++++++++
Аз това го направих публично на профила си в сърат тефтеря. След като държавата не си е на мястото, трябва да се задейства граждансото общество в България, доколкото го има и да не се мълчи за такива престъпления.
sands
Рейтинг: 8 РазстроеноПарадоксалното е, че се разрешават такива проекти без каквито и да е оценки от РИОСВ. При запитване ти казват че освен ако няма сигнал, проверки не се правят. Е кой да подаде сигнала? Несъществуващите проверяващи? Така, де факто, чрез това затваряне на очите може да декларираш всеки строеж като еко-съобразен. Не е получаван сигнал - всичко е ОК.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноПосле се чудим, защо няма вода и защо ще има режим. Байтошовото време се завръща. През 70-те години и Варна , и Шумен ,имаха вода само вечер.
deutscher._
Рейтинг: 116 НеутралноБоже , човек не знае какво да пише - толкова неща не са изяснени , че в такъв пост е невъзможно :
Първо - всяко земно -насипно строителство при независимо какъв обект (проект) става с употреба на предварително проучени материали докарани в ниските участъци -в случая от надлежния профил на АМ Хемус в опр.учасък.
Материалът предварително е изпробван и изследван за годност в земно-механична лаборатория и са посочени много параметри за постигане като - -вид , зърнометрия , влажност , максимална плътност (проктор 97%) , минерален състав и други . . .
Много е за описване , но с две думи - Не може някой отнякъде да товари или краде някакви алувиални пясъци и чакъли ,които да се влагат ей така някъде като насип за строеж на път , още по-машко на АМ ! !
АКО ТОВА Е ТАКА , ЗНАЧИ Е СТРАХОТНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ , както технически -така и екологически .
Нямам думи , както и информация ! !
Ronald Reagan
Рейтинг: 794 НеутралноОнзи ден минах от там. Хората си работят и то с бързи темпове. Да решават проблема и да продължават със строежа, че стария път е натоварен и опасен. Мога да ви кажа, че дори тези 6 километра, дето пуснаха значително облекчават трафика, усеща се веднага. Който не е патил по пътя за Велико Търново, той не знае в какви премеждия може да се озове.
agentМаршалов
Рейтинг: 714 НеутралноАуу, страхотноужастните престъпления с речната баластра. Все пак това е камък не пепелина и няма да се уплътни и направи същият проблем. А някой провери ли дали наистина е така както "рибарина" твърди и дали не ни лъже в очите?
мурзилкаrazor
Рейтинг: 814 НеутралноДобре, че строежът е далеч от морето. Сещаш ли се защо?
Tod
Рейтинг: 450 НеутралноГосподин Борисов разбира се МЪЛЧИ! Защото не му отърва! Това което се случева с река Вит е абсолютно огледало на ставащото в страната. Законите важат само за малцина, има огромна вълна на деспотизъм и наглост. Но явно това заслужаваме, защото нямаме общество. Просто сме се събрали на една загиваща територия управлявана от абсолютен нарцис!
razor
Рейтинг: 814 НеутралноНека сега всички, които недоволстваха срещу Гешев, да си посипят главите с пепелина от магистралата! Защото сега той ще погне нарушителите и ще разнищи всичко докрай!
Slick
Рейтинг: 171 НеутралноЕ, като умрат няколко десетки човека на новата магистрала, някой министър ще подаде оставка и всичко ще бъде наред
rincewind
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#7] от "Darulio":
Ужас, пълно безхаберие и мафия. Заслужаваме си да изчезнем като нация!
znayko84
Рейтинг: 248 НеутралноДа не дава Господ някой да умира! Проблемът е, че тялото на пътя ще е некачествено. От там всякакви проблеми с настилката и съответно по-скъпа поддръжка, липса на комфорт при пътуване и за съжаление повишен риск от катастрофи.
Между другото ни пробиха ушите колко били безопасни магистралите и затуй трябвало да се строят, според КЗК и АПИ, а то се оказа че смъртните случаи на магистрала и на второкласните пътища са съотносими като бройка, при все, че магистралите са доста по-къси като обща дължина.
realguru
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#48] от "znayko84":
То не се гледа дължина, а трафик.
Ако по магистралите имаш навъртени 1 милион км примерно, а по второкласните пътища само половин милион, начи са 2 пъти по безопасни от второкласните при равен брой инциденти.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 446 Веселоми ясно асфалт не се яде да идва нинова
абе аз гледам в последно време Дневник и твърдо зад нинова сменили са позицията или как
nigel
Рейтинг: 913 НеутралноМаршале, да си чувал известния израз "Обущарю, не по-високо от обувките" ?
Не знам каква е професията ти, но строителното инженерство определено не е.
А за това дали наистина копаят - минавах оттам преди десетина дни и даже се учудвам че "зелените" едва сега са разбрали. Коритото на реката още тогава не съществуваше.
Маршалов
Рейтинг: 714 Веселоhttps://www.dnevnik.bg/zelen/2019/11/18/3993883_pochistvane_na_nanosi_a_ne_izzemvane_na_balastra_imalo/?ref=home_mainStory
мурзилкаАй стига сте ревали де, нещата ще се изяснят. Ясно е, че няма да е по начин който е удобен на "зелените" тролове и техните какафонисти тук и те и под онази статия и тук няма да спрат с хвърлянето на кал и верването на риболовния "експерт".
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#39] от "Роси":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Можете само да мечтаете за тошовите язовири. Питай баща си защо имате вода и откъде е в целия регион.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 РазстроеноДо коментар [#52] от "Маршалов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Наистина си много зле.