За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
vingen
Рейтинг: 8 НеутралноЕдна корекция - сервизните кампании не е задължително да са за проблеми, които застрашават безопасността. Правят се за всякакви проблеми и зависят броя дефекти. Премине ли се определена граница, следва сервизна кампания. Въпросната граница е дефинирана в законите за хомологация.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#1] от "vingen":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Много често са фиктивни с рекламна цел или по счетоводни причини.
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 118 НеутралноСервизната кампания е, когато производителите гледайки максимално ТЪНИЧКО да произведат един нов КЕНЕФ, са се уср@ли и изтеглят обратно автомобила за да си поправят глупостите, които са сътворили....
Това е , когато или не е безопасно за хората, или когато вече така са се у@к@ли, че няма накъде и ще изгубят много клиенти.
Иначе си се правят на луди до последно.
Защо не е имало сервизни акции на W140, W124 , Audi A6 C4 ... и тнт
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1204 НеутралноФирмите не обичат да го правят,но когато се случат няколко проблемни ситуации-педала на газта на Тойто или сега проблем срещу възд.възглавници фирмата изчислява-ако след това се случат още няколко катастрофи с умрели и то в Щатите-ще ни спукат от колективни искове,защото сме ЗНАЕЛИ че има проблем и не сме го оправили.Хората просто си пазят хляба-фирмата.
vingen
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Работейки във въпросната индустрия не съм засичал фиктивни акции и ми е трудно да си представя кому са нужни и как биха били изпълнени.
До коментар [#3] от "Сумашечая обезяна":
За ваше сведение W140 е имал три сервизни акции. При W124 и C4 не знам как стоят нещата. Но така или иначе колите в днешно време са несравнимо по-комплексни от тези от преди 20-30 години. Съответно има повече неща, които да се объркат. Ако производителите не се стремяха да намаляват цените на отделните системи и компоненти, то покупката на нова кола щеше да е непосилна задача. Така че, безсмислено псувате и каруцарствате.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#3] от "Сумашечая обезяна":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБВерно е нямало?! 2016 Q7 в "бокса", да не говорим за моделите S6, RS6 и S7, и то произведените в рамките на цели 4-ри години, които при по много високо налягане пукаха горивопроводите...
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#5] от "vingen":
Няма такова нещо.... имате грешка... лека
Производителите се опитват да увеличат цените, не да ги намалят....
А6С4 е струвала 74000 Дойче марки, като чисто ново с високо оборудване.
Колкото до W140 , разработвал хго е и проектирал специален отдел посветен само на него и бюджета е бил огромен....
Не го знзаех това, за сервизните му акции, благодаря !
Slick
Рейтинг: 174 ЛюбопитноАз съм по-любопитен кога ще забранят на автокъщите да внасят каруци на по 380000 километра и ще започнат да глобяват за превъртени километри. В САЩ глобата е 30,000 долара и нагоре.
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#6] от "hamiltonf":
Говоря за моделите ПРЕДИ 2000
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#5] от "vingen":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Зависи на каква позиция си бил. Това не е инфо за всеки.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#5] от "vingen":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Производството и продажбите на коли са в топ 10 на печелившите дейности. И съответно като бизнес за много милиарди е пълно с мръсни номера, нелоялни практики , заблуди на клиентите и удари под кръста.
tko42434569
Рейтинг: 40 НеутралноДо коментар [#8] от "arcanum":
Проблемът е, че е трудно за доказване. По-големият проблем е, че българинът вярва, че 15-годишен "нов внос" може да бъде на 140 000 км. Реално, 10-годишен автомобил от Германия да речем, няма начин да е под 300 000 км., а допускам, че масово продаваните от автоджамбазите 15 годишни дараци са и на по 350 000 - 400 000.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#8] от "arcanum":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
vingen
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "Сумашечая обезяна":
На пръв поглед може да изглежда, че увеличават цената, но ако погледнете повече фактори е спорно.
Пример:
Mercedes Е420 W124 през 1995г. струва 96542 DM (meinbenz има стари ценови листи за Германия). Това по курса DM=EUR от приемането на еврото е 49361 EUR. Спрямо инфлацията в Германия в периода 1995-2018 тези пари отговарят на 68206 EUR днес. Настоящият E450 4Matic пък струва 63131 EUR, което е по-малко като абсолютна стойност, а като се има предвид огромната разлика в базовото оборудване, по-високата мощност, това че е със задвижване на четирите колела, то реалната разлика става още по-голяма.
Разбира се примери има много, има и много зависимости в начина на сравнение на цените, но като цяло колите стават все по-комфортни, мощни, безопасни и предлагат повече глезотии, а цените остават сравнително непроменени (естествено като включим инфлацията).
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 229 НеутралноНебойтесаве.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефКолите са все повече компютри на колела. Максималната опростеност на механиката е мечта и цел на жсеки производител.
Тесла например се настройват по интернет при проблеми и необходима промяна на капацитета на батерията.
Та все по рядко ще чувате за рекол. Ама пък ако чуете, ножот ще опрел.
Скакауец
Рейтинг: 340 НеутралноИмам следния проблем със сервизна кампания, за който моля за съвет.
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)На моя автомобил Опел, поръчан от български официален дилър и изработен за мен по моя конфигурация в завод в Англия, се случва авария след гаранционния срок. Платих за ремонта и потърсих информация в Гугъл, за да установя, че тази авария на този модел коли е била предмет на сервизна кампания през 2014г. На въпроса ми защо не съм уведомен за тази кампания, а ми оставиха колата да се повреди и да платя за ремонта, отговорът на Опел беше: "Вашият автомобил не е предмет на тази кампания". Кой включва колите предмет на дадена сервизна кампания? Производителят! Очевидно е, че Опел ми е отказал ремонт, който е предоставил на масово на друг пазар. Понеже съм българин и колата ми е поръчана за България!
Говорих с КЗП, но ми казаха, че са компетентни единствено до срока на 2-годишната гаранция.
Много ме заболя и ми загорча и искам съвет как и къде мога да си потърся отнетото ми от Опел право на сервизна кампания, защото съм българин!!!
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноСлучвало ми се е два пъти - с тойотата (заклинването на педала) и Аудито (смяна на софтуера за Дизелгейт)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertdante_18
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#15] от "О, ко ма напрай!":
If you are going through hell... Keep going!Точно Тесла ли намери за пример.... Само да те светна, че след 3 годишната гаранция теслата е труп. Тесла не продава резервни части и може дистанционно да блокира извън гаранционни автомобили
Кум Вълчан
Рейтинг: 1052 НеутралноМоже и да е имало, но ти да не знаеш. Сервизни акции има и на най-скъпите коли. В днешно време един автомобилен производител зависи от множество доставчици. Достатъчно е само да си спомним за производителя на въздушни възглавници Таката, оказа се, че 1/4 от колите в световен мащаб са с такива.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
ivailosavoff
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#16] от "Скакауец":
Пишете и обяснявате проблема на Опел Германия директно, Опел Германия звъни на Опел България, сапунисва ги яко и Опел България ви се обаждат с насрочена дата в Пита и всичко се оправя. Доката не играе сопата по каската от по високо в България никои не се барва за пет стотинки.
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#3] от "Сумашечая обезяна":
Защото точно споменатите от теб модели са абсолютни кен€фи (особено Audi), а оядените, самовлюбени еснафи - германците - се славят с пословичната си 'Sturheit', т.е. инатлък, че дори да им докажеш и покажеш, че грешат, те отричат като арабин след кьолнска нова година! Германец собствени грешки не признава (за това им качество знаят всички в Европа и САЩ, само не и бай Ганя, който ги боготвори)! Те са те нахендрили да ти продадат кочина като Audi A6 C4, ще тръгнат да вадят пари от собствен джоб (само шотландците се славят като по-стиснати от германците в Европа) да ти го дооправят! Хаха, вервай си!
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#9] от "Сумашечая обезяна":
Моделите преди 2000 отдавна са или в пресата или в бантустански държави като нашето БГ. Това са амортизирани и отписани коли. На никой не му пука за тях. Отделно практиката на "сервизни акции" навлезе масово последните 10 години, поради различни емблематични случаи (Тойота, ГМ, БМВ, Хонда) и дойде от САЩ, където човешкият живот се цени и никой не може да лъже и мами, и убива (в случая на VW и преднамерено с Dieselgate-a) хора, без да бъде преследван и наказан! Ако се разчиташе на "великите" германци, и гаранция нямаше да ти дават! (Те така или иначе дават минималната - пример 3-ka BMW в Германия - 2 години стандартната гаранция, в САЩ - 5 години).
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#18] от "dante_18":
Стига лъга бе! Вече има на по 840 000 км и то без да е сменяна батерията и върви като DAY 1!
След 3 години труп може да е нещо от немската ширпотреба!
Ей го, и БМВ обявиха ОФИЦИАЛНО, че колите им се разработват за 150 000 km или 5 години макс!
"Nein, sagt BMW Leasing: Nach 150.000 Kilometern sind unsere Autos kaputt."
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/bmw-setzt-maximal-laufleistung-von-150-000-km-voraus-a-855355.html
Вервайте си, че "по-убау ут немскуту нема, шъзнайш!"
vingen
Рейтинг: 8 ВеселоМного е забавно, как твърдението ви има малко общо с написаното в статията, а правите някакви грандиозни изводи. Грешни естествено.
Статията е за някакъв частен случай на потребител, който е ползвал BMW 3 на оперативен лизинг. Автомобилът му е давал прекалено много дефекти и човекът е решил да прекрати договора си с лизинговата компания (която явно е официалният BMW лизинг). Лизинговата компания е поискала неустойка, изготвена на базата на това, че колата се обезценява напълно след 150000км.
Това е тарикатлък от страна на лизинговата компания и определено е доста долно, но няма нищо общо с ресурса на колата и определено е много далеч от твърдението, че BMW официално били казали, че ресурсът им е 150000км. Това твърдение е пълна глупост, още повече че в статията си пише и, че говорителят на BMW е отказал да даде информация за заложения ресурс.
А заложеният ресурс при проектирането е между 250к и 300к км. Тоа по мои думи.
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 229 НеутралноДанте, търси контакт и два пироня.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефИнак тая ще те свърши бе.
Скакауец
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#20] от "ivailosavoff":
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)Писах и на Опел в Германия. Отговориха ми същото-автомобилът ви не е предмет на тази кампания. Точка. Злото тръгва от най-високото място.
Знаят, че нямам какво да им направя като българин от България. Това да не е Италия да глоби Епъл и Самсунг?!
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#24] от "vingen":
Искаш ли да ти търся официалния прес рилийз от официалната страница на BMW AG или сам можеш да си го намериш (понеже изглежда поназнайваш немския)?
Викаш колата били на лизинг, затова нещо се джафкали.
Ами, окей, не знам точно как това променя ситуацията в реалния свят (т.е., аз или ти отиваме и си купуваме едно 320d кеш или като частно лице), но да ти кажа, едно 84-86% от всички 3-ки (например) са фирмени коли. И 5-ци, и Ауди-та и Пасати и.т.н. Т.е. това са коли продаден на фирми, а не на крайни клиенти (лизинг или не). А BMW казва - 150 000 км, 5 години.
Пак не вярваш?
Спрвка :
https://www.kba.de/DE/Statistik/Fahrzeuge/Neuzulassungen/MonatlicheNeuzulassungen/2018/201809_GV1monatlich/201809_n_top50.html?nn=2075134
Ко прайм тогава? BMW ти лийзва 320d-то и ти казва "до 150 000 сме му сметнали пластмасовата перка на пластмасовия радиатор с пластмасовото казанче! Ако искаш! Нас ко ни пука, че създаваме силен (фалшив) маркетингов имидж, за да може после разни "разбирачи" да се избиват за пластмасовите ни кочини, за да им калкулираме голяма rest-цена и така да завътаме колелото от начало?!"
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноМного сте ми забавни в България на тема "Немски коли". Deutschwagen-a тука от форума ми е особено много забавен. Завалията междудругото не изглежда лош човек и има сравнително дълбоки познания на автомобилна тема, но това "немският вирус" бая го е ударило!
Темата с немските коли е дълга, но накратко : Германецът не кара Мерджани и Баварки щото е богат, а защото са ФИРМЕНИ (фирмата в която работи вместо да му вдигне заплатата и излиза по-евтино да го накара да си избере фиремна кола, която той има правото да кара и за частни цели, отчислявайки ежемесечно 1% от листова и цена като данък към държавата. Т.е. 320d Touring (комби) чат пат с леко екстри - 50 000€ по листа - бай Ханс отчислява към държавата ВСЕКИ МЕСЕЦ 500 €, за да го придобие чрез фирмата, което му позволява не само да ходи до работа, но и да си вози отрочето (ако има такова, щото нещо нещат да ги правят, пък животът "много хубав" там) до детската. А фирмата ги купува с отстъпка поне по 20-25%. Но важна е цената по листа. Затова и АБСОЛЮТЕН КАШОН като 320d струва пеесе бона. Това е историята на кратко.)
По-интересният въпрос е защо това е win-win-win ситуация и единственият балък, който губи е този който купува колата след амортизацията и (бай Ганя намерил мноо яка 5-чка само на 4 години и 80 000 км)
Ако някой мисли, че не е така - или не живее в Германия, или не знае немски, или продължава да вярва, че "по-убау ут немскуту нема" и "те там са онези с по 3 глави и 6 ръце и IQ 300", и "BMW (примерно) брат е колата!"
Айде стига толкоз.
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#26] от "Скакауец":
Не се очудвам! Ние сме малък пазар и за повечето фирми всякакви такива акции/recalls/гаранции/промоции/локализации не си заслужават.
Като цяло реномето на България на запад от Калотина е... лошо. Смятат ни за някви аборигени, които се радват на каквото им изсипеш. Без претенции и дълбоката провинция, която и да вика, няма кой да я чуе. Важи за АБСОЛЮТНО всякакви стоки идващи от "гоцкия", "уреден", "силен", "разбиращ нещата", "голям брат" "запад".
Виж по форумите на Опел каква точно част е засегната, консултирай се с майстори и ако може/прецениш най-добре си я подмени сам. Така правят много хора и без да чакат на "сервизната акция".
А Пауновски щеше да е добре да направи една малка табличка, кои производители за какво точно кои редици от коли са викали последните 6 месеца (напр.). Щеше да е по-ясно и полезно!
ivailosavoff
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#26] от "Скакауец":
В такъв случай нямам съвет. В България съм имал подобен проблем с Ситроен и всичко се оправи с един имеил, Но признавам, става трудно ако не и невъзможно. Просто сменете марката и толкова.
За жалост, в България къстъмър сървис е непознато понятие, и търговеца работи на принципа, 'ти ела веднъж да те оправя пък после я камилата, я камиларя'. По белия свят, хората мислят правят плануват да те зарибят за поколения.
Поздрави
vingen
Рейтинг: 8 НеутралноИскам. Ще чакам да ми дадете линк.
Нямам намерение да си губя времето да търся нещо, което не вярвам да съществува, на база на честната ви дума. Особено след като вече показахте че интерпретирате дадени статии абсолютно погрешно.
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#31] от "vingen":
Ма ти си много важен бе, господине! Горе ти приведох факти, че BMW казва на лизинговия си отдел да abschreib-ва една кола след 150 000 км. После ти посочих, че около 85% от всички BMW-та се карат като фирмени коли на лизинг, т.е. за BMW, за линзингодателя и за клиента ЕДНА КОЛА СЛЕД 150 000 км Е DURCH! Ти ако си BMW ще влагаш ли по-скъпи компоненти (въпросната радиаторна перка и казанче, които споменах и които са им слабо място от 90-те години още), които да издържат на 200-, 300- или 500 000 км или ще сложиш пластмасата да изкара 150-160 000 км и после да не ти пука?! В САЩ знаеш ли, че хората карат BMW само за периода на лизинга, като дори BMW им сменя без пари масла, филтри, накладки, гуми и като излезе от лизинг никой не иска да ги пипне тези кочини?
Не съм ти мъжката секретарка, бегай у лево!
vingen
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#32] от "Пийчи Мочи":
Сам предлагате да дадете информация и после се правите на ощипана госпожичка. Логика нула.
Информация от BMW че заложения при проектирането и производството на колата ресурс е 150000км няма. Няма и да има, защото просто не е вярно. Вие явно сте функционално неграмотен и не можете да разберете, че тези 150000км от статията са база на която се калкулира лизинга, а не инженерен ресурс.
А това, че еди колко си процента коли са лизингови няма грам връзка с ресурса, за който са проектирани.
И за ваше сведение съм автомобилен инженер работил за два автомобилни OEM-а - немски и холандски, та тази материя точно ми е доста ясна. Вземете да научите нещо ново от някой, който разбира, вместо да се държите като поредния простак.
ybs05645002
Рейтинг: 229 НеутралноЗаложеният при проектирането и производството на колата ресурс е точно 150000км! Защото основата маса от тези коли се експлоатира само под формата на лизинг (вкл и към частни лица както е в САЩ). След приключване на въпросния лизинг (в чийто срок се очаква колата да се функционира по зададените параметри и по възможност да не посещава извънпланово сервизно обслужване), на BMW им е праз оная работа кой ще я кара на вторичния пазар и как ще я поддържа, и колко пъти ще си смени пластмасовата перка на радиатора (справка : много!). Калкулацията относно тези 150 000 км и качеството на детайлите/сглобката е направена с цел за периода на лизинга BMW/сервизите им и лизингодателя да имат по-малко разходи по поддръжката.
Поздрави от някой, който 7 години работи за като IT в BMW!
ybs05645002
Рейтинг: 229 Неутрално"Ощипана госпожичка"? От човек, който си мисли, че "дизеловите плъг-ин хибриди" са решението... Извинявам се! Нещо съм Ви надценил!