Кабинетът предлага на ЕК разумен компромис за магистрала "Струма" през Кресненското дефиле

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Стига компромиси! Тая магистрала отдавна требеше да е построена извън дефилето или с тунела, за който имаше одобрение от ЕС и всичко!!

  2. 2 Профил на Бай Ганьо
    Бай Ганьо
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Каквото и да е - само да я направят. Не може шепа "граждани" от село Кресна да тормозят цялата страна. Имат три незаконни фирми за рафтинг и две шкембеджийници затова спират международен път...

  3. 3 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    "Остава обаче забавянето, заради ограничението от 50 км/ч в продължение на двадесетина километра."

    Това беше за малко, махнаха знаците по едно време, само в определени участъци има ограничение

    Не ме търсете преди обяд
  4. 4 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    Какъв толкова е проблема в едната посока да си е през Кресна, скоростен път с две платна? Някак ще изтърпят десетина километра с 90-100 вместо с 160.

  5. 5 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 410 Неутрално

    До коментар [#2] от "Бай Ганьо":

    Шепата тормозеща цялата страна са Мутрисов и пътищарите около него заради, които нито има пътища нито нищо - крадене крадене крадене

  6. 6 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Това засега е най прагматичното и правилно решение. Да се започва работа незабавно горе по едното платно с посока София, а за южна посока (но без да се прокрадват решения за разширяване и изграждане на магистралното трасе ) докато се приеме решение и изработи проект за качване и на второто платно нада дефилето да се ползва сегашният път. Това силно ще разтовари трафика, а и пътя ще стане много по безопасен - това трябва да бъде най важното. На местния път да си останат колчетата, да се поставят камери, ако трябва на веки метър и от двете страни на дефилето да чакат от КАТ и да събират глобите на евентуалните нарушители.

  7. 7 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 410 Неутрално

    До коментар [#4] от "Yotce":

    А къкъв е проблемът да се направи като хората? Защото все половинчати тъпизми? Защо да нема магистрала до Видин, а се строи скоростен път? Защо пътят към Калонита на места е със 100 ограничение, а сърбите отдавна пуснаха магистралата? Защо ГЕРБ хвърлиха в кофата проекта за магистрала „Рила“ свързваща „Струма“ с „Тракия“ Защо все да сме по-назад от всички наши съседи?

    ЗАЩОТО КРАДАТ И ДРУГО НЕ МОГАТ!

  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    дабе половинчати глупости. бързо през дефилето и толкоз. тоя тунел ще излезе 2-3 пъти по-скъп и накрая ще му изплющат някоя космическа такса и ще се наиграят.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  9. 9 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#4] от "Yotce":

    Този вариант ми напомня на едни велоалеи, дето ги рисуваха с боя по тротоарите през спирки и с необходимост от различни акробатични изпълнения за да ги използваш.

    Не е добър заради:
    - хората, които живеят там - за да стигнат до големите градове трябва да се движат в обратна посока, да направят обратен завой и да се върнат
    - защитена зона е (не, че ви пука, но все пак)
    - няма алтернативен път в целия регион - ако стане нещо на магистралата, трябва да се затвори едното платно на другото трасе и да се пренасочи трафика. Което е изключително бавно. Ако се прави ремонт - също

    Никой вариант няма да позволява 160 км/ч, доста завои ще има винаги.

    Общо-взето няма особена полза от този вариант с изключение на това, че може да се обяви колко хиляди километра магистрали са построени, както беше с велоалеите.

    Не ме търсете преди обяд
  10. 10 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#4] от "Yotce":

    Проблемът, е че местните които имат къщи и имоти, трябва да се въртят в кръг по +25 километра. Също и линейките. Няма и заобиколен път и при катастрофа всичко спира.
    Чистият вариянт беше с тунел, но нашите строители такова нещо не могат. Тунелаът който откриха днес го правиха почти толкова време, за колкото е построен Eвро тунелът под Ламанша. Нашите искат да гепя... пардон, да усвоят парите които еврокомиията беше отпуснала на времето за тунел...

  11. 11 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#2] от "Бай Ганьо":

    Да, да, точно така, 5 човека с лодки и шкембеджийници определят какво се случва в цялата държава. Айде, малко по-сериозно. 50 000 милиционера има в тая държава, абсурдни твърдения са това. Само и единствено ако не са спазени определени процедури, може някой да обжалва и да блокира процеса. Ама защо не е виновен тоя, дето си е оставил ръцете и не си е оформил документацията, а тези, които обжалват? Щото е от "безгрешната" партийка ли?

    Не ме търсете преди обяд
  12. 12 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    Изграждането на източното трасе ще даде възможност да се работи по удвояването впоследствие. Искаме всичко сега не е конструктивно.

    Червена линия, червен картон
  13. 13 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    "......аутобанът трябва да е готов до края на 2029 г."

    Той иска да каже, че за 50 години може и да стане.
    Още не знае откъде ще мине трасето, щото нямало проект.
    С тези управници ще стане на кукуво лято.
    А на Брюксел майната му !

    Judjuk
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  15. 15 Профил на Още от същото
    Още от същото
    Рейтинг: 196 Гневно

    Заради шепа ояли се родни пътни фирми, Бац€ Мутрисов спъна изграждането на дългия тунел. Родни пътищари не могат такова нещо, майната й на околна среда животиснки видовее и прочие.
    375 км построени пътища от 2007 година насам, 12 от които - под крилото на Капо ди тути капи.

    Сериозно ли?
  16. 16 Профил на Genko Velev
    Genko Velev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Помня времето когато живеещите в селото протестираха против магистралата - да бъде преместена далеч от селото. След това обаче се усетиха - "ама ако го махнат шосети ние от какво ще живеем???" (за пример - Ябланица) и започанаха да протестират точно за обратното - да се измисли начин магистралата да минава като стария път - директно през селото.
    А сега пък за какво протестират?

  17. 17 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#7] от "zo":

    Защото за някои проекти трябва да се търси компромисен вариант, че да има пари и за други.

  18. 18 Профил на Genko Velev
    Genko Velev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Преди МНОГО години пътувахме с кола до остров Корфу. Пътя по до фериботното пристанище е 700 км и по-голямата част от тези километри са през планини, пред които проходът Шипка с мизерните3 си 1100 метра надморска височина изглежда като хълмче по което деца да се пързалят с шейни през зимата... от от тези 700 км преди тези 'много' години само около 50 км бяха по стария път със серпентитните. Останалия път - по магистрала. Няма завои, няма котки и кучета. През цялото време си пердашиш с максимално допустимата скорост. И имаше и десетки тунели - може би по-голямата част от магистралата минаваше само през тунели. И във всички тунели имаше огромни вентилатори - нищо общо със "задушевната" атмосфера в тунелите при Витиня.
    И да - цялата магистрала се строеше с пари от ЕС. Толквоа ли не се намери някой управник да ги вкара тези милиарди в сметките си на Каймановите острови...

  19. 19 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#2] от "Бай Ганьо":

    Не са проблем хората от Кресна,а от всякакви НПО-та,които пречат с всички средства.

  20. 20 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Весело

    До коментар [#1] от "zo":

    Къде извън Дефилето,бре?!През Македония ли ,или през Предела??

  21. 21 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Весело

    До коментар [#10] от "milenmihailov":

    Оо,да -мечтая си 15 километров тунел през земетръсна зона..Поддържан от България..Сигурно само сметката за ток на такъв ще е няколко милиона годишно..

  22. 22 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Нужни са звукови бариери по двете трасета …

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  23. 23 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 410 Неутрално

    До коментар [#18] от "Genko Velev":

    Egnatia Odos през Пинд/Епир е нещо епично, но тука нашите искат компромиси, икономийки и какво ли не бай Ганьовщини, за да може да продължи да се КРАДЕ КРАДЕ КРАДЕ.

    До коментар [#17] от "Yotce":

    Голем праз ако се изпусне еврофинансирането, България не е бедна държава просто се краде безобразно. Аман от мизерен манталитет „по-добре от нищо“ - точно на тоя принцип София е тотална долна гнусна кочина, защото дребните душички се радват на всичко, което е по-добре от нищо.

  24. 24 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    Каквото и да построят Ганьо си е българин. Днес пускат тунела и след 30 минути един спира в средата да си прави селфита...

    Русия е проказата на планетата Земя.
  25. 25 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3479 Любопитно

    До коментар [#4] от "Yotce":А къкъв е проблемът да се направи като хората? Защото все половинчати тъпизми? Защо да нема магистрала до Видин, а се строи скоростен път? Защо пътят към Калонита на места е със 100 ограничение, а сърбите отдавна пуснаха магистралата? Защо ГЕРБ хвърлиха в кофата проекта за магистрала „Рила“ свързваща „Струма“ с „Тракия“ Защо все да сме по-назад от всички наши съседи?ЗАЩОТО КРАДАТ И ДРУГО НЕ МОГАТ!
    —цитат от коментар 7 на zo


    То май и ти освен да плюваш, друго не можеш. Стана ясно, че кабинетите на Борисов са правили само по 32 километрана година. Къде са последните 96, откакто подхванахте интифадата? Къде са онези преди него, без Тодоровите до Пловдив и до Ботевград??

    Еретик
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  28. 28 Профил на Clap
    Clap
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Абсурдна ситуация по български...
    Толкова ли не може да се използва настоящото трасе и да се строи новото за двете посоки?

    Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...
  29. 29 Профил на Clap
    Clap
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Пардон за предишния ми коментар, първоначално явно не разбрах правилно исказа на автора. При всички положения, магистрално трасе през дефилето не е логично като изпълнение. Навсякъде в нормалните държави по света, магистралите са извън и далеч от населените места.

    Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...
  30. 30 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#21] от "wre501051215":

    Да си чул някъде за разрушен тунел от земетресение? А за разрушени естакади? А в Япония с дървените къщи, защо магистралите са със тунели? Не мога да ти върна изпусната физика от училище. Не мога и да помогна за сметката за тока.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #