Подобрени двигатели и 10-степенен автоматик в обновения "Форд Мустанг"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 975 Весело

    И всичко това на една доста добра цена.

  2. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Това го могат и германците, ама на УЖАСНА цена.

  3. 4 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 982 Неутрално

    А бе, Америка си е Америка, да го...

  4. 5 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 122 Весело

    Много напреднало савецкото автомобилостроене!!!

    Имам време да питам всеки идиот.
  5. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 688 Любопитно

    [quote#3:"442"]Това го могат и германците, ама на УЖАСНА цена.[/quote]

    Между другото, разликата в цената не идва от качеството, а от несравнимите пазари...

    Stef
  6. 7 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Като гледам двигателите и окачването моделът става все по-пригоден за европейския пазар.На външен вид традиционно изглежда много добре.
    Любопитно е че традиционно толкова различните вкусове на американци и европейци бавно се доближават.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  7. 8 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 122 Неутрално

    [quote#1:"outside"]И всичко това на една доста добра цена. [/quote]

    Относително ... ако сте карали Мустанг, няма да сте с това усещане

  8. 9 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Колата е легенда , която живее !
    Наистина бих искал да притежавам една !

  9. 10 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 835 Неутрално

    Хайде сега японците са на ред за дванайсетстепенна скоростна кутия!

    За първи път в историята човек може да публикува едно просто изречение "Този е идиот" и повече от 90% от прочелите го ще знаят за кого става въпрос.
  10. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    В крайна сметка клиентът е решаващият дали да си купи скъпото или евтиното.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  11. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Хаха! Верно ли сравняваш Мустанг с немските спортни автомобили?

    Иначе за тази цена, Мустангът изглежда прилично.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  12. 13 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Колко да е ужасна!

    Модератора е неадекватен!
  13. 14 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 975 Любопитно

    Ford's muscle car scores particularly poorly for child occupant safety and equipment, though new 2018 model should fare better

    The 2017 Ford Mustang has flopped to score just two stars in official Euro NCAP safety tests, becoming the first car since 2015 to score so low on Europe’s car safety assessment programme.

    Дано този модел вземе повече звезди

  14. 15 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":

    Сделано в Ссср рушнаците копират всичко и става рушко..разбират от лосьони и окачване от листова ламарина

    Долу рушистите и фашистите
  15. 16 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    До коментар [#10] от "Емо":

    Лексус вече я имат отпреди десет години.

  16. 17 Профил на Нико СУПЕР
    Нико
    Рейтинг: 753 Весело

    До коментар [#10] от "Емо":

    Японците отдавна за на безстепенни автоматици

  17. 18 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#16] от "Deaddark":


    До коментар [#17] от "Нико":

    Има безстепенни автоматици , но основно в хибридните автомобили.И Ауди имат монтирни на няколко дизелови модификации и имат големи проблеми с надежността , основно заради големия въртящ момент на дизелите.Ще почакаме докато видим варио в спортни модели.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  18. 19 Профил на Лорда
    Лорда
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Първият Mustang, който Ford продава официално в Европа, се провали с гръм и трясък в изпитанията на EuroNCAP за безопасност. Американската легенда получава две от пет възможни звезди.

    Гарантирано от Форд

  19. 20 Профил на Талибан
    Талибан
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Форд и циганин...

    I'll be back...
  20. 21 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#17] от "Нико":

    Карах едно такова Мицубиши .
    Мудно и голям разход - трагедия !

  21. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    До коментар [#18] от "rwe33471675":

    Аз говоря за 10-степенна автоматична скоростна кутия в модел на Лексус - вече не си спомням кой, но бе купе с 4-врати, спортен вариант. И тогава ми направи впечатление - толкова степени, ала отзивите бяха добри. Двигателя бе бензинов.

  22. 23 Профил на d
    d
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Напротив. Германците си оправдават цената, докато това тук изглежда добре, но е точно като за своята цена. Карах и двете версии - с малкия и големия двигател - докато бях в командировка в САЩ и мисля, че колата си струва 30000 долара - по всички параграфи. Пластмасите вътре са подигравка, колата залага много повече на култа и външния вид. Скоростната кутия беше ... странна. И все пак, за парите е една супер оферта. Бих си я купил с удоволствие

  23. 24 Профил на Нико СУПЕР
    Нико
    Рейтинг: 753 Любопитно

    До коментар [#21] от "stenlyaka":

    Това означава ли, че мустанга няма да е муден и ще гори колкото приус?

    Иначе резултатът, който описвате, е характерен за почти всеки автомобил с по-малък двигател и автоматик.

  24. 25 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Според мен, ако премахнат кончето от решетката, много трудно ще е да бъде разпознат като Мустанг.

    I Want To Believe
  25. 26 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 262 Весело

    хахахаха уникалната кола, скъсана на ЕуроНкап тестовете

  26. 27 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#22] от "Deaddark":

    Да моя грешка , коментара ми беше за безстепенните трансмисии.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  27. 28 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Мустанга винаги е бил кола за народа. С малкия мотор е под $30К с големия е под $40К. А кефа от бързото каране е поне 95% от напудрено БМВ за двойно по-висока цена.
    В Америка всеки юноша който работи докъто учи може да си го позволи. За тука е малка кола. За Европа е огромен, не е достатъчно луксозен. Европейците или имат една кола на семейство или две но една е малка градска другата е по-голяма за по-дълъг път и това. В САЩ не е проблем да си позволиш и една кола за кеф. И Мустанга е за кеф. Който не е карал 5 литров Мустанг на евтин бензин няма да разбере за какво говоря.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  28. 29 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Весело

    [quote#5:"4ort"]Много напреднало савецкото автомобилостроене!!! [/quote]
    Нали? Пипнал я е руснака, не може да му се отрече.

    I 💜 Leka Borislavovna
  29. 30 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Весело

    [quote#16:"Deaddark"]Лексус вече я имат отпреди десет години. [/quote]
    Шегаджия.

    I 💜 Leka Borislavovna
  30. 31 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#6] от "stef":

    Хич не съм съгласен. Миналата година от чисто любопитство взех такъв под наем за 4 дена, кабрио. Колата беше на около 2,000 мили, с други думи нова..първите няколко мили установих, че стъклата не се затварят плътно и трябва да слизам от колата и да ги вдигам и намествам за да спре да вие вътре...като пуснеш гюрука проблем няма , капака на двигателя е от пласмаса и не престана да подскача и вибрира през цялото време независимо от скоростта. Иначе колата се държеше добре на пътя и разхода беше приличен, но като цяло съм с лоши впечатления.

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  31. 32 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Любопитно

    До коментар [#19] от "Лорда":

    Зарежи ги Форд. Кажи за новата Лада Кранта. Все така ли не пали?

    I 💜 Leka Borislavovna
  32. 33 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 688 Любопитно

    До коментар [#31] от "m_hakkinen":

    Аз пък си бях наел Dodge Journey FWD V6 284 hp също на 2к мили.

    Като се качих в колата и я "запалих" не бях сигурен дали работи... Подържаше към 600 оборота и разбираш, че си запалил чак като пипнеш газта и забучаваше онуй чудо под капака...
    Качеството на озвучаването беше като на европейски "много премиум" автомобил, а Dodge-a струва 20тина хил долара...

    И пак се запитах - 'га ще ги стигнем хамериканците...

    Stef
  33. 34 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 688 Любопитно

    И да... минах 5000 км в тоя евтин Dodge и мога да кажа, че умората отсъстваше... Колкото и дървена да изглежда вътре, че и вън, колата е много комфортна във всяко отношение за дълъг път...

    Stef
  34. 35 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#28:"Pontif А"]За Европа е огромен, не е достатъчно луксозен. [/quote]

    В Европа масъл-карите (Mustang, Camaro, Challenger) са предмимно коли за позьори, които държат на "екзотичния" мачовски външен вид и са невежи да оценят останалите неща в един спортен/GT автомобил – динамични характеристики, качество на сглобката и интериора. Дори парвенютата в България почнаха напоследък да ги купуват.

  35. 36 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#6:"stef"]Между другото, разликата в цената не идва от качеството, а от несравнимите пазари... [/quote]
    За един и същи пазар става дума - американският.
    Познат искаше да си смени Волво-то с немска, но от Мерцедес му даваха два пъти по-ниска цена от Волво и той си взе пак Волво.

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  36. 37 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#14] от "outside":

    До коментар [#19] от "Лорда":

    Не разбирам само защо толкова минуси сте отнесли, при положение че дори сте смекчили информацията.
    Сериозна издънка на Форд, и то "почти" умишлена (не са екипирани Мустанг за Европа със същите мерки за сигурност, с които го продават в САЩ). За хората, които се съмняват, има и още - потърсете мненията на хората, провели краш-тестовете, те са още по - брутални. Има ги в нета.

    В същото време Волво цепят мрака за кой ли пореден път. Надвишават изискванията.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #