За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
outside
Рейтинг: 975 ВеселоИ всичко това на една доста добра цена.
Beyond
Рейтинг: 810 Неутралноhttp://www.awzqt.com/wp-content/uploads/2016/11/Si mple-Ford-Mustang-1967-on-Car-Image-With-Ford-Must ang-1967.jpg
TAKE THE RED PILL!442
Рейтинг: 574 НеутралноТова го могат и германците, ама на УЖАСНА цена.
Цайко
Рейтинг: 982 НеутралноА бе, Америка си е Америка, да го...
4ort
Рейтинг: 122 ВеселоМного напреднало савецкото автомобилостроене!!!
Имам време да питам всеки идиот.stef
Рейтинг: 688 Любопитно[quote#3:"442"]Това го могат и германците, ама на УЖАСНА цена.[/quote]
StefМежду другото, разликата в цената не идва от качеството, а от несравнимите пазари...
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 294 НеутралноКато гледам двигателите и окачването моделът става все по-пригоден за европейския пазар.На външен вид традиционно изглежда много добре.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Любопитно е че традиционно толкова различните вкусове на американци и европейци бавно се доближават.
p911
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#1:"outside"]И всичко това на една доста добра цена. [/quote]
Относително ... ако сте карали Мустанг, няма да сте с това усещане
sin mi
Рейтинг: 761 НеутралноКолата е легенда , която живее !
Наистина бих искал да притежавам една !
Емо
Рейтинг: 835 НеутралноХайде сега японците са на ред за дванайсетстепенна скоростна кутия!
За първи път в историята човек може да публикува едно просто изречение "Този е идиот" и повече от 90% от прочелите го ще знаят за кого става въпрос.Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.В крайна сметка клиентът е решаващият дали да си купи скъпото или евтиното.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Хаха! Верно ли сравняваш Мустанг с немските спортни автомобили?
Иначе за тази цена, Мустангът изглежда прилично.
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
Модератора е неадекватен!Колко да е ужасна!
outside
Рейтинг: 975 ЛюбопитноFord's muscle car scores particularly poorly for child occupant safety and equipment, though new 2018 model should fare better
The 2017 Ford Mustang has flopped to score just two stars in official Euro NCAP safety tests, becoming the first car since 2015 to score so low on Europe’s car safety assessment programme.
Дано този модел вземе повече звезди
marks_nazi
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "4ort":
рушнаците копират всичко и става рушко..разбират от лосьони и окачване от листова ламарина
Долу рушистите и фашиститеСделано в Ссср
Deaddark
Рейтинг: 1578 НеутралноДо коментар [#10] от "Емо":
Лексус вече я имат отпреди десет години.
Нико
Рейтинг: 753 ВеселоДо коментар [#10] от "Емо":
Японците отдавна за на безстепенни автоматици
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#16] от "Deaddark":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.До коментар [#17] от "Нико":
Има безстепенни автоматици , но основно в хибридните автомобили.И Ауди имат монтирни на няколко дизелови модификации и имат големи проблеми с надежността , основно заради големия въртящ момент на дизелите.Ще почакаме докато видим варио в спортни модели.
Лорда
Рейтинг: 237 НеутралноПървият Mustang, който Ford продава официално в Европа, се провали с гръм и трясък в изпитанията на EuroNCAP за безопасност. Американската легенда получава две от пет възможни звезди.
Гарантирано от Форд
Талибан
Рейтинг: 237 НеутралноФорд и циганин...
I'll be back...sin mi
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#17] от "Нико":
Карах едно такова Мицубиши .
Мудно и голям разход - трагедия !
Deaddark
Рейтинг: 1578 НеутралноДо коментар [#18] от "rwe33471675":
Аз говоря за 10-степенна автоматична скоростна кутия в модел на Лексус - вече не си спомням кой, но бе купе с 4-врати, спортен вариант. И тогава ми направи впечатление - толкова степени, ала отзивите бяха добри. Двигателя бе бензинов.
d
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
Напротив. Германците си оправдават цената, докато това тук изглежда добре, но е точно като за своята цена. Карах и двете версии - с малкия и големия двигател - докато бях в командировка в САЩ и мисля, че колата си струва 30000 долара - по всички параграфи. Пластмасите вътре са подигравка, колата залага много повече на култа и външния вид. Скоростната кутия беше ... странна. И все пак, за парите е една супер оферта. Бих си я купил с удоволствие
Нико
Рейтинг: 753 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "stenlyaka":
Това означава ли, че мустанга няма да е муден и ще гори колкото приус?
Иначе резултатът, който описвате, е характерен за почти всеки автомобил с по-малък двигател и автоматик.
2.5
Рейтинг: 784 НеутралноСпоред мен, ако премахнат кончето от решетката, много трудно ще е да бъде разпознат като Мустанг.
I Want To Believedeymus
Рейтинг: 262 Веселохахахаха уникалната кола, скъсана на ЕуроНкап тестовете
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#22] от "Deaddark":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Да моя грешка , коментара ми беше за безстепенните трансмисии.
Pontif
Рейтинг: 2431 НеутралноМустанга винаги е бил кола за народа. С малкия мотор е под $30К с големия е под $40К. А кефа от бързото каране е поне 95% от напудрено БМВ за двойно по-висока цена.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesВ Америка всеки юноша който работи докъто учи може да си го позволи. За тука е малка кола. За Европа е огромен, не е достатъчно луксозен. Европейците или имат една кола на семейство или две но една е малка градска другата е по-голяма за по-дълъг път и това. В САЩ не е проблем да си позволиш и една кола за кеф. И Мустанга е за кеф. Който не е карал 5 литров Мустанг на евтин бензин няма да разбере за какво говоря.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 Весело[quote#5:"4ort"]Много напреднало савецкото автомобилостроене!!! [/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaНали? Пипнал я е руснака, не може да му се отрече.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 Весело[quote#16:"Deaddark"]Лексус вече я имат отпреди десет години. [/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaШегаджия.
m_hakkinen
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#6] от "stef":
, капака на двигателя е от пласмаса и не престана да подскача и вибрира през цялото време независимо от скоростта. Иначе колата се държеше добре на пътя и разхода беше приличен, но като цяло съм с лоши впечатления.
Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.Хич не съм съгласен. Миналата година от чисто любопитство взех такъв под наем за 4 дена, кабрио. Колата беше на около 2,000 мили, с други думи нова..първите няколко мили установих, че стъклата не се затварят плътно и трябва да слизам от колата и да ги вдигам и намествам за да спре да вие вътре...като пуснеш гюрука проблем няма
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "Лорда":
I 💜 Leka BorislavovnaЗарежи ги Форд. Кажи за новата Лада Кранта. Все така ли не пали?
stef
Рейтинг: 688 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "m_hakkinen":
StefАз пък си бях наел Dodge Journey FWD V6 284 hp също на 2к мили.
Като се качих в колата и я "запалих" не бях сигурен дали работи... Подържаше към 600 оборота и разбираш, че си запалил чак като пипнеш газта и забучаваше онуй чудо под капака...
Качеството на озвучаването беше като на европейски "много премиум" автомобил, а Dodge-a струва 20тина хил долара...
И пак се запитах - 'га ще ги стигнем хамериканците...
stef
Рейтинг: 688 ЛюбопитноИ да... минах 5000 км в тоя евтин Dodge и мога да кажа, че умората отсъстваше... Колкото и дървена да изглежда вътре, че и вън, колата е много комфортна във всяко отношение за дълъг път...
Stefamh21579466
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#28:"Pontif А"]За Европа е огромен, не е достатъчно луксозен. [/quote]
В Европа масъл-карите (Mustang, Camaro, Challenger) са предмимно коли за позьори, които държат на "екзотичния" мачовски външен вид и са невежи да оценят останалите неща в един спортен/GT автомобил – динамични характеристики, качество на сглобката и интериора. Дори парвенютата в България почнаха напоследък да ги купуват.
Geoimg
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#6:"stef"]Между другото, разликата в цената не идва от качеството, а от несравнимите пазари... [/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!За един и същи пазар става дума - американският.
Познат искаше да си смени Волво-то с немска, но от Мерцедес му даваха два пъти по-ниска цена от Волво и той си взе пак Волво.
Chivalry
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#14] от "outside":
Новият шрифт на "Дневник" е бижу.До коментар [#19] от "Лорда":
Не разбирам само защо толкова минуси сте отнесли, при положение че дори сте смекчили информацията.
Сериозна издънка на Форд, и то "почти" умишлена (не са екипирани Мустанг за Европа със същите мерки за сигурност, с които го продават в САЩ). За хората, които се съмняват, има и още - потърсете мненията на хората, провели краш-тестовете, те са още по - брутални. Има ги в нета.
В същото време Волво цепят мрака за кой ли пореден път. Надвишават изискванията.