Голф асоциацията продава за $850 млн.тв правата на турнирите
Сумата предвижда електронната медия, закупила предлагания пакет, да контролира продажбата им за период от две години, считано от 2004 г. За указания период се очаква да се изиграят минимум 48 състезания, в които да бъдат разпределени поне 380 милиона долара под формата на наградни фондове.
С оглед на засиления медиен интерес през последните няколко сезона към турнирите за професионални голф играчи е оправдано и желанието на фирми като концерна за производството на безалкохолни напитки "Пепси", "Амстел", "Ийстман Кодак", "Ксерокс" и "Бауш енд Ломб" да плащат солидни суми за рекламни пана около игрищата.
Приходите от турнирите за голф на ПГА не са обявявани официално. Само от продажбата на стикове и топки за игра например фирмите производителки печелят близо 2 милиарда годишно. Развитието на търговията по този показател стана факт след 1996 г., когато Тайгър Уудс дебютира в турнирите на ПГА. Мнозина са категорични, че благодарение на неговите блестящи изпълнения на игрището драстично се е покачил зрителският интерес, както и интересът на спонсорите и рекламодателите.
Това е и основната причина да се стабилизира и бизнесът с търговията на спортни артикули, свързани пряко и непряко с голфа.
Междувременно голф звездата Уудс трябва да използва своята последна възможност да се спаси от провал този сезон с успех в предстоящия турнир на ПГА на игрището "Оак хил кънтри клуб" този уикенд в Рочестър.
Коментатори отчитат, че за първи път за последните пет години американецът може да не завърши като лидер в класацията на професионалните голфъри. Като причина за неубедителното представяне на Тайгър този сезон се определят здравословните му проблеми и контузията в коляното, които превърнаха играча от абсолютен лидер в аутсайдер.