Фоторазказ: Супер МИНИ

Георги Пауновски

Фоторазказ: Супер МИНИ

Зад означението "МИНИ Клъбмен" SD се крие автомобил с двулитров дизелов мотор с мощност 192 конски сили и 400 Нм въртящ момент.

  • При дебюта на второто поколение на "МИНИ Клъбмен" преди почти година вече имах възможността да споделя впечатленията си от колата. Накратко, с добавянето на цели 27 сантиметра към дължината и още една задна врата моделът вече си е с характеристиките на компактно комби, без да е загубил от своя чар и неподражаемо пътно поведение.
    При дебюта на второто поколение на "МИНИ Клъбмен" преди почти година вече имах възможността <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2015/12/12/2666803_fotogaleriia_djentulmenut_v_gamata_na_mini/" target="_blank">да споделя впечатленията си от колата</a>. Накратко, с добавянето на цели 27 сантиметра към дължината и още една задна врата моделът вече си е с характеристиките на компактно комби, без да е загубил от своя чар и неподражаемо пътно поведение.
  • След като бях карал най-мощния бензин и средния по мощност дизел, не устоях на изкушението да тествам и "Клъбмен" във версията му SD. Зад това означение се крие автомобил с двулитров дизелов мотор с мощност 192 конски сили и 400 Нм въртящ момент.

    В конкретния случай той беше комбиниран с осемстепенна автоматична кутия, с подчертано спортни настройки на работа и система за задвижване на четирите колела ALL4.
    След като бях карал най-мощния бензин и средния по мощност дизел, не устоях на изкушението да тествам и "Клъбмен" във версията му SD. Зад това означение се крие автомобил с двулитров дизелов мотор с мощност 192 конски сили и 400 Нм въртящ момент.<br /><br />В конкретния случай той беше комбиниран с осемстепенна автоматична кутия, с подчертано спортни настройки на работа и система за задвижване на четирите колела ALL4.
  • Тестовият "Клъбмен" беше интересен и с допълнителното оборудване като кутията на покрива и почти всичко, което се предлага за едно комфортно и безопасно пътуване.
    Тестовият "Клъбмен" беше интересен и с допълнителното оборудване като кутията на покрива и почти всичко, което се предлага за едно комфортно и безопасно пътуване.
  • Отзад мястото е достатъчно, а ползвателят на колата може да поръча закачалка за дрехи и стойки за таблети, които се монтират на подглавниците на предните седалки.
    Отзад мястото е достатъчно, а ползвателят на колата може да поръча закачалка за дрехи и стойки за таблети, които се монтират на подглавниците на предните седалки.
  • Сред по-впечатляващите опции, на обща стойност около 20 хиляди лева, бяха светодиодните фарове, електронно управление на амортисьорите, система за избор на режими на шофиране, озвучаване от Harmon\Kardon, хед-ъп дисплей и т.н.
    Сред по-впечатляващите опции, на обща стойност около 20 хиляди лева, бяха светодиодните фарове, електронно управление на амортисьорите, система за избор на режими на шофиране, озвучаване от Harmon\Kardon, хед-ъп дисплей и т.н.
  • Мощният дизел пасва отлично на "Клъбмен", като ускорението до 100 км/ч става за 6.9 секунди. В спортен режим кутията сменя предавките динамично, а стегнатият и прецизен волан и втвърдените амортисьори превръщат шофирането на МИНИ в удоволствие.
    Мощният дизел пасва отлично на "Клъбмен", като ускорението до 100 км/ч става за 6.9 секунди. В спортен режим кутията сменя предавките динамично, а стегнатият и прецизен волан и втвърдените амортисьори превръщат шофирането на МИНИ в удоволствие.
  • В рамките на теста с продължителност около 400 километра, половината от които в градски условия, разходът на гориво беше около 7 на сто при 6.3 л/100 км по книжка.
    В рамките на теста с продължителност около 400 километра, половината от които в градски условия, разходът на гориво беше около 7 на сто при 6.3 л/100 км по книжка.
  • При минимален обем на багажника 360 литра и допълнителните над 500 в куфара на покрива "Клъбмен" се превръща в подходящ автомобил за дълги екскурзии. Окачването, макар и стегнато, осигурява прилично ниво на комфорт.
    При минимален обем на багажника 360 литра и допълнителните над 500 в куфара на покрива "Клъбмен" се превръща в подходящ автомобил за дълги екскурзии. Окачването, макар и стегнато, осигурява прилично ниво на комфорт.
  • Сред полезните електронни системи са активен автопилот, предупреждение за опасност от сблъсък в други превозни средства и пешеходци със спирачна функция, система за разпознаване на пътните знаци и други.
    Сред полезните електронни системи са активен автопилот, предупреждение за опасност от сблъсък в други превозни средства и пешеходци със спирачна функция, система за разпознаване на пътните знаци и други.
  • Предните седалки са доста удобни и с отлична странична опора.
    Предните седалки са доста удобни и с отлична странична опора.
  • Системата за задвижване на четирите колела осигурява безпроблемно движение по сняг, поне докато колата не легне по корем. По пътищата с утъпкан сняг и дори лед обаче колата не се затруднява и е идеалният транспорт до мястото, откъдето се хваща лифтът или влекът.
    Системата за задвижване на четирите колела осигурява безпроблемно движение по сняг, поне докато колата не легне по корем. По пътищата с утъпкан сняг и дори лед обаче колата не се затруднява и е идеалният транспорт до мястото, откъдето се хваща лифтът или влекът.
  • Възможностите за персонализация при "Клъбмен" са многобройни. Външните цветове са 12, а при джантите изборът е между 9 варианта с размер 16 и 17 цола.
    Възможностите за персонализация при "Клъбмен" са многобройни. Външните цветове са 12, а при джантите изборът е между 9 варианта с размер 16 и 17 цола.
  • "МИНИ Клъбмен" е много симпатичен автомобил, който хваща погледите. Прякора Супер Мини колата получи от седемгодишния ми син, който обобщи впечатленията си така: "Това "Мини" е супер, хем е малко, хем събира много, хем е много маневрено". Ами, май това е достатъчно ревю.
    "МИНИ Клъбмен" е много симпатичен автомобил, който хваща погледите. Прякора Супер Мини колата получи от седемгодишния ми син, който обобщи впечатленията си така: "Това "Мини" е супер, хем е малко, хем събира много, хем е много маневрено". Ами, май това е достатъчно ревю.
  • "Клъбмен" не е евтин автомобил. Стартовата цена е 46 200 лева за версията "Купър Клъбмен" с бензинов мотор със 102 конски сили.
    "Клъбмен" не е евтин автомобил. Стартовата цена е 46 200 лева за версията "Купър Клъбмен" с бензинов мотор със 102 конски сили.
  • Тестовият автомобил с всички изброени екстри струва 86 259 лева с ДДС.
    Тестовият автомобил с всички изброени екстри струва 86 259 лева с ДДС.