УЕФА разпредели тв правата за Шампионската лига до 2006 г.
"Тези сделки осигуряват продължаващото разширяване на мрежата от телевизии в Европа и извън нея, включваща вече страни като Беларус и Панама, както и Хонконг, където досега е излъчван само финалът на Шампионската лига, заяви по този повод генералният секретар на УЕФА Герхард Айгнер.
Нарастващата сила на турнира като глобално събитие се отразява и в броя на досегашните телевизионни партньори, които подновиха ангажимента си към състезанието."
Сред по-известните телевизии, които купиха правата за лигата, са платената "Премиере" и сателитната Sat1 от Германия, както и сателитната TVE и платената Sogecable за Испания.
Последна от телевизиите на основните европейски пазари поднови договора си с италианската RTI Mediaset, която е партньор на УЕФА за излъчване на най-престижния клубен турнир от създаването на лигата през 1992 г. и на практика е най-мощната комерсиална телевизия в Италия с трите си канала Italia - 1, Rete 4 и Canale 5. През май финалът в турнира между "Милан" и "Ювентус" предизвика рекорден зрителски интерес в страната към среща от Шампионската лига - сродно 20.2 милиона души, или 84.4 процента от зрителите в този период.
Участието на три италиански отбора на полуфиналите също засили цялостния зрителски интерес към футбола в страната, като маркетинговият дял за сезона нарасна от 20.1 процента за сезон 2001-2002 до 31.5 процента за сезон 2002-2003.
Цялостният зрителски интерес към Шампионската лига също се е повишил през сезон 2002-2003 спрямо предходния, като директните предавания от мачовете в турнира са гледани сумарно от 790 милиона зрители спрямо 723 милиона за сезон 2001-2002. Това се равнява на средна аудитория от 46 милиона на кръг за основните пазари, което е с 9 процента спрямо предишния сезон (43 милиона) и означава общ среден пазарен дял от 27 процента за всички главни пазари на Западна Европа. През май от УЕФА обявиха, че започват преговори и с подбрани компании, действащи в интернет, относно използването на материали от лигата в глобалната мрежа за периода 2003-2006 г. Този процес също е ръководен от TEAM Marketing AG.