Роналдиньо - звездата на концерна "Найки"
Роналдиньо Гаучо е главният герой в новата кампания на "Найки", която върви тази седмица в Латинска Америка. Целта е хората да се запознаят с новия модел футболни обувки, наречени "Тотална магия". Рекламната кампания се базира на връзката между голямата страст на звездата на каталунския тим - футбола и бразилската музика.
Мелодията, използвана в клипа, бе широко застъпена на известния карнавал в Рио де Жанейро. Един от най-атрактивните подвижни павилиони на шоуто по улиците на града бе огласен от известното музикално парче и веселите подвиквания на танцьори от школата в Сантуш Робиньо. Солистът на групата Диего участва в клипа с Роналдиньо и с две от звездите на бразилския национален отбор по футбол в зала - Фининьо и Фалкао. Сюжетът в клипа се гради на атрактивни разигравания, дрибъл с топка, наподобяващ танц под звуците на характерната за Бразилия музика.
Във времето, в което Роналдиньо и неговите съотборници се движат на терена заедно с други играчи, музикантите, ръководени от Ерик Бобо, демонстрират очарованието на перкусиите и ритъма на мелодията. Специално осветление подчертава отиграванията на звездата на "Барселона", който демонстрира някои детайли от своята индивидуална техника. Спотът е изработен по идея на северноамериканската агенция Wieden&Kennedy и е режисиран от Спайки Жонзи, придобил популярност със своите видеоклипове в различни продукции на киностудиата в Холивуд.
Роналдиньо, който е участвал в различни кампании на "Найки", подчерта, че музиката и футболът са неизменна част от неговия живот. "Всеки път, когато докосна топката и набера скорост, си представям, че танцувам самба, заявява футболистът. Харесва ми да слушам музика преди и след всеки мач. Ритъмът ме мотивира и едновременно с това ме и успокоява. Това е първото ми участие в клип, в който се забавлявах истински. Хареса ми да съчетавам двете основни мои хобита."