За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
puknatastotinka
Рейтинг: 133 ВеселоАбе, в Щатите как стават шофьори с под 10 часа кормуване? Май ще да не са чак толкоз тъпи американците.
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 340 НеутралноНе вярвам това да спре кандидат-шофьорите от книжка.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноСистемата е пробита отвътре.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Корупция , гарантирана от ГЕРБ !!!
jazzdevil
Рейтинг: 192 НеутралноАма разбира се - това е мечтата на инструктура - всеки да го късат 10 пъти докато вземе книжка, пък на 11-ия да кихне нещо дето да си разделят с ДАИ-аджията.
mitko11
Рейтинг: 2206 ЛюбопитноНякой да е виждал индобългарин в учебна кола?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовKaramfil Kalchev
Рейтинг: 452 ВеселоАз имам усещането, че ако се подложат на истински изпит половината инструктури няма да вземат изпита
Сина ми наскоро кара курс на изпита трябво да мине в дясна лента и след това веднага в лява защото започва платен паркинг, но ако не влезеш в дясната лента след завоя е грешка - а 10 м става дума
gmalinov
Рейтинг: 734 ЛюбопитноЕдно време курсът беше три месеца, имаше теория с три листовки, 30 часа курмуване, включващи градско, извънградско, нощно и полигон. Сега няма нищо подобно, но пък трафика е в пъти по-тежък, затова е хубаво да се наблегне на практиката, особено на паркирането и каране/висене в задръстване. А, да не забравяме и колите, които са се карали тогава и сега, в днешно време карането на автомобил трябва да е в пъти по-лесно...
GMСофианец
Рейтинг: 174 Неутрално"Според него протестиращите автомобилни инструктори не плащат данъци и осигуровки и имат по един учебен автомобил."....
А този кога си плати данъците и осигуровките?
Илиян Колев
Рейтинг: 912 НеутралноИ повече ПТП и пострадали при в пъти по малко автовобили.значи решението не е сред тези,прилагани тогава.
А не знам,някой помни ли идиотските листовки от тогава,дето прякосили една трета от въпросите проверяваха необходими знания и то с повеждащи въпроси от рода оня със спирането преди спирка,дето трябваше да се гледа колко секции е трамвая
selqnin
Рейтинг: 859 НеутралноКрайно време е да спрат да раздават книжки, като от лотария, но е време и да се сложи край на любимият "КАТ"- въпрос :"И Кво праймсиааа...?!?!?!
boyanv
Рейтинг: 478 НеутралноНикой не казва гласно проблема. А той е - няма начин да се накарат десните избиратели от Факултето и др. подобни да карат с книжки. А те са основните избиратели на ГЕРБ. И какво, ако останалите карат едногодишен курс? Дори и тригодишен да е убийствата с коли ще продължат. За виновните - условни присъди...
Μπόικο δεύτερη βουλγαρική δολοφόνοςrainbou1
Рейтинг: 740 НеутралноИ 2 години да го направите курса като казарма, пак нищо няма да се промени, докато не се промени задкормилното устройство...като караш със 100+, и Фитипалди да си, трудно ще вземеш завоя....напълнете градовете с камери с измерване на скоростта (и шосетата колкото може), вкарвайте в затвора за наркотици и алкохол, и тогава може и да се оправим....
Lou
Рейтинг: 984 НеутралноВ този бранш корупция винаги е имало и винаги ще има. Аз съм чувал много истории за уговорки между инструктори и изпитващи. Защото в един град изпитващите са определен брой - няколко души, едни и същи. Всеки инструктор ги знае като кътните си зъби - единият е по-строг, другият е по-дащен на изпити, третият е сръдлив и т.н. Щом толкова добре се познават, защо да не направят и някоя бизнес схема?
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Чувал съм и разкази от очевидци и участници за самите изпити - ако някой е симпатичен на изпитващия или трябва да мине леко, го пускат по най-широките пътища без натоварване. Изкара там 2 км и изпитът взет. Ако някой не е симпатичен на изпитващия или не е предварително "уговорен" да вземе изпита, го пускат по най-кривите улички, най-натоварените булеварди и по най-неудобните пътища. Абсолютно всичко във взимането на изпита е субективно.
Но има и друг аспект. Когато някой го скъсат на листовки, може отново да се яви при нов платен изпит. Ако го скъсат на кормуване - задължително трябва да плати още определен брой часове с цена над нормалната и тогава да отиде на изпит. Това е уникална схема за цедене на курсисти. Някой могат да си го късат 10 пъти и да го карат да плаща допълнителните скъпи часове. А ако тези часове се увеличат, както се преедлага в новото правило, това ще бъде направо... златен курс.
Най-добре по време на изпит да има видеоконтрол и така всичко да е черно на бяло. А на младите шофьори да не им се разрешава да карат коли над определена мощност. В момента све свидетели как млади момчета на 18 години взимат изпита и веднага получават мощни коли, развиващи огромни скорости. И когато това неопитно момче вдигне 200, забие се в някое дърво или убие невинен човек, питаме "И що така стана?"
Yard
Рейтинг: 1391 НеутралноКорпуцията е проблемът, и при изпитите, и при катаджиите на пътя. Като почнат да взимат книжки за пияни шофьори или за тарикатите, които карат с х2 на разрешената скорост, ще намалеят и убийците.
2.5
Рейтинг: 758 Неутрално"Решението на проблема с излизането на пътищата на неподготвени шофьори няма да се реши с увеличаване на броя на часовете, а с промяна в учебната документация и промяна на изпита, който да стане по-тежък, каза днес пред Би Ти Ви Малинка Бондаренко от СБА. "
I Want To BelieveВече 30 години и инструкторите, и КАТ, и СБА раздаваха акъл на буци.
Едно е ясно - предложенията им не доведоха до нищо смислено!
ivanpopov
Рейтинг: 886 НеутралноНаскоро щерката на моя роднина взе лиценз там. Процедурата е следната: Отиваш в полицията и си взимаш учебни материали, които да разучаваш. Нещо ала нашият ЗДП с коментари. Към него върви и диск с учебни видеа, но това зависи от щата и департамента. Можеш да избираш между три езика (не само английски). Та разучаваш си ги вкъщи и когато се почустваш готов, си записваш час за изпит. Там минаваш тест (подобен на нашите листовки) на компютър, очен предглед (на място) и ти дават временен лиценз, заедно с две лепки, които трябва да сложиш на колата. Така можеш да караш два месеца, като ти си избираш дали да се мъчиш сам, дали да караш курсове някъде или да хванеш някой роднина да те учи. Като се почустваш уверен, отиваш отново в полицията, плащаш и си записваш час за изпит. Служителят сяда до тебе, в колата, вади един ферман от доста страници, с различни хипотези и ситуации и почва да те върти на шиш из улиците. Проверяват се ВСИЧКИ точки от фермана - дали слагаш колана, дали подаваш мигачи, дали си врътнал главата, при престрояване, а не си разчитал само на огледалата, как спазваш скоростния режим и т.н. Като те прекарат през пълната програма, ти сумират провалените задания (а такива ВИНАГИ има) и ти изнасят вердикт ставаш ли или ще караш още, като ученик.
Процедурата е подобна на нашата, но с тази разлика, че няма задължително посредничество на ЦБА и др.подобни и изпитващите ПРИНЦИПИАЛНО не взимат подкуп. Или знаеш/можеш/ставаш или не. Другото предимство на шофирането там е, че улиците са доста по-широки, а трафикът е много по-малко натоварен. Дори в латино кварталите няма да срещнеш диванета, дето да надуват кошник със 100 през спален район.
ivanpopov
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#15] от "2.5":
+1
Трайното намаляване на жертвите на пътя, в България, се дължи на:
1. Подобреният автопарк. Постепенно старите соц возила бяха заменени с макар и 20+ годишни, но адекватни западни и далекоизточни таралясници, дето хем се държат доста по-предсказуемо, хем, с голяма вероятност, имат работещи колани и възглавници.
2. Доста хоро (особено младежи) излязоха навън и видяха как се кара из страните от Северозападна Европа, Скандинавия и Британските острови. Поне в София е много често явление, млада 20г мацка съзнателно да ти направи път за включване в задръстването пред светофара или G-класа да благодари с аварийките, за това, че си му дал да се престрои безпроблемно. Спирането на пешеходни пътеки, отделно.
3. И преди и сега, тези, които са си взели изпита със знания и имат кой да ги наставлява от време на време, както и не се чустват безнаказани, НЕ ПРАВЯТ нарушения. Или поне не такива, които да стигат до КАТ и болница.